Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista do spraw inwestycji
Lubiszyn
Wygasła: 07.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) planowanie i koordynacja procesu przygotowywania
realizacji i rozliczania inwestycji i remontów ujętych w budżecie gminny
2) pozyskiwanie opinii
uzgodnień
aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji inwestycji
3) współpraca z inspektorami nadzoru w kierunku sprawowania właściwego nadzoru nad realizacją rzeczową umowy z wykonawcą
w szczególności
w zakresie terminowego ukończenia oraz osiągnięcia efektów rzeczowych
a także udostępniania inspektorom nadzoru wszelkich niezbędnych informacji
i dokumentów oraz terminowe opiniowanie przedkładanych projektów i dokumentów
4) weryfikacja danych przedłożonych przez inspektorów nadzoru dotyczących robót dodatkowych i zamiennych
5) opiniowanie zmian w dokumentacji technicznej
6) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy
monitorowanie postępu prac
kontrola jakości wykonania robót budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją projektową
kontraktami na roboty i sztuką budowlaną oraz kontrola zgodności dostaw urządzeń technologicznych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej i kontraktach na roboty
7) udział w naradach koordynacyjnych oraz naradach na budowie związanych z realizacją inwestycji
8) informowanie właściwych organów i jednostek o rozpoczęciu oraz zakończeniu planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych
9) analiza i weryfikacja przedmiarów i kosztorysów inwestorskich robót
10) weryfikacja i opis faktur dot. powierzonych zadań pod względem zgodności danych w zakresie rzeczowo finansowym
11) nadzór nad wykonywaniem i weryfikacja dokumentacji technicznej
12) współuczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych ze środków zewnętrznych
13) ocena potrzeb w zakresie zadań inwestycyjnych oraz ustalenie kierunków i sposobów realizacji
14) działania związane z budową
modernizacją i remontem mienia gminnego
15) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów wykonywanych na podstawie odrębnych umów
16)stosowanie Prawa zamówień publicznych w realizowanych zamówień związanych z działalnością inwestycyjną Gminy
17) współudział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia
18) odbiory inwestycji gminnych
19) określanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie budowy
rozbudowy infrastruktury i modernizacji obiektów oraz urządzeń komunalnej infrastruktury ogólnogminnej
20) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości; wymierzanie kar za samowolne usunięcie drzew i krzewów
21) współudział w przygotowywaniu projektów uchwał
materiałów
sprawozdań i analiz na posiedzenia Rady Gminy w zakresie realizowanych zadań
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej oraz w siedzibie Urzędu, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, odpowiedzialnymi merytorycznie za dane zamówienie, przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o przepisy wewnętrzne, w tym przy dokonywaniu oceny zgodności z przepisami ustawy wnioskowanych zmian postanowień umowy lub konieczności rozwiązania umowy o udzielenia zamówienia publicznego,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu,
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi
na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności
na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu,
udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
prowadzenie rejestru umów w zakresie wynikającym z pełnionych obowiązków
Wszelkie informacje dotyczące naboru zawarte są w ogłoszeniu na stronie www.lubiszyn.pl
Stanowisko ds. transportu publicznego i zamówień publicznych
Lubiszyn (pow. gorzowski)
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków w dziedzinie transportu publicznego:
wykonywanie obowiązków Organizatora transportu publicznego zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
monitoring dróg, po których biegną linie komunikacyjne w celu zapewnienia przejezdności i dostępności infrastruktury przystankowej, zarządzanych przez Organizatora,
monitoring stanu przystanków zamieszczonych w rozkładach jazdy w zakresie udostępniania dla operatorów,
współdziałanie w zakresie ustalania taryfy opłat za przewóz osób oraz ustalania wysokości opłat dodatkowych i manipulacyjnych na obszarze właściwości Organizatora, a także informowania Operatora o wszelkich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem,
współdziałanie w zakresie określania przepisów porządkowych,
prowadzenie rozliczeń w zakresie wypłacania rekompensaty za wykonywane usługi zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,
wydawanie Operatorowi zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego w liczbie określonej przez Operatora, najpóźniej na 2 dni robocze przed uruchomieniem przewozów,
współdziałanie z Operatorem transportu w zakresie ustalania i zmieniania rozkładów jazdy,
powiadamianie Operatora o zgłoszonych roszczeniach osób trzecich, powstałych
w związku z wykonywaniem przewozów,
wnioskowanie do odpowiednich organów o ulgi, dotacje lub inne świadczenia zgodnie z odrębnymi przepisami w zakresie organizacji transportu publicznego, w tym o dopłaty do przewozów autobusowych w oparciu o ustawę z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
Zakres obowiązków w dziedzinie zamówień publicznych:
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu,
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu,
udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
prowadzenie rejestru umów w zakresie wynikającym z pełnionych obowiązków
Więcej info pod linkiem: https://www.lubiszyn.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=21&menu=22&dzialy=22&akcja=artykul&artykul=4351
Stanowisko ds. transportu publicznego i zamówień publicznych
Lubiszyn (pow. gorzowski)
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków w dziedzinie transportu publicznego:
wykonywanie obowiązków Organizatora transportu publicznego zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
monitoring dróg, po których biegną linie komunikacyjne w celu zapewnienia przejezdności i dostępności infrastruktury przystankowej, zarządzanych przez Organizatora,
monitoring stanu przystanków zamieszczonych w rozkładach jazdy w zakresie udostępniania dla operatorów,
współdziałanie w zakresie ustalania taryfy opłat za przewóz osób oraz ustalania wysokości opłat dodatkowych i manipulacyjnych na obszarze właściwości Organizatora, a także informowania Operatora o wszelkich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem,
współdziałanie w zakresie określania przepisów porządkowych,
prowadzenie rozliczeń w zakresie wypłacania rekompensaty za wykonywane usługi zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,
wydawanie Operatorowi zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego w liczbie określonej przez Operatora, najpóźniej na 2 dni robocze przed uruchomieniem przewozów,
współdziałanie z Operatorem transportu w zakresie ustalania i zmieniania rozkładów jazdy,
powiadamianie Operatora o zgłoszonych roszczeniach osób trzecich, powstałych
w związku z wykonywaniem przewozów,
wnioskowanie do odpowiednich organów o ulgi, dotacje lub inne świadczenia zgodnie z odrębnymi przepisami w zakresie organizacji transportu publicznego, w tym o dopłaty do przewozów autobusowych w oparciu o ustawę z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
Zakres obowiązków w dziedzinie zamówień publicznych:
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu,
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu,
udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
prowadzenie rejestru umów w zakresie wynikającym z pełnionych obowiązków
Więcej info pod linkiem: https://www.lubiszyn.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=21&menu=22&dzialy=22&akcja=artykul&artykul=4351
kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach udzielonych upoważnień,
organizowanie pracy Zakładu oraz ustalanie organizacji wewnętrznej Zakładu,
wykonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy wobec pracowników Zakładu,
tworzenie warunków organizacyjnych, technicznych i finansowych zapewniających realizację celów statutowych Zakładu,
kierowanie gospodarką finansową Zakładu i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowywanie planu finansowego zakładu oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym,
nadzór i kontrola oraz wykonywanie kontroli zarządczej w Zakładzie,
opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Zakładu, w tym wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
zapewnienie dostawy wody z zastosowaniem wymagań i parametrów przewidzianych w stosownych przepisach,
zapewnienie właściwego odbioru i zgodnego z obowiązującymi przepisami zagospodarowania ścieków,
zapewnienie realizacji budowy i rozbudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym do zagospodarowania ścieków,
wydawanie warunków technicznych na przyłącza wodno-kanalizacyjne a także budowy sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie obsługiwanym przez Zakład;
przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Zakładu oraz składanie sprawozdań,
1) kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach udzielonych upoważnień
2)organizowanie pracy Zakładu oraz ustalanie organizacji wewnętrznej Zakładu
3)wykonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy wobec pracowników Zakładu
4)tworzenie warunków organizacyjnych
technicznych i finansowych zapewniających realizację celów statutowych Zakładu
5)kierowanie gospodarką finansową Zakładu i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość
w tym opracowywanie planu finansowego zakładu oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym
6)nadzór i kontrola oraz wykonywanie kontroli zarządczej w Zakładzie
7)opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Zakładu
w tym wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
8)zapewnienie dostawy wody z zastosowaniem wymagań i parametrów przewidzianych w stosownych przepisach
9)zapewnienie właściwego odbioru i zgodnego z obowiązującymi przepisami zagospodarowania ścieków
10)zapewnienie realizacji budowy i rozbudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
w tym do zagospodarowania ścieków
11)wydawanie warunków technicznych na przyłącza wodno-kanalizacyjne a także budowy sieci wodnej i kanalizacyjnej na terenie obsługiwanym przez Zakład;
12)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Zakładu oraz składanie sprawozdań