Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie wszystkimi finansowymi obszarami spółki takimi jak księgowość, podatki, sprawozdawczość ustawowa, płatności
Przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją cen transferowych,
Przygotowanie zarządczych sprawozdań finansowych;
Przygotowywanie biznesplanów dla istotnych inwestycji przedsiębiorstwa;
Przeprowadzanie działań w zakresie kontroli zewnętrznej, w tym zapobieganiu powstawaniu ewentualnych nadużyć ze strony pracowników, dostawców, klientów;
Ciągły rozwój systemu kalkulacji kosztów i cen wyrobów;
Nadzór nad środkami trwałymi i amortyzacją
Inicjowanie i prowadzenie działań w zakresie oszczędności i optymalizacji kosztów finansowych
Raportowanie wyników finansowych, postępu i kluczowych wskaźników wydajności
Przygotowanie budżetu prognoz i planów finansowych zgodnie z przyjętymi założeniami, monitorowanie realizacji zatwierdzonych planów finansowych;
Prowadzenie audytów finansowych w firmie i uczestnictwo w audytach/kontrolach stron zewnętrznych
Bezpośredni nadzór nad działem finansowo-księgowym,
Współtworzenie i realizacja strategii finansowej firmy oraz wspieranie Zarządu w budowie strategii biznesowej rozwoju firmy,
Współtworzenie budżetów i planów wieloletnich, kontrola ich wykonania oraz podejmowanie działań, w celu realizacji wskaźników finansowych,
Odpowiedzialność za płynność finansową, przepływy pieniężne, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych,
Ocena projektów inwestycyjnych pod kątem rentowności i możliwości finansowych sporządzanie prognoz i kalkulacji, kontrola realizacji, analiza odchyleń,
Nadzór/współtworzenie optymalizacji polityki podatkowej, struktury kosztów i przychodów,
Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz innych raportów,
Współpraca i reprezentowanie firmy przed podmiotami i instytucjami zewnętrznymi (m.in. bankami, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi, instytucjami skarbowymi),
Dostarczanie precyzyjnych informacji finansowych Zarządowi, kadrze zarządczej,
Badanie aktualnych trendów gospodarczych, analiza operacji wewnętrznych i identyfikacja obszarów wymagających redukcji kosztów i usprawnienia procesów,
Opracowywanie i wdrażanie nowych projektów finansowych celem uzyskania przewagi konkurencyjnej
Nadzorowanie aby operacje finansowe były przeprowadzane zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowości