Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista ds. Turystyki i Rekreacji
Poznań
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie działalności turystycznej pod względem merytorycznym, rzeczowym i finansowym,
inicjowanie, koordynowanie i realizacja działań z zakresu turystyki i rekreacji na terenach parków krajobrazowych,
organizacja i prowadzenie wydarzeń o charakterze turystycznym i rekreacyjnym,
nadzór nad działalnością wydawniczą oraz współpracą z wydawnictwami (inicjowanie, planowanie, opracowanie koncepcji wydawniczej, w tym redakcja i skład wydawnictw własnych o turystyce – mapy, przewodniki, ulotki, foldery),
przygotowanie materiałów dotyczących turystyki, przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, w tym prowadzenie nowoczesnych form dialogu i komunikacji – własne turystyczne vlogi, blogi itp.,
prowadzenie sprawozdawczości, w tym nadzoru i kontroli infrastruktury turystycznej,
inicjowanie, koordynacja i realizacja, w tym rozliczanie dotacji, programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, dotyczących obszaru turystyki,
przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych związanych z wykonywanymi zadaniami,
współpraca ze służbami Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Wojewody Wielkopolskiego, samorządem lokalnym i innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie organizowania wydarzeń o charakterze sportowo – turystycznym
prowadzenie kompleksowej obsługi sekretariatu, m. in. terminowa obsługa korespondencji elektronicznej i pocztowej, nadzór nad obiegiem dokumentów, przygotowywanie pism i prezentacji, prowadzenie elektronicznego terminarza dyrektorów, organizacja i obsługa zewnętrznych i wewnętrznych spotkań przełożonych, organizacja wyjazdów służbowych przełożonych, współorganizacja wyjazdów firmowych,
obsługa ePUAP oraz Platformy Elektronicznego Fakturowania,
prowadzenie elektronicznego spisu umów,
rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie,
monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych,
przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych związanych z wykonywaniem zadań,
przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych,
obsługa oraz archiwizacja dokumentacji,
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie,
udział w spotkaniach i przygotowywanie protokołów i sprawozdań z ich przebiegu,
dbanie o organizację i porządek miejsca pracy
wsparcie organizacyjne dla pracowników biura (organizacja spotkań wewnętrznych)