Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie pełnej księgowości oraz nadzór nad całokształtem spraw księgowych i podatkowych firmy;
terminowe przygotowanie sprawozdań i deklaracji podatkowych;
czynny udział w audytach i kontrolach Spółki;
dekretowanie, księgowanie i kontrola pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów sprzedaży towarów i usług, dokumentów zakupu towarów, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych itp.;
weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z procedurami wewnętrznymi;
nadzorowanie prowadzenia rachunku kosztów i wyników, zysków i strat;
nadzorowanie kont księgowych, jak również rejestrów pod kątem poprawności sporządzenia VAT;
Obsługa techniczna budynku i instalacji: wentylacji i klimatyzacji, elektroenergetycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, hydrantowej, sprężonego powietrza i ppoż.;
Utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń technicznych;
Utrzymanie w właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, systemów oraz pomieszczeń;
Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania ww. urządzeń, systemów i instalacji;
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, hydraulicznych i maszynowych;
Bieżąca konserwacja pozostałego wyposażenia budynku takich jak drzwi, okna, ściany, podłoga, sufit jak i również zewnętrznego obszaru firmy;
Wykonywanie planowanych przeglądów stanu technicznego urządzeń, budynku i instalacji;
Zachowanie jakości i terminowości wykonanej usługi
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura oraz działu HR
koordynowanie procesów kadrowo – płacowych,
zarządzanie zespołem pracowników, podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia efektywności pracowników
wsparcie zespołu poprzez aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami z ubezpieczeń społecznych oraz ZFŚS,
doradztwo i wsparcie dla kadry zarządzającej wszystkich szczebli
odpowiedzialność za optymalizację zatrudnienia
monitoring rynku pracy i wynagrodzeń, tworzenie opracowań i rekomendacji,
tworzenie i realizacja polityk, procedur oraz regulaminów
inicjowanie usprawnień procesów w obszarze HR
nadzór nad procesem onboardingu oraz offboardingu
raportowanie i analiza wskaźników HR, przygotowywanie raportów na potrzeby firmy
reprezentowanie firmy podczas inspekcji i audytów wewnętrznych i zewnętrznych
prowadzenie pełnej księgowości oraz nadzór nad całokształtem spraw księgowych i podatkowych firmy;
terminowe przygotowanie sprawozdań i deklaracji podatkowych;
czynny udział w audytach i kontrolach Spółki;
dekretowanie, księgowanie i kontrola pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów sprzedaży towarów i usług, dokumentów zakupu towarów, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych itp.;
weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z procedurami wewnętrznymi;
nadzorowanie prowadzenia rachunku kosztów i wyników, zysków i strat;
nadzorowanie kont księgowych, jak również rejestrów pod kątem poprawności sporządzenia VAT;
Obsługa techniczna budynku i instalacji: wentylacji i klimatyzacji, elektroenergetycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, hydrantowej, sprężonego powietrza i ppoż.;
Utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń technicznych;
Utrzymanie w właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, systemów oraz pomieszczeń;
Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania ww. urządzeń, systemów i instalacji;
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, hydraulicznych i maszynowych;
Bieżąca konserwacja pozostałego wyposażenia budynku takich jak drzwi, okna, ściany, podłoga, sufit jak i również zewnętrznego obszaru firmy;
Wykonywanie planowanych przeglądów stanu technicznego urządzeń, budynku i instalacji;
Zachowanie jakości i terminowości wykonanej usługi
prowadzenie pełnej księgowości oraz nadzór nad całokształtem spraw księgowych i podatkowych firmy;
terminowe przygotowanie sprawozdań i deklaracji podatkowych;
czynny udział w audytach i kontrolach Spółki;
dekretowanie, księgowanie i kontrola pod względem rachunkowym i formalnym dokumentów sprzedaży towarów i usług, dokumentów zakupu towarów, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych itp.;
weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z procedurami wewnętrznymi;
nadzorowanie prowadzenia rachunku kosztów i wyników, zysków i strat;
nadzorowanie kont księgowych, jak również rejestrów pod kątem poprawności sporządzenia VAT;
Obsługa techniczna budynku i instalacji: wentylacji i klimatyzacji, elektroenergetycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, hydrantowej, sprężonego powietrza i ppoż.;
Utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń technicznych;
Utrzymanie w właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, systemów oraz pomieszczeń;
Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania ww. urządzeń, systemów i instalacji;
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, hydraulicznych i maszynowych;
Bieżąca konserwacja pozostałego wyposażenia budynku takich jak drzwi, okna, ściany, podłoga, sufit jak i również zewnętrznego obszaru firmy;
Wykonywanie planowanych przeglądów stanu technicznego urządzeń, budynku i instalacji;
Zachowanie jakości i terminowości wykonanej usługi
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie i publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, rekomendowanie najlepszych kandydatów), a także pozyskiwanie kandydatów metodą Direct Search
współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie określania potrzeb rekrutacyjnych
aktywne budowanie bazy kandydatów
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród kandydatów
przygotowywanie faktur zakupowych do opłacenia i rozpisywanie na odpowiednie centra kosztowe
przygotowywanie i weryfikacja wniosków o zwrot kosztów dla pracowników
przygotowanie i aktualizowanie tabeli z danymi do wystawienia faktur sprzedażowych dla księgowości, weryfikacja wystawionych przez księgowość faktur, wysyłka faktur
bieżąca weryfikacja i aktualizacja centrów kosztowych
kontrola płatności faktur zakupowych i sprzedażowych
tworzenie raportów
koordynacja procesu podpisywania umów i aneksów z klientami
zarządzanie dokumentacją: umowy/aneksy z klientami, faktury, polisy ubezpieczeniowe itp
tworzenie i aktualizowanie rejestru umów handlowych
Obsługa techniczna budynku i instalacji: wentylacji i klimatyzacji, elektroenergetycznych, grzewczych, wodno-kanalizacyjnych, hydrantowej, sprężonego powietrza i ppoż.;
Utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń technicznych;
Utrzymanie w właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, systemów oraz pomieszczeń;
Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania ww. urządzeń, systemów i instalacji;
Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, hydraulicznych i maszynowych;
Bieżąca konserwacja pozostałego wyposażenia budynku takich jak drzwi, okna, ściany, podłoga, sufit jak i również zewnętrznego obszaru firmy;
Wykonywanie planowanych przeglądów stanu technicznego urządzeń, budynku i instalacji;
Zachowanie jakości i terminowości wykonanej usługi
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie i publikacja ogłoszeń, wstępna selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, rekomendowanie najlepszych kandydatów)
współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie określania potrzeb rekrutacyjnych
aktywne budowanie bazy kandydatów
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród kandydatów
cotygodniowe tworzenie zestawień HR
zakup materiałów biurowych i innego sprzętu operacyjnego
porównanie ofert i wybór dostawców
współpraca z dostawcami – sklepy, operatorzy telefonów komórkowych, firmy kurierskie, hurtownie odzieży specjalistycznej
zbieranie danych i informacji finansowych, w celu sprawdzenia, czy zostały one poprawnie wprowadzone do systemu,
przygotowywanie i przeglądanie należności, uzgodnienia sald
pomoc w przygotowaniu wymagań audytowych, wsparcie w przygotowaniu raportów statystycznych
zapewnienie terminowej realizacji przydzielonych zadań księgowych zgodnie z określonymi zasadami i procedurami
prowadzenie ewidencji rachunków, które są potrzebne do dokonywania kolejnych płatności
ścisła współpraca z klientami biznesowymi, działem sprzedaży, działem księgowości i działem administracyjnym w zakresie uzgadniania sald klientów i rozwiązywania rozbieżności
współpraca z firmą księgową w zakresie administracyjno-księgowym