Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (124)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 124 )
Inspektor Ochrony Danych Osobowych / Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Estkowskiego 6, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych zgodnie z art. 37 RODO
bieżące wsparcie Instytutu w zakresie ochrony danych osobowych: monitorowania zgodności działań Instytutu; opiniowania wewnętrznej dokumentacji (m.in. procedur, wytycznych, formularzy i innych); przygotowywania oraz opiniowania umów powierzenia danych osobowych; pełnienia funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzoru oraz dla osób, których dane dotyczą; przeprowadzania szkoleń; wspomagania administratora w zarządzaniu naruszeniami ochrony danych; monitorowania otoczenia prawnego, w szczególności zmian w przepisach, wytycznych, rekomendacji UODO; wsparcia działów Instytutu w zakresie przetwarzania danych osobowych
współtworzenie dokumentacji bezpieczeństwa informacji zgodnej z ISO 27001 oraz wdrażanie odpowiednich procedur, a także monitorowanie zgodności działań Instytutu z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji, w tym analiza luk i proponowanie środków zaradczych
aktywny udział w rozwijaniu / koordynacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w organizacji oraz systemem zarządzania ciągłością działania i systemem zarządzania ryzykiem
doradztwo w zakresie doboru wymagań dotyczących zabezpieczania infrastruktury w tym IT
opiniowanie nowych rozwiązań informatycznych w kontekście zgodności z wymaganiami RODO oraz ISO 27001
bieżące wsparcie pracowników Instytutu w interpretacji oraz wdrażaniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa informacji
wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wynikających z Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, tj.: zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego; zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne; zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka; kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów; opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej i nadzorowanie jego realizacji; prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych; prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających; prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto; przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji
Specjalista ds. obsługi klienta (projekt AgrifoodTEF)
Estkowskiego 6, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie firm z branży rolniczej do skorzystania z naszych usług w ramach projektu AgrifoodTEF
profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze wewnętrznymi standardami (sporządzanie ofert, zamówień i umów sprzedażowych)
współpraca z pracownikami core business w ramach realizacji zleceń – wsparcie procesu sprzedaży i zapewnienie opieki posprzedażowej (w tym reklamacje, badanie satysfakcji klienta)
obsługa procesu wystawiania faktur sprzedaży, w tym monitorowanie i gromadzenie dokumentacji sprzedażowej
prowadzenie rejestru umów i zamówień
prowadzenie bazy danych klientów
przygotowywanie zestawień danych i dashboardów w zakresie sprzedaży
koordynowanie procesu zakupowego sprzętu IT i oprogramowania przy współpracy z jednostkami organizacyjnymi Instytutu, Komisją Przetargową oraz dostawcami zewnętrznymi
przygotowywanie specyfikacji technicznych do przetargów/zamówień
współpraca z zespołem IT w zakresie analizy dot. wymian sprzętu IT i aktualizacji oprogramowania
obsługa finansowa projektów europejskich i krajowych realizowanych w Instytucie, w tym w szczególności: tworzenie raportów finansowych częściowych i końcowych; przygotowywanie wniosków o płatność; kontrola wykonania budżetu; kontrola ryzyka dotyczącego kwalifikowalności kosztów w projektach; archiwizowanie dokumentacji związanej z projektami
zapewnienie ciągłej i aktualnej informacji zarządczej na temat stanu realizowanych projektów, w tym informowanie o ryzykach w projektach
współpraca z księgowością – uzgadnianie rozliczeń projektów
opracowanie i optymalizacja przebiegu procesów z obszaru rozliczania projektów z jednostkami finansującymi
Obowiązki osoby na tym stanowisku będą dotyczyły pełnienia roli koordynatora w anglojęzycznych projektach badawczo-rozwojowych z obszaru logistyki, finansowanych ze środków unijnych (głównie programu Horyzont Europa). Koordynacja będzie dotyczyć, zarówno udziału Łukasiewicz-PIT, jako partnera w międzynarodowych konsorcjach projektowych, jak również pełnienia przez Łukasiewicz-PIT roli koordynatora tych projektów. W szczególności wymaga to realizacji obowiązków takich jak:
kompleksowe planowanie projektów na podstawie założeń z wniosków projektowych oraz realnych uwarunkowań realizacji prac, w tym: definiowanie celów i zadań projektowych, harmonogramowanie zadań, wyznaczanie ścieżek krytycznych i ograniczeń, tworzenie dokumentacji projektowej w obszarze management (głównie project & administration management, quality assurance management, data management)
nadzorowanie realizacji projektów, zarówno na poziomie merytorycznym, jak i organizacyjnym, w tym: dostarczanie i koordynacja dostarczania dokumentacji projektowej przez partnerów, tworzenie i weryfikacja dokumentów rezultatów projektu (deliverables) oraz raportów okresowych
prowadzenie interdyscyplinarnych i międzynarodowych zespołów projektowych, w tym planowanie i prowadzenie regularnych spotkań projektowych (online i stacjonarnych) z udziałem partnerów projektu i raportowanie przebiegu spotkań
nadzorowanie poprawnego raportowania statusu i rezultatów na platformie Funding & Tender oraz Grant Management System, zarówno na poziomie ciągłego, jak i okresowego raportowania (Continous and Periodic Reporting)
bieżące monitorowanie postępów projektu, weryfikacja osiąganych rezultatów i zgodność z harmonogramem oraz budżetem projektu
uczestnictwo w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych oraz branżowych w celu promocji projektu i osiąganych wyników
zarządzanie działalnością centrum badawczego działającego w obszarze zrównoważonej gospodarki w jednostce naukowo – badawczej, realizującej projekty dla gospodarki w kraju i za granicą
zarządzanie centrum w zakresie naukowym, badawczym i komercjalizacyjnym
budowanie potencjału naukowego i badawczego centrum, w tym określanie obszarów działalności oraz wskazywanie potencjalnych kierunków rozwoju
monitorowanie i analizowanie sytuacji otoczenia zewnętrznego mogących istotnie wpłynąć na krótko i długofalową działalność naukową, badawczą i komercjalizacyjną centrum
kierowanie procesem pozyskiwania projektów badawczych, tworzenia własności intelektualnej, prowadzenie nadzoru nad realizacją projektów badawczych, funkcjonowaniem grup badawczych oraz aktywne wsparcie w zarządzaniu aparaturą naukowo – badawczą
odpowiedzialność za zwiększenie przychodów z projektów dotowanych i zleceń komercyjnych o charakterze badawczym
efektywne i prawidłowe wykorzystywanie zatwierdzonego budżetu w zakresie wynikającym z zadań powierzonego obszaru
utrzymywanie istniejących i aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów z instytucjami badawczymi i klientami komercyjnymi
aktywne angażowanie się w promowanie centrum i całego instytutu w kraju i za granicą
projektowanie, wdrażanie i realizowanie polityki personalnej w centrum, zapewniającej merytoryczną i efektywną obsadę stanowisk w podległych komórkach organizacyjnych
Kierownik Grupy Badawczej Technologii Drewna, Technologii Chemicznej i Ochrony Środowiska
Poznań
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie działalnością grupy badawczej w zakresie naukowym, badawczym i komercjalizacyjnym
budowanie potencjału naukowego i badawczego grupy badawczej, w tym określanie obszarów działalności oraz wskazywanie dyrektorowi centrum potencjalnych kierunków rozwoju
monitorowanie i analizowanie sytuacji otoczenia zewnętrznego mogących istotnie wpłynąć na krótko i długofalową działalność naukową, badawczą i komercjalizacyjną grupy badawczej
prowadzenie nadzoru nad realizacją projektów badawczych, funkcjonowaniem sekcji oraz aktywne wsparcie w zarządzaniu aparaturą naukowo-badawczą
odpowiedzialność za zwiększenie przychodów z projektów dotowanych i zleceń rynkowych o charakterze badawczym
efektywne i prawidłowe wykorzystywanie zatwierdzonego budżetu w zakresie wynikającym z zadań powierzonego obszaru
utrzymywanie istniejących i aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów z instytucjami badawczymi i klientami komercyjnymi
projektowanie, wdrażanie i realizowanie polityki personalnej w grupie badawczej, zapewniającej merytoryczną i efektywną obsadę stanowisk
zarządzanie działalnością grupy badawczej w zakresie naukowym, badawczym i komercjalizacyjnym
budowanie potencjału naukowego i badawczego grupy badawczej, w tym określanie obszarów działalności oraz wskazywanie dyrektorowi centrum potencjalnych kierunków rozwoju
monitorowanie i analizowanie sytuacji otoczenia zewnętrznego mogących istotnie wpłynąć na krótko i długofalową działalność naukową, badawczą i komercjalizacyjną grupy badawczej
prowadzenie nadzoru nad realizacją projektów badawczych, funkcjonowaniem sekcji oraz aktywne wsparcie w zarządzaniu aparaturą naukowo-badawczą
odpowiedzialność za zwiększenie przychodów z projektów dotowanych i zleceń rynkowych o charakterze badawczym
efektywne i prawidłowe wykorzystywanie zatwierdzonego budżetu w zakresie wynikającym z zadań powierzonego obszaru
utrzymywanie istniejących i aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów z instytucjami badawczymi i klientami komercyjnymi
projektowanie, wdrażanie i realizowanie polityki personalnej w grupie badawczej, zapewniającej merytoryczną i efektywną obsadę stanowisk
inicjowanie współpracy pomiędzy grupami badawczymi
merytoryczna weryfikacja dostarczonej dokumentacji w oparciu o stosowne wymagania (TSI, wymagania krajowe, określonej normy zgodnej z zakresem akredytacji)
koordynacja procesów dotyczących weryfikacji i ocen zgodności w obszarze kolei
opracowywanie dokumentacji certyfikacyjnej
współpraca z producentami pojazdów i komponentów pojazdów szynowych
śledzenie postępu technicznego i wymagań w branży kolejowej
prowadzenie badań w obszarach dziedzinowych Łukasiewicz - PIT z wykorzystaniem algorytmów uczenia maszynowego oraz NLP
udział w międzynarodowych i krajowych projektach R&D, których celem jest opracowywanie i tworzenie nowatorskich rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wspierającej różne branże gospodarki
opracowywanie wniosków o granty krajowe i międzynarodowe
prowadzenie badań w obszarach dziedzinowych Łukasiewicz - PIT z wykorzystaniem algorytmów uczenia maszynowego oraz NLP
udział w międzynarodowych i krajowych projektach R&D, których celem jest opracowywanie i tworzenie nowatorskich rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wspierającej różne branże gospodarki
opracowywanie wniosków o granty krajowe i międzynarodowe
udział w procesach budżetowania i prognozowania wyników finansowych firmy oraz monitorowanie ich realizacji i analiza odchyleń, w szczególności w obszarze kontrolingu personalnego
udział w opracowaniu oraz monitorowanie realizacji rocznego planu etatyzacji oraz budżetu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych
gromadzenie i dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej w celu podjęcia trafnych decyzji biznesowych poprzez przygotowywanie cyklicznych oraz jednorazowych raportów i analiz dotyczących przychodów oraz kosztów operacyjnych, w szczególności w obszarze kontrolingu personalnego dotyczących zdarzeń personalnych
tworzenie nowych rozwiązań i wdrażanie najlepszych praktyk z zakresu controllingu operacyjnego i personalnego
wsparcie analityczne projektów z zakresu doradztwa logistycznego, realizowanych dla przedsiębiorstw rynkowych
analiza danych dotyczących logistycznej działalności przedsiębiorstw, w tym analiza spójności oraz jakości merytorycznej danych (dotyczących m.in. przepływów, zapasów, kosztów etc.)
wnioskowanie na podstawie danych, samodzielne stawianie hipotez, projektowanie i przeprowadzanie analiz mających na celu weryfikację postawionych hipotez i generowanie wniosków
tworzenie i weryfikacja wskaźników KPI pozwalających na ocenę efektywności poszczególnych obszarów logistyki (specyficznych dla poszczególnych procesów/klientów)
wizualizacja wyników analiz w formie wykresów, tabel, a ostatecznie raportów dla przedsiębiorstw
współtworzenie rozwiązań biznesowych i rekomendacji w obszarze logistyki na podstawie przeprowadzonych analiz
identyfikacja procesów logistycznych, w tym prawidłowości, zależności i cech charakterystycznych tych procesów
czynny udział w działaniach zespołu projektowego, w tym współpraca z innymi specjalistami i przedstawicielami przedsiębiorstw
zarządzanie działalnością centrum badawczego działającego w obszarze transformacji cyfrowej w jednostce naukowo – badawczej, realizującej projekty dla gospodarki w kraju i za granicą
zarządzanie centrum w zakresie naukowym, badawczym i komercjalizacyjnym
budowanie potencjału naukowego i badawczego centrum, w tym określanie obszarów działalności oraz wskazywanie potencjalnych kierunków rozwoju
monitorowanie i analizowanie sytuacji otoczenia zewnętrznego mogących istotnie wpłynąć na krótko i długofalową działalność naukową, badawczą i komercjalizacyjną centrum
kierowanie procesem pozyskiwania projektów badawczych, tworzenia własności intelektualnej, prowadzenie nadzoru nad realizacją projektów badawczych, funkcjonowaniem grup badawczych oraz aktywne wsparcie w zarządzaniu aparaturą naukowo – badawczą
odpowiedzialność za zwiększenie przychodów z projektów dotowanych i zleceń komercyjnych o charakterze badawczym
efektywne i prawidłowe wykorzystywanie zatwierdzonego budżetu w zakresie wynikającym z zadań powierzonego obszaru
utrzymywanie istniejących i aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów z instytucjami badawczymi i klientami komercyjnymi
aktywne angażowanie się w promowanie centrum i całego instytutu w kraju i za granicą
zarządzanie działalnością centrum badawczego działającego w obszarze zrównoważonej gospodarki w jednostce naukowo – badawczej, realizującej projekty dla gospodarki w kraju i za granicą
zarządzanie centrum w zakresie naukowym, badawczym i komercjalizacyjnym
budowanie potencjału naukowego i badawczego centrum, w tym określanie obszarów działalności oraz wskazywanie potencjalnych kierunków rozwoju
monitorowanie i analizowanie sytuacji otoczenia zewnętrznego mogących istotnie wpłynąć na krótko i długofalową działalność naukową, badawczą i komercjalizacyjną centrum
kierowanie procesem pozyskiwania projektów badawczych, tworzenia własności intelektualnej, prowadzenie nadzoru nad realizacją projektów badawczych, funkcjonowaniem grup badawczych oraz aktywne wsparcie w zarządzaniu aparaturą naukowo – badawczą
odpowiedzialność za zwiększenie przychodów z projektów dotowanych i zleceń komercyjnych o charakterze badawczym
efektywne i prawidłowe wykorzystywanie zatwierdzonego budżetu w zakresie wynikającym z zadań powierzonego obszaru
utrzymywanie istniejących i aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów z instytucjami badawczymi i klientami komercyjnymi
aktywne angażowanie się w promowanie centrum i całego instytutu w kraju i za granicą
projektowanie, wdrażanie i realizowanie polityki personalnej w centrum, zapewniającej merytoryczną i efektywną obsadę stanowisk w podległych komórkach organizacyjnych
prowadzenie badań w obszarach dziedzinowych Łukasiewicz PIT z wykorzystaniem algorytmów uczenia maszynowego oraz NLP i CV
projektowanie, tworzenie i rozwój aplikacji (głównie Python) w małych zespołach SCRUM
udział w międzynarodowych i krajowych projektach R&D, gdzie główną ideą jest opracowywanie i tworzenie nowatorskich rozwiązań z wykorzystaniem tzw. sztucznej inteligencji, wspierającej różne branże gospodarki
opracowywanie wniosków o granty krajowe i międzynarodowe
realizacja działań informacyjno-szkoleniowych i promocyjnych, w szczególności: dni informacyjnych, szkoleń, warsztatów, spotkań matchmakingowych i brokerskich, konferencji
udział w krajowych i zagranicznych wydarzeniach, m.in. konferencjach, warsztatach, spotkaniach, targach
aktywne poszukiwanie partnerów krajowych i zagranicznych do współpracy w ramach programu ramowego w branży transformacji cyfrowej
prowadzenie indywidualnych konsultacji przygotowującej do udziału w programie ramowym Horyzont Europa oraz w zakresie przygotowywania i realizacji projektów w branży transformacji cyfrowej
bieżące uzupełnianie i aktualizacja wiedzy w zakresie HE i transformacji cyfrowej
stały monitoring dostępnych konkursów HE oraz oferty partnerstw europejskich
Projektowanie, tworzenie i rozwój aplikacji backendowych w małych zespołach SCRUM,
Udział w międzynarodowych i krajowych projektach R&D gdzie główną ideą jest opracowywanie i tworzenie nowatorskich rozwiązań, z wykorzystaniem tzw. sztucznej inteligencji, wspierającej różne branże gospodarki
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk systemowy - biznesowy IT
Estkowskiego 6, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 29.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
80% to definiowanie i odbiór wymagań w postaci User Story dla zespołu SCRUM,
10 % to udział i wsparcie testów systemów IT,
10 % to:
- opracowywanie koncepcji rozwiązań IT o charakterze R&D,
- analiza i projektowanie architektury logicznej systemów IT,
- konsultowanie propozycji rozwiązań z klientami i grupami badawczymi,
- udział w międzynarodowych grupach badawczych, pisanie wniosków o granty,
organizacja różnego rodzaju wydarzeń (m.in. targi, warsztaty, spotkania z klientami, spotkania branżowe, konferencje, kongresy, gale, spotkania integracyjne, spotkania online) i ich koordynacja na każdym etapie realizacji
produkcja wydarzeń – transport i logistyka, montaże i demontaże, kontrola przebiegu działań
pozyskiwanie prelegentów, sponsorów, partnerów i uczestników wydarzeń (przygotowywanie oferty i jej prezentowanie)
tworzenie kosztorysów i zarządzanie budżetami wydarzeń
tworzenie harmonogramów wydarzeń
przygotowywanie dokumentacji zakupowej i pozyskiwanie ofert od podwykonawców zgodnie z procedurą zakupową (negocjowanie, przygotowywanie umów)
współpraca z dostawcami i podwykonawcami
prowadzenie rozliczeń finansowych wydarzenia
przygotowywanie analiz po wydarzeniu uwzględniających m.in. ocenę eventu przez partnerów, prelegentów i uczestników,
przygotowywanie stoisk oraz reprezentowanie Instytutu na polskich i zagranicznych eventach branżowych
współpraca z Działem Komunikacji i PR przy promocji wydarzeń
zarządzanie treściami na stronie WWW wydarzenia za pomocą CMS
wsparcie radców prawnych w udzielaniu porad, wyjaśnień, konsultacji oraz sporządzaniu opinii prawnych, a przypadku radcy prawnego – samodzielne wykonywanie powyższych czynności
udział w opracowywaniu wzorów umów, bieżącej weryfikacji umów zawieranych w ramach prowadzonej działalności Instytutu
przygotowywanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych obowiązujących w Instytucie
przygotowywanie projektów pism/pozwów związanych z dochodzeniem roszczeń na drodze przedsądowej oraz sądowej
informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym mających wpływ na działalność Instytutu
tworzenie procesów organizacyjnych Instytutu
wsparcie merytoryczne projektów prowadzonych przez Instytut
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wydanych do niej przepisów wykonawczych oraz innych aktów prawnych, jak i na podstawie wewnętrznego regulaminu
sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań
rekomendowanie wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez udział w pracach komisji przetargowych
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych
monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach
tworzenie, opracowywanie i redagowanie treści do materiałów informacyjnych i promocyjnych (artykuły, posty, e-booki, webinary, podcasty, video, mailingi, case studies, infografiki, whitepapers i inne) z uwzględnieniem wymagań SEO
współpraca z: wewnętrznymi oraz zewnętrznych ekspertami w celu tworzenia wartościowych i atrakcyjnych treści, grafikami i agencjami SEO oraz zespołami wewnątrz organizacji
analizowanie i optymalizowanie wyników prowadzonych działań
współudział w organizacji eventów oraz zarządzanie projektami własnymi
dystrybucja treści poprzez witrynę internetową, intranet oraz narzędzia marketingu bezpośredniego (obsługa CMS oraz narzędzi do e-mailingu)
Główny specjalista ds. zarządzania projektami międzynarodowymi
Estkowskiego 6, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
wsparcie pozyskiwania i negocjowanie projektów europejskich jako Koordynator Projektu, Living Lab'u lub jako Lider Pakietu Roboczego
zarządzanie portfelem projektów, koordynacja udziału w konsorcjach projektowych
kompleksowe planowanie projektów – definiowanie celów i zadań projektowych, harmonogramowanie, budżetowanie, wyznaczanie ścieżek krytycznych i ograniczeń, tworzenie dokumentacji projektowej głównie w obszarze quality assurance management, project & administration management, data management
nadzorowanie realizacji projektów, dostarczanie i koordynacja dostarczania dokumentacji projektowej, tworzenie dokumentów rezultatów projektu (ang. deliverables) oraz prowadzenie regularnych spotkań i raportowanie działań w projekcie
opracowywanie planów komunikacji projektu
projektowanie planów ograniczania ryzyka i planów awaryjnych
prowadzenie interdyscyplinarnych i międzynarodowych zespołów projektowych
inicjowanie i doskonalenie procesów zarządzania projektami w oparciu o metodyki typu „waterfall” – PRINCE2, KANBAN, CCMB (najlepiej z certyfikatem Practitioner)
udział w realizacji prac badawczo-rozwojowych z zakresu drzewnictwa w obszarze technologii tworzyw drewnopochodnych,
udział w przygotowywaniu artykułów naukowych, zgłoszeń patentowych, sprawozdań z badań dla potrzeb prowadzonych prac badawczych,
prezentacja rezultatów prac badawczych na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych konferencjach naukowych i wydarzeniach branżowych,
identyfikacja potencjalnych obszarów badawczych i opracowanie koncepcji działań,
pozyskiwanie projektów badawczych i rozwój własnej tematyki badawczej zgodnej z obszarem badawczym Grupy,
dbałość o poprawne, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków
Udział w międzynarodowych i krajowych projektach R&D w roli wykonawcy prac IT,
Tworzenie eksperymentów, innowacji, dedykowanego oprogramowania, głównie aplikacji webowych, o różnym TRL (od proof-of-concept po rozwiązania gotowe do wdrożenia) nie wykluczając aplikacji mobilnych, oraz pod komputery jednoukładowe,
Budowanie modeli i algorytmów na podstawie własnych badań lub we współpracy z ekspertami dziedzinowymi,
Realizacja indywidualnych projektów IT lub uczestnictwo w zespole SCRUM w zależności od wielkości projektów i potrzeb
montaż wyposażenia pomocniczego wykorzystywanego w badaniach mechanicznych pojazdów kolejowych i tramwajów w zakresie urządzeń mechanicznych, pneumatycznych, hydraulicznych i elektrycznych (do 230V),
obsługa wyposażenia pomocniczego podczas badań mechanicznych pojazdów kolejowych i tramwajów,
utrzymywanie urządzeń, zespołów i elementów pomocniczych wykorzystywanych podczas badań w należytym stanie technicznym, w trakcie badań oraz w czasie między badaniami