Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
negocjowanie warunków oraz opracowywanie projektów umów związanych z zadaniami wydziału (umowy z wykonawcami usług i dostaw, umowy z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej dotyczące najmu pomieszczeń i ich wyposażenia, umowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz usług psychologicznych);
przygotowywanie korespondencji wychodzącej do wykonawców i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dotyczącej warunków niezbędnych do zawarcia umów, stawek za badania i konsultacje medyczne oraz ewentualnych rozbieżności pomiędzy wynegocjowanymi ustaleniami;
prowadzenie ewidencji zawartych umów;
nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów/porozumień - kontrola terminów ich obowiązywania, dostępności środków finansowych na ich realizację oraz inicjowanie prac wynikających z konieczności ich aneksowania;
sporządzanie analiz i zestawień stawek za badania i konsultacje medyczne ujęte w cennikach, stanowiących załączniki do umów z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej;
weryfikowanie stawek i wprowadzanie zmian w cennikach obejmujących badania i konsultacje medyczne;
współpraca z komórkami uczestniczącymi w procesie przygotowania, opiniowania i rozliczania umów, w tym umów z samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej
prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
kierowanie pracowników na wymagane prawem badania lekarskie,
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, delegacji służbowych,
ustalanie uprawnień, dokonywanie naliczeń, przygotowywanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz dodatków stażowych,
monitorowanie przebiegu procesu ocen okresowych pracowników i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej,
sporządzanie zestawień, analiz, sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne Wydziału,
udział w opracowywaniu projektów regulacji wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań w Wydziale,
obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Wydziale
prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
kierowanie pracowników na wymagane prawem badania lekarskie,
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, delegacji służbowych,
ustalanie uprawnień, dokonywanie naliczeń, przygotowywanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz dodatków stażowych,
monitorowanie przebiegu procesu ocen okresowych pracowników i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej oraz indywidualnych programów rozwoju zawodowego celem realizacji zadań wynikających z ustawy o służbie cywilnej,
sporządzanie zestawień, analiz, sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne Wydziału,
udział w opracowywaniu projektów regulacji wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań w Wydziale,
obsługuje elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Wydziale
1. Sprzątanie i utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych.
2. Sprzątanie i utrzymywanie czystości w pomieszczeniach WC.
3. Systematyczna dezynfekcja powierzchni.
4. Zgłaszanie potrzeby zakupu środków dezynfekujących
artykułów chemicznych oraz materiałów i sprzętu do utrzymania czystości w pomieszczeniach.
Około 20-22 godzin pracy miesięcznie
dyspozycyjność w godz.: 7:00-8:00 lub 14:00-15:00 (jedna godzina dziennie od poniedziałku do piątku).
Miejsce wykonywania pracy: Dolnośląska Komisja Lekarska we Wrocławiu
ul. Grabiszyńska 35-39
53-501 Wrocław.
Oferta dostępna w sali B
A.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: zer@zer.mswia.gov.pl
Starszy Specjalista do spraw: procesów zakupowych (zamówienia publiczne)
Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Przygotowuje wnioski o wszczęcie postępowań zakupowych i zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne
Przygotowuje wnioski o udzielanie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją (z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami PZP) w obszarze działania WPA w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu
Dokonuje szacowania wartości zamówienia, opracowuje Opisy Przedmiotu Zamówienia oraz określa kryteria oceny ofert
Uczestniczy w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych. Nadzoruje i realizuje umowy/porozumienia zawierane przez ZER MSWIA w obszarze WPA, oraz inicjuje prace wynikające z konieczności ich aneksowania
Opracowuje pod względem merytorycznym otrzymane dowody księgowe i przekazuje je do dalszej realizacji
Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłasza konieczności wprowadzenia do nich zmian
Przygotowuje dane wymagane do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanych Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
Starszy Specjalista ds. procesów zakupowych w Wydziale Planowania i Administracji
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Przygotowuje wnioski o wszczęcie postępowań zakupowych, zamówień publicznych, zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne
Przygotowuje wnioski o udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją (w tym z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami PZP) w obszarze działania Wydziału w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu
Uczestniczy w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Nadzoruje i realizuje umowy/ porozumienia zawierane przez ZER MSWiA w obszarze działania Wydziału oraz inicjuje prace wynikające z konieczności ich aneksowania
Opracowuje pod względem merytorycznym otrzymane dowody księgowe oraz przekazuje ww. dokumenty do dalszej realizacji
Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach
Przygotowuje dane wymagane do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanego Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
Specjalista ds. administracyjnych w Wydziale Planowania i Administracji
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Zapewnia należyty stan techniczny budynków i pomieszczeń Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz utrzymuje w sprawności wszystkie instalacje i urządzenia
Realizuje zadania związane z pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, zespoły terenowe i komisje lekarskie oraz sprawuje nadzór nad wykonawcami robót
Bierze udział w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań i udzielenie zamówień publicznych oraz opracowuje projekty umów i porozumień zawieranych przez Zakład
Przygotowuje wnioski o wszczęcie postępowań zakupowych/ udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją
Nadzoruje i realizuje umowy/ porozumienia zawierane przez ZER MSWiA w obszarze działania Wydziału, oraz inicjuje prace wynikające z konieczności ich aneksowania
Opracowuje pod względem merytorycznym otrzymane dowody księgowe oraz przekazuje ww. dokumenty do dalszej realizacji
Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planów finansowych/ zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach w celu efektywnej i zgodnej z zapotrzebowaniem realizacji wydatków Zakładu
Aprobant ds. ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego
Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizuje zadania związane z ustalaniem prawa do świadczeń i ich wysokości oraz sprawdza pod względem merytorycznym, formalnych i rachunkowym opracowywane sprawy
Dokonuje zatwierdzenia wprowadzonych danych w systemie informatycznym
Koordynuje pracę podległych osób w zakresie przydzielonej grupy świadczeniobiorców
Sprawdza i akceptuje przedkładane przez podległych pracowników projekty decyzji emerytalno-rentowych oraz odpowiedzi na pisma świadczeniobiorców
Udziela instruktażu, wskazówek i wyjaśnień pracownikom, w sprawach dotyczących ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego, w celu prawidłowej realizacji zadań
Odpowiada za wdrożenie nowych pracowników
Inicjuje wprowadzanie zmian w przepisach dotyczących zaopatrzenia emerytalnego
Starszy inspektor ds. ewidencji i archiwum w Wydziale Planowania i Administracji
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 02.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych wartości niematerialnych i prawnych, materiałów
Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących przyjęcia do użytkowania rzeczowych składników majątkowych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokumentów dotyczących likwidacji rzeczowych składników majątkowych i wartości niematerialnych i prawnych
Prowadzenie ewidencji i archiwizacji dokumentacji Zakładu, w tym akt emerytalno-rentowych oraz orzeczniczych
Wystawianie dowodów zmiany miejsca użytkowania środków trwałych i dowodów zmiany miejsca użytkowania wyposażenia oraz prowadzenie bieżących uaktualnień danych ewidencyjnych, w tym ewidencjonowanie w zakresie zgłoszenia przemieszczeń składników majątku
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym znakowaniem rzeczowego majątku
Przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Zakładu, jak również wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonych dokumentacji oraz inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej
Asystent ds. obsługi telefonicznej klientów w Wydziale Obsługi Klientów
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 29.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Udziela pełnych i poprawnych informacji oraz wyjaśnień klientom Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA drogą telefoniczną z obszaru ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego, w celu dostarczenia szczegółowej i aktualnej wiedzy w tym zakresie
Obsługuje połączenia telefoniczne przychodzące oraz wychodzące zgodnie z zachowaniem standardów jakości prowadzonych rozmów, w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta
Przyjmuje wnioski i uwagi ze strony klientów, w celu ponoszenia efektywności świadczonych przez Zakład usług
Informuje bezpośredniego przełożonego o przebiegu i wynikach wykonywanej pracy oraz wynikających z tego tytułu
trudnościach, w celu kontrolowania pracy bieżącej i zleconych zadań oraz eliminowania problemów związanych z pracą na wskazanym stanowisku
Buduje zaufanie klientów do Zakładu Emerytalno-Rentowego poprzez jakość świadczonych usług, w celu kształtowania pozytywnego wizerunku Zakładu
Specjalista ds. procesów zakupowych w Wydziale Planowania i Administracji
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowuje wnioski o wszczęcie postępowań zakupowych, o udzielenie zamówień publicznych, zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne
Opracowuje kompletną dokumentację (w tym z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami PZP) w obszarze działania Wydziału w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu
Uczestniczy w pracach komisji zakupowych i komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Nadzoruje i realizuje umowy/ porozumienia zawierane przez ZER MSWiA w obszarze działania Wydziału oraz inicjuje prace wynikające z konieczności ich aneksowania
Opracowuje pod względem merytorycznym otrzymane dowody księgowe oraz przekazuje ww. dokumenty do dalszej realizacji
Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach
Przygotowuje dane wymagane do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanego Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
Kierowanie osób badanych na badania specjalistyczne i psychologiczne oraz zlecanie wykonania badań dodatkowych w wyznaczonym terminie
Kierowanie osób badanych na obserwację w podmiocie leczniczym po wyrażeniu zgody przez osobę badaną
Zapoznawanie się z całością dokumentacji lekarskiej osób zgłaszających się do Rejonowej Komisji Lekarskiej oraz jej opracowywanie w celu wydania orzeczenia
Dokonywanie oceny stanu zdrowia osoby badanej na podstawie badania lekarskiego, wyników zleconych badań dodatkowych, specjalistycznych i psychologicznych, wywiadu chorobowego, dokumentacji medycznej będącej wynikiem obserwacji w podmiocie leczniczym, leczenia ambulatoryjnego i sanatoryjnego oraz innych dokumentów medycznych istotnych dla dokonania tej oceny oraz protokołów powypadkowych mogących mieć znaczenie dla treści orzeczenia
Dokonywanie oceny związku inwalidztwa ze służbą na podstawie badania lekarskiego, wyników zleconych badań dodatkowych, specjalistycznych i psychologicznych, wywiadu chorobowego, dokumentacji medycznej będącej wynikiem obserwacji w podmiocie leczniczym, leczenia ambulatoryjnego i sanatoryjnego oraz innych dokumentów medycznych istotnych dla dokonania tej oceny oraz protokołów powypadkowych mogących mieć znaczenie dla treści orzeczenia, jak również na podstawie wyników przeprowadzonego dochodzenia lub śledztwa, wyroków sądowych, protokołu warunków służby, oświadczeń przełożonych i innych dokumentów, jeżeli mają one znaczenie w sprawie
Dokonywanie oceny czy śmierć funkcjonariusza jest następstwem wypadku lub choroby pozostającej w związku ze szczególnymi warunkami lub właściwościami służby
Uczestniczenie przy sporządzaniu protokołu badania komisji lekarskiej, który zawiera wyszczególnienie wszystkich chorób i ułomności, także tych, które nie obniżają zdolności do służby
Uczestniczenie przy opracowywaniu orzeczeń z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz w oparciu o całość posiadanej dokumentacji
Sprawdzanie dokumentacji i podpisanie przygotowanego orzeczenia po opracowaniu go przez pracownika obsługującego komisję lekarską
Specjalista ds. procesów zakupowych w Wydziale Planowania i Administracji
Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 31.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postepowań zakupowych, zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne;
Przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją (w tym z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami prawa zamówień publicznych) w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu;
Uczestnictwo w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
Nadzór i realizacja umów/porozumień zawieranych przez Zakład oraz inicjowanie prac wynikających z konieczności ich aneksowania;
Opracowywanie pod względem merytorycznym otrzymanych dowodów księgowych oraz przekazywanie ww. dokumentów do dalszej realizacji;
Opracowywanie danych niezbędnych do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłaszanie konieczności wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach;
Przygotowywanie danych wymaganych do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanych Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
Monitoruje przebieg procesu sporządzania ocen pracowników w korpusie służby cywilnej i współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie ich sporządzania
Monitoruje i przygotowuje dokumentację związaną z delegacjami służbowymi
Prowadzi ewidencję czasu pracy
Sporządza analizy i sprawozdania/raporty z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych
Wprowadza i aktualizuje dane pracownicze do portalu kadrowego Fortech
Obsługuje proces obiegu dokumentów w Wydziale, w tym prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów
Specjalista ds. procesów zakupowych w Wydziale Planowania i Administracji
Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postepowań zakupowych, zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne;
Przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją (w tym z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami prawa zamówień publicznych) w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu;
Uczestnictwo w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
Nadzór i realizacja umów/porozumień zawieranych przez Zakład oraz inicjowanie prac wynikających z konieczności ich aneksowania;
Opracowywanie pod względem merytorycznym otrzymanych dowodów księgowych oraz przekazywanie ww. dokumentów do dalszej realizacji;
Opracowywanie danych niezbędnych do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłaszanie konieczności wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach;
Przygotowywanie danych wymaganych do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanych Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
Specjalista ds. procesów zakupowych w Wydziale Planowania i Administracji
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 06.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postepowań zakupowych, zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne;
2. Przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją (w tym z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami prawa zamówień publicznych)
w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu;
3. Uczestnictwo w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
4. Nadzór i realizacja umów/porozumień zawieranych przez Zakład oraz inicjowanie prac wynikających z konieczności ich aneksowania;
5. Opracowywanie pod względem merytorycznym otrzymanych dowodów księgowych oraz przekazywanie ww. dokumentów do dalszej realizacji;
6. Opracowywanie danych niezbędnych do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłaszanie konieczności wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach;
7. Przygotowywanie danych wymaganych do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanych Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
Główny specjalista ds. administracyjno – remontowych
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 06.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
OSOBA NA STANOWISKU
1. Realizuje zadania związane z wdrażanymi procesami inwestycyjnymi oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad prawidłową i terminową realizacją wydatków majątkowych w obszarze administracyjno-remontowym
2. Realizuje zadania związane z pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, zespoły terenowe i komisje lekarskie oraz sprawuje nadzór nad wykonawcami robót
3. Weryfikuje projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów w zakresie robót budowlanych
4. Opracowuje specyfikacje i kosztorysy wydatków w zakresie prac konserwacyjno-remontowych oraz pełni nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, ZT i KL oraz nad ich wykonawcami
5. Przygotowuje wnioski o wszczęcie postepowań zakupowych/udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją
6. Bierze udział w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz opracowuje projekty umów i porozumień zawieranych przez Zakład
7. Zapewnia należyty stan techniczny budynków i pomieszczeń Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz utrzymuje w sprawności wszystkie instalacje i urządzenia
8. Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planów finansowych/zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach w celu efektywnej i zgodnej z zapotrzebowaniem realizacji wydatków Zakładu
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz zmianami warunków umów o pracę
2. Kierowanie pracowników na wymagane prawem badania lekarskie
3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy
4. Ustalanie uprawnień i przygotowywanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz dodatków stażowych
5. Monitoring przebiegu procesu ocen okresowych pracowników i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej oraz indywidualnych programów rozwoju zawodowego celem realizacji zadań wynikających z ustawy o służbie cywilnej
6. Sporządzanie zestawień, analiz, sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne
7. Opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie zadań realizowanych w Wydziale
1. Prowadzi ewidencję analityczną środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych wartości niematerialnych i prawnych, materiałów
2. Wystawia i ewidencjonuje dokumenty dotyczące przyjęcia do użytkowania rzeczowych składników majątkowych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokumentów dotyczących likwidacji rzeczowych składników majątkowych i wartości niematerialnych i prawnych
3. Prowadzi ewidencję i archiwizację dokumentacji Zakładu, w tym akt emerytalno-rentowych oraz orzeczniczych
4. Wystawia dowody zmiany miejsca użytkowania środków trwałych i dowody zmiany miejsca użytkowania wyposażenia oraz prowadzi bieżące uaktualnienie danych ewidencyjnych, w tym ewidencjonuje w zakresie zgłoszenia przemieszczeń składników majątku
5. Prowadzi sprawy związane z prawidłowym znakowaniem rzeczowego majątku
6. Przyjmuje dokumentację spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Zakładu, jak również wycofuje dokumentację ze stanu archiwum w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
7. Przechowuje i zabezpiecza zgromadzoną dokumentację oraz inicjuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
1. Dekretacja dowodów księgowych, ich ewidencja w informatycznym systemie finansowo-księgowym w zakresie dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, w celu realizacji ustawowego obowiązku;
2. Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami księgi głównej na koniec każdego miesiąca w celu realizacji ustawowego obowiązku;
3. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdań w zakresie operacji finansowych, sprawozdań finansowych i przekazywanie ich dysponentowi środków budżetowych wyższego stopnia, sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, w celu realizacji ustawowego obowiązku;
4. Terminowe odprowadzanie pobranych dochodów budżetowych, podatków, składek ZUS oraz sporządzanie w tym zakresie dyspozycji przelewów w celu realizacji ustawowego obowiązku;
5. Uzgadnianie miesięcznych i kwartalnych wydatków w zakresie wypłaty świadczeń społecznych z wewnętrznymi komórkami;
6. Dokonywanie rozliczeń wypłaconych świadczeń społecznych podlegających finansowaniu przez ZUS i KRUS i sporządzanie korespondencji w tym zakresie, w celu dokonania stosownych refundacji wydatków
Główny specjalista ds. administracyjno – remontowych
Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 13.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
OSOBA NA STANOWISKU
1. Realizuje zadania związane z wdrażanymi procesami inwestycyjnymi oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad prawidłową i terminową realizacją wydatków majątkowych w obszarze administracyjno-remontowym
2. Realizuje zadania związane z pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, zespoły terenowe i komisje lekarskie oraz sprawuje nadzór nad wykonawcami robót
3. Weryfikuje projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów w zakresie robót budowlanych
4. Opracowuje specyfikacje i kosztorysy wydatków w zakresie prac konserwacyjno-remontowych oraz pełni nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, ZT i KL oraz nad ich wykonawcami
5. Przygotowuje wnioski o wszczęcie postepowań zakupowych/udzielenie zamówień publicznych wraz
z kompletną dokumentacją
6. Bierze udział w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz opracowuje projekty umów i porozumień zawieranych przez Zakład
7. Zapewnienia należyty stan techniczny budynków i pomieszczeń Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz utrzymuje w sprawności wszystkie instalacje i urządzenia
8. Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planów finansowych/zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach w celu efektywnej i zgodnej z zapotrzebowaniem realizacji wydatków Zakładu
Główny specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów
Adolfa Pawińskiego 17/21, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
OSOBA NA STANOWISKU
1. Przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych w Zakładzie
na dostawy, usługi i roboty budowlane z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych celem realizacji procedur wynikających z ww. przepisów
2. Bierze udział w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Zakładzie na dostawy, usługi i roboty budowlane, do których ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się, zgodnie z obowiązującymi w Zakładzie przepisami wewnętrznymi, celem realizacji procedur wynikających z ww. przepisów
3. Bierze udział w pracach komisji przetargowych lub zespołów zakupowych w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych celem zapewnienia co najmniej ich obsługi organizacyjnej
4. Realizuje obowiązki publikacyjne wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wynikające z obowiązujących w Zakładzie przepisów wewnętrznych
5. Ocenia wnioski komórek organizacyjnych w zakresie stosowania do wnioskowanych zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
6. Udziela wsparcia w opracowywaniu dokumentacji, niezbędnej do złożenia wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
7. Sporządza i publikuje, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach przekazywane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, celem realizacji obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych
Starszy inspektor w Wydziale Planowania i Administracji
Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postepowań zakupowych, zamówień interwencyjnych w zakresie usług i dostaw w oparciu o obowiązujące w Zakładzie przepisy wewnętrzne;
przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją (w tym z zastosowaniem procedur i trybów określonych przepisami prawa zamówień publicznych) w celu wszczęcia postępowania, którego celem jest zapewnienie niezbędnych usług i dostaw dla Zakładu;
uczestnictwo w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
nadzór i realizacja umów/porozumień zawieranych przez Zakład oraz inicjowanie prac wynikających z konieczności ich aneksowania;
opracowywanie danych niezbędnych do sporządzenia planu wydatków i zakupów oraz zgłaszanie konieczności wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach;
przygotowywanie danych wymaganych do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanych Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych