Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kierownik podatków i opłat w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
1) nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie:
a) wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru podatku rolnego, wymiaru podatku leśnego
i podatku od środków transportowych od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
b) ewidencji księgowej podatków i opłat,
c) udzielania ulg: umorzeń, odroczeń i rozłożeń na raty w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości od osób fizycznych, ulg i zwolnień ustawowych, zwolnień wynikających
z uchwał Rady,
d) przejmowania nieruchomości za zaległości podatkowe w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości od osób fizycznych,
e) rozliczeń i sprawozdań z tytułu 2% odpisu z tytułu podatku rolnego,
f) przygotowywania danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat, skutków obniżenia górnych stawek, skutków zwolnień,
g) zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom, łącznie z rozliczeniem dotacji otrzymanej przez Gminę na ten cel,
h) prowadzenia kontroli podatkowej,
i) prowadzenia działań windykacyjnych i egzekucyjnych,
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
3) wydawanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
4) przygotowywanie danych do wniosków w sprawie zwrotu utraconych dochodów
Podinspektor ds. zamówień publicznych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych,
2) przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych,
3) weryfikacja formalna wniosków dotyczących zamówień,
4) sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez referaty merytoryczne,
5) przygotowywanie postępowań i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
6) wprowadzanie danych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
7) wykonywanie zadań w ramach prac Komisji Przetargowych,
8) doradzanie i udzielanie informacji pracownikom Urzędu z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań,
9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, rejestru umów i zleceń,
10) bieżące analizowanie zmian obowiązujących przepisów prawa związanego z procedurami udzielania zamówień publicznych,
11) monitorowanie toku postępowania i zgłaszanie przełożonym informacji o problemach i zagrożeniach,
Kierownik podatków i opłat w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
1) nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie:
a) wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru podatku rolnego, wymiaru podatku leśnego
i podatku od środków transportowych od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
b) ewidencji księgowej podatków i opłat,
c) udzielania ulg: umorzeń, odroczeń i rozłożeń na raty w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości od osób fizycznych, ulg i zwolnień ustawowych, zwolnień wynikających
z uchwał Rady,
d) przejmowania nieruchomości za zaległości podatkowe w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości od osób fizycznych,
e) rozliczeń i sprawozdań z tytułu 2% odpisu z tytułu podatku rolnego,
f) przygotowywania danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat, skutków obniżenia górnych stawek, skutków zwolnień,
g) zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom, łącznie z rozliczeniem dotacji otrzymanej przez Gminę na ten cel,
h) prowadzenia kontroli podatkowej,
i) prowadzenia działań windykacyjnych i egzekucyjnych,
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
3) wydawanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
4) przygotowywanie danych do wniosków w sprawie zwrotu utraconych dochodów
Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 31.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) prowadzenie całokształtu spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie: wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru podatku rolnego, wymiaru podatku leśnego od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
3) prowadzenie spraw w zakresie ulg i zwolnień ustawowych, zwolnień wynikających z uchwał Rady,
4) przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat, skutków obniżenia górnych stawek, skutków zwolnień,
5) przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
6) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom, łącznie z rozliczeniem dotacji otrzymanej przez Gminę na ten cel,
7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pomocy publicznej i sporządzanie zaświadczeń,
8) prowadzenie kontroli podatkowej,
9) przygotowywanie danych do wniosków w sprawie zwrotu utraconych dochodów,
10) przygotowywanie projektów pism oraz akt sprawy do przekazania organowi II instancji
Podinspektor ds. ochrony środowiska w Referacie Ochrony Środowiska
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
2) prowadzenie spraw związanych ze składowaniem i/lub magazynowaniem odpadów w miejscu do tego nieprzeznaczonym;
3) prowadzenie spraw związanych z BDO;
4) utylizacja wyrobów zawierających azbest – wprowadzanie danych do Bazy Azbestowej;
5) prowadzenie spraw związanych ze zmianą stosunków wodnych;
6) prowadzenie spraw związanych ze zmniejszeniem naturalnej retencji;
7) prowadzenie spraw związanych z ochroną zwierząt (zezwolenia na utrzymywanie/hodowlę ras psów uznawanych za agresywne, program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności, współpraca ze schroniskiem dla zwierząt);
8) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem;
9) nadzór nad prawidłowym wykonaniem umów związanych z realizacją zadań stanowiska pracy (ochrona zwierząt, odpady)
Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) prowadzenie całokształtu spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie: wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru podatku rolnego, wymiaru podatku leśnego od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
3) prowadzenie spraw w zakresie ulg i zwolnień ustawowych, zwolnień wynikających z uchwał Rady,
4) przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat, skutków obniżenia górnych stawek, skutków zwolnień,
5) przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
6) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom, łącznie z rozliczeniem dotacji otrzymanej przez Gminę na ten cel,
7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pomocy publicznej i sporządzanie zaświadczeń,
8) prowadzenie kontroli podatkowej,
9) przygotowywanie danych do wniosków w sprawie zwrotu utraconych dochodów,
10) przygotowywanie projektów pism oraz akt sprawy do przekazania organowi II instancji
Podinspektor ds. planowania budżetu i księgowości budżetowej w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) weryfikacja materiałów planistycznych składanych przez referaty Urzędu i jednostki organizacyjne,
2) podejmowanie działań zmierzających do powstania projektu budżetu w zakresie dochodów
i wydatków,
3) weryfikacja projektów planów finansowych składanych przez jednostki organizacyjne,
4) sporządzanie planu finansowego Urzędu oraz planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie,
5) wprowadzanie planów finansowych i zmian do systemu Besti@,
6) wprowadzanie planów finansowych i zmian do systemu księgowego,
7) prowadzenie całości spraw związanych z dokonywaniem zmian w budżecie, w tym przygotowywanie pism informujących o zmianach planów finansowych jednostek organizacyjnych,
8) sporządzanie informacji z wykonania budżetu za I półrocze i sprawozdania za cały rok,
9) sporządzanie bieżących i okresowych analiz z wybranych obszarów,
10) bieżąca kontrola realizacji planu finansowego wydatków Urzędu;
11) ewidencja i kontrola zaangażowania środków na wydatki;
12) przygotowywanie dokumentacji na ww. stanowisku do przekazania do archiwum,
13) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań, pozostających w zakresie właściwości
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) prowadzenie całokształtu spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie: wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru podatku rolnego, wymiaru podatku leśnego od osób fizycznych
i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
3) prowadzenie spraw w zakresie ulg i zwolnień ustawowych, zwolnień wynikających z uchwał Rady,
4) przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat, skutków obniżenia górnych stawek, skutków zwolnień,
5) przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
6) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom, łącznie z rozliczeniem dotacji otrzymanej przez Gminę na ten cel,
7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pomocy publicznej i sporządzanie zaświadczeń,
8) prowadzenie kontroli podatkowej,
9) przygotowywanie danych do wniosków w sprawie zwrotu utraconych dochodów,
10) przygotowywanie projektów pism oraz akt sprawy do przekazania organowi II instancji
Podinspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansowym i Budżetu
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) prowadzenie całokształtu spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie: wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru podatku rolnego, wymiaru podatku leśnego od osób fizycznych
i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej,
2) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
3) prowadzenie spraw w zakresie ulg i zwolnień ustawowych, zwolnień wynikających z uchwał Rady,
4) przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat, skutków obniżenia górnych stawek, skutków zwolnień,
5) przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
6) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom, łącznie z rozliczeniem dotacji otrzymanej przez Gminę na ten cel,
7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pomocy publicznej i sporządzanie zaświadczeń,
8) prowadzenie kontroli podatkowej,
9) przygotowywanie danych do wniosków w sprawie zwrotu utraconych dochodów,
10) przygotowywanie projektów pism oraz akt sprawy do przekazania organowi II instancji
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) Przygotowanie, nadzór, opracowanie, kompletowanie, uzgadnianie, weryfikacja i odbiór dokumentacji projektowo budowlanej niezbędnej do przeprowadzenia przetargów na roboty budowalne oraz realizacji inwestycji budowlanych w zakresie budowy dróg i chodników oraz infrastruktury technicznej,
2) Dokonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych przedsięwzięć budowlanych,
3) Sprawdzanie zgodności realizacji inwestycji z umowami, kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy oraz środków zewnętrznych,
4) Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
5) Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz zarządcami dróg i organami budowlanymi
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych oraz wprowadzanie zmian planu,
2) przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych,
3) weryfikacja formalna wniosków dotyczących zamówień,
4) sporządzanie wzorów/projektów umów na podstawie wkładu merytorycznego przygotowanego przez referaty merytoryczne,
5) przygotowywanie postępowań i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
6) wprowadzanie danych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskie
7) wykonywanie zadań w ramach prac Komisji Przetargowych,
8) doradzanie i udzielanie informacji pracownikom Urzędu z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz konsultowanie dokumentów dotyczących postępowań,
9) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, rejestru umów i zleceń,
10) bieżące analizowanie zmian obowiązujących przepisów prawa związanego z procedurami udzielania zamówień publicznych,
11) monitorowanie toku postępowania i zgłaszanie przełożonym informacji o problemach i zagrożeniach,
Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego Urzędu Gminy
Leśna 1C, Dopiewo (pow. poznański)
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) Zapewnienie właściwej organizacji i funkcjonowania Urzędu
2) Nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez pracowników Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
3) Nadzór i kontrola nad prawidłową obsługą Rady Gminy
4) Nadzór i kontrola nad prowadzeniem akt osobowych, zarządzanie kadrami, rozliczaniem czasu pracy oraz dyscypliną czasu pracy
5) Bieżąca analiza obowiązujących aktów prawa w zakresie organizacji Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych
6) Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie swoich właściwości
7) Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi
8) Prowadzenie akt kontroli zewnętrznych
9) Tworzenie i realizacja planu szkoleń
10) Koordynacja spraw związanych z ochrona danych osobowych
11) Koordynacja prac związanych z uczestnictwem Gmin w związkach i porozumieniach międzygminnych oraz stowarzyszeniach
12) Odpowiedzialność za terminowe rozpatrywanie skarg oraz wniosków o udzielenie informacji publicznej
13) Organizacja i nadzór nad procedurami naboru na wolne urzędnicze stanowiska pracy oraz organizowanie i nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej
14) Zapewnienie skuteczności i efektywności realizacji zadań przez komórki organizacyjne w aspekcie zachowania zasad etyki i pozytywnego wizerunku Urzędu
15) Nadzór nad planowaniem i realizacją budżetu referatu
16) Koordynacja działań z zakresu informatyki oraz telekomunikacji
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) Sprawowanie funkcji zastępcy kierownika,
2) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z infrastrukturą drogową w Gminie, w tym m.in.:
a) Przygotowanie, nadzór, opracowanie, kompletowanie, uzgadnianie, weryfikacja i odbiór dokumentacji projektowo budowlanej niezbędnej do przeprowadzenia przetargów na roboty budowalne oraz realizacji inwestycji budowlanych w zakresie budowy dróg i chodników oraz infrastruktury technicznej
b) Prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową, rozbudową i remontem infrastruktury drogowej gminnej,
c) Prowadzenie ewidencji dróg oraz drogowej infrastruktury technicznej,
d) Nadzór nad oznakowaniem drogowym,
e) Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
f) Wydawanie zezwoleń na zjazdy z dróg gminnych,
g) Prowadzenie spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg na terenie gminy,
h) Prowadzenie spraw związanych z zaliczeniem dróg gminnych do kategorii dróg publicznych,
i) Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu,
j) Wydawanie pozwoleń na przewozy regularne i specjalne,
3) Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci kanalizacji deszczowej i rowów odprowadzających wody opadowe,
4) Dokonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych przedsięwzięć budowlanych,
5) Sprawdzanie zgodności realizacji inwestycji z umowami, kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy oraz środków zewnętrznych,
6) Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
7) Uczestnictwo w komisjach odbioru robót inwestycyjnych,
8) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej,
9) Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz zarządcami dróg i organami budowlanymi
Zakres zadań na stanowisku będzie obejmował m.in.:
1) Przygotowywanie i nadzór nad realizacją inwestycji w zakresie budowy/modernizacji gminnych sieci oświetleniowych
2) Przygotowywanie dokumentacji do postępowań na sprzedaż energii i konserwację oświetlenia
3) Współpraca z ENEA S.A. właściwym miejscowo, świadczącym usługi w zakresie dostawy energii elektrycznej i utrzymania sieci oświetleniowych
4) Prowadzenie ewidencji urządzeń oświetlenia ulicznego
5) Nadzór nad funkcjonowaniem gminnego oświetlenia
6) Prowadzenie bazy zgłoszeń awarii oświetlenia zawierającej m.in. informację o dacie zgłoszenia, lokalizacji, zakresie, podjętych działaniach oraz wykonaniu
7) Realizacja zadań Gminy z zakresu ustawy – Prawo energetyczne
8) Dokonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych przedsięwzięć budowlanych
9) Prowadzenie postępowań w sprawie uzgodnienia lokalizacji zjazdu
10) Sprawdzanie zgodności realizacji inwestycji z umowami, kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy oraz środków zewnętrznych
11) Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, dostawy, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku
12) Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz zarządcami dróg i organami budowlanymi