Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
CX Content Manager
Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Definiowanie strategii i przygotowanie komunikacji marketingowej CX
Monitorowanie opinii i zachowań, definiowanie i priorytetyzacja potrzeb klientów pod kątem doskonałego CX, „mapowanie podróży klienta”, persony
Prowadzenie badań i analiza opinii klientów oraz przygotowywanie działań w tym zakresie
Promowanie obszaru CX w organizacji
Budowanie planu i dobór narzędzi komunikacji marketingowej CX
Wdrażanie inicjatyw i strategii korporacyjnej CX oraz dostosowanie ich do specyfiki lokalnego rynku i poszczególnych grup odbiorców
Zarządzanie procesem tworzenia inicjatyw strategicznych o zasięgu krajowym, przy współpracy z klientami i innymi zespołami
Planowanie, wdrażanie, weryfikacja obecnej i planowanej komunikacji marketingowej dot. oferowanych programów edukacyjnych (UX i dopasowanie do potrzeb)
Definiowanie zakresu tematycznego i tworzenie kontentu na potrzeby CX - opracowywanie atrakcyjnych i angażujących treści ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów przy współpracy z innymi działami
Współpraca z różnymi funkcjami w organizacji, w celu budowania doskonałego CX
Zarządzanie polityką benefitową oraz współpraca z dostawcami programów / rozwiązań benefitowych
Bieżąca obsługa benefitów (pracownicy/dostawcy)
Monitorowanie rynku benefitów i dobrych praktyk oraz wdrażanie rozwiązań w organizacji
Przygotowywanie cyklicznego przeglądu i wartościowania wynagrodzeń (Tower Watson)
Koordynowanie cyklicznego procesu podwyżek wynagrodzeń
Wsparcie menedżerów i zespołu HR w zakresie przeglądu wynagrodzeń
Przygotowanie listy płac oraz bieżąca współpraca z zewnętrznym dostawcą w zakresie prawidłowego, terminowego naliczania oraz rozliczania płac pracowniczych w organizacji
Koordynowanie wykorzystania puli urlopowej oraz programu wspierającego
Monitorowanie zmian w przepisach w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Zarządzanie budżetem w swoim obszarze
Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz oraz prezentacji
Badanie i analiza doświadczeń oraz opinii klientów przy wykorzystaniu nowoczesnych technik i narzędzi CX
Monitorowanie doświadczeń klientów w kanałach online i offline oraz podejmowanie proaktywnych kroków w celu utrzymania pozytywnych doświadczeń klienta
Projektowanie inicjatyw wspierających rozwój obsługi, produktów, standardów pracy oraz sugerowanie rozwiązań służących podniesieniu jakości produktów lub usług na podstawie wyników prowadzonych badań i analiz przy aktywnej współpracy w innymi działami
Projektowanie rozwiązań zarządzania doświadczeniami klientów, przeprowadzanie sesji testowych i szkoleniowych z klientami oraz ustalanie priorytetów rozwiązań dotyczących zarządzania doświadczeniami klientów
Aktywna współpraca z działami firmy w celu poprawy obsługi klienta i świadomości marki
Proponowanie optymalizacji strategii obsługi klienta do inicjatyw marketingowych
Bieżące przygotowywanie raportów i analiz
Monitorowanie trendów w zakresie nowych technologii CRM zorientowanej na CX
Koordynowanie prac macierzowego zespołu CX w firmie
Projektowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu CX
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości)
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)