Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Menedżer Produktów Farmaceutycznych - Dział Zwierząt Towarzyszących
Puławska 314, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla produktów farmaceutycznych dla zwierząt towarzyszących, w tym strategii e-marketingu, prognoz budżetowych i planowanie wydatków promocyjnych
Analizowanie rynku produktów dla zwierząt towarzyszących i monitorowanie wyników sprzedaży
Opracowywanie treści marketingowych zgodnych ze strategią marketingową firmy
Szkolenie zespołu sprzedaży w zakresie wiedzy o produktach oraz wykorzystania materiałów promocyjnych
Monitorowanie efektywności komunikacji marketingowej
Opracowywanie i nadzorowanie planów współpracy z Liderami Opinii w segmencie zwierząt towarzyszących
Organizowanie lokalnych spotkań i seminariów dla lekarzy weterynarii
Udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i kongresach
Specjalista ds. jakości/ Zastępca Osoby Odpowiedzialnej
Puławska 314, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z Osobą Odpowiedzialną
pełnienie obowiązków zastępcy Osoby Odpowiedzialnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa farmaceutycznego, w tym szczególnie dotyczącymi Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej weterynaryjnych produktów leczniczych
przygotowanie i udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz w inspekcjach weterynaryjnych
zarządzanie dokumentacją jakościową, publikacja procedur i instrukcji systemowych
nadzór nad procesami kwalifikacji i walidacji
organizowanie i prowadzanie szkoleń wewnętrznych dla personelu
wsparcie Osoby Odpowiedzialnej w obsłudze reklamacji, zwrotów i redystrybucji produktów
przeprowadzanie analizy ryzyka
nadzór nad kwalifikacją dostawców i odbiorców hurtowni
monitorowanie wskaźników jakości
doraźna pomoc w zakresie bieżącej realizacji zamówień klientów
Zapewnienie sprawnego działania platformy internetowej e-commerce poprzez koordynowanie działań operacyjnych
Bieżące administrowanie platformą sprzedażową – back-office, vet dashboard, pet owner dashboard
Uaktualnianie listy produktów i zmian cen w katalogu produktów
Zarządzanie zamówieniami – obsługa procesu sprzedażowego poprzez codzienne monitorowanie realizacji zamówień/zleceń, porównywanie listy zamówień i ich statusów wygenerowanych na platformie z listą dostarczoną do operatora logistycznego, zgłaszanie braków zamówień w systemie operatora logistycznego
Zarządzanie kontami klientów – statusy klientów
Informowanie, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów klientów
Monitorowanie, analizowanie i zgłaszanie wadliwego działania internetowej platformy sprzedażowej
Śledzenie statystyk i sporządzanie raportów na wniosek przełożonego,
Analiza otoczenia konkurencyjnego, cen rynkowych i innych warunków handlowych w sposób i z częstotliwością wskazaną przez przełożonego
Współpraca z operatorem logistycznym - zarządzanie procesem reklamacji i zwrotów – terminowa realizacja reklamacji i zwrotów zgodnie z ustalonymi procedurami
Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych we współpracy z agencją PR
Planowanie rozwoju kanałów społecznościowych przy jednoczesnym zachowaniu spójności wizerunkowej
Współtworzenie harmonogramu komunikacji w kanałach społecznościowych
Koordynowanie prac nad treściami w mediach społecznościowych; przygotowywanie harmonogramu publikacji wraz z treściami i grafikami;
Jasne zdefiniowanie dystrybucji treści na poszczególnych etapach cyklu zakupowego (lead nurturing)
Przeprowadzanie rozmów z wewnętrznymi ekspertami merytorycznymi
Moderacja profili społecznościowych firmy (budowanie i utrzymywanie kontaktu z użytkownikami)
Redagowanie i uaktualnianie treści na stronie firmowej www
Działania związane z optymalizacją witryn i treści pod kątem wyszukiwarek (SEO)
Raportowanie efektywności prowadzonych działań na podstawie analiz z Google Analytics, Facebook Audience Insights oraz monitoring działań konkurencji
Prowadzenie kompleksowych kampanii e-mail marketingowych, zarządzanie bazami e-maili i tworzenie newsletterów; analizowanie skuteczność kampanii i proponowanie ulepszeń
Udział we wdrażaniu w firmie nowych technologii wykorzystujących AI (voicebot, chatbot)