1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. APPSILON sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

APPSILON sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. CHMIELNA 2 / 31

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (28) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 28 )

Administration Specialist

Chmielna 2/31, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Administration
  • The team knows and understands how Appsilon's document workflow works and knows where they can get support;
  • Document workflow processes are efficient and smooth
  • Documents are processed and signed without delays
  • Processes are taken care of even if you’re absent
  • Our People Directory is always up-to-date and is a reliable source of employee information
  • Appsilon's document processes scale with the company's growth
  • Newcomers feel supported in choosing a form of contract, signing a contract, processing contracts through Autenti, etc
  • Newest HR process changes required by new regulations and labor law suggested by our lawyers are implemented (e.g., new remote work rules)
  • Travel
  • The team knows the process of organizing travel and knows how to use it
  • Logistics is never a blocker for travel/event organizers
  • Travel/conference participation is the best experience for the team
  • Processes are taken care of even when POS is absent
  • The head of People has support and replacement in organizing events
  • Benefits
  • The team is satisfied with the benefits offered and takes advantage of them
  • We make decisions based on data
  • We know the opinions on the benefits offered
  • The team understands what benefits we have, how to use them, and the deadlines that apply
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruiter

Masovian
Wygasła: 03.08.2022
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Comprehensive recruitment in the IT field (sourcing, outbound, selection of applications, coordinating the process, conducting interviews, negotiating offers)
  • Ensuring diversity, equality and inclusion in recruitment and proactive approach to increase representation of women in the tech sector
  • Ensuring an excellent candidate journey with Appsilon
  • Participation in HR (onboarding) + employer branding activities and projects
  • Coordinating interview planning & scheduling
Pokaż więcej >>
od 4980 do 6475 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Recruiter

Białystok
Wygasła: 07.04.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Comprehensive recruitment in the IT field (sourcing, outbound, selection of applications, coordinating the process, conducting interviews, negotiating offers)
  • Ensuring diversity, equality and inclusion in recruitment and proactive approach to increase representation of women in the tech sector
  • Administration and updating of candidate database
  • Building long-term relations with candidates
  • Ensuring an excellent candidate journey with Appsilon
  • Participation in HR+ employer branding activities and projects
  • Coordinating interview planning & scheduling
  • Collaboration and communication with Hiring Managers
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Zarządu

Białystok
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
  • Zarządzanie kalendarzem członków zarządu
  • Organizowanie spotkań i robienie notatek
  • Zgłaszanie firmy na wydarzenia i odpowiadanie na zaproszenia
  • Wspieranie zakupów firmowych (prezenty dla klientów, warsztaty, wyjazdy)
  • Organizacja wydarzeń, rezerwacja sal, restauracji
  • Drobne sprawy organizacyjne (porządkowanie folderów na Google Drive)
  • Przygotowywanie prezentacji
  • Zbieranie i analizowanie ofert od firm zewnętrznych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Wrocław
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Zielona Góra
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Białystok
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Bydgoszcz
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Gdańsk
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Katowice
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Kielce
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Kraków
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Lublin
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Łódź
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Olsztyn
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Opole
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Poznań
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Rzeszów
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Szczecin
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
menedżer
16 000 - 23 000 zł
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Sales Development Representative

Masovian
Wygasła: 16.10.2021
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Your role
  • The role of a Sales Development Representative revolves around lead generation, not closing deals. You’ll assist in qualifying leads that generate a certain amount of business, allowing account executives to focus more on closing deals. By joining Appsilon you have the chance to work in an organization that allows you to continually grow and learn from more experienced people
  • If you have had your first experience in a similar position, you want to develop in a technology company, you are an energetic, accurate and fast person and you communicate fluently in English – this is the right place for you!
  • Your responsibilities
  • - Evaluation and qualification of leads and researching information about - companies and people
  • - E-mail and phone communication with potential clients
  • - Maintaining the CRM and supporting the Sales team
  • - Outbound to potential prospects & support Data 4 Good by searching and qualifying potential partners
Pokaż więcej >>
od 3000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy / Head of Finance

Wygasła: 08.10.2021
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
dyrektor
Obowiązki:
  • Jako Dyrektor/ka Finansowy/a przejmiesz aktywną odpowiedzialność za bezpieczeństwo finansowe i sukces Appsilon. Kiedy dołączysz do Appsilon, dołączysz do firmy, która będzie stawiać przed Tobą wyzwania, zmuszać Cię do ciągłego uczenia się, jednocześnie konsekwentnie inwestując w Twój rozwój zawodowy
  • Szukamy Dyrektora/ki Finansowego/ej, ponieważ nasza firma rośnie i potrzebujemy osoby wewnątrz organizacji, która będzie czuwać nad naszymi finansami. Szukamy osoby, która lubi brać na siebie odpowiedzialność i nie boi się proponować zmian
  • Niezależnie od tego, czy jesteś Managerem Finansów lub Controllingu, konsultantem/tką, czy też doświadczonym Analitykiem Finansowym lub Cenowym, praca w Appsilon będzie dla Ciebie kolejnym krokiem w karierze, pełnym wyzwań
  • Jako Dyrektor/ka Finansowy/a będziesz miał/a za zadanie zbudować naszą strategię finansową. Będziesz odpowiedzialny/a za finansowe bezpieczeństwo i sukces Appsilon. Będziesz aktywnie zauważał/a potencjalne problemy i usprawnienia, a także alarmował/a Zarząd, jeśli będzie to konieczne lub jeśli będą potrzebne jakieś działania
  • Dołączając do nas na tym etapie masz niepowtarzalną okazję, aby w znaczący sposób kształtować firmę i naszą kulturę
  • Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Strategię:
  • - Doradzanie Zarządowi i Zespołowi Zarządzającemu we wszystkich sprawach związanych z wynikami finansowymi, w tym symulacje i ocena modeli biznesowych
  • - Dostarczanie wskazówek dotyczących strategii finansowej Appsilon, w tym wyceny usług
  • - Ocenę potencjału finansowego i ryzyka działań firmy, takich jak inwestycje, pożyczki oraz plany fuzji i przejęć
  • Realizację:
  • - Kontrolowanie wszystkich spraw finansowych i księgowych, dostarczanie cotygodniowych raportów finansowych dla zespołu zarządzającego
  • - Zarządzanie przepływem środków pieniężnych w celu zapewnienia firmie stałego dostępu do gotówki lub źródeł kredytowania
  • - Raportowanie prognoz P&L
  • - Prowadzenie planowania budżetu we wszystkich działach
  • - Pewność, że budżety są terminowo raportowane i wykorzystywane w ramach uzgodnionych limitów
  • Operacje i optymalizację:
  • - Pewność, że klienci są dokładnie rozliczani na czas, faktury są sprawnie dostarczane, a należności są pobierane w odpowiednim czasie
  • - Zapewnienie terminowych płatności dla dostawców usług
  • - Rewizję istniejących i budowę nowych procesów finansowych/administracyjnych, które poprawiają sposób zarządzania finansami firmy
  • - Zaprojektowanie i wdrożenie procesu zarządzania listą płac oraz zwrotu kosztów zespołu
  • - Opracowanie i wdrożenie polityk, które zapewnią efektywne zarządzanie finansami w firmie
  • - Proponowanie i wdrażanie inicjatyw, które optymalizują nasze wydatki
  • - Zapewnienie, że nasza dokumentacja prawna i regulacyjna jest wypełniona, oraz monitorowanie kontroli wewnętrznych i zgodności z prawem i przepisami
  • Kontrolę:
  • - Kontrola wykorzystania budżetu przez właścicieli budżetu, wdrażanie niezbędnych narzędzi i kontroli w celu zarządzania lub zapobiegania nadmiernym wydatkom
  • - Weryfikacja, monitorowanie i wspieranie negocjacji umów zewnętrznych z klientami, dostawcami i usługodawcami
  • Zarządzanie zespołem
  • - Zarządzanie i budowanie zespołu finansowo-administracyjnego
  • - Rozwijanie umiejętności ludzi w swoim zespole
  • - Organizowanie cotygodniowych spotkań 1 na 1 z członkami zespołu, przekazywanie im informacji zwrotnych i sugerowanie obszarów do poprawy
Pokaż więcej >>
od 12000 do 17000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Graphic Designer

mazowieckie
Wygasła: 29.08.2019
Część etatu, Dodatkowa/tymczasowa
Kontrakt B2B
praca zdalna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical Copywriter

Warszawa
Wygasła: 24.04.2019
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Biura i projektów HR/Growth

Gdańsk
Wygasła: 10.11.2018
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Biura i projektów HR/Growth

Gdańsk
Wygasła: 21.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Zarządu

Warszawa
Wygasła: 27.07.2017
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Scientist

Gdańsk
Wygasła: 26.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie APPSILON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.