Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (9 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 9 )
Asystent / Asystentka biura
Panieńska 19, Szczecin
Wygasła: 01.03.2024
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
podstawowa obsługa spraw związanych z prowadzeniem firm niemieckich oraz uzyskaniem zasiłku na dziecko (wg wzorów i instrukcji),
wykonywanie rozliczeń podatkowych (wg wzorów i instrukcji, na plikach Excel),
sporządzanie pism urzędowych i wniosków do polskich i niemieckich instytucji (wg wzorów i instrukcji),
kompletowanie dokumentacji w j. niemieckim,
kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Panieńska 19, Szczecin
Wygasła: 21.12.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
podstawowa obsługa spraw związanych z prowadzeniem firm niemieckich oraz uzyskaniem zasiłku na dziecko (wg wzorów i instrukcji),
wykonywanie rozliczeń podatkowych (wg wzorów i instrukcji, na plikach Excel),
sporządzanie pism urzędowych i wniosków do polskich i niemieckich instytucji (wg wzorów i instrukcji),
kompletowanie dokumentacji w j. niemieckim,
kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Panieńska 19, Szczecin
Wygasła: 02.11.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
podstawowa obsługa spraw związanych z prowadzeniem firm niemieckich oraz uzyskaniem zasiłku na dziecko (wg wzorów i instrukcji),
wykonywanie rozliczeń podatkowych (wg wzorów i instrukcji, na plikach Excel),
sporządzanie pism urzędowych i wniosków do polskich i niemieckich instytucji (wg wzorów i instrukcji),
kompletowanie dokumentacji w j. niemieckim,
kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Panieńska 19, Szczecin
Wygasła: 27.05.2023
Obowiązki:
obsługa klientów Kancelarii,
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji klientów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
wystawianie faktur,
monitorowanie płatności i windykacja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator / Koordynatorka działu z językiem niemieckim
Panieńska 19, Szczecin
Wygasła: 26.03.2023
Obowiązki:
koordynacja niemieckiego działu operacyjnego, zajmującego się merytorycznym opracowaniem spraw klientów, w tym:
zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
koordynacja pracy pracowników,
merytoryczne opracowywanie spraw zleconych przez klientów,
sprawdzanie i wstępna akceptacja zadań wykonanych przez asystentów i specjalistów działu operacyjnego DE,
szkolenia pracowników,
określanie zapotrzebowania oraz wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie procedur, wzorów dokumentów, formularzy i in.,
współpraca przy kreowaniu i wdrażaniu strategii firmy na rynku polskim i niemieckim
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Panieńska 19, Szczecin
Wygasła: 21.10.2022
Obowiązki:
obsługa klientów Kancelarii,
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji klientów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
wystawianie faktur,
monitorowanie płatności i windykacja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-biurowy
Szczecin
Wygasła: 15.06.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa klientów Kancelarii,
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji klientów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
wystawianie faktur,
monitorowanie płatności i windykacja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Szczecin
Wygasła: 27.05.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
podstawowa obsługa spraw związanych z prowadzeniem firm niemieckich oraz uzyskaniem zasiłku na dziecko (wg wzorów i instrukcji)
wykonywanie rozliczeń podatkowych (wg wzorów i instrukcji, na plikach Excel)
sporządzanie pism urzędowych i wniosków do polskich i niemieckich instytucji (wg wzorów i instrukcji)
kompletowanie dokumentacji w j. niemieckim
kontakt z klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Operacyjny Działu Prawno - Podatkowego
zachodniopomorskie
Wygasła: 26.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne