Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Praca w Środkowopomorskim Centrum Zdrowia Psychicznego w Koszalinie polegająca na:
- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem oraz jego rodziną
a także środowiskiem i zespołem aktywizująco-terapeutycznym
- rozpoznawanie i diagnozowanie potrzeb bio-psycho-społecznych pacjenta
- planowanie grupowego i indywidualnego planu działań terapeutycznych w oparciu o diagnozę
zainteresowania
potrzeby i możliwości pacjenta
- organizowanie w ramach terapii zajęć
których celem jest poprawia stanu fizycznego
psychicznego i społecznego funkcjonowania pacjenta oraz pomoc w jego integracji w środowisku zawodowym
- dokumentowanie
monitorowanie i ocenianie procesu terapeutycznego
- wykonywanie wraz z pacjentem zajęć o charakterze terapeutycznym
- przestrzeganie przepisów bhp właściwych podejmowanej aktywności dla zachowania bezpieczeństwa pacjentów
1. Prowadzenie całości spraw związanych z obsługą sekretariatu.
2. Bieżąca obsługa sekretariatu (rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
obsługa poczty elektronicznej
odbieranie telefonów).
3. Dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji.
4. Kontakt z personelem medycznym w sprawach administracyjnych oraz związanych z grafikami.
5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami
urzędami.
6. Redagowanie oraz rozsyłanie pism wewnętrznych i zewnętrznych.
7. Zarządzanie dostawami materiałów biurowych
przygotowanie i składanie zamówień.
8. Organizacja i obsługa spotkań.
9. Dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji.
10. Rejestracja wizyt pacjentów.
11. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej
stawianie właściwej diagnozy psychologicznej i udzielanie wsparcia. Do jego zadań należy profesjonalne opiniowanie oraz doradztwo. Ukończone pięcioletnie studia na kierunku psychologia oraz odbyty wymagany staż zawodowy
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarka medyczna/rejestratorka medyczna
Koszalin
Wygasła: 31.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług
2. rejestracja wizyty pacjentów (bezpośrednio w placówce
telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania pacjentów i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce
3. planowanie terminów wizyt
prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarzy i odwołanych terminach
4. przyjmowanie dostarczanej przez pacjenta dokumentacji medycznej
jej odpowiednie opisywanie i dołączanie do kart pacjentów
5. przygotowywanie okresowych zestawień
raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania placówki
- udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia - przestrzeganie w praktyce zawodowej ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz praw pacjenta
- wspomaganie personelu medycznego
- przestrzeganie przepisów obowiązujących u pracodawcy
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psycholog
Koszalin
Wygasła: 17.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Przyjmowanie pacjentów
stawianie właściwej diagnozy psychologicznej i udzielanie wsparcia. Do jego zadań należy profesjonalne opiniowanie oraz doradztwo
od 5 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psycholog
Koszalin
Wygasła: 29.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Przyjmowanie pacjentów
stawianie właściwej diagnozy psychologicznej i udzielanie wsparcia. Do jego zadań należy profesjonalne opiniowanie oraz doradztwo
od 5 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent medyczny
Koszalin
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług. 2. dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów
3. rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce
telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania pacjentów i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce
4. kontrola uprawnień i statusów ubezpieczeń przyjmowanych pacjentów
5. planowanie terminów wizyt
prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarzy i odwołanych terminach; 6. przyjmowanie dostarczanej przez pacjenta dokumentacji medycznej. 7. przygotowywanie okresowych zestawień