Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Departamencie Rozwoju Innowacji
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
tworzenie strategii rozwoju portalu internetowego dla startupów: startup.pfr.pl,
zarządzaniu treściami portalu, w tym ich tworzenie, zamieszczanie z wykorzystaniem systemu CMS, umieszczanie materiałów dot. aktualnych wydarzeń oraz konkursów związanych z ekosystemem innowacji w Polsce i za granicą,
analiza działań konkurencji w Polsce i za granicą oraz proponowanie nowych formatów, które pomogą w lepszym przekazywaniu wiedzy dot. ekosystemu startupowego,
budowanie relacji z ekosystemem startupowym,
tworzenie raportów branżowych i map ekosystemu z wykorzystaniem bazy danych Dealroom,
promocja portalu oraz współpraca w tym zakresie z działem, zajmującym się komunikacją korporacyjną,
współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie funkcjonowania portalu m.in. zgłaszanie i naprawa błędów,
optymalizacja funkcjonalności portalu, w tym zbieranie i analizowanie danych dot. ruchu oraz zachowań użytkowników na stronie internetowej np. z wykorzystaniem Google Analitics,
współpraca z firmami zewnętrznymi celem koordynacji prac prowadzonych przez podwykonawców,
nadzór nad mapą ekosystemu innowacji, w tym współpraca z dostawcą rozwiązania w celu dalszego rozwoju, a także współdziałanie z PFR Ventures oraz działem komunikacji korporacyjnej w celu promocji mapy Dealroom
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności w przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modeli wyceny, nadzór nad procesem due diligence,
wsparcie Dyrektora i Menedżera Inwestycyjnego w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji,
udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego przy poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych i działaniach związanych z budową portfela, w szczególności sporządzanie analiz sektorowych oraz analiz konkretnych przedsiębiorstw,
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
wsparcie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR
Ekspert / Ekspertka w Departamencie Zarządzania Zgodnością
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
udział w opracowaniu oraz wdrożeniu metodologii zarządzania ryzykiem braku zgodności,
wsparcie jednostek organizacyjnych PFR S.A. przy identyfikacji ryzyk z obszaru zgodności, potencjalnych problemów i zagrożeń poprzez dostarczanie narzędzi w tym zakresie,
udział w przygotowaniu harmonogramu pracy departamentu w zakresie monitorowania ryzyka braku zgodności,
monitorowanie wykonania kontroli przez jednostki organizacyjne,
monitorowanie oraz przeprowadzanie testowania jakości kontroli wykonywanych przez jednostki,
przeprowadzanie kontroli w zakresie ryzyka braku zgodności w jednostkach organizacyjnych,
współudział w procesie legislacyjnym dla regulacji wewnętrznych PFR S.A. oraz doradztwo jednostkom organizacyjnym, w tym opiniowanie w zakresie kompetencji departamentu projektów przepisów wewnętrznych PFR S.A. przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne,
doradztwo innym jednostkom organizacyjnym w zakresie podjęcia działań zmierzających do ograniczenia ryzyka braku zgodności,
udział w opracowywaniu, wdrożeniu oraz aktualizacji regulacji wewnętrznych PFR S.A. w zakresie dotyczącym działalności departamentu,
udział w realizacji regulacji wewnętrznych PFR S.A. w zakresie dotyczącym działalności departamentu,
udział w przygotowywanie okresowych raportów z zakresu monitorowania ryzyka braku zgodności w PFR S.A.,
udział w przygotowaniu szkoleń z zakresu zarządzania zgodnością
Młodszy Prawnik / Młodsza Prawniczka w Departamencie Prawnym
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej Spółki, w tym w przygotowywaniu projektów opinii, udzielaniu wyjaśnień, porad, konsultacji i informacji prawnych dla organów i jednostek organizacyjnych Spółki,
wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej organów korporacyjnych (przygotowywanie, weryfikacja wniosków i uchwał) oraz obsłudze prawnej Spółki jako uczestnika funduszy inwestycyjnych,
przygotowywanie i opiniowanie projektów dokumentacji prawnej Spółki, w szczególności w zakresie prawa cywilnego, korporacyjnego, gospodarczego, IT i prawa pracy (umowy, porozumienia, listy intencyjne, term-sheet, uchwały, wewnętrzne akty prawne Spółki oraz korespondencja z podmiotami zewnętrznymi),
wsparcie Starszych Prawników i Starsze Prawniczki w Departamencie Prawnym w realizacji bieżących projektów,
monitorowanie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa i zapewnienie zgodności działań Spółki z obowiązującymi przepisami prawa w wyznaczonych obszarach,
przygotowywanie newsletter Departamentu Prawnego w zakresie zmian prawnych
obsługa serwisów internetowych PFR z wykorzystaniem systemu CMS, w tym umieszczanie tekstów, obróbka zdjęć, zamieszczanie na stronie materiałów informacyjnych;
bieżąca obsługa zgłoszeń dotyczących publikacji treści przesyłanych do realizacji poprzez system ticketowy JIRA;
sprawdzanie treści pod kątem dokładności, poprawności;
proponowanie i wdrażanie własnych pomysłów umożliwiających realizację wyznaczonych zadań;
współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zgłaszania błędów i zlecania bieżących zadań (współtworzenie serwisów www, poprawki i wdrażanie nowych mechanizmów na stronach);
obsługa dodatkowych systemów wspomagających pracę departamentów PFR (ankiety i inne narzędzie internetowe);
poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań dla serwisów internetowych, wdrażanie najlepszych praktyk i obecnych trendów;
inicjowanie i uczestnictwo we wdrożeniach zmian optymalizacyjnych witryny, w tym rozwoju nowych funkcji i typów treści;
koordynowanie prac prowadzonych przez podwykonawców;
zbieranie, przygotowywanie wymagań biznesowych oraz funkcjonalnych w ramach prowadzonych projektów;
testowanie oraz odbiór prac dostarczanych przez podwykonawców;
zbieranie wymagań biznesowych oraz przygotowywanie rozwiązań umożliwiających ich realizację we współpracy z zespołem IT;
weryfikacja poprawności działania stron internetowych;
utrzymywanie relacji z komórkami organizacyjnymi spółki w celu pozyskiwania informacji na temat bieżących wydarzeń, projektów, inicjatyw, itp.;
inicjowanie i uczestnictwo we wdrożeniach zmian optymalizacyjnych witryny, w tym rozwoju nowych funkcji i typów treści
Specjalistka / Specjalista w Departamencie Zarządzania Wierzytelnościami
Warszawa
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
monitorowanie poprawności danych w systemie oraz poprawności i terminowości wymiany dokumentów;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi i jednostkami wewnątrz organizacji w zakresie postępu procesu windykacyjnego;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi zapytań i reklamacji;
przygotowywanie dokumentacji dot.: procesu windykacji;
współpracowanie z podmiotami zewnętrznymi i jednostkami wewnątrz organizacji w zakresie opracowywania pism niezbędnych do realizacji procesu windykacyjnego;
codzienne przygotowywanie raportów, w tym kontrola jakości danych dotyczących pracy Contact Center, w szczególności ruchu przychodzącego, wychodzącego, pracy doradców;
utrzymanie i rozwój istniejących procesów raportowych;
zamodelowanie struktur danych, dostarczanie końcowych produktów dla Biznesu – raportów, dashboardów, przekrojowych analiz;
definiowanie widoków raportów historycznych i czasu rzeczywistego w systemie Genesys;
uzgadnianie definicji danych zawartych w raportach, w celu uniknięcia redundancji i sprzeczności pomiędzy raportami;
analiza danych w kontekście potrzeb biznesowych związanych z obszarem danych;
identyfikacja obszarów, w których można usprawnić procesy biznesowe poprzez wykorzystanie metod analitycznych;
poszukiwanie i testowanie nowych rozwiązań;
współpraca ze wskazanymi osobami i zespołami merytorycznymi w poszczególnych departamentach i podmiotach Grupy PFR oraz partnerami zewnętrznymi w zakresie analiz i raportowania w CC;
współpraca z Architektem IT, Administratorami systemów IT w realizacji powyższych zadań
Specjalista / Specjalistka w Departamencie Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu
Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie rejestru dokumentacji projektowej,
tworzenie dokumentacji wewnętrznej niezbędnej do rozliczania projektów,
wsparcie wewnętrznych procesów legislacyjnych,
opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w szczególności: rejestrowanie, opisywanie, dekretacja dokumentów księgowych oraz opieka nad prawidłowym procesem akceptacji kosztów do płatności,
współpraca z innymi jednostkami, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania ww zadań,
wsparcie operacyjne Zespołów z obszaru komunikacji i marketingu
Ekspert w Departamencie Transformacji Energetycznej
Warszawa
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
realizowanie Strategii PFR S.A. w zakresie transformacji energetycznej,
wstępne weryfikowanie i analizowanie projektów inwestycyjnych z zakresu transformacji energetycznej,
udział w realizacji projektów inwestycyjnych,
wspieranie pozostałych Jednostek organizacyjnych w zakresie realizacji ich zadań związanych z transformacją energetyczną,
proponowanie zmian do oferty produktowej PFR w zakresie transformacji energetycznej,
współpracowanie z kluczowymi interesariuszami Strategii PFR S.A. w tym m.in.: Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwami, Urzędami Centralnymi, samorządami oraz instytucjami międzynarodowymi i Unii Europejskiej, w tym Komisją Europejską i jej agendami,
analizowanie otoczenia rynkowego i regulacyjnego oraz monitorowanie zachodzących zmian rynkowych, rozwiązań, produktów finansowych, polityk inwestycyjnych i innych zdarzeń mających istotny wpływ na transformację energetyczną Polski,
współpracowanie z krajowymi i międzynarodowymi zespołami, grupami zadaniowymi i innymi gremiami, których zadaniem jest kształtowanie zmian w otoczeniu regulacyjnym,
budowanie relacji ze środowiskiem inwestorów zaangażowanych w obszar transformacji energetycznej, celem pozyskiwania wiedzy o potrzebach inwestorów,
wyszukiwanie potencjalnych projektów inwestycyjnych, zgodnych z przyjętymi wytycznymi w Programie wykonawczym do Strategii PFR S.A.,
dbałość o efektywność i spójność działania PFR, utrwalanie jego pozytywnego wizerunku
Opracowanie oraz wdrożenie systemu zarządzania ryzykiem w organizacji,
Stworzenie transparentnych oraz efektywnych zasad zarządzania ryzykiem poprzez wdrożenie oraz aktualizację wymaganych regulacji wewnętrznych w zakresie monitorowania i raportowania ryzyk występujących w Spółce,
Wdrożenie niezbędnych narzędzi pomiaru ryzyka, przeprowadzanie szkoleń oraz podnoszenie świadomości w zakresie zasad zarządzania ryzykiem,
Analiza bieżących ryzyk i identyfikacja potencjalnych ryzyk, które wpływają na organizację,
Rekomendowanie metod przeciwdziałania ryzyku oraz monitorowanie procesu transferu lub przeciwdziałania ryzyku,
Niezależne kierowanie zarządzaniem ryzykiem oraz sprawowanie funkcji kontrolnej w tym zakresie,
Organizacja oraz przewodniczenie Komitetowi Ryzyka,
Raportowanie poziomu ryzyka do Zarządu Spółki oraz niezależnego Komitetu Audytu na poziomie Rady Nadzorczej,
Budowanie świadomości oraz pełnienie roli edukacyjnej w organizacji,
Prowadzenie rejestru zdarzeń operacyjnych oraz informowanie o najbardziej znaczących zagrożeniach,
Współudział w tworzeniu planów ciągłości działania w celu ograniczenia ryzyka
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności w przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modeli wyceny, nadzór nad procesem due diligence,
wsparcie Dyrektora i Menedżera Inwestycyjnego w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji,
udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego przy poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych i działaniach związanych z budową portfela, w szczególności sporządzanie analiz sektorowych oraz analiz konkretnych przedsiębiorstw,
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
wsparcie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR
udział w projektach Grupy Kapitałowej PFR o zróżnicowanej tematyce (inwestycyjne, operacyjne, strategiczne),
monitorowanie i raportowanie postępu realizacji Strategii Grupy Kapitałowej PFR,
wparcie w przygotowywaniu raportów i analiz strategicznych dotyczących Grupy PFR, jej działalności i możliwości rozwoju w kontekście otoczenia rynkowego,
wykonanie testów w zakresie oceny adekwatności oraz efektywności mechanizmów kontrolnych, dokumentowanie wykonanej pracy,
szacowanie i ocenianie ryzyka wynikającego z działalności poszczególnych jednostek organizacyjnych Grupy PFR,
doskonalenie istniejących i projektowanie nowych systemów kontroli wewnętrznej,
uczestniczenie w przygotowaniu raportów z wykonanej pracy wraz z przedstawionymi wnioskami i zaleceniami,
monitorowanie i raportowanie statusu realizacji działań naprawczych przez jednostki audytowane, prowadzenie analizy ryzyka wybranych procesów i otoczenia biznesowego
aktywny udział w pracach koncepcyjnych na etapie utrzymania i rozwoju projektu w ramach tworzenia infrastruktury technologicznej dla Centralnej Informacji Emerytalnej,
realny wpływ na kształt i technologię rozwiązania,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz dostawcami (m.in. instytucje finansowe, administracja publiczna - m.in. z Ministerstwem Cyfryzacji, ZUS, KRUS oraz z towarzystwami emerytalno - ubezpieczeniowymi),
nadzorowanie wykonania zapisów umowy oraz zakresu prac, harmonogramu i budżetu projektu,
opracowywanie dokumentacji zarządczej,
umiejętność modelowania i czytania uproszczonych diagramów procesów,
okresowe raportowanie, udział w spotkaniach koordynacyjnych
Wsparcie członków zespołu Departamentu Prawnego m.in. w sporządzaniu projektów pism procesowych, umów, w tym umów inwestycyjnych, dokumentów korporacyjnych (np. uchwał korporacyjnych, instrukcji do głosowania, pełnomocnictw), a także pism, odpowiedzi i wystąpień do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych,
Research różnorodnych zagadnień prawnych,
Utrzymywanie bieżących kontaktów z sądami, instytucjami publicznymi i innymi organami oraz monitoring statusu spraw
wykonanie testów w zakresie oceny adekwatności oraz efektywności mechanizmów kontrolnych, dokumentowanie wykonanej pracy,
szacowanie i ocenianie ryzyka wynikającego z działalności poszczególnych jednostek organizacyjnych Grupy PFR,
doskonalenie istniejących i projektowanie nowych systemów kontroli wewnętrznej,
uczestniczenie w przygotowaniu raportów z wykonanej pracy wraz z przedstawionymi wnioskami i zaleceniami,
monitorowanie i raportowanie statusu realizacji działań naprawczych przez jednostki audytowane, prowadzenie analizy ryzyka wybranych procesów i otoczenia biznesowego
uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego planu audytów wewnętrznych w PFR S.A.,
przygotowywanie planu oraz zakresu badania w ramach prowadzonego zadania audytowego, z uwzględnieniem identyfikacji rodzajów ryzyka, doboru narzędzi oraz procedur niezbędnych do przeprowadzenia badania,
ocenianie jakości i efektywności systemu kontroli wewnętrznej,
ocenianie ryzyka w procesach i otoczeniu biznesowym,
koordynowanie pracy zespołu audytowego w ramach wybranych audytów,
mapowanie audytowanych procesów oraz identyfikowanie kontroli wewnętrznych i rodzajów ryzyka,
samodzielne przygotowywanie wstępnej wersji raportu z badania, zawierającego opis badania, wnioski propozycję oceny obszaru oraz listę stwierdzonych nieprawidłowości oraz ryzyka,
wspieranie koordynacji działań kontroli zewnętrznych prowadzonych w Spółce,
monitorowanie terminowości oraz poprawności wdrażania uzgodnionych planów naprawczych,
doskonalenie procesów audytowych oraz udoskonalenie narzędzi audytowych,
Specjalista / Specjalistka ds. Ochrony Danych Osobowych (RODO)
Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych oraz udział w opracowywaniu i wdrażaniu wewnętrznych polityk, procedur i instrukcji w tym zakresie,
wsparcie opracowywania analiz ryzyka w zakresie przetwarzania danych osobowych,
udział w sporządzaniu umów, regulaminów, obowiązków informacyjnych i zgód, a także innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych,
wsparcie merytorycznie i współpraca w zakresie ochrony danych osobowych z pozostałymi pracownikami firmy,
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu ochrony danych osobowych,
sporządzanie odpowiedzi na skargi lub żądania podmiotów danych dotyczące realizacji ich praw
Specjalista w Zespole Inwestycyjnym - Partnerstwo Publiczno-Prywatne
Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie analityczne przy prowadzeniu procesów due diligence, sporządzaniu wniosków inwestycyjnych, negocjacji umów inwestycyjnych i monitorowaniu realizacji projektów inwestycyjnych i lokat Funduszu,
przygotowywanie modeli finansowych,
przygotowywanie analiz rynkowych i regulacyjnych,
przygotowywanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych realizowanych w ramach inwestycji własnych przedsiębiorstw, w formule project finance lub w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego,
wsparcie analityczne podmiotów publicznych w określaniu parametrów projektu, strukturyzacji transakcji w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego,
wspieranie bieżącej pracy zespołu transakcyjnego w poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych
Stażystka/Stażysta w Departamencie Prawnym - Biuro Prawne Obsługi Postępowań
Warszawa
Wygasła: 11.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Wsparcie członków zespołu Departamentu Prawnego między innymi w sporządzaniu projektów pism procesowych, a także pism, odpowiedzi i wystąpień do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych,
Research różnorodnych zagadnień prawnych na zlecenie członów zespołu Departamentu Prawnego,
Utrzymywanie bieżących kontaktów z sądami, instytucjami publicznymi i innymi organami oraz monitoring statusu spraw na biegu
Specjalista w Biurze Administracji Personalnej i Płac
Warszawa
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa kadrowa i płacowa spółek z Grupy PFR w ramach zawartych umów na obsługę w tym zakresie i w zakresie wewnętrznego przydziału Spółek do obsługi, polegająca w szczególności na:
Prowadzeniu kompleksowej dokumentacji pracowniczej, w tym zakładanie i prowadzenie akt osobowych, bieżące ewidencjonowanie dokumentacji pracowniczej oraz uzupełnianie systemu teleinformatycznego,
Odpowiadaniu Klientom na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące uprawnień pracowniczych,
Realizacji czynności związanych z zatrudnianiem pracowników i rozwiązywaniem umów o pracę,
Odpowiadaniu Klientom na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące realizowanych usług,
samodzielne bieżące doradztwo prawne na rzecz jednostek wewnętrznych w zakresie regulacji rynku finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem regulacji dotyczących funduszy inwestycyjnych, alternatywnych spółek inwestycyjnych i instytucji wspólnego inwestowania,
samodzielna bieżące obsługa prawna Spółki, w tym wydawanie opinii, udzielanie wyjaśnień, porad, konsultacji i informacji prawnych dla organów i jednostek organizacyjnych Spółki,
samodzielne przygotowywanie, opiniowanie, negocjowanie dokumentacji prawnej Spółki w szczególności w zakresie regulacji funduszowych, prawa cywilnego, korporacyjnego, gospodarczego (umowy, porozumienia, listy intencyjne, term-sheet, uchwały, wewnętrzne akty prawne Spółki),
bieżący kontakt i prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi m.in organami nadzorczymi, urzędami, kancelariami prawnymi, notariuszami, biegłymi rewidentami,
udział w projektach inwestycyjnych, w szczególności w fazie uruchamiania finansowania, monitorowania działalności spółek w zakresie zgodności ich działania z biznesplanem i zapisami umownymi,
monitorowanie portfeli powstałych w ramach obsługi programów rządowych i podejmowanie działań, których celem jest ograniczenie ryzyk wpływających na spłacalność ekspozycji udzielonych w ramach Programów,
udział w podejmowanych działaniach naprawczych, restrukturyzacyjnych i windykacyjnych,
sporządzanie raportów, analiz wniosków w zakresie obowiązków i zadań Departamentu,
wykonywanie funkcji nadzorczych i zarządczych w spółkach
rozwój PMO w PFR S.A. oraz w Grupie Kapitałowej PFR,
bieżące wsparcie dla Kierowników projektów oraz samodzielne prowadzenie projektów,
wspieranie realizacji interdyscyplinarnych projektów Grupy Kapitałowej PFR o zróżnicowanej tematyce (inwestycyjne, operacyjne, strategiczne) poprzez organizację i koordynowanie posiedzeń Komitetów Sterujących,
wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z obszaru zarządzania projektami w PFR S.A. oraz Grupie Kapitałowej PFR,
promowanie podejścia projektowego w organizacji,
miesięczne raportowanie statusu realizacji projektów bezpośrednio do Zarządu PFR z wykorzystaniem narzędzi business intelligence, bieżąca analiza portfela projektów PFR S.A.,
współpraca z Kierownikami i Sponsorami projektów,
monitorowanie czynników ryzyka oraz wykonania budżetu w ramach portfela projektów, weryfikacja harmonogramów projektów i raportowanie odchyleń od planu bazowego
Wspieranie Zespołu przygotowującego i przeprowadzającego nabór ofert dla zespołów zarządzających i inwestorów, w wyniku których tworzone będą fundusze VC, w tym: Opracowywanie warunków i dokumentacji zasad naboru oraz wyboru ofert; Dokonywanie oceny ofert zespołów zarządzających i inwestorów ubiegających się o utworzenie funduszu VC wspólnie z funduszami zarządzanymi przez PFR Ventures (m. in. badanie biznesplanów, strategii inwestycyjnych oraz due diligence funduszy VC); Przygotowywanie negocjacji warunków umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC i doprowadzenie do ich zawarcia;
Wspieranie Zespołu podejmującego działania na rzecz doprowadzenia do utworzenia funduszy kapitałowych współfinansowanych przez PFR Ventures, zgodnie z ustaleniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
Wspieranie sprawowania nadzoru właścicielskiego nad działalności funduszy VC, w tym poprzez terminowe i właściwe jakościowo pozyskiwanie informacji;
Monitorowanie działalności funduszy portfelowych VC, współfinansowanych przez fundusze zarządzane przez PFR Ventures w zakresie zgodności ich działania z postanowieniami umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC oraz raportowanie zdarzeń z ich działalności;
Raportowanie do Dyrektora Inwestycyjnego o przypadkach naruszenia przez fundusze VC przepisów prawa lub postanowień umów inwestycyjnych;
Sporządzanie analiz i rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego związanych z realizacją umów o utworzenie i zarządzanie funduszem VC;
Formułowanie rekomendacji dla Dyrektora Inwestycyjnego w zakresie funkcjonowania funduszy VC, w którym inwestorem jest lub może zostać PFR Ventures;
Zapewnienie informacji źródłowych oraz terminowe i właściwe jakościowo sporządzanie raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR Ventures wynikających z przepisów prawa oraz zawartych umów o zarządzanie powierzonymi środkami w celu utworzenia funduszy VC;
Wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR Ventures
wsparcie analityczne przy prowadzeniu procesów due diligence, sporządzaniu wniosków inwestycyjnych, negocjacji umów inwestycyjnych i monitorowaniu realizacji projektów inwestycyjnych i lokat Funduszu,
przygotowywanie modeli finansowych,
przygotowywanie analiz rynkowych i regulacyjnych,
przygotowywanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych realizowanych w ramach inwestycji własnych przedsiębiorstw, w formule project finance lub w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego,
wsparcie analityczne podmiotów publicznych w określaniu parametrów projektu, strukturyzacji transakcji w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego,
wspieranie bieżącej pracy zespołu transakcyjnego w poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych
Specjalista ds. weryfikacji klienta (KYC) w Departamencie Zarządzania Zgodnością
Warszawa
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Identyfikacja, analiza i weryfikacja informacji o klientach z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł,
Ocena spójności i kompletności danych, ocena ryzyka klientów zgodnie z wymaganymi standardami jakości KYC oraz pod kątem ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
Weryfikacja z listami sankcyjnymi,
Komunikacja stwierdzonych nieprawidłowości w zakresie KYC, Sankcji oraz wydawanie zaleceń,
Udział w projektowaniu i wdrażaniu procesów oraz narzędzi odpowiadających na potrzeby spółki w obszarze weryfikacji klienta (KYC) i Sankcje,
Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznych baz danych spółki
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności w przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modeli wyceny,
wsparcie Dyrektora i Menedżera Inwestycyjnego w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji,
udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego przy poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych i działaniach związanych z budową portfela, w szczególności sporządzanie analiz sektorowych oraz analiz konkretnych przedsiębiorstw,
wsparcie Zespołu Inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
wsparcie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR
wsparcie członków zespołu Departamentu Prawnego między innymi w sporządzaniu projektów pism procesowych, umów, dokumentów korporacyjnych (np. uchwał korporacyjnych, instrukcji do głosowania, pełnomocnictw), a także pism, odpowiedzi i wystąpień do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych,
research różnorodnych zagadnień prawnych na zlecenie członów zespołu Departamentu Prawnego,
utrzymywanie bieżących kontaktów z sądami, instytucjami publicznymi i innymi organami oraz monitoring statusu spraw na biegu,
zakres obowiązków może różnić się w zależności od biura Departamentu Prawnego, w którym będzie odbywał się staż
przygotowywanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i projektów inwestycyjnych realizowanych w ramach inwestycji własnych przedsiębiorstw, w formule project finance lub w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP),
dla projektów PPP: wsparcie analityczne podmiotów publicznych w określaniu parametrów projektu, strukturyzacji transakcji,
przygotowywanie modeli finansowych na potrzeby ww. analiz,
uczestniczenie w procesach inwestycyjnych Funduszu (wsparcie analityczne przy prowadzeniu procesów due diligence, sporządzaniu wniosków inwestycyjnych, negocjacji umów inwestycyjnych i monitorowaniu realizacji projektów inwestycyjnych i lokat Funduszu),
wspieranie bieżącej pracy zespołu transakcyjnego w poszukiwaniu nowych celów inwestycyjnych,
wsparcie członków zespołu Departamentu Prawnego miedzy innymi w sporządzaniu projektów pism procesowych, umów, dokumentów korporacyjnych (np. uchwał korporacyjnych, instrukcji do głosowania, pełnomocnictw), a także pism, odpowiedzi i wystąpień do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych,
research różnorodnych zagadnień prawnych na zlecenie członów zespołu Departamentu Prawnego,
utrzymywanie bieżących kontaktów z sądami, instytucjami publicznymi i innymi organami oraz monitoring statusu spraw na biegu,
zakres obowiązków może różnić się w zależności od biura Departamentu Prawnego, w którym będzie odbywał się staż
Młodszy Prawnik w Biurze Prawnym Obsługi Korporacyjnej
Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie starszych członków Departamentu Prawnego w bieżącej obsłudze prawnej organów korporacyjnych (przygotowywanie, weryfikacja wniosków i uchwał),
wsparcie starszych członków Departamentu Prawnego w bieżącej obsłudze prawnej Spółki, w tym w przygotowywaniu projektów opinii, udzielaniu wyjaśnień, porad, konsultacji i informacji prawnych dla organów i jednostek organizacyjnych Spółki,
przygotowywanie, opiniowanie, projektów dokumentacji prawnej Spółki w szczególności w zakresie prawa cywilnego, korporacyjnego, gospodarczego, IT i prawa pracy (umowy, porozumienia, listy intencyjne, term-sheet, uchwały, wewnętrzne akty prawne Spółki oraz korespondencja z podmiotami zewnętrznymi),
wsparcie merytoryczne starszych członków Departamentu Prawnego w związku z realizowanymi projektami,
monitorowanie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa i zapewnienie zgodności działań Spółki z obowiązującymi przepisami prawa w wyznaczonych obszarach oraz przygotowywanie newsletter Departamentu Prawnego w zakresie zmian prawnych
Młodszy Prawnik w Biurze Prawnym Obsługi Postępowań
Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie merytoryczne Departamentu Prawnego w realizacji obsługi procesowej PFR S.A. w postępowaniach cywilnych, karnych, administracyjnych, restrukturyzacyjnych i upadłościowych,
przygotowywanie projektów dokumentów prawnych, w tym pism procesowych,
zapewnienie bieżących kontaktów z doradcami prawnymi oraz z sądami i innymi organami w ramach monitoringu stanu spraw,
monitorowanie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa i zapewnienie zgodności działań Spółki z obowiązującymi przepisami prawa w wyznaczonych obszarach
wsparcie starszych członków Departamentu Prawnego w bieżącej obsłudze prawnej organów korporacyjnych i komitetów Spółki (uczestnictwo w posiedzeniach, weryfikacja agendy i protokołów, przygotowywanie i weryfikacja wniosków oraz uchwał, bezpośrednie kontakty z innymi jednostkami wewnętrznymi w zakresie spraw zgłaszanych do tych organów,
wsparcie starszych członków Departamentu Prawnego w bieżącej obsłudze prawnej Spółki, w tym w przygotowywaniu opinii, udzielaniu wyjaśnień, porad, konsultacji i informacji prawnych dla organów i jednostek organizacyjnych Spółki,
przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie projektów dokumentacji prawnej Spółki w szczególności w zakresie prawa cywilnego, korporacyjnego, gospodarczego, IT i prawa pracy (umowy, porozumienia, listy intencyjne, term-sheet, uchwały, wewnętrzne akty prawne Spółki oraz korespondencja z podmiotami zewnętrznymi),
wsparcie merytoryczne starszych członków Departamentu Prawnego w związku z realizowanymi projektami,
monitorowanie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa i zapewnienie zgodności działań Spółki z obowiązującymi przepisami prawa w wyznaczonych obszarach oraz przygotowywanie newsletter Departamentu Prawnego w zakresie zmian prawnych
Młodszy Prawnik w Biurze Prawnym Obsługi Inwestycji
Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie merytoryczne Departamentu Prawnego w realizacji transakcji M&A oraz finansowań dłużnych,
bieżąca obsługa prawna spółek, w tym przygotowywanie projektów uchwał korporacyjnych, protokołów zgromadzeń, instrukcji do głosowania, pełnomocnictw etc.,
przygotowywanie analiz prawnych na wewnętrzne potrzeby Departamentu Prawnego (research prawny),
opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja dokumentów prawnych, w tym umów, np. umów o zachowanie poufności, listów intencyjnych, umów z doradcami, umów zabezpieczeń etc.,
monitorowanie zmian powszechnie obowiązujących przepisów w wyznaczonych obszarach, w tym w zakresie działalności funduszy inwestycyjnych
Starszy Prawnik w Biurze Prawnym Obsługi Korporacyjnej
Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
samodzielna bieżąca obsługa prawna organów korporacyjnych i komitetów Spółki (uczestnictwo w posiedzeniach, weryfikacja agendy i protokołów, przygotowywanie, weryfikacja wniosków i uchwał, bezpośrednie kontakty z innymi jednostkami wewnętrznymi w zakresie spraw zgłaszanych do tych organów),
samodzielna bieżące obsługa prawna Spółki, w tym wydawanie opinii, udzielanie wyjaśnień, porad, konsultacji i informacji prawnych dla organów i jednostek organizacyjnych Spółki,
samodzielne przygotowywanie, opiniowanie, negocjowanie dokumentacji prawnej Spółki w szczególności w zakresie prawa cywilnego, korporacyjnego, gospodarczego, IT i prawa pracy (umowy, porozumienia, listy intencyjne, term-sheet, uchwały, wewnętrzne akty prawne Spółki oraz korespondencja z podmiotami zewnętrznymi),
bieżący kontakt i prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi: kancelariami prawnymi, notariuszami, biegłymi rewidentami, rzecznikami patentowymi, akcjonariuszami,
monitorowanie działań i pracy młodszych prawników,
sprawowanie kontroli nad dokumentacją prawną (umowy, porozumienia, listy intencyjne, term-sheet, uchwały, wewnętrzne akty prawne Spółki oraz korespondencja z podmiotami zewnętrznymi) poprzez weryfikację zgodności z prawem, wewnętrznymi procedurami Spółki, harmonogramem ustalonym przez przełożonego oraz dbałość o archiwizację ww. dokumentacji
wspieranie Zespołu inwestycyjnego w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w szczególności przeprowadzaniu analiz finansowych i rynkowych, przygotowaniu modelu wyceny,
pomoc Dyrektorowi i Menedżerowi inwestycyjnemu w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby prezentacji transakcji Komitetowi Inwestycyjnemu,
udział w monitorowaniu działania spółek portfelowych w zakresie zgodności ich działania z biznes planem i strategią, jak również ustaleniami wynikającymi z dokumentacji transakcyjnej,
wspieranie Zespołu inwestycyjnego w działaniach związanych z budową portfela transakcji, w szczególno-ści sporządzanie analiz sektorowych oraz analiz konkretnych przedsiębiorstw,
wsparcie w sporządzaniu raportów, zestawień, analiz itp. niezbędnych do realizacji obowiązków PFR,
wspieranie Zespołu inwestycyjnego w przeprowadzaniu transakcji wyjścia z inwestycji,
wykonywanie innych zleconych prac, związanych z realizacją zadań PFR
obsługa kontroli zewnętrznych przeprowadzanych przez organy administracji państwowej i/lub inne podmioty uprawnione,
utrzymywanie bieżących kontaktów z podmiotami kontrolującymi i uzgadnianie harmonogramu kontroli,
koordynacja działań pomiędzy kontrolerem a kontrolowanym polegająca na:
monitorowaniu dostępnych publicznie planów kontroli i współpracy z jednostkami organizacyjnymi w przygotowywaniu do zaplanowanych kontroli,
weryfikacji upoważnień kontrolerów i zakresu kontroli,
przekazywaniu dokumentów na prośbę kontrolera i podpisywaniu protokołów zdawczo-odbiorczych przekazywanej dokumentacji,
odbieraniu pytań od kontrolera,
rozdzielaniu i rozsyłaniu pytań kontrolera do poszczególnych jednostek organizacyjnych oraz organizacji spotkań przedstawicieli poszczególnych jednostek z kontrolerem i udział w tych spotkaniach,
zbieraniu odpowiedzi od jednostek organizacyjnych uzgodnionych z nadzorującym członkiem Zarządu spółki oraz przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma,
weryfikacja przygotowanych przez jednostki organizacyjne projektów odpowiedzi na pytania kontrolera pod kątem ich spójności i kompletności oraz wyjaśnieniu ewentualnych rozbieżności, a także przygotowaniu projektów skonsolidowanych odpowiedzi na pisma w oparciu o ww. projekty,
współpraca z Departamentem Prawnym w celu weryfikacji skonsolidowanych odpowiedzi przez Departament Prawny,
przekazywanie uzgodnionych z Zarządem spółki odpowiedzi kontrolerowi,
prowadzenie Rejestru kontroli wewnętrznych,
współpraca z Biurem Audytu Wewnętrznego w zakresie realizacji zaleceń pokontrolnych przekazanych w wyniku kontroli zewnętrznej,
współudział w procesie legislacyjnym dla regulacji wewnętrznych oraz doradztwo jednostkom organizacyjnym; w tym udział w opiniowaniu w zakresie kompetencji departamentu projektów przepisów wewnętrznych przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne,
udział w opracowywaniu, wdrożeniu, aktualizacji i realizacji regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym działalności departamentu,
udział w przygotowywaniu okresowych raportów z zakresu ryzyka braku zgodności,
udział w przygotowaniu oraz prowadzenie szkoleń w zakresie zasad obowiązujących pracowników podczas kontroli zewnętrznej
Ekspert w Zespole monitorowania ryzyka braku zgodności
Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
ekspert
Obowiązki:
udział w opracowaniu oraz wdrożeniu metodologii zarządzania ryzykiem braku zgodności,
wsparcie Jednostek organizacyjnych PFR S.A. przy identyfikacji ryzyk z obszaru zgodności, potencjalnych problemów i zagrożeń poprzez dostarczanie narzędzi w tym zakresie,
udział w przygotowaniu harmonogramu pracy departamentu w zakresie monitorowania ryzyka braku zgodności,
monitorowanie wykonania kontroli w Matrycach przez jednostki organizacyjne,
monitorowanie oraz przeprowadzanie testowania jakości kontroli wykonywanych w Matrycach, przez jednostki,
przeprowadzanie kontroli w zakresie ryzyka braku zgodności w jednostkach organizacyjnych,
współudział w procesie legislacyjnym dla regulacji wewnętrznych PFR S.A. oraz doradztwo jednostkom organizacyjnym; w tym opiniowanie w zakresie kompetencji departamentu projektów przepisów wewnętrznych PFR S.A. przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne,
doradztwo innym jednostkom organizacyjnym w zakresie podjęcia działań zmierzających do ograniczenia ryzyka braku zgodności,
udział w opracowywaniu, wdrożeniu, aktualizacji oraz realizacji regulacji wewnętrznych PFR S.A. w zakresie dotyczącym działalności departamentu,
udział w przygotowywanie okresowych raportów z zakresu monitorowania ryzyka braku zgodności w PFR S.A.,
udział w przygotowaniu szkoleń z zakresu zarządzania zgodnością
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych oraz udział w opracowywaniu i wdrażaniu wewnętrznych polityk, procedur i instrukcji w tym zakresie,
udział w sporządzaniu umów, regulaminów, obowiązków informacyjnych i zgód, a także innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych,
wsparcie opracowywania analiz ryzyka w zakresie przetwarzania danych osobowych,
wsparcie merytorycznie i współpraca w zakresie ochrony danych osobowych z pozostałymi pracownikami firmy,
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu ochrony danych osobowych
monitorowanie spółek wchodzących w skład portfeli funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez PFR, w tym przygotowywanie kwartalnych raportów dot. wyników funduszy zarządzanych przez PFR, przygotowywanie kwartalnych raportów dot. wyników spółek portfelowych funduszy, bieżący monitoring wybranych spółek z portfela inwestycyjnego funduszy zarządzanych przez PFR,
przeprowadzanie analizy KYC (Know Your Customer) nowych potencjalnych partnerów biznesowych funduszy PFR we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PFR,
wsparcie pracowników departamentu w wykonywaniu funkcji nadzorczych i zarządczych w spółkach portfelowych funduszy,
sporządzanie innych analiz oraz raportów, które wynikają z obowiązków i zadań Departamentu, w tym ze współpracy z innymi departamentami PFR oraz zewnętrznymi,
bieżące operacyjne zarządzanie spółkami celowymi wchodzących w skład portfeli funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez PFR,
udział w wewnętrznych projektach interdyscyplinarnych w ramach Grupy PFR