Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie prac badawczo – rozwojowych w kontekście nowych wyrobów mechanicznych/elektronicznych we wskazanych technologiach (projekt techniczny/prototypy/testy/dokumentacja)
ścisła współpraca w ramach międzynarodowego projektu z duńską Spółką Apator Miitors
aktywne uczestnictwo w poszczególnych jego fazach – wsparcie analizy, wsparcie architektury, projektowanie, budowanie prototypów, testowanie i walidacja, wdrożenie
nadzór nad zgodnością produktu z obowiązującymi normami
prowadzenie lub przygotowanie symulacji komputerowych
prowadzenie eksperymentalnych testów wraz z przygotowaniem środowiska testowego
ścisła współpraca w ramach międzynarodowego projektu z duńską Spółką Apator Miitors
tworzenie i rozwijanie aplikacji we wskazanych technologiach (projekt techniczny, kod, testy, dokumentacja)
aktywne uczestnictwo w poszczególnych fazach projektu – wsparcie analizy, wsparcie architektury, projektowanie i programowanie, testowanie i walidacja, wdrożenie
utrzymanie i rozwój wybranych systemów aplikacji i modułów
Aktywny udział w rozwiązywaniu aktualnych problemów związanych z utrzymaniem maszyn w ruchu (automatyka)
Diagnozowanie awarii oraz proponowanie rozwiązań usprawniających, zapobiegających mających na celu redukcję czasów trwania awarii
Wdrożenie usprawnień procesów produkcyjnych w zakresie konserwacji
Przygotowanie efektywnych harmonogramów prac prewencyjnych uwzględniających priorytety produkcyjne i potrzeby wynikające z terminowej konserwacji maszyn
Monitorowanie i analizowanie wskaźników technicznych UR
Rozwijanie kompetencji pracowników UR – Techników - tworzenie instrukcji oraz przeprowadzanie szkoleń (z zakresu automatyki)
Nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, koordynacja serwisów technicznych, przygotowywanie umów współpracy z serwisami
Uczestniczenie w nowych uruchomieniach i modernizacjach istniejących rozwiązań, jak również w zmianach technicznych infrastruktury zakładu
Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji technicznej
Młodszy Projektant Rozwiązań dla Energetyki Rozproszonej
Łódź
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
kreowanie architektury rozwiązań technicznych dla rynku energetyki rozproszonej w oparciu zarówno o produkty grupy APATOR, jak i produkty firm zewnętrznych
tworzenie kosztorysu w oparciu o zaprojektowaną architekturę
tworzenie i uzgadnianie szczegółów dokumentacji projektowej w zakresie obwodów niskiego i średniego napięcia
konsultacje projektów pomiędzy działami APATOR SA a klientami zewnętrznymi
Projektowanie, implementacja i skrupulatne testowanie oprogramowania wbudowanego dedykowanego gazomierzom oraz urządzeniom komunikacyjnym
Definiowanie i wdrażanie testów automatycznych, mających na celu zapewnienie niezawodności i wydajności oprogramowania
Aktywny udział w rozwoju biblioteki obsługującej protokół DLMS/COSEM oraz innych protokołów używanych do zdalnego odczytu
Optymalizacja oprogramowania z uwzględnieniem czynników takich jak rozmiar przesyłanych danych, wielkość kodu wynikowego oraz pobór prądu, celem zapewnienia efektywności i oszczędności zasobów
Aktywny udział w procesie tworzenia dokumentacji technicznej i użytkowej, by w efekcie końcowym dostarczyć kompleksowe informacje dotyczące funkcji, konfiguracji oraz zaleceń dotyczących użytkowania oprogramowania
Tworzenie aplikacji produkcyjnych służących do programowania i kalibracji gazomierzy
Projektowanie, implementacja i skrupulatne testowanie oprogramowania wbudowanego dedykowanego gazomierzom oraz urządzeniom komunikacyjnym
Definiowanie i wdrażanie testów automatycznych, mających na celu zapewnienie niezawodności i wydajności oprogramowania
Aktywny udział w rozwoju biblioteki obsługującej protokół DLMS/COSEM oraz innych protokołów używanych do zdalnego odczytu
Optymalizacja oprogramowania z uwzględnieniem czynników takich jak rozmiar przesyłanych danych, wielkość kodu wynikowego oraz pobór prądu, celem zapewnienia efektywności i oszczędności zasobów
Aktywny udział w procesie tworzenia dokumentacji technicznej i użytkowej, by w efekcie końcowym dostarczyć kompleksowe informacje dotyczące funkcji, konfiguracji oraz zaleceń dotyczących użytkowania oprogramowania
Tworzenie aplikacji produkcyjnych służących do programowania i kalibracji gazomierzy
Tworzenie i rozwijanie aplikacji we wskazanych technologiach (odpowiedzialność na poziomie produktowym, projektowym, programistycznym – projekt techniczny, kod, testy, dokumentacja)
Aktywne uczestniczenie w poszczególnych fazach projektów (wsparcie analizy, wsparcie architektury, projektowanie i programowanie, testowanie i walidacja, wdrożenie)
i usług (utrzymanie i rozwój) dla wybranych systemów, aplikacji, modułów
Stosowanie obowiązujących metodyk i sposobów pracy w obszarze wytwarzania oprogramowania w ramach wskazanych technologii. Propozycje zmian
Stosowanie obowiązujących frameworków i standardów technologicznych (wpływ na jakość i efektywność). Propozycje zmian
Wsparcie eksperckie w obszarze technologicznym dla Menedżerów Produktów, Analityków, Obszaru QA, Obszaru Serwisu – aktywne uczestniczenie
Rozwój własny oraz organizacji w ramach obszaru odpowiedzialności i zespołu
Tworzenie i rozwijanie aplikacji we wskazanych technologiach (odpowiedzialność na poziomie produktowym, projektowym, programistycznym – projekt techniczny, kod, testy, dokumentacja)
Aktywne uczestniczenie w poszczególnych fazach projektów (wsparcie analizy, wsparcie architektury, projektowanie i programowanie, testowanie i walidacja, wdrożenie)
i usług (utrzymanie i rozwój) dla wybranych systemów, aplikacji, modułów
Stosowanie obowiązujących metodyk i sposobów pracy w obszarze wytwarzania oprogramowania w ramach wskazanych technologii. Propozycje zmian
Stosowanie obowiązujących frameworków i standardów technologicznych (wpływ na jakość i efektywność). Propozycje zmian
Wsparcie eksperckie w obszarze technologicznym dla Menedżerów Produktów, Analityków, Obszaru QA, Obszaru Serwisu – aktywne uczestniczenie
Rozwój własny oraz organizacji w ramach obszaru odpowiedzialności i zespołu
Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie z magazynu materiałów dla zabezpieczenia potrzeb Spółki oraz w obrocie kooperacyjnym
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie oraz wysyłka wyprodukowanych wyrobów oraz wyrobów przekazywanych do napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych, ekspertyz i innych usług
Prowadzenie odbioru jakościowego wg wymagań Systemu Zapewnienia Jakości Apator Metrix S.A
Prowadzenie dokumentacji związanej z obrotem opakowań i złomu
Inicjowanie, prowadzenie i kontrola reklamacji w zakresie niezgodności dostaw
Udział w rozładunkach i załadunkach materiałów i wyrobów
Rejestrowanie w systemach informatycznych Apator zdarzeń księgowych, dostaw i wydań, weryfikacja ilości, sporządzanie prawidłowej dokumentacji przychodowej i rozchodowej na podstawie sprawdzonych dowodów dostaw i wydań
Bieżąca weryfikacja zgodności stanów zapasów magazynowych w obszarze swojego działania
Właściwa eksploatacja, opieka i nadzór nad powierzonym mieniem, w szczególności wózków widłowych
- Organizacja i bieżące zarządzanie Działem Zaopatrzenia i Logistyki, w tym zatrudnianie
jego pracowników
- Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie, krótko i długoterminowej strategii rozwoju Działu
- Zarządzanie i szkolenie podwładnych oraz monitorowanie i analiza jakości ich pracy
- Promowanie kreatywności pracowników, wyróżniających się inicjatywą i zaangażowaniem na rzecz rozwoju Firmy/Pionu/Działu
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby statystyczne i konkretnego zapotrzebowania
- Dbanie o dobre relacje z klientami i wizerunek firmy
- Dbanie o należyty stan powierzonego mienia
- Opracowywanie planów zaopatrzenia / planów dostaw, wyznaczanie i utrzymywanie stanu zapasów magazynowych na poziomie gwarantującym ciągłość procesu produkcji
- Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod zaopatrzeniowych
- Analiza krajowych i zagranicznych rynków zaopatrzenia materiałowego i poszukiwanie dostawców
- Nadzór nad ilościowym i wartościowym stanem magazynów materiałowych firmy
- Kontrola wiarygodności dostawców w ramach weryfikacja handlowo-logistycznej, techniczno-technologicznej i finansowo-jakościowej
- Prognozowanie ilości zamawianych komponentów w oparciu o spływające zamówienia, dane z Działu Magazynu i znajomości rynku
- Nadzór nad poprawnością i prawidłowym obiegiem dokumentacji działowej
- Współpraca z agencjami celnymi, firmami spedycyjnymi
- Wsparcie obsługi logistycznej dla zamówień, sprzedaży i reklamacji
- Prowadzenie dokumentacji ofertowej poprzez stałe negocjowanie cen surowców
Wsparcie i organizacja procesów w Dziale Sprzedaży
Śledzenie portali przetargowych i aktywne pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Zbieranie informacji rynkowych
Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych
Składanie zatwierdzonych ofert do przetargów, przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz wszystkich pozostałych dokumentów pozwalających na realizacje działań Spółki u Klienta
Obsługa i utrzymywanie relacji z Klientem podczas całego procesu sprzedażowego, realizacyjnego i opieki posprzedażnej
Pozyskiwanie referencji i protokołów od Klientów, sporządzanie i wysyłanie pism oraz licencji software'owych
Prace administracyjne: procedowanie umowy, wysłanie do analizy prawnej, kompletacja podpisów i niezbędnych dokumentów
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych ze sprzedażą rozwiązań Apator Rector (umowy, faktury sprzedażowe i kosztowe)
Przygotowywanie raportów z działalności Działu Sprzedaży
Prowadzenie i bieżąca aktualizacja listy kontrahentów
Wsparcie w organizacji eventów branżowych, np. konferencji, targów
Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii pracy do Głównego Specjalisty ds. BHP
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie i kontrolowanie ich realizacji
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Spółki
Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami
Uczestniczenie w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy, a także nowych maszyn
Oceniania założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części
twoim zadaniem będzie pomoc w rozwoju systemu akwizycji i analizy danych pochodzących z naszego nowoczesnego parku maszynowego. Jest to projekt związany stricte z ideą przemysłu 4.0, oparty zarówno o najnowsze jak i już ugruntowane technologie związane z przemysłowymi sieciami informatycznymi
będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za cyfrową transformację kluczowych obszarów naszej firmy i będziesz mieć bezpośredni wpływ na kształt i kierunek wypracowanych wspólnie rozwiązań
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Płatny Staż w Dziale Badań i Rozwoju
Jaryszki (pow. poznański)
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
pomoc przy opracowaniu projektu na bazie dostarczonej dokumentacji analitycznej
rozwiązywanie problemów technicznych z doświadczonym zespołem inżynierów
współpraca przy tworzeniu raportów technicznych i prowadzeniu analiz
wsparcie zespołu inżynierów w realizacji projektu w technikach zwinnych
realizacja testów, prób, badań dostosowanych do umiejętności
tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej oraz udział we wdrożeniach do produkcji
Utrzymanie i rozwój zarządzania aspektami środowiskowymi w oparciu o podejście procesowe powiązane z cyklem PDCA oraz podejście oparte na ryzyku (norma ISO 14001)
Monitorowanie i nadzorowanie zmian w regulacjach prawnych związanych z Ochroną Środowiska
Realizacja zadań w zakresie Ochrony Środowiska np. zbieranie danych środowiskowych z działalności jednostek organizacyjnych do sprawozdań środowiskowych (opłaty za korzystanie ze środowiska, KOBIZE, BDO, GUS), obliczenie efektywności energetycznej, emisji CO2, opracowywanie planów postępowania awaryjnego
Nadzór nad deklaracjami na zgodność z REACH, RoHS, WEEE
Nadzór nad wykonaniem obowiązków wynikających z prawa polskiego i unijnego (w tym dot. wprowadzania na rynek opakowań, baterii i elektroniki)
Gospodarka odpadami czy emisjami pyłów i gazów do powietrza
Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska oraz naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, w tym udział w kontrolach organów w zakładach produkcyjnych
Opracowywanie lub nadzór nad dokumentacją środowiskową
Współpraca w zakresie utrzymania i rozwoju systemu zarządzania (opartego na normach ISO)
Utrzymanie i rozwój zarządzania aspektami środowiskowymi w oparciu o podejście procesowe powiązane z cyklem PDCA oraz podejście oparte na ryzyku (norma ISO 14001)
Monitorowanie i nadzorowanie zmian w regulacjach prawnych związanych z Ochroną Środowiska
Realizacja zadań w zakresie Ochrony Środowiska np. zbieranie danych środowiskowych z działalności jednostek organizacyjnych do sprawozdań środowiskowych (opłaty za korzystanie ze środowiska, KOBIZE, BDO, GUS), obliczenie efektywności energetycznej, emisji CO2, opracowywanie planów postępowania awaryjnego
Nadzór nad deklaracjami na zgodność z REACH, RoHS, WEEE
Nadzór nad wykonaniem obowiązków wynikających z prawa polskiego i unijnego (w tym dot. wprowadzania na rynek opakowań, baterii i elektroniki)
Gospodarka odpadami czy emisjami pyłów i gazów do powietrza
Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska oraz naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, w tym udział w kontrolach organów w zakładach produkcyjnych
Opracowywanie lub nadzór nad dokumentacją środowiskową
Współpraca w zakresie utrzymania i rozwoju systemu zarządzania (opartego na normach ISO)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontaktów biznesowych i rynków sprzedaży
Przygotowywanie koncepcji maszyn i linii technologicznych zgodnie z zapytaniem klienta (maszyny montażowe, systemy paletyzacji, intralogistyka, robotyzacja procesów produkcyjnych itp.)
Tworzenie wizualizacji w oprogramowaniu CAD 3D (we współpracy z działem konstrukcyjnym)
Wykonanie wstępnych rozmieszczeń maszyn na halach produkcyjnych
Sporządzanie ofert sprzedaży oraz kalkulacji (materiały oraz czasochłonność)
Prowadzenie negocjacji technicznych i handlowych
Wsparcie oraz współtworzenie działań marketingowych firmy
Planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży i rentowności
Nadzór nad przebiegiem procesu produkcji na linii SMT
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych celem optymalizacji jakości, maksymalizacji wydajności, minimalizacji zapasów i optymalizacji czasu życia zlecenia na produkcji
Analiza oraz rozwiązywanie problemów jakościowych procesu
Zarządzanie dokumentacją produkcyjną do linii montażu powierzchniowego
Nadzór nad przebiegiem procesu produkcji na linii SMT
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych celem optymalizacji jakości, maksymalizacji wydajności, minimalizacji zapasów i optymalizacji czasu życia zlecenia na produkcji
Analiza oraz rozwiązywanie problemów jakościowych procesu
Zarządzanie dokumentacją produkcyjną do linii montażu powierzchniowego
Specjalista / Specjalistka ds. Technicznych w Dziale Zarządzania Produktem
Jaryszki (pow. poznański)
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych w ramach Pierwszej Linii Wsparcia Technicznego
rozwiązywanie problemów technicznych na bazie danych z Działu R&D
opracowywanie materiałów marketingowych, kart katalogowych, instrukcji, prezentacji, cennika
przygotowywanie instrukcji i prowadzenie wstępnych szkoleń stacjonarnych/on-line dla odbiorców i użytkowników aplikacji w systemach zdalnego odczytu
przeprowadzanie szkoleń produktowych z asortymentu Apator Powogaz S.A. wsparcie w realizacji bieżących zapotrzebowań klientów - licencje, przedłużanie i weryfikacja danych umieszczonych w systemie
rozwiazywanie on-line problemów zgłaszanych przez klientów w trakcie użytkowania systemów zdalnego odczytu
Samodzielne projektowanie maszyn i urządzeń automatyzacji produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami (dyrektywa maszynowa oraz normy zharmonizowane) w oparciu o harmonogram projektu oraz budżet
Przedstawianie koncepcji projektowanych maszyn przed całym zespołem projektowym, jak i również przed klientem
Modelowanie w środowisku 3D (SolidWorks) zintegrowanym z PDM
Tworzenie dokumentacji 2D zaprojektowanych maszyn i urządzeń
Dobór materiałów i odpowiednej technologii projektowanych części
Przeprowadzanie analiz wymiarowych, analizy ryzyka, zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa proponowanych rozwiązań technologicznych
Specyfikowanie elementów handlowych oraz list materiałowych BOM dla działu Zaopatrzenia
Współpraca z działami: Elektryki i Automatyki, Zaopatrzenia i Montażu w całym cyklu trwania projektu
Tworzenie instrukcji obsługi oraz dokumentacji techniczno – ruchowej
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy,
sporządzanie miesięcznych raportów zarządczych,
udział w przygotowywaniu budżetu,
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu,
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami,
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych,
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych,