Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (540)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 540 )
Operator produkcji
Wędkowy
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Obsługa maszyn i narzędzi
- Montaż i składanie okien lub drzwi
- Utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy
Osoby zainteresowane ofertą pracy mogą przesyłać CV na adres rekrutacja@dovista.com lub kontaktować się telefonicznie pod nr: 505 610 101
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kadr i Płac
Wędkowy (pow. tczewski)
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników
Rozliczanie czasu pracy
Rozliczanie absencji pracowniczych
Wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie TETA
Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
Będziesz miał/a możliwość zdobycia doświadczenia w współpracy z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne) – pod okiem profesjonalistów zadbamy o Twój rozwój zawodowy
Nauczysz się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta
Poznasz szybkie techniki odczytywania rysunku technicznego
Będziesz wprowadzać zamówienia do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Weźmiesz udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Rozwiniesz swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie (Teams/Skype) – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Zapoznasz się z pracą w bardzo różnorodnych zespołach, z osobami, które zawsze służą wsparciem
Współpraca z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne)
Nauka wykonywania ofert cenowych dla Klienta
Analiza rysunków technicznych – poznania szybkich Technik czytania dokumentacji technicznej
Wprowadzanie zamówień do systemu ERP (Axapta, SAP)
Udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Przyczynianie się do wdrażania nowych pomysłów oraz inicjatyw
Praca w dużej mierze w jezyku angielskim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie (Teams/Skype) – zawsze służymy pomocą i wspierciem w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Będziesz miał/a możliwość zdobycia doświadczenia w współpracy z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynek irlandzki i inne) – pod okiem profesjonalistów zadbamy o Twój rozwój zawodowy
Nauczysz się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta
Poznasz szybkie techniki odczytywania rysunku technicznego
Będziesz wprowadzać zamówienia do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Weźmiesz udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Rozwiniesz swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie (Teams/Skype) – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Zapoznasz się z pracą w bardzo różnorodnych zespołach, z osobami, które zawsze służą wsparciem
Współpraca z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne)
Nauka w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta
Analiza rysunków technicznych – poznania szybkich technik w jaki sposób czytać dokumentacje techniczną
Wprowadzanie zamówień do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Branie udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Używanie języka angielskiego – zarówno mailowo, jak i telefonicznie (Teams/Skype) – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Przyczynianie się do wdrażania nowych pomysłów oraz inicjatyw
Będziesz miał/a możliwość zdobycia doświadczenia w współpracy z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne) – pod okiem profesjonalistów zadbamy o Twój rozwój zawodowy
Nauczysz się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta
Poznasz szybkie techniki odczytywania rysunku technicznego
Będziesz wprowadzać zamówienia do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Weźmiesz udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Rozwiniesz swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie (Teams/Skype) – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Zapoznasz się z pracą w bardzo różnorodnych zespołach, z osobami, które zawsze służą wsparciem
Expert advice and coaching to develop local managers, e.g. on people issues and employee development
HR Business Partnering for local managers, e.g. organisational development, leadership development, talent development, culture and values and performance across the region
Acting as the local interface for CoE and functional business partnerships for regional HR strategy and global HR projects
Ensure good processes in onboarding, employer branding, recruitment, training, rotation, offboarding and termination
Execute the recruitment process (pre-screening, interviewing, contracting)
Regional implementation of Annual People Cycle activities, e.g. People Review, Annual Development Dialogue, Engagement, Merit and Bonus
Lead P&C transformation activities in the region, ensuring regional scalability in line with DOVISTA growth
Driving continuous improvement and optimisation of P&C across the region - simplifying complexity
Defining and maintaining local policies and structures in line with current legislation
Opportunity to be part of the global HR business partner community
As Group Category Manager, you will be responsible for all strategic and tactical issues for the sites as well as corresponding performance indicators in connection with global purchasing for your commodity group. You develop the purchasing strategy for your area of responsibility and thus achieve the best possible results in terms of costs, quality, and availability
Responsibility for the definition and implementation of the global commodity group strategy, as well as its further development, taking into account the requirements of all locations
Execution of demand analyses which form the basis for the strategy by means of worldwide market and supplier analyses
Responsible for continuously ensuring and optimizing stable supply sources, optimal cost levels and high quality, taking into account CSR objectives, continuing the change from price management to a total cost approach
Lead contract negotiations with suppliers at executive level and translate negotiation results into contracts using internal legal support
Focus on cross-functional cooperation with R&D and product management, among others, in order to be able to lead all purchasing levers to the best corporate benefit, with emphasis on the areas of DTC as well as early integration for new products
Observation of market developments and trends in order to be able to make a significant contribution to strategic decisions within the company
Utrzymanie w stanie dostępności infrastruktury produkcyjnej w obrębie wyznaczonego obszaru produkcji (m. in. maszyn, urządzeń, narzędzi, instalacji elektrycznej, sprężonego powietrza, centralnego ogrzewania, instalacji odpylającej, nawilżającej, wodnej, sygnalizacji pożaru)
Wykonywanie przeglądów maszyn i instalacji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
Uczestnictwo w projektach optymalizacyjnych w obszarze produkcji, jakości i inżynierii
Bieżące usuwanie awarii i usterek maszyn i instalacji
Współpraca z działałem BHP w zakresie bezpieczeństwa maszyn
Expert advice and coaching to develop local managers, e.g. on people issues and employee development
HR Business Partnering for local managers, e.g. organisational development, leadership development, talent development, culture and values and performance across the region
Acting as the local interface for CoE and functional business partnerships for regional HR strategy and global HR projects
Ensure good processes in onboarding, employer branding, recruitment, training, rotation, offboarding and termination
Execute the recruitment process (pre-screening, interviewing, contracting)
Regional implementation of Annual People Cycle activities, e.g. People Review, Annual Development Dialogue, Engagement, Merit and Bonus
Lead P&C transformation activities in the region, ensuring regional scalability in line with DOVISTA growth
Driving continuous improvement and optimisation of P&C across the region - simplifying complexity
Defining and maintaining local policies and structures in line with current legislation
Opportunity to be part of the global HR business partner community
Supporting the RPA Business Analyst and subject matter experts (SME) in documenting process details, capturing the business requirements and recommending the most accurate solution
Being in charge of designing, developing, testing the automation workflows and supporting the implementation of the RPA solution
Moving the automated solution to User Acceptance Tests (UAT) once the development is completed
Providing assistance to the business stakeholders during the testing and hyper care period
Creating critical documentation for automated processes
Working closely with RPA Controllers in monitoring the RPA solutions and troubleshooting when necessary
Maintaining existing robots and implementing changes to them if required
Continuous improvement: suggesting and implementing the best practices to robots, framework, orchestrator and other areas of the robotic environment
Bezpośredni kontakt z jednostkami akredytującymi, głównie zagranicznymi celem przeprowadzania badań certyfikujących
Poszukiwanie i wdrażanie nowych metodologii testów w ramach ciągłego doskonalenia
Przeprowadzanie testów na urządzeniach znajdujących się w Centrum Testowym R&D (komory korozyjne, maszyna wiatru wody, komora starzeniowa, testy cykliczne)
Tworzenie raportów po wykonaniu testów wraz z rekomendacją dotyczącą usprawnień
Interpretacja norm niezbędnych do przeprowadzania badań
Tworzenie oraz modyfikowanie instrukcji oraz procedur w obszarze Centrum Testowego R&D
Odpowiedzialność za kalibrację narzędzi pomiarowych znajdujących się w Centrum Testowym R&D
Współudział w projektach działu R&D na wskroś organizacji
Będziesz miał/a możliwość zdobycia doświadczenia w współpracy z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne) – pod okiem profesjonalistów zadbamy o Twój rozwój zawodowy,
Nauczysz się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta,
Poznasz szybkie techniki odczytywania rysunku technicznego,
Będziesz wprowadzać zamówienia do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Weźmiesz udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań,
Rozwiniesz swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim/niemieckim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie /Skype w zależności od jego poziomu – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi,
Zapoznasz się z pracą w bardzo różnorodnych zespołach, z otwartymi osobami, którzy zawsze służą wsparciem,
Zostaniesz wprowadzony w zespół, gdzie w sposób partnerski będziesz traktowany na każdym poziomie stanowiskowym
Uzyskasz realną możliwość rozwoju w ramach struktury firmy DOVISTA
Współpraca z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne)
Nauka w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta
Analiza rysunków technicznych – poznania szybkich technik w jaki sposób czytać dokumentacje techniczną
Wprowadzanie zamówień do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Branie udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Używanie języka angielskiego – zarówno mailowo, jak i telefonicznie /skype w zależności od jego poziomu – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Pracowanie w bardzo różnorodnych zespołach, z otwartymi osobami, którzy zawsze służą wsparciem
Bycie częścią zespołu, jak i w sposób partnerski być traktowany na każdym poziomie stanowiskowym
Przyczynianie się do wdrażania nowych pomysłów oraz inicjatyw
Przeprowadzanie testów na urządzeniach znajdujących się w Centrum Testowym R&D (komory korozyjne, maszyna wiatru wody, komora starzeniowa, testy cykliczne)
Obsługa i kalibracja urządzeń znajdujących się w Centrum Testowym R&D
Tworzenie raportów po wykonaniu testów wraz z rekomendacją dotyczącą usprawnień
Interpretacja norm niezbędnych do przeprowadzania badań
Tworzenie oraz modyfikowanie instrukcji oraz procedur w obszarze Centrum Testowego R&D
Współudział w projektach działu R&D na wskroś organizacji
Rozwiązywanie spraw serwisowych z optymalnym wykorzystaniem systemów ERP i innych systemów wspomagających (SAP, Axapta itp.),
Nawiązywanie współpracy z klientami (zewnętrznymi oraz wewnętrznymi) w celu zdobycia wszystkich potrzebnych informacji do rozwiązania sprawy serwisowej, kontakt mailowy i telefoniczny,
Tworzenie zamówień/ofert serwisowych w systemie,
Zapewnianie wsparcia technicznego klientom oraz współpracownikom,
Zamawianie części zamiennych z fabryk/magazynów wewnętrznych oraz od zewnętrznych dostawców,
Współpraca z innymi działami odnośnie powracających reklamacji,
Organizowanie wizyt inżynierów u klientów,
Kontrolowanie czy sprawy serwisowe są zakończone lub wymagają ponownej wizyty,
Akceptacja faktur dotyczących spraw serwisowych,
Możliwe podróże służbowe do Wielkiej Brytanii w celach wdrożeniowych, treningowych
Współpraca z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne)
Nauczenie się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta
Analiza rysunków technicznych – poznanie szybkich technik w jaki sposób czytać dokumentacje techniczną
Wprowadzanie zamówień do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku)
Branie udziału w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań
Używanie języka angielskiego – zarówno mailowo, jak i telefonicznie /skype w zależności od jego poziomu – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi
Praca w bardzo różnorodnych zespołach, z otwartymi osobami, którzy zawsze służą wsparciem
Bycie częścią zespołu
Przyczynianie się do wdrażania nowych pomysłów oraz inicjatyw
Poprawianie efektywności procesów w każdym obszarze funkcjonowania zakładu poprzez mapowanie strumienia wartości i poszukiwanie potencjału do doskonalenia
Prowadzenie projektów z zakresu optymalizacji procesów produkcyjnych, łańcucha dostaw, redukcji zapasów, poprawy, jakości i płynności przepływu produkcji
Optymalizowanie kosztów, identyfikowanie obszarów do oszczędności
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla kadry zarządzającej, produkcyjnej z zakresu Lean Manufacturing
Prowadzenie warsztatów Kaizen
Doradztwo i współpraca z liderami działów w zakresie doskonalenia efektywności operacyjnej
Współudział w tworzeniu kultury ciągłego doskonalenia
Finance Business Partner for the Production area in Window Village 1 together with rest of team members (8 Factories located at our production site in Wędkowy)
Responsible for the monthly financial result and communication within the manufacturing area
Close collaboration with Finance Reporting & Compliance in relation to the financial result and processes providing input on accruals, and all major financial decisions for the area together with the local Team lead
Controlling activities covering the full production cost base
Preparing material for Business Performance Review meetings og Performance reporting. Working with the Manufacturing area to analyse financial and operational KPIs/value drivers, variances and recommend corrective actions
Participation on Global Planning Processes (Forecast, Budgets, etc.)
Participation in Local and Global projects within Finance and the Business Area
Będziesz miał/a możliwość zdobycia doświadczenia w współpracy z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne) – pod okiem profesjonalistów zadbamy o Twój rozwój zawodowy,
Nauczysz się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta,
Poznasz szybkie techniki odczytywania rysunku technicznego,
Będziesz wprowadzać zamówienia do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku),
Weźmiesz udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań,
Rozwiniesz swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim/niemieckim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie /Skype w zależności od jego poziomu – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi,
Zapoznasz się z pracą w bardzo różnorodnych zespołach, z otwartymi osobami, którzy zawsze służą wsparciem,
Zostaniesz wprowadzony w zespół, gdzie w sposób partnerski będziesz traktowany na każdym poziomie stanowiskowym,
Uzyskasz realną możliwość rozwoju w ramach struktury firmy DOVISTA
Monitoring of operational activities and performance both plant and group level for dedicated category
Initiating improvement and corrective actions for measured KPI and in case of deviations form set targets correcting them using problem solving, initiating and leading long term improvement activities for measured KPI using quality tools
Searching for Cost Optimizing solution, proposing, getting approved by local operations and leading implementation
Support for Category Manager for cost optimization, technical and technological knowledge
Building relationships with suppliers (Supplier Development) and key stakeholders: plants and operations
Supporting for preparation of long term Category Strategy (Procurement Plan)
Carrying out Initial Supplier Audit and periodical assessments Supplier Audit
Global sourcing and new supplier searching and implementation
Ongoing cooperation with other DOVISTA departments especially: R&D, Product Management, Finance, Logistic and Production
Securing Contract Compliance and Ethical and Responsible business performance
Finance Business Partner for the Production area in Window Village 1 together with rest of team members (8 Factories located at our production site in Wędkowy)
Responsible for the monthly financial result and communication within the manufacturing area
Close collaboration with Finance Reporting & Compliance in relation to the financial result and processes providing input on accruals, and all major financial decisions for the area together with the local Team lead
Controlling activities covering the full production cost base
Preparing material for Business Performance Review meetings og Performance reporting. Working with the Manufacturing area to analyse financial and operational KPIs/value drivers, variances and recommend corrective actions
Participation on Global Planning Processes (Forecast, Budgets, etc.)
Participation in Local and Global projects within Finance and the Business Area
Creating development paths for the team by coaching them and acting as go-to person for any team-related issue
Working closely with local procurement and business leads to define and execute long-term strategies for the assigned categories
Setting expectations and guidelines for supplier management efforts, in alignment with leading practice
Developing and managing key internal business relationships at all levels of the organisation
Managing supplier relationships, ensuring that DOVISTA continues to be in a position to obtain optimum costs and services through the life of the contract or subsequent renewals
Contributing to the development of procurement strategies, policies and procedures
Monitoring of operational activities and performance both plant and group level for dedicated category
Initiating improvement and corrective actions for measured KPI and in case of deviations form set targets correcting them using problem solving, initiating and leading long term improvement activities for measured KPI using quality tools
Searching for Cost Optimizing solution, proposing, getting approved by local operations and leading implementation
Support for Category Manager for cost optimization, technical and technological knowledge
Building relationships with suppliers (Supplier Development) and key stakeholders: plants and operations
Supporting for preparation of long term Category Strategy (Procurement Plan)
Carrying out Initial Supplier Audit and periodical assessments Supplier Audit
Global sourcing and new supplier searching and implementation
Ongoing cooperation with other DOVISTA departments especially: R&D, Product Management, Finance, Logistic and Production
Securing Contract Compliance and Ethical and Responsible business performance
Development of new products and customer solutions in line with market requirements, taking into account economic, ecological, legal and normative framework conditions
Technical and economic optimization of existing products
Coordination of tests with external testing institutes
Documentation of product systems
Technical support in production
Conducting internal technical training
Technical elaboration of special and customer solutions
Responsible for the monthly financial results and communication. Manages all details in relation to the Production Groups cost base and cost development
Responsible for development of Management reporting for the Production Group
Finance lead on Group S&OP process for the sites in the Production Group. Balancing capacity outlook and, production costbase and needed changes to that
Responsible for CAPEX, forecasts & budget processes for the sites in the Production Group
Owner of BRM meetings within the Production Group. Working with the Production Group to analyse financial and operational KPIs/value drivers, variances and recommend corrective actions
Driving End to End improvements with the focus on capacity, top line, bottom line & cash with a global focus
Participation in Global projects and coordination with the Production Group
Managing a team of 5-7 Finance Business Partners/controllers with a high focus on Team Development, motivation and creating a continuous improvement culture
Supporting the RPA Business Analyst and subject matter experts (SME) in documenting process details, capturing the business requirements and recommending the most accurate solution
Being in charge of designing, developing, testing the automation workflows and supporting the implementation of the RPA solution
Moving the automated solution to User Acceptance Tests (UAT) once the development is completed
Providing assistance to the business stakeholders during the testing and hyper care period
Creating critical documentation for automated processes
Working closely with RPA Controller in monitoring the RPA solutions and troubleshooting when necessary
Maintaining existing robots and implementing changes to them if required
Continuous improvement: suggesting and implementing the best practices to robots, framework, orchestrator and other areas of the robotic environment
Creating development paths for the team by coaching them and acting as go-to person for any team-related issue
Working closely with local procurement and business leads to define and execute long-term strategies for the assigned categories
Setting expectations and guidelines for supplier management efforts, in alignment with leading practice
Developing and managing key internal business relationships at all levels of the organisation
Managing supplier relationships, ensuring that DOVISTA continues to be in a position to obtain optimum costs and services through the life of the contract or subsequent renewals
Contributing to the development of procurement strategies, policies and procedures
Supporting Master Data Governance and Master Data Competency Center areas in designing and implementation of global and standardized master data solutions and processes across Dovista
Project coordination for several areas
Review relevant project deliverables that impact the business data definitions or data maintenance processes
Being accountable for understanding the Master Data Structure for ERP and Non-ERP Global Applications (Data Catalogs, MDM Tools)
Continuous communication with Master Data Stakeholders to understand the processes value drivers’ initiatives and priorities
Supporting data lifecycle management activities within operational team
Planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie dostaw. Zapewnienie ścisłej współpracy z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi, analizowanie oraz weryfikowanie danych w systemie SAP. Jak również współpraca z dostawcami w zakresie tworzenia i podpisywania umów a także rozwijania dostawców
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
MES Consultant
Wędkowy (pow. tczewski)
Wygasła: 28.10.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Overal responsibility for MES system solution and surrounding apps
Setting development directions, elimination of technology debt
Scaling the solution to cover new production plants
Improving system stability and availability, implementing innovations
Customizing Aveva MES solution
MES integrating with other systems (SAP especially)
Supporting Master Data Governance and Master Data Competency Center areas in designing and implementation of global and standardized master data solutions and processes across Dovista
Project coordination for several areas
Review relevant project deliverables that impact the business data definitions or data maintenance processes
Being accountable for understanding the Master Data Structure for ERP and Non-ERP Global Applications (Data Catalogs, MDM Tools)
Continuous communication with Master Data Stakeholders to understand the processes value drivers’ initiatives and priorities
Supporting data lifecycle management activities within operational team
Development of new products and customer solutions in line with market requirements, taking into account economic, ecological, legal and normative framework conditions
Technical and economic optimization of existing products
Coordination of tests with external testing institutes
Documentation of product systems
Technical support in production
Conducting internal technical training
Technical elaboration of special and customer solutions
Coordinates projects and changes of Master Data area or where Master data is a stakeholder
Coordinates processes` developments of managing Master Data in organization
Review relevant project deliverables that impact the business data definitions or data maintenance processes
Gives recommendations and expertise to future Master Data solutions
Supply input to risk and impact assessments for new business rules or maintenance changes
Support MDG and MDCC Manager in design and implementation of global and standardized master data solutions and processes across DOVISTA and defining and furthermore in documenting principles, rules and guidelines for master data area
Supports Users in regards of Master Data
Provide and manage process and system documentation
Act as master data Solution owner SME – solving complex MDM issues across DOVISTA Functions
Participate in and ensure communication to and across legal entities and sites
Plays an active role in building a global Master Data Competence Center
Będziesz miał/a możliwość zdobycia doświadczenia w współpracy z lokalnymi i zagranicznymi działami firmy (rynki skandynawskie, Wielka Brytania i inne) – pod okiem profesjonalistów zadbamy o Twój rozwój zawodowy,
Nauczysz się w jaki sposób wykonać ofertę cenową dla Klienta,
Poznasz szybkie techniki odczytywania rysunku technicznego,
Będziesz wprowadzać zamówienia do systemu ERP (Axapta, SAP – jeden z najlepszych systemów do pracy na rynku),
Weźmiesz udział w małych lub dużych projektach w zależności od wykazywanych predyspozycji i zainteresowań,
Rozwiniesz swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim/niemieckim – zarówno mailowo, jak i telefonicznie /Skype w zależności od jego poziomu – zawsze służymy pomocą i wspieramy w pierwszych kontaktach z rynkami zagranicznymi,
Zapoznasz się z pracą w bardzo różnorodnych zespołach, z otwartymi osobami, którzy zawsze służą wsparciem,
Zostaniesz wprowadzony w zespół, gdzie w sposób partnerski będziesz traktowany na każdym poziomie stanowiskowym,
Uzyskasz realną możliwość rozwoju w ramach struktury firmy DOVISTA
Coordinates projects and changes of Master Data area or where Master data is a stakeholder
Coordinates processes` developments of managing Master Data in organization
Review relevant project deliverables that impact the business data definitions or data maintenance processes
Gives recommendations and expertise to future Master Data solutions
Supply input to risk and impact assessments for new business rules or maintenance changes
Support MDG and MDCC Manager in design and implementation of global and standardized master data solutions and processes across DOVISTA and defining and furthermore in documenting principles, rules and guidelines for master data area
Supports Users in regards of Master Data
Provide and manage process and system documentation
Act as master data Solution owner SME – solving complex MDM issues across DOVISTA Functions
Participate in and ensure communication to and across legal entities and sites
Plays an active role in building a global Master Data Competence Center
Jeśli wyrażasz gotowość do fizycznej pracy na 3 zmiany i posiadasz uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi (UDT) – zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Magazynier (Magazyn Drewna RCS) w Dovista Polska. Wszystkiego Ciebie nauczymy!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
IT Support Engineer
Wędkowy (pow. tczewski)
Wygasła: 13.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Responding to user issues reported by telephone, e-mail and Service Desk portal
Administering assigned systems and services
Acting as a technical escalation point for the first line
Supporting automation team in monitoring the RPA solutions, e.g. UIPath
Managing and collaborate with third party suppliers to resolve an incidents
Driving problem management of recurring infrastructure issues
Coordinates projects and changes of Master Data area or where Master data is a stakeholder
Coordinates processes` developments of managing Master Data in organization
Review relevant project deliverables that impact the business data definitions or data maintenance processes
Gives recommendations and expertise to future Master Data solutions
Supply input to risk and impact assessments for new business rules or maintenance changes
Support MDG and MDCC Manager in design and implementation of global and standardized master data solutions and processes across DOVISTA and defining and furthermore in documenting principles, rules and guidelines for master data area
Supports Users in regards of Master Data
Provide and manage process and system documentation
Act as master data Solution owner SME – solving complex MDM issues across DOVISTA Functions
Participate in and ensure communication to and across legal entities and sites
Plays an active role in building a global Master Data Competence Center
Identyfikowanie i ocena procesów pod kątem potencjalnego zastosowania RPA (zrobotyzowanej automatyzacji procesów)
Dokumentowanie istniejących procesów oraz ich optymalizacja w kierunku zastosowania najefektywniejszych metod RPA
Ścisła współpraca z właścicielami procesów, osobami, które na co dzień je realizują oraz Developerami RPA
Analiza procesu i przygotowanie dokumentacji projektowej (mapy i oceny procesu oraz dokumentu definiującego proces), a także innych dokumentów ilustrujących proces (prezentacji, diagramów, listy wyjątków, nagrań wideo itp.)
Jeśli wyrażasz gotowość do fizycznej pracy na 3 zmiany i posiadasz uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi (UDT) – zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Magazynier (Magazyn Drewna RCS) w Dovista Polska. Wszystkiego Ciebie nauczymy!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
IT Support Engineer
Wędkowy (pow. tczewski)
Wygasła: 14.07.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Responding to user issues reported by telephone, e-mail and Service Desk portal
Administering assigned systems and services
Acting as a technical escalation point for the first line
Supporting automation team in monitoring the RPA solutions, e.g. UIPath
Managing and collaborate with third party suppliers to resolve an incidents
Driving problem management of recurring infrastructure issues
Monitoring of operational activities and performance both plant and group level for dedicated category
Initiating improvement and corrective actions for measured KPI and in case of deviations form set targets correcting them using problem solving, initiating and leading long term improvement activities for measured KPI using quality tools
Searching for Cost Optimizing solution, proposing, getting approved by local operations and leading implementation
Support for Category Manager for cost optimization, technical and technological knowledge
Building relationships with suppliers (Supplier Development) and key stakeholders: plants and operations
Supporting for preparation of long term Category Strategy (Procurement Plan)
Carrying out Initial Supplier Audit and periodical assessments Supplier Audit
Global sourcing and new supplier searching and implementation
Ongoing cooperation with other DOVISTA departments especially: R&D, Product Management, Finance, Logistic and Production
Securing Contract Compliance and Ethical and Responsible business performance
Monitoring of operational activities and performance both plant and group level for dedicated category
Initiating improvement and corrective actions for measured KPI and in case of deviations form set targets correcting them using problem solving, initiating and leading long term improvement activities for measured KPI using quality tools
Searching for Cost Optimizing solution, proposing, getting approved by local operations and leading implementation
Support for Category Manager for cost optimization, technical and technological knowledge
Building relationships with suppliers (Supplier Development) and key stakeholders: plants and operations
Supporting for preparation of long term Category Strategy (Procurement Plan)
Carrying out Initial Supplier Audit and periodical assessments Supplier Audit
Global sourcing and new supplier searching and implementation
Ongoing cooperation with other DOVISTA departments especially: R&D, Product Management, Finance, Logistic and Production
Securing Contract Compliance and Ethical and Responsible business performance
Customizing PP: work centers, routings – advanced, customized solutions, connections to other modules, planning setup
Senior consultancy in Production area to support organizational growth and implement innovations both inspired by business as IT
Maintaining and developing new solutions for an organization consisting: approximately 100 different work centers, all products are Made to Order and we operate across 4 countries within 9 factories
Functional specifications preparation based on user stories, cooperation with PM’s and Business stakeholders
Maintaining and developing solutions for discrete manufacturing processes within Dovista covering from production planning to distribution
Understanding the needs and requirements of the business as expressed by solution architects and business stakeholders by seeking clarity on every detail to provide the best possible solution
Consulting with professionals from other departments and those working on specific SAP modules such as SAP FI/CO, SD, PP to ensure a consistent experience to the various users
Ensuring that all solutions are completed in schedule as per sprint planning
Providing technical support in the form of troubleshooting guidelines and modifications to the system after it has been delivered
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie dostaw, jak również zapewnienie ścisłej współpracy z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi, analizowanie oraz weryfikowanie danych w systemie ERP, SAP jak również bieżąca współpraca z magazynami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk/Specjalista Planowania Produkcji i Sprzedaży
Wędkowy (pow. tczewski)
Wygasła: 28.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie planów produkcyjnych - harmonogramowanie i planowanie przestrzenne produkcji
Tworzenie zleceń produkcyjnych
Tworzenie planu produkcyjnego w oparciu o zapotrzebowanie klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Bieżąca korekta i kontrola realizacji planów produkcyjnych
Analiza i raportowanie stanu wykonania bieżących planów produkcyjnych oraz ewentualnych odchyleń
Inicjowanie i wdrażanie projektów dotyczących planowania i analizowania produkcji
Bieżąca weryfikacja i aktualizacja danych w systemach
Doradztwo / wsparcie kadry managerskiej na każdym poziomie w organizacji we wszystkich kwestiach HR, służące realizacji celów biznesowych:
Rekrutacja
Zarządzanie talentami
Szkolenia i Rozwój
Wynagrodzenia – analizy
Tworzenie Polityki HR
Doradztwo / Coaching
Budowaniu kultury organizacyjnej
Analiza HR
Rekrutacja
Zarządzanie talentami
Szkolenia i Rozwój
Wynagrodzenia – analizy
Tworzenie Polityki HR
Doradztwo / Coaching
Budowaniu kultury organizacyjnej
Analiza HR
Prowadzenie Projektów HR w podległym obszarze organizacji: Oceny Roczne, Badanie Satysfakcji, Projekty Strategiczne, Zarządzanie Talentami
Kreowanie działań w obszarze Employer Branding
Aktywne usprawnienia procesów HR
Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących satysfakcję i motywację pracowników
Customizing WM and MM in relation to i.e.: Kanban flow, Pick & Put away process, user exits maintenance, RF ITS (radio frequency internet transaction server), reason for movement, incoterms, material groups, MRP areas
External communication changes and maintenance: external data broker mapping for OIOUBL, EDIFACT, CSV formats (XML files, EDI)
Procure2Pay flow: Create new flows, new vendor setup, new products, maintain existing solutions
Functional specifications preparation based on user stories, cooperation with PM’s and Business stakeholders
Consulting with professionals from other departments and those working on specific SAP modules such as SAP FI/CO, SD, PP to ensure a consistent experience to the various users
Providing technical support in the form of troubleshooting guidelines and modifications to the system after it has been delivered