1. Pracodawca
  2. Pieszyce
  3. URZĄD MIASTA I GMINY W PIESZYCACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIASTA I GMINY W PIESZYCACH

Pieszyce, ul. Tadeusza Kościuszki 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Podinspektor ds. księgowości

Tadeusza Kościuszki 2, Pieszyce
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
  • 1. Prowadzenie księgowości syntetycznej dochodów budżetowych w systemie księgowym
  • 2. Prowadzenie księgowości analitycznej (kartoteki należności niepodatkowych) dochodów budżetowych:
  • • wieczyste użytkowanie gruntów, przekształcenie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności, wykup gruntów i lokali oraz użytkowanie i trwały zarząd,
  • • zajęcie pasa drogowego i umieszczenia urządzeń w pasie drogi, zezwolenie na sprzedaż alkoholu,
  • • dzierżawa działek, opłata za odpady komunalne oraz pozostałe opłaty (sprzedaż biletów, sprzedaż drewna opałowego, opłata skarbowa itp.) w systemie księgowym zgodnie z przyjętymi zasadami i przepisami prawa,
  • 3. Sprawdzenie zgodności powiązań finansowo-księgowych na poszczególnych kontach oraz księgowanie, sprawdzenie i uzgadnianie sald na rachunkach bankowych na podstawie wyciągów bankowych
  • 4. Pobieranie przypisów wg okresów sprawozdawczych należności z tytułu dochodów budżetowych, których termin płatności przypada na dany rok budżetowy
  • 5. Dokonanie inwentaryzacji aktywów i pasywów metodą potwierdzenia sald i weryfikacji sald (z pominięciem spisu z natury) na koniec każdego roku oraz po dokonaniu inwentaryzacji sporządzenie protokołów inwentaryzacyjnych na podstawie zarządzenia o inwentaryzacji
  • 6. Sporządzanie sprawozdania Rb-27S, Rb-N w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej dochodów
  • 7. Prowadzenie ewidencji księgowej ZFŚS oraz rozliczeń kont rozrachunkowych w tym zakresie
  • 8. Prowadzenie postępowań windykacyjnych w zakresie wezwań do zapłaty w ramach prowadzonej ewidencji księgowej dochodów
Pokaż więcej >>
od 3400 do 4200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie URZĄD MIASTA I GMINY W PIESZYCACH, podziel się opinią i pomóż innym.