Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór i koordynacja pracy zespołu zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami oraz w celu osiągania wyznaczonych celów;
Zarządzanie grafikiem pracy zespołu i zapewnianie wymaganych szkoleń
Profesjonalne świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem
Budowanie długofalowych relacji z gośćmi hotelu
Nadzór nad dokumentacją i raportami generowanymi przez recepcję
Monitorowanie przestrzegania standardów obsługi gości i zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług
Dokonywanie rezerwacji i reagowanie na bieżące potrzeby gości hotelowych
Badanie oczekiwań i opinii klientów w celu ciągłego doskonalenia naszych usług
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
uczestnictwo w zarządzaniu przychodami, kanałami sprzedaży oraz strategii cenowej w celu realizacji założeń budżetowych i budowania pozycji hotelu na rynku
Nadzór i koordynacja pracy zespołu zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami oraz w celu osiągania wyznaczonych celów;
Zarządzanie grafikiem pracy zespołu i zapewnianie wymaganych szkoleń
Profesjonalne świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem
Budowanie długofalowych relacji z gośćmi hotelu
Nadzór nad dokumentacją i raportami generowanymi przez recepcję
Monitorowanie przestrzegania standardów obsługi gości i zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług
Dokonywanie rezerwacji i reagowanie na bieżące potrzeby gości hotelowych
Badanie oczekiwań i opinii klientów w celu ciągłego doskonalenia naszych usług
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
uczestnictwo w zarządzaniu przychodami, kanałami sprzedaży oraz strategii cenowej w celu realizacji założeń budżetowych i budowania pozycji hotelu na rynku
zarządzanie pracą personelu – rekrutacja, ustalanie grafików, wyznaczanie i rozliczanie z powierzonych zadań, motywowanie zespołu, szkolenie pracowników
zarządzanie procesami operacyjnymi, procedurami i planami działania związanymi z utrzymaniem standardów restauracji
zarządzanie budżetem i utrzymanie optymalnego poziomu kosztów pracy poprzez odpowiednie planowanie, analizę i kontrolę czasu pracy
współudział w opracowaniu i realizacji strategii marketingowej
opracowywanie i wprowadzanie standardów jakości
planowanie i rozliczanie wyników sprzedaży
nadzór i odpowiedzialność nad przestrzeganiem standardów obsługi klienta
wspieranie pracowników w zakresie prowadzenia aktywnej sprzedaży
utrzymywanie stałego kontaktu z Gośćmi, współpracownikami na sali oraz personelem w kuchni, z nastawieniem na dbałość o zaspokajanie potrzeb i zachowanie najwyższej jakości potraw i obsługi
organizacja i nadzorowanie operacyjnej pracy hotelu, we współpracy z kierownikami poszczególnych działów hotelowych,
zarządzanie pracą podległego zespołu (planowanie i rozliczanie stawianych zadań)
utrzymywanie relacji z gośćmi, pracownikami oraz partnerami firmy
motywowanie i szkolenie personelu,
zapewnienie najwyższej jakości obsługi Gości,
wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur działania obiektu,
udział w procesie rekrutacji pracowników,
kreowanie i realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu oraz współtworzenie i prowadzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych,
nadzór i kontrola kosztów działów operacyjnych Hotelu,
bieżąca zwiększanie efektywności i wydajności obsługiwanych procesów biznesowych,
koordynacja działań administracyjnych i technicznych obiektu,
zapewnienie bezpieczeństwa i przestrzeganie zasad BHP w hotelu,