1. Pracodawca
  2. Władysławów
  3. URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE

Władysławów, ul. Rynek 43

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 5 )

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy

Małoszyna
Ważna do: 18.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności: 1. kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy z siedzibą w Małoszynie
  • 2. realizacja zadań wynikających ze statutu Środowiskowego Domu Samopomocy
  • 3. prowadzenie oszczędnej i racjonalnej gospodarki środkami finansowymi
  • przygotowywanie planu finansowego jednostki oraz jego realizacja
  • zarządzanie budżetem jednostki oraz przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
  • 4. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Środowiskowym Domu Samopomocy
  • 5. pozyskiwanie oraz utrzymywanie wymaganego stanu uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy z siedzibą w Małoszynie
  • 6. opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów
  • dotyczących funkcjonowania ŚDS oraz sporządzanie sprawozdań
  • 7. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na działalność placówki
  • 8. reprezentowanie Środowiskowego Domu Samopomocy z siedzibą w Małoszynie na zewnątrz
  • 9. administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu ŚDS oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie
  • 10. nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami ŚDS
  • decydowanie o warunkach ich pracy i płacy oraz pełnienie w stosunku do nich funkcji przełożonego
  • 11. współpraca ze środowiskiem lokalnym
  • z rodzinami i opiekunami uczestników
  • osobami pozostającymi w bliskiej relacji z uczestnikami ŚDS
  • 12. udostępnianie informacji dotyczących kierowanej jednostki organizacyjnej oraz prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej
  • 13. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
  • 14. przygotowywanie projektów aktów prawnych (uchwał
  • zarządzeń i decyzji w zakresie funkcjonowania jednostki)
  • 15. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ważna do: 18.11.2024

Urzędnik d/s dróg, oświetlenia ulicznego i transportu zbiorowegop

Władysławów
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw w zakresie dot. Gminy wynikających z: 1) Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  • 2) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • 3) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
  • a w szczególności: a) przygotowanie projektów rozstrzygnięć
  • wniosków i stanowisk organów Gminy
  • dot. zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii
  • b) projektowanie przebiegu dróg i ulic
  • c) określenie szczególnego korzystania z dróg
  • w tym wykorzystania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne
  • d) koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych
  • e) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach publicznych i lokalnych
  • współdziałanie z policją w tym zakresie
  • f) występowanie z wnioskami w sprawie zmian sieci komunikacyjnej masowej i rozkładu jazdy
  • g) wydawanie zezwoleń na ustawianie na jezdni
  • poboczu lub chodniku wszelkiego rodzaju stoisk
  • tablic reklamowych
  • h) oznakowanie ulic i dróg
  • i) wydawanie zezwoleń na transport specjalny i regularny na terenie Gminy
  • j) utrzymanie w należytym stanie dróg i ulic
  • w tym nadzór nad zimowym usuwaniem śliskości dróg i ulic. 2. Prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym. 3. Prowadzenie sprawy związanych z oświetleniem dróg i ulic
  • a w szczególności: a) zlecanie z upoważnienia Wójta podmiotom zewnętrznym modernizacji i remontów oświetlenia
  • b) prowadzenie rejestru awarii i zlecanie z upoważnienia Wójta usunięcia usterek podmiotowi zewnętrznemu eksploatującemu infrastrukturę oświetlenia na terenie Gminy. 4. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości
  • ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości. 5. Prowadzenie spraw z zakresu obciążania nieruchomości stanowiących drogi
  • odpłatną służebnością przesyłu. 6. Zastępowanie pracownika ds. zamówień publicznych i gospodarki przestrzennej
  • podczas jego nieobecności. 7. Inne sprawy zlecone przez Kierownictwo Urzędu i Kierownika Referatu
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. gospodarki nieruchomościami i klimatu

Władysławów
Wygasła: 05.06.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • A. 1/2 etatu gospodarka nieruchomościami 1. Nadzór
  • koordynowanie i prowadzenie spraw w zakresie dot. Gminy wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
  • a w szczególności: a) przygotowywanie propozycji w zakresie gospodarowania i zarządzania komunalnymi nieruchomościami
  • w tym ich zbywania
  • oddawania w użytkowanie wieczyste
  • użytkowanie
  • dzierżawę
  • najem
  • użyczenie i w zarząd
  • b) przy goto wywan i e dokumentacji niezbędnej do zbywania nieruchomości
  • przekazywania w użytkowanie wieczyste
  • użytkowanie
  • dzierżawę lub najem
  • c) ustalanie wartości nieruchomości oraz cen i opłat za korzystanie z nieruchomości
  • d) organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne
  • e) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz zasobów gminnych niezbędnych dla realizacji zadań Gminy
  • f) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych
  • g) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem gruntów na rzecz zasobów gminnych z przeznaczeniem na cele zabudowy
  • h) przygotowywanie projektów zagospodarowania wspólnot gruntowych
  • i) przygotowanie projektów podziału i rozgraniczenia gruntów
  • j) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją gruntów i regulowanie stanu prawnego nieruchomości. 2. Nadzór nad zapewnieniem racjonalnego gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości
  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz organizacja rejestrów z zakresu obowiązków Wójta w obszarze gospodarki nieruchomościami. 3. Opracowywanie planów i bieżących informacji w zakresie gospodarowania nieruchomościami. 4. Przygotowywanie okresowych ocen
  • analiz i informacji zlecanych przez Kierownika Referatu i Kierownictwo Urzędu lub wynikających z obowiązujących przepisów. 5. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego
  • bieżące nanoszenie zmian. 6. Przygotowywanie uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie obrotu nieruchomościami i prowadzonych przez siebie spraw. 7. Zlecanie operatów szacunkowych. 8. Zlecanie prac geodezyjnych. 9. Dokonywanie zmian w księgach wieczystych. 10. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz Gminy. 11. Przejmowanie nieruchomości Skarbu Państwa do zasobów komunalnych. 12. Przekazywanie w zarząd dla jednostek realizujących zadania Gminy gruntów i budynków. 13. Prowadzenie postępowań w sprawie rozgraniczenia nieruchomości. 14. Kalkulacja i obliczanie opłat za użytkowanie wieczyste
  • najem
  • dzierżawę. 15. Wydawanie decyzji i postanowień w sprawie podziałów nieruchomości. 16. Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego. B. 1/2 etatu - Gminny Doradca Klimatyczny: 1. uczestnictwo w pracach związanych z realizacją Zintegrowanego Projektu Strategicznego (dalej SIP) w ramach Programu LIFE z uwzględnieniem jego zakresów: formalnych
  • merytorycznych i finansowych
  • 2. współpraca z Koordynatorem SIP oraz pozostałymi Współbeneficjentami
  • 3. wsparcie mieszkańców
  • MSP i innych podmiotów - w charakterze Doradcy Klimatycznego - w przygotowywaniu projektów i wniosków o środki na działania dla poprawy efektywności energetycznej i redukcji emisji C02
  • 4. współpraca w ramach Sieci Doradców Klimatycznych SIP
  • 5. działania promocyjne
  • edukacyjne
  • komunikacyjne i informacyjne odnoszące się do procesu osiągania neutralności klimatycznej oraz przystosowania się do zmiany klimatu za pomocą rozwiązań opartych na zasobach przyrody
  • 6. działania edukacyjne
  • komunikacyjne i informacyjne odnoszące się do procesu wdrażania zielonych zamówień publicznych w JST i MSP
  • 7. wykonywanie uproszczonych ocen energetycznych nieruchomości
  • 8. przygotowanie gminnego zintegrowanego planu na rzecz energii
  • transportu i klimatu
  • 9. konsultowanie
  • analizowanie
  • monitorowanie
  • sprawozdawanie i raportowanie działań merytorycznych i finansowych realizowanych w ramach SIP
  • przewidzianych dla JST
  • 10. współpraca w ramach realizacji Strategii Neutralności Klimatycznej Wielkopolska Wschodnia 2040
  • 11. obsługa systemów IT i monitoringowych na potrzeby realizacji SIP
  • 12. udostępnianie informacji publicznej dotyczącej SIP
  • 13. bieżąca analiza wydatków i dochodów budżetowych w ramach realizacji SIP
  • 14. ewidencja dowodów finansowo-księgowych związanych z realizacją SIP
  • 15. sporządzanie wniosków o płatność
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent d/s budownictwa i inwestycji

Władysławów
Wygasła: 06.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw dotyczących Gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w zakresie inwestycji liniowych tj. drogowych
  • oświetleniowych
  • sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych. Opiniowanie celowości i możliwości realizacji projektów planów inwestycyjnych
  • zgłoszonych przez pozostałe referaty i przedkładanie stosownych analiz oraz opracowań Kierownikowi Referatu. Przedkładanie kierownikowi pisemnego wniosku o wyrażenie zgody na rozpoczęcie procesu inwestycyjnego ze wskazaniem: nazwy zadania
  • miejsca realizacji
  • kosztów (w tym kosztów dokumentacji
  • opinii
  • ekspertyz
  • nadzorów inwestorskich
  • wykonania prac)
  • źródła finansowania
  • terminu rozpoczęcia zadania
  • terminu zakończenia. Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji gminnych
  • w szczególności: przygotowania terenów gminnych pod inwestycje
  • przygotowanie dokumentacji dotyczącej procesu inwestycyjnego
  • w tym niezbędnej dokumentacji wymaganej ustaw Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych
  • przygotowywanie projektów umów i uzyskiwanie stosownych opinii prawnych i finansowych
  • zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi
  • organizowanie nadzoru inwestorskiego
  • koordynowanie i bieżące czuwanie nad przebiegiem procesu inwestycyjnego
  • akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych
  • dokonywanie końcowego rozliczania rzeczowego i finansowego prowadzonych inwestycji oraz przekazywanie stosownych dokumentów do Referatu Finansowego lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych celem ujęcia ich w ewidencji mienia gminnego
  • opracowywanie oraz sporządzanie indywidualnych i zbiorowych sprawozdań oraz informacji dotyczących realizowanych inwestycji. Zastępowanie pracownika ds. remontów i inwestycji podczas jego nieobecności
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik gospodarczy-konserwator sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

Władysławów
Wygasła: 10.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Praca polega na: usuwaniu awarii w obrębie sieci wod. kan. oraz bieżącej konserwacji tych sieci
  • wykonywaniu bieżących napraw urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków
  • przepompowni i stacji uzdatniania wody
  • utrzymywaniu czystości i porządku na terenie oczyszczalni ścieków
  • wykonywaniu prac porządkowych na terenie obiektów stanowiących własność Gminy
  • kierowaniu pojazdem służbowym
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Komunalnego

Władysławów
Wygasła: 16.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Kierowanie pracą Referatu Komunalnego. 2. Nadzór i kontrola wykonywanych zadań przez podległych pracowników. 3. Zapewnienie właściwej realizacji zadań Referatu wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Władysławów. 4. Kierownik Referatu Komunalnego wykonuje powierzone zadania oraz zapewnia rozwiązywanie problemów w zakresie: a) gospodarki wodno - ściekowej
  • b) utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
  • a) ochrony środowiska
  • a w szczególności: realizowanie zadań wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Opracowuje i aktualizuje Gminne Programy Ochrony Środowiska oraz sporządza sprawozdawczość z ich realizacji. 5. Wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie kompetencji wynikających z pełnionej funkcji. 6. Nadzorowanie pracy oczyszczalni ścieków w Russocicach
  • hydrofornii w Russocicach
  • Natalii i we Wyszynie. 7. Nadzorowanie realizacji zadań dotyczących edukacji ekologicznej. 8. Prowadzenie spraw z zakresu odnawialnych źródeł energii. 9. Utrzymanie urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ciągłej sprawności. 10. Utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej
  • konserwacja pompowni deszczowych. 11. Zapewnienie serwisowania
  • konserwacji i napraw sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej wszystkimi możliwymi i dostępnymi środkami technicznymi. 12. Organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z kontrolą legalności przyłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz punktów poboru wody. 13. Nadzór merytoryczny nad przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących gospodarki odpadami i ochrony środowiska. 14. Opiniowanie opracowań i dokumentacji sporządzonych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie ochrony środowiska. 15. Nadzór nad Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie gminy Władysławów w zakresie zadań realizowanych przez referat. 16. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Programu Ochrony Środowiska oraz Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego w zakresie zadań realizowanych przez referat. 17. Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (rachunków
  • faktur itp.) pod względem merytorycznym. 18. Współpraca przy opracowywaniu dokumentów strategicznych Gminy. 19. Odpowiada za podawanie do wiadomości użytkowników wyników okresowych badań jakości wody użytkowej na terenie Gminy. 20. Nadzór nad sprawami związanymi z zakłóceniem stosunków wodnych na gruncie. 21. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów służących ochronie drzew i krzewów oraz koordynowanie działań w zakresie uzupełniania zieleni i pielęgnacji drzewostanu. 22. Nadzór nad rejestracją i przyjmowaniem wniosków o przydział mieszkań. 23. Nadzór nad rejestrowaniem i rozliczaniem wydatków związanych z bieżącą eksploatacją budynków. 24. Organizowanie i kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem budynków komunalnych. 25. Nadzór nad rozliczaniem czynszów i opłat za lokale oraz budynki. 26. Organizowanie prac w zakresie remontów budynków komunalnych
  • usuwania awarii i bieżącego utrzymania budynków. 27. Optymalne zarządzanie gospodarką magazynową. 28. Merytoryczna weryfikacja wniosków o dotacje na dofinansowanie prac remontowych w obiektach zabytkowych. 29. Nadzór nad utrzymaniem zieleni
  • konserwacją i pielęgnacją terenów zielonych. 30. Sporządzanie informacji i sprawozdań oraz analiz i ocen z zakresu prowadzonych spraw. 31. Współpraca z innymi jednostkami gminy i referatami Urzędu. 32. Zastępowanie pracownika ds. opłaty odpadowej i gospodarki wodno-ściekowej pod jego nieobecność. 33. Inne sprawy zlecone przez Kierownictwo Urzędu
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne