Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kierownik Działu Rezerwacji / Zastępca Kierownika Recepcji (k/m)
Kopernika 9e, Szklarska Poręba
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie nienagannego wizerunku Norweska Dolina Luxury Resort wśród Gości resortu oraz na rynku lokalnym
Monitorowanie kluczowych wskaźników satysfakcji Gości związanych z obszarami podległymi, z naciskiem na ciągłe doskonalenie
Organizację pracy działu i nadzór nad podległymi pracownikami
Nadzór i koordynację pracy zespołu Front Office, w skład którego wchodzi dział recepcji, rezerwacji i dział sprzedaży, w celu utrzymania spójnej polityki sprzedaży
Koordynację pracy zespołu, w tym m.in. ustalanie grafiku pracy, rekrutacja i szkolenia wewnętrzne
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole
Profesjonalną obsługę spraw związanych z pobytem Gości oraz szybkie reagowanie na ich potrzeby
Budowanie i rozwijanie systemu informacji dotyczącej sprzedaży indywidualnej
Czynny udział w pracy Recepcji
Odpowiedzialność za sprawną obsługę Gości oraz prawidłowe funkcjonowanie obiektu
Nadzór nad obsługą rezerwacji zgodnie z przyjętą polityką cenową
Rozwiązywanie bieżących trudnych spraw oraz skuteczna reakcja na skargi Gości w celu naprawienia sytuacji od razu
Przygotowywanie regularnych raportów
Współtworzenie oferty obiektu
Odpowiedzialność za sprzedaż i jakość obsługi w celu maksymalizacji przychodów
Realizacja wybranych zadań z obszaru marketingu
Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników
Stała współpraca z pozostałymi działami, w celu zapewnienia jak najlepszych rezultatów w procesach działania obiektu
Planowanie i organizowanie działań marketingowych wspierających proces sprzedaży oraz analizę ich efektywności
Prowadzenie badań i analiz na rynku
Współtworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych z działem marketingu
Ulepszanie istniejących procedur oraz tworzenie i wprowadzanie nowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu
Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów
Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy
budowę i rozwój systemu informacji sprzedaży grupowej,
przygotowywanie i opracowywanie ofert grupowych,
prowadzenie pełnej korespondencji z potencjalnymi klientami,
prowadzenie i obsługa grup zorganizowanych w resorcie,
prowadzenie badań i analiz rynku,
pozyskiwanie nowych kontaktów,
stałe utrzymywanie relacji ze stałymi partnerami,
planowanie i organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności,
przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych,
prowadzenie wszelkich projektów, materiałów reklamowych, jakie są niezbędne dla wszystkich działów w resorcie przy współpracy z zewnętrznymi agencjami reklamowymi itp.,
ścisła współpraca z Opiekunami resortu w kwestiach planowania, pomoc w opracowaniu materiałów reklamowych i wszelkich akcji marketingowych na portalach społecznościowych,
ścisła współpraca z Opiekunami resortu w kwestiach wszelkiego planowania, zgodnie z ustalonym budżetem na wszelkie kampanie pozycjonowania resory na zasadzie planów kampanii w AdWords, Remarketing itp
zapewnienie sprawnej, uprzejmej obsługi gości w restauracji przy zachowaniu atmosfery rodzinnej gościnności,
pozytywnego odbioru przez gości restauracji – nie traktujemy naszych gości, jako kolejnego, przysłowiowego „Kowalskiego”, chcemy dać więcej od siebie, by każdy mógł poczuć się jak na spotkaniu z najbliższymi,
wykonywanie w profesjonalny sposób powierzonych zadań,
budowa i rozwój systemu informacji sprzedaży grupowej,
przygotowywanie i opracowywanie ofert grupowych,
prowadzenie pełnej korespondencji z potencjalnymi klientami,
prowadzenie i obsługa grup zorganizowanych w resorcie,
prowadzenie badań i analiz rynku,
pozyskiwanie nowych kontaktów,
stałe utrzymywanie relacji ze stałymi partnerami,
planowanie i organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności,
przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych,
prowadzenie wszelkich projektów, materiałów reklamowych, jakie są niezbędne dla wszystkich działów w resorcie przy współpracy z zewnętrznymi agencjami reklamowymi itp.,
ścisła współpraca z Opiekunami resortu w kwestiach planowania, pomoc w opracowaniu materiałów reklamowych i wszelkich akcji marketingowych na portalach społecznościowych,
ścisła współpraca z Opiekunami resortu w kwestiach wszelkiego planowania, zgodnie z ustalonym budżetem na wszelkie kampanie pozycjonowania resory na zasadzie planów kampanii w AdWords, Remarketing itp