Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (39)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 39 )
Performance Marketing Manager
Białystok
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Planowanie i realizacja, optymalizacja, raportowanie kampanii performance w systemach Google Ads, Meta Ads (inne) dla podmiotów spółek stomatologicznych w grupie Dentity na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym
Prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ads, Tiktok Ads, Microsoft Ads, w tym kampanii z celem generowania leadów, skalowanie kampanii performance
Prowadzenie kampanii wizerunkowo-zasięgowych w Social Media (Facebook, Instagram, Tik-Tok)
Planowanie i zarządzanie budżetem mediowym na podstawie wyznaczonych KPI
Współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersje z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu
Implementacja rozwiązań służących do śledzenia konwersji i monitorowanie poprawności zbierania danych
Optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji, ROAS, zasięgi)
Analiza danych z Google Analytics 4 oraz wyników prowadzonych kampanii
Raportowanie wyników kampanii i rekomendacja rozwiązań
Współpraca z web deweloperem w celu poprawy jakości prowadzonych działań reklamowych
Ścisła współpraca z zespołem marketingu Dentity, a także managerami placówek stomatologicznych
Nadzór nad tworzeniem kreacji graficznych wykorzystywanych w kampaniach
Realizacja strategii marketingowej dla wybranych placówek stomatologicznych z grupy Dentity
Planowanie i realizacja kampanii marketingowych w obszarach Digital Marketingu, ATL i BTL na poziomie lokalnym i krajowym
Tworzenie harmonogramów i wycen kampanii marketingowych
Współtworzenie stron internetowych przy współpracy z web developerami i agencjami SEO
Koordynowanie pracy agencji marketingowych, agencji performance wraz z oceną prowadzonych działań
Współtworzenie materiałów marketingowych (grafiki i copy do komunikacji)
Poszukiwanie pomysłów na współprace lokalne tj. rozwiązań, partnerstw i niestandardowych pomysłów, które będą wspierały kampanie zasięgowe
Współprace z influencerami oraz działania PR na szczeblu lokalnym - tworzenie informacji prasowej, budowanie relacji i rozpoznawalności placówek stomatologicznych w regionie
Analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań
zarządzanie projektem dotyczącym komunikacji marketingowej w ogólnopolskiej grupie stomatologicznej,
planowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetu marketingowego,
planowanie, realizację, monitorowanie i kontrolowanie projektów marketingowych na poziomie ogólnopolskim i lokalnym, tj. w grupie stomatologicznej oraz w spółkach należących do grupy,
monitorowanie kampanii Google Ads, SEO oraz Facebook/Instagram Ads realizowanych przez podwykonawców
współpraca z podwykonawcami tj. agencją performance marketing, agencją SEO, reklamowymi, software house, grafikami etc.,
opracowywanie, publikacja i aktualizacja treści na stronie www oraz w social media grupy stomatologicznej,
stałe monitorowanie skuteczności kampanii marketingowych w oparciu o przyjęte wskaźniki KPI