1. Pracodawca
  2. Lubiszyn
  3. GMINA LUBISZYN
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA LUBISZYN

Lubiszyn, ul. Plac Jedności Robotniczej 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Specjalista do spraw inwestycji

Lubiszyn
Wygasła: 07.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) planowanie i koordynacja procesu przygotowywania
  • realizacji i rozliczania inwestycji i remontów ujętych w budżecie gminny
  • 2) pozyskiwanie opinii
  • uzgodnień
  • aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji inwestycji
  • 3) współpraca z inspektorami nadzoru w kierunku sprawowania właściwego nadzoru nad realizacją rzeczową umowy z wykonawcą
  • w szczególności
  • w zakresie terminowego ukończenia oraz osiągnięcia efektów rzeczowych
  • a także udostępniania inspektorom nadzoru wszelkich niezbędnych informacji i dokumentów oraz terminowe opiniowanie przedkładanych projektów i dokumentów
  • 4) weryfikacja danych przedłożonych przez inspektorów nadzoru dotyczących robót dodatkowych i zamiennych
  • 5) opiniowanie zmian w dokumentacji technicznej
  • 6) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy
  • monitorowanie postępu prac
  • kontrola jakości wykonania robót budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją projektową
  • kontraktami na roboty i sztuką budowlaną oraz kontrola zgodności dostaw urządzeń technologicznych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej i kontraktach na roboty
  • 7) udział w naradach koordynacyjnych oraz naradach na budowie związanych z realizacją inwestycji
  • 8) informowanie właściwych organów i jednostek o rozpoczęciu oraz zakończeniu planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 9) analiza i weryfikacja przedmiarów i kosztorysów inwestorskich robót
  • 10) weryfikacja i opis faktur dot. powierzonych zadań pod względem zgodności danych w zakresie rzeczowo finansowym
  • 11) nadzór nad wykonywaniem i weryfikacja dokumentacji technicznej
  • 12) współuczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych ze środków zewnętrznych
  • 13) ocena potrzeb w zakresie zadań inwestycyjnych oraz ustalenie kierunków i sposobów realizacji
  • 14) działania związane z budową
  • modernizacją i remontem mienia gminnego
  • 15) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów wykonywanych na podstawie odrębnych umów
  • 16)stosowanie Prawa zamówień publicznych w realizowanych zamówień związanych z działalnością inwestycyjną Gminy
  • 17) współudział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia
  • 18) odbiory inwestycji gminnych
  • 19) określanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie budowy
  • rozbudowy infrastruktury i modernizacji obiektów oraz urządzeń komunalnej infrastruktury ogólnogminnej
  • 20) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości; wymierzanie kar za samowolne usunięcie drzew i krzewów
  • 21) współudział w przygotowywaniu projektów uchwał
  • materiałów
  • sprawozdań i analiz na posiedzenia Rady Gminy w zakresie realizowanych zadań
  • 22) inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy
  • Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik działu zamówień publicznych

Lubiszyn (pow. gorzowski)
Wygasła: 20.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
  • przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej oraz w siedzibie Urzędu, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
  • wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, odpowiedzialnymi merytorycznie za dane zamówienie, przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o przepisy wewnętrzne, w tym przy dokonywaniu oceny zgodności z przepisami ustawy wnioskowanych zmian postanowień umowy lub konieczności rozwiązania umowy o udzielenia zamówienia publicznego,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  • opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu,
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
  • na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
  • udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
  • udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
  • przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi
  • na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności
  • na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu,
  • udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
  • zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
  • prowadzenie rejestru umów w zakresie wynikającym z pełnionych obowiązków
  • Wszelkie informacje dotyczące naboru zawarte są w ogłoszeniu na stronie www.lubiszyn.pl
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. transportu publicznego i zamówień publicznych

Lubiszyn (pow. gorzowski)
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków w dziedzinie transportu publicznego:
  • wykonywanie obowiązków Organizatora transportu publicznego zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • monitoring dróg, po których biegną linie komunikacyjne w celu zapewnienia przejezdności i dostępności infrastruktury przystankowej, zarządzanych przez Organizatora,
  • monitoring stanu przystanków zamieszczonych w rozkładach jazdy w zakresie udostępniania dla operatorów,
  • współdziałanie w zakresie ustalania taryfy opłat za przewóz osób oraz ustalania wysokości opłat dodatkowych i manipulacyjnych na obszarze właściwości Organizatora, a także informowania Operatora o wszelkich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem,
  • współdziałanie w zakresie określania przepisów porządkowych,
  • prowadzenie rozliczeń w zakresie wypłacania rekompensaty za wykonywane usługi zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,
  • wydawanie Operatorowi zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego w liczbie określonej przez Operatora, najpóźniej na 2 dni robocze przed uruchomieniem przewozów,
  • współdziałanie z Operatorem transportu w zakresie ustalania i zmieniania rozkładów jazdy,
  • powiadamianie Operatora o zgłoszonych roszczeniach osób trzecich, powstałych
  • w związku z wykonywaniem przewozów,
  • wnioskowanie do odpowiednich organów o ulgi, dotacje lub inne świadczenia zgodnie z odrębnymi przepisami w zakresie organizacji transportu publicznego, w tym o dopłaty do przewozów autobusowych w oparciu o ustawę z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
  • Zakres obowiązków w dziedzinie zamówień publicznych:
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
  • zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  • opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu,
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
  • na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
  • udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
  • przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu,
  • udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
  • prowadzenie rejestru umów w zakresie wynikającym z pełnionych obowiązków
  • Więcej info pod linkiem: https://www.lubiszyn.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=21&menu=22&dzialy=22&akcja=artykul&artykul=4351
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. transportu publicznego i zamówień publicznych

Lubiszyn (pow. gorzowski)
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków w dziedzinie transportu publicznego:
  • wykonywanie obowiązków Organizatora transportu publicznego zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
  • monitoring dróg, po których biegną linie komunikacyjne w celu zapewnienia przejezdności i dostępności infrastruktury przystankowej, zarządzanych przez Organizatora,
  • monitoring stanu przystanków zamieszczonych w rozkładach jazdy w zakresie udostępniania dla operatorów,
  • współdziałanie w zakresie ustalania taryfy opłat za przewóz osób oraz ustalania wysokości opłat dodatkowych i manipulacyjnych na obszarze właściwości Organizatora, a także informowania Operatora o wszelkich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem,
  • współdziałanie w zakresie określania przepisów porządkowych,
  • prowadzenie rozliczeń w zakresie wypłacania rekompensaty za wykonywane usługi zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,
  • wydawanie Operatorowi zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego w liczbie określonej przez Operatora, najpóźniej na 2 dni robocze przed uruchomieniem przewozów,
  • współdziałanie z Operatorem transportu w zakresie ustalania i zmieniania rozkładów jazdy,
  • powiadamianie Operatora o zgłoszonych roszczeniach osób trzecich, powstałych
  • w związku z wykonywaniem przewozów,
  • wnioskowanie do odpowiednich organów o ulgi, dotacje lub inne świadczenia zgodnie z odrębnymi przepisami w zakresie organizacji transportu publicznego, w tym o dopłaty do przewozów autobusowych w oparciu o ustawę z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
  • Zakres obowiązków w dziedzinie zamówień publicznych:
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
  • zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  • opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu,
  • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
  • na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
  • udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
  • przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu,
  • udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
  • prowadzenie rejestru umów w zakresie wynikającym z pełnionych obowiązków
  • Więcej info pod linkiem: https://www.lubiszyn.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=21&menu=22&dzialy=22&akcja=artykul&artykul=4351
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zakładu Usług Komunalnych

Lubiszyn (pow. gorzowski)
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach udzielonych upoważnień,
  • organizowanie pracy Zakładu oraz ustalanie organizacji wewnętrznej Zakładu,
  • wykonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy wobec pracowników Zakładu,
  • tworzenie warunków organizacyjnych, technicznych i finansowych zapewniających realizację celów statutowych Zakładu,
  • kierowanie gospodarką finansową Zakładu i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowywanie planu finansowego zakładu oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym,
  • nadzór i kontrola oraz wykonywanie kontroli zarządczej w Zakładzie,
  • opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Zakładu, w tym wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
  • zapewnienie dostawy wody z zastosowaniem wymagań i parametrów przewidzianych w stosownych przepisach,
  • zapewnienie właściwego odbioru i zgodnego z obowiązującymi przepisami zagospodarowania ścieków,
  • zapewnienie realizacji budowy i rozbudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym do zagospodarowania ścieków,
  • wydawanie warunków technicznych na przyłącza wodno-kanalizacyjne a także budowy sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie obsługiwanym przez Zakład;
  • przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Zakładu oraz składanie sprawozdań,
  • załatwianie bieżących interwencji mieszkańców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik zakładu usług komunalnych

Lubiszyn
Wygasła: 22.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach udzielonych upoważnień
  • 2)organizowanie pracy Zakładu oraz ustalanie organizacji wewnętrznej Zakładu
  • 3)wykonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy wobec pracowników Zakładu
  • 4)tworzenie warunków organizacyjnych
  • technicznych i finansowych zapewniających realizację celów statutowych Zakładu
  • 5)kierowanie gospodarką finansową Zakładu i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość
  • w tym opracowywanie planu finansowego zakładu oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym
  • 6)nadzór i kontrola oraz wykonywanie kontroli zarządczej w Zakładzie
  • 7)opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Zakładu
  • w tym wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
  • 8)zapewnienie dostawy wody z zastosowaniem wymagań i parametrów przewidzianych w stosownych przepisach
  • 9)zapewnienie właściwego odbioru i zgodnego z obowiązującymi przepisami zagospodarowania ścieków
  • 10)zapewnienie realizacji budowy i rozbudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
  • w tym do zagospodarowania ścieków
  • 11)wydawanie warunków technicznych na przyłącza wodno-kanalizacyjne a także budowy sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie obsługiwanym przez Zakład; 12)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Zakładu oraz składanie sprawozdań
  • 13) załatwianie bieżących interwencji mieszkańców
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne