Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 5 )
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy
Małoszyna
Ważna do: 18.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:
1. kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy z siedzibą w Małoszynie
2. realizacja zadań wynikających ze statutu Środowiskowego Domu Samopomocy
3. prowadzenie oszczędnej i racjonalnej gospodarki środkami finansowymi
przygotowywanie planu finansowego jednostki oraz jego realizacja
zarządzanie budżetem jednostki oraz przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
4. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Środowiskowym Domu Samopomocy
5. pozyskiwanie oraz utrzymywanie wymaganego stanu uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy z siedzibą w Małoszynie
6. opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów
dotyczących funkcjonowania ŚDS oraz sporządzanie sprawozdań
7. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na działalność placówki
8. reprezentowanie Środowiskowego Domu Samopomocy z siedzibą w Małoszynie na
zewnątrz
9. administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu ŚDS oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie
10. nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami ŚDS
decydowanie o warunkach ich pracy i płacy oraz pełnienie w stosunku do nich funkcji przełożonego
11. współpraca ze środowiskiem lokalnym
z rodzinami i opiekunami uczestników
osobami pozostającymi w bliskiej relacji z uczestnikami ŚDS
12. udostępnianie informacji dotyczących kierowanej jednostki organizacyjnej oraz prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej
13. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych
Urzędnik d/s dróg, oświetlenia ulicznego i transportu zbiorowegop
Władysławów
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prowadzenie spraw w zakresie dot. Gminy wynikających z:
1) Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
2) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
3) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
a w szczególności:
a) przygotowanie projektów rozstrzygnięć
wniosków i stanowisk organów Gminy
dot.
zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii
b) projektowanie przebiegu dróg i ulic
c) określenie szczególnego korzystania z dróg
w tym wykorzystania pasów drogowych na
cele niekomunikacyjne
d) koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych
e) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach
publicznych i lokalnych
współdziałanie z policją w tym zakresie
f) występowanie z wnioskami w sprawie zmian sieci komunikacyjnej masowej i rozkładu
jazdy
g) wydawanie zezwoleń na ustawianie na jezdni
poboczu lub chodniku wszelkiego rodzaju
stoisk
tablic reklamowych
h) oznakowanie ulic i dróg
i) wydawanie zezwoleń na transport specjalny i regularny na terenie Gminy
j) utrzymanie w należytym stanie dróg i ulic
w tym nadzór nad zimowym usuwaniem
śliskości dróg i ulic.
2. Prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym.
3. Prowadzenie sprawy związanych z oświetleniem dróg i ulic
a w szczególności:
a) zlecanie z upoważnienia Wójta podmiotom zewnętrznym modernizacji i remontów
oświetlenia
b) prowadzenie rejestru awarii i zlecanie z upoważnienia Wójta usunięcia usterek podmiotowi
zewnętrznemu eksploatującemu infrastrukturę oświetlenia na terenie Gminy.
4. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości
ulic i obiektów
fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.
5. Prowadzenie spraw z zakresu obciążania nieruchomości stanowiących drogi
odpłatną
służebnością przesyłu.
6. Zastępowanie pracownika ds. zamówień publicznych i gospodarki przestrzennej
podczas
jego nieobecności.
7. Inne sprawy zlecone przez Kierownictwo Urzędu i Kierownika Referatu
i) przygotowanie projektów podziału i rozgraniczenia gruntów
j) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją gruntów i regulowanie stanu prawnego nieruchomości.
2. Nadzór nad zapewnieniem racjonalnego gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości
prowadzenie postępowań administracyjnych oraz organizacja rejestrów z zakresu obowiązków
Wójta w obszarze gospodarki nieruchomościami.
3. Opracowywanie planów i bieżących informacji w zakresie gospodarowania nieruchomościami.
4. Przygotowywanie okresowych ocen
analiz i informacji zlecanych przez Kierownika Referatu
i Kierownictwo Urzędu lub wynikających z obowiązujących przepisów.
5. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego
bieżące nanoszenie zmian.
6. Przygotowywanie uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie obrotu nieruchomościami i prowadzonych przez siebie spraw.
7. Zlecanie operatów szacunkowych.
8. Zlecanie prac geodezyjnych.
9. Dokonywanie zmian w księgach wieczystych.
10. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz Gminy.
11. Przejmowanie nieruchomości Skarbu Państwa do zasobów komunalnych.
12. Przekazywanie w zarząd dla jednostek realizujących zadania Gminy gruntów i budynków.
13. Prowadzenie postępowań w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.
14. Kalkulacja i obliczanie opłat za użytkowanie wieczyste
najem
dzierżawę.
15. Wydawanie decyzji i postanowień w sprawie podziałów nieruchomości.
16. Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
B. 1/2 etatu - Gminny Doradca Klimatyczny:
1. uczestnictwo w pracach związanych z realizacją Zintegrowanego Projektu Strategicznego (dalej SIP)
w ramach Programu LIFE z uwzględnieniem jego zakresów: formalnych
merytorycznych i finansowych
2. współpraca z Koordynatorem SIP oraz pozostałymi Współbeneficjentami
3. wsparcie mieszkańców
MSP i innych podmiotów - w charakterze Doradcy Klimatycznego
- w przygotowywaniu projektów i wniosków o środki na działania dla poprawy efektywności
energetycznej i redukcji emisji C02
4. współpraca w ramach Sieci Doradców Klimatycznych SIP
5. działania promocyjne
edukacyjne
komunikacyjne i informacyjne odnoszące się do procesu
osiągania neutralności klimatycznej oraz przystosowania się do zmiany klimatu za pomocą rozwiązań
opartych na zasobach przyrody
6. działania edukacyjne
komunikacyjne i informacyjne odnoszące się do procesu wdrażania zielonych
zamówień publicznych w JST i MSP
Prowadzenie spraw dotyczących Gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w zakresie inwestycji liniowych tj. drogowych
oświetleniowych
sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
Opiniowanie celowości i możliwości realizacji projektów planów inwestycyjnych
zgłoszonych przez pozostałe referaty i przedkładanie stosownych analiz oraz opracowań Kierownikowi Referatu.
Przedkładanie kierownikowi pisemnego wniosku o wyrażenie zgody na rozpoczęcie procesu inwestycyjnego ze wskazaniem: nazwy zadania
miejsca realizacji
kosztów (w tym kosztów dokumentacji
opinii
ekspertyz
nadzorów inwestorskich
wykonania prac)
źródła finansowania
terminu rozpoczęcia zadania
terminu zakończenia.
Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji gminnych
w szczególności:
przygotowania terenów gminnych pod inwestycje
przygotowanie dokumentacji dotyczącej procesu inwestycyjnego
w tym niezbędnej dokumentacji wymaganej ustaw Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych
przygotowywanie projektów umów i uzyskiwanie stosownych opinii prawnych i finansowych
zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi
organizowanie nadzoru inwestorskiego
koordynowanie i bieżące czuwanie nad przebiegiem procesu inwestycyjnego
akceptowanie zatwierdzonych i podpisanych przez inspektorów faktur dotyczących realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych
dokonywanie końcowego rozliczania rzeczowego i finansowego prowadzonych inwestycji oraz przekazywanie stosownych dokumentów do Referatu Finansowego lub odpowiednich gminnych jednostek organizacyjnych celem ujęcia ich w ewidencji mienia gminnego
opracowywanie oraz sporządzanie indywidualnych i zbiorowych sprawozdań oraz informacji dotyczących realizowanych inwestycji.
Zastępowanie pracownika ds. remontów i inwestycji podczas jego nieobecności
1. Kierowanie pracą Referatu Komunalnego.
2. Nadzór i kontrola wykonywanych zadań przez podległych pracowników.
3. Zapewnienie właściwej realizacji zadań Referatu wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Władysławów.
4. Kierownik Referatu Komunalnego wykonuje powierzone zadania oraz zapewnia rozwiązywanie problemów w zakresie:
a) gospodarki wodno - ściekowej
b) utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
a) ochrony środowiska
a w szczególności: realizowanie zadań wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Opracowuje i aktualizuje Gminne Programy Ochrony Środowiska oraz sporządza sprawozdawczość z ich realizacji.
5. Wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie kompetencji wynikających z pełnionej funkcji.
6. Nadzorowanie pracy oczyszczalni ścieków w Russocicach
hydrofornii w Russocicach
Natalii i we Wyszynie.
7. Nadzorowanie realizacji zadań dotyczących edukacji ekologicznej.
8. Prowadzenie spraw z zakresu odnawialnych źródeł energii.
9. Utrzymanie urządzeń sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ciągłej sprawności.
10. Utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej
konserwacji i napraw sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej wszystkimi możliwymi i dostępnymi środkami technicznymi.
12. Organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z kontrolą legalności przyłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz punktów poboru wody.
13. Nadzór merytoryczny nad przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
14. Opiniowanie opracowań i dokumentacji sporządzonych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie ochrony środowiska.
15. Nadzór nad Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie gminy Władysławów w zakresie zadań realizowanych przez referat.
16. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Programu Ochrony Środowiska oraz Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego w zakresie zadań realizowanych przez referat.
17. Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (rachunków
faktur itp.) pod względem merytorycznym.
18. Współpraca przy opracowywaniu dokumentów strategicznych Gminy.
19. Odpowiada za podawanie do wiadomości użytkowników wyników okresowych badań jakości wody użytkowej na terenie Gminy.
20. Nadzór nad sprawami związanymi z zakłóceniem stosunków wodnych na gruncie.
21. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów służących ochronie drzew i krzewów oraz koordynowanie działań w zakresie uzupełniania zieleni i pielęgnacji drzewostanu.
22. Nadzór nad rejestracją i przyjmowaniem wniosków o przydział mieszkań.
23. Nadzór nad rejestrowaniem i rozliczaniem wydatków związanych z bieżącą eksploatacją budynków.
24. Organizowanie i kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem budynków komunalnych.
25. Nadzór nad rozliczaniem czynszów i opłat za lokale oraz budynki.
26. Organizowanie prac w zakresie remontów budynków komunalnych
usuwania awarii i bieżącego utrzymania budynków.
27. Optymalne zarządzanie gospodarką magazynową.
28. Merytoryczna weryfikacja wniosków o dotacje na dofinansowanie prac remontowych w obiektach zabytkowych.
29. Nadzór nad utrzymaniem zieleni
konserwacją i pielęgnacją terenów zielonych.
30. Sporządzanie informacji i sprawozdań oraz analiz i ocen z zakresu prowadzonych spraw.
31. Współpraca z innymi jednostkami gminy i referatami Urzędu.
32. Zastępowanie pracownika ds. opłaty odpadowej i gospodarki wodno-ściekowej pod jego nieobecność.
33. Inne sprawy zlecone przez Kierownictwo Urzędu