Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Na początku - wdrażanie się w nasz produkt i segment klientów - dajemy sobie czas na właściwy onboarding;
Aktywnie pozyskiwanie nowych klientów, zainteresowanych testowaniem kompetencji swoich kandydatów;
Realizowanie postawionych przed Tobą planów sprzedażowych i otrzymywanie prowizji za ich realizację;
Onboardowanie klientów, upewniając się, że wykorzystują w pełni możliwości platformy;
Współpraca z działami: produktu (dzieląc się feedbackiem od klientów, który ma realny wpływ na rozwój platformy), marketingu (który będzie Ci pomagać realizować cele, pozyskując leady) oraz customer care (który będzie Ci pomagać w onboardingu klientów i dostarczaniu najlepszego client experience)
Be the owner of the marketing funnel, responsible for acquiring, activating and retaining our customers
Plan, prioritize and execute growth initiatives addressing every stage of the marketing funnel in accordance with long- and short-term goals
Generate, nurture & acquire leads using a variety of methods and channels, including content marketing, social media marketing, email marketing, marketing automation and performance marketing
Design and execute growth experiments. And learn from the results!
Manage the marketing budget and track the ROI of marketing activities
Skyrocket your marketing skills thanks to daily contact with top-level marketing experts who support Heroify by creating and evaluating questions
Collaborate with freelancers and members of our team, especially our CEO and Knowledge Manager
Keep up to date with trends and issues related to HR tech and digital marketing
As our Knowledge Project Manager you'll be in charge of working with renowned subject-matter-experts to develop a comprehensive base of smart questions from which our tests are created
Work directly with marketing and sales experts on creating smart questions and hiring assignments
Provide experts with guidance and feedback to improve the quality of their questions
Actively seek and onboard new experts
Build and coordinate our question base by ordering new questions, peer reviews, updates, revisions, translations, proofreading, internal testing, etc
Make sure that questions are of high quality and up to date
Edit and tag questions to make them consistent with our standards
Collaborate with psychometricians, content writers, translators and proofreaders
Arrange internal tests to determine the quality of questions
Proactively submit ideas for new tests and questions