Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
opracowywanie i systematyczna aktualizacja dokumentacji technicznej dla suplementów diety, zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa (w tym opracowywanie wytyczny dotyczących znakowania suplementów i opracowywanie specyfikacji technicznej);
nadzór nad systemem zapewnienia jakości suplementów diety;
koordynacja przestrzegania przepisów dotyczących żywności i jej znakowania;
kontrola warunków wytwarzania u producentów kontraktowych i przeprowadzenie audytów zewnętrznych w miejscach ich wytwarzania;
przygotowywanie raportów i analiz jakościowych na polecenie bezpośredniego przełożonego;
przygotowywanie oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
udział w inspekcjach sanitarnych;
opracowywanie dokumentacji i raportów z zakresu jakości na zlecenie przełożonych, innych niż z zakresu suplementów diety, np. dla wyrobów medycznych;
wsparcie procesów reklamacyjnych i prowadzenie rejestru wycofań;
prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu wymagań prawa żywnościowego, wymagań systemów zapewnienia jakości;
analiza wymagań prawnych oraz normatywnych dla wyrobów medycznych;
opracowywanie i systematyczna aktualizacja dokumentacji technicznej dla wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i planowanymi zmianami;
współpraca z kierownikami projektów dotycząca prawidłowej realizacji wymagań dla
wyrobów medycznych;
realizacja audytów wewnętrznych;
certyfikacja wyrobów medycznych;
przygotowanie i udział w audytach zewnętrznych MDD/MDR/ISO 13485;
przygotowywanie i przeprowadzenie audytów u dostawców kwalifikowanych;
przygotowywanie raportów i analiz jakościowych na polecenie bezpośredniego przełożonego;
opracowywanie dokumentacji i raportów z obszary jakości na zlecenie przełożonych, innych niż z zakresu wyrobów medycznych np.: suplementów diety / produktów kosmetycznych
wsparcie procesów reklamacyjnych i prowadzenie rejestru wycofań;
prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu regulacji prawnych, dotyczących wyrobów medycznych oraz wymagań systemów zapewnienia jakości
Zarządzania szeroko rozumianym procesem wprowadzania nowych produktów, w szczególności:
koordynowanie działań pomiędzy komórkami organizacyjnymi, takimi jak R&D, produkcja, sprzedaż oraz marketing;
systematyczne monitorowanie postępów w procesie produkcji i rozwoju nowych produktów;
dbałość o terminowość i jakość w zakresie implementacji nowych produktów w rynek
Opracowywanie materiałów marketingowych, w szczególności:
samodzielnie tworzenie treści marketingowych, takich jak broszury, opisy produktów, strony internetowe, materiały szkoleniowe dla terenowych oraz stacjonarnych sił sprzedaży itp.;
ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami działu marketingu oraz agencjami zewnętrznymi w celu tworzenia atrakcyjnych materiałów promocyjnych;
monitorowanie efektywności działań marketingowych oraz wprowadzanie niezbędnych modyfikacji
Analiza wyników z realizowanych działań, w szczególności:
monitorowanie wskaźników i metryk marketingowych związanych z wprowadzanymi produktami;
analiza sukcesu wprowadzanych produktów oraz rekomendowanie działań usprawniających;
przygotowywanie raportów i prezentacji dla kadry zarządzającej dotyczących osiąganych wyników marketingowych
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
opracowywanie i systematyczna aktualizacja dokumentacji technicznej dla suplementów diety, zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa (w tym opracowywanie wytyczny dotyczących znakowania suplementów i opracowywanie specyfikacji technicznej);
nadzór nad systemem zapewnienia jakości suplementów diety;
koordynacja przestrzegania przepisów dotyczących żywności i jej znakowania;
kontrola warunków wytwarzania u producentów kontraktowych i przeprowadzenie audytów zewnętrznych w miejscach ich wytwarzania;
przygotowywanie raportów i analiz jakościowych na polecenie bezpośredniego przełożonego;
przygotowywanie oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
udział w inspekcjach sanitarnych;
opracowywanie dokumentacji i raportów z zakresu jakości na zlecenie przełożonych, innych niż z zakresu suplementów diety, np. dla wyrobów medycznych;
wsparcie procesów reklamacyjnych i prowadzenie rejestru wycofań;
prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu wymagań prawa żywnościowego, wymagań systemów zapewnienia jakości;
przyuczenie do samodzielnego prowadzenia projektów wdrożeniowych, przetargów oraz zgłoszeń reklamacyjnych;
systematyczna obserwacja działań realizowanych w obszarze działu, poznawanie specyfiki przedsiębiorstwa oraz produktów celem samorozwoju i zyskania samodzielności;
bieżące monitorowanie rynku, produktów oraz dostawców, celem poszukiwania innowacji oraz optymalizacji;
przyuczenie do samodzielnego prowadzenia projektów wdrożeniowych, przetargów oraz zgłoszeń reklamacyjnych;
systematyczna obserwacja działań realizowanych w obszarze działu, poznawanie specyfiki przedsiębiorstwa oraz produktów celem samorozwoju i zyskania samodzielności;
bieżące monitorowanie rynku, produktów oraz dostawców, celem poszukiwania innowacji oraz optymalizacji;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Kluczowych Klientów (sieci apteczne, FMCG i inni partnerzy handlowi), w zakresie powierzonych produktów firmy;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych;
profesjonalna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
budowanie długofalowych relacji z Klientami;
budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Marketingu
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
• aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
• prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
• realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
• bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
• dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
Specjalista ds. Zapewnienia i Kontroli Jakości Suplementów Diety
Lutomierska 48, Pabianice
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie i systematyczna aktualizacja dokumentacji technicznej dla suplementów diety, zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa (w tym opracowywanie wytyczny dotyczących znakowania suplementów i opracowywanie specyfikacji technicznej);
nadzór nad systemem zapewnienia jakości suplementów diety;
koordynacja przestrzegania przepisów dotyczących żywności i jej znakowania;
kontrola warunków wytwarzania u producentów kontraktowych i przeprowadzenie audytów zewnętrznych w miejscach ich wytwarzania;
przygotowywanie raportów i analiz jakościowych na polecenie bezpośredniego przełożonego;
przygotowywanie oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
udział w inspekcjach sanitarnych;
opracowywanie dokumentacji i raportów z zakresu jakości na zlecenie przełożonych, innych niż z zakresu suplementów diety, np. dla wyrobów medycznych;
wsparcie procesów reklamacyjnych i prowadzenie rejestru wycofań;
prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu wymagań prawa żywnościowego, wymagań systemów zapewnienia jakości;
tworzenie atrakcyjnych oraz profesjonalnych projektów graficznych zgodnych z wytycznymi przedsiębiorstwa;
tworzenie materiałów na podstawie potwierdzonego wcześniej key visual, w tym: materiały w wersji cyfrowej, dokumenty, banery, grafiki na stronę, na sklep internetowy, materiały POS;
kompleksowe przygotowywanie materiałów do druku tj. składanie ulotek, banerów, broszur, kilkudziesięciostronicowych wydruków w wersji gotowej do przesłania drukarni;
bieżące nanoszenie zmian w plikach, rozszerzenia psd., ai. i przygotowywanie ich do druku;
praca koncepcyjna nad key visual dla nowych projektów;
planowanie i koordynowanie działań, kontrola terminowości oraz jakości realizowanych działań na każdym etapie
bieżąca komunikacja z bezpośrednim przełożonym oraz realizacja zadań przez niego zleconych;
ścisła współpraca z innymi działami w organizacji w zakresie kompetencji stanowiska;
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
1. aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
2. prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
3. realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
4.bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
5.dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
W ramach codziennych zadań będziesz miał możliwość realizacji swojej pasji do sprzedaży, dalszego rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych oraz negocjacyjnych, w szczególności poprzez:
1. aktywne pozyskiwanie Klientów Farmaceutycznych, w nie ukrywajmy – wysoce konkurencyjnym środowisku;
2. prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej szerokiej gamy produktów dostępnych w portfolio przedsiębiorstwa, która finalnie doprowadzi do sukcesu sprzedażowego;
3. realizowanie ustalonej polityki cenowej i szeroko rozumianej polityki sprzedaży;
4.bieżące raportowanie osiąganych wyników, otwartą komunikację z bezpośrednim przełożonym mającą na celu osiągnięcie wspólnych celów;
5.dbałość o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa i godne reprezentowanie w kontaktach
planowanie, przygotowanie i wdrażanie aktywności promocyjnych dostosowanych do poszczególnych kanałów sprzedaży;
analiza finansowa aktywności promocyjnych i ich post-ewaluacja, w tym analiza rentowności sprzedaży;
praca na powierzonych wskaźnikach KPI;
wsparcie w tworzeniu siatki rabatowej dla określonego segmentu klientów, zakładanie
i rozliczanie promocji, zarządzanie cenniki zgodnie z przyjętą strategią cenową;
budowanie dostępności i widoczności produktów w punktach sprzedaży, w tym planowanie, przygotowanie i nadzór nad wdrożeniem materiałów promocyjnych POS;
współpraca z agencjami i drukarniami w zakresie produkcji materiałów POS, katalogów, broszur, materiałów promocyjnych;
rekomendowanie zmian i innowacji w oparciu o zdobyte doświadczenie, dostępną wiedzę, trendy rynkowe oraz działania konkurencji;
komunikacja aktywności do zespołu sprzedaży oraz monitoring jej realizacji;
bieżąca współpraca z Działem Handlowym, w tym z regionalnymi zespołami sprzedaży;
współpraca z innymi działami w ramach organizacji, a w szczególności z Działem Wsparcia Sprzedaży, Działem Administracji Sprzedaży, Działem Jakości i Działem Zakupów;
realizacja zadań operacyjnych dotyczących procesów rekrutacyjnych ( publikacja ogłoszeń, umawianie spotkań z kandydatami, kierowanie zaproszeń na rozmowy rekrutacyjne itp.);
przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na wybrane stanowiska, na polecenie bezpośredniego przełożonego;
aktywne poszukiwanie kandydatów w ramach wsparcia działań z obszaru direct search;
organizacja onboardingu oraz offboardingu pracowników;
wsparcie operacyjne w bieżących pracach związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników oraz w realizacji projektów z obszaru tzw. „twardego HR”;
zarządzanie operacyjne dostępnymi benefitami pozapłacowymi oraz innymi programami na rzecz pracowników;
tworzenie raportów oraz zestawień na polecenie bezpośredniego przełożonego;
raportowanie, bieżąca komunikacja z bezpośrednim przełożonym oraz realizacja zadań przez niego zleconych;
ścisła współpraca z innymi działami w organizacji w zakresie kompetencji stanowiska,
wsparcie operacyjne w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych ( publikacja ogłoszeń, umawianie spotkań z kandydatami, kierowanie zaproszeń na rozmowy rekrutacyjne itp.);
przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na wybrane stanowiska, na polecenie
bezpośredniego przełożonego;
aktywne poszukiwanie kandydatów w ramach wsparcia działań z obszaru direct search;
organizacja onboardingu oraz offboardingu pracowników;
wsparcie operacyjne w bieżących pracach związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników oraz w realizacji projektów z obszaru tzw. „twardego HR”;
zarządzanie operacyjne dostępnymi benefitami pozapłacowymi oraz innymi programami na rzecz pracowników;
tworzenie raportów oraz zestawień na polecenie bezpośredniego przełożonego;
raportowanie, bieżąca komunikacja z bezpośrednim przełożonym oraz realizacja zadań przez niego zleconych;
ścisła współpraca z innymi działami w organizacji w zakresie kompetencji stanowiska,
wspieranie Działu Przedstawicieli Aptecznych w codziennej pracy w zakresie administracji procesu sprzedaży i formalnej komunikacji z Klientami (kontakt telefoniczny/kontakt e-mailowy);
wprowadzanie oraz weryfikacja zamówień Kontrahentów, a także dbałość o ich właściwą realizację;
zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie;
sporządzanie okresowych raportów i zestawień;
nadzór nad dokumentacją związaną z prosperowaniem działów sprzedażowych;
kompleksowa opieka nad flotą samochodową (nadzór nad terminami przeglądów okresowych, rocznych, kosztami użytkowania oraz amortyzacji)
wspieranie Działu Przedstawicieli Aptecznych w codziennej pracy w zakresie administracji procesu sprzedaży i formalnej komunikacji z Klientami (kontakt telefoniczny/kontakt e-mailowy);
wprowadzanie oraz weryfikacja zamówień Kontrahentów, a także dbałość o ich właściwą realizację;
zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie;
sporządzanie okresowych raportów i zestawień;
nadzór nad dokumentacją związaną z prosperowaniem działów sprzedażowych;
kompleksowa opieka nad flotą samochodową (nadzór nad terminami przeglądów okresowych, rocznych, kosztami użytkowania oraz amortyzacji)
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów z obszaru hurtu farmaceutycznego, w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych;
budowanie oraz utrzymywanie dystrybucji produktów firmy;
wdrażanie działań promocyjnych w hurtowniach farmaceutycznych;
profesjonalna obsługa Klientów oparciu o obowiązujące procedury i standardy;