Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. windykacji telefonicznej
Ostrowskiego 13D, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko specjalisty do spraw windykacji. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko specjalisty do spraw windykacji. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
Pasjonujesz się sprzedażą i chcesz być na bieżąco ze strategią telesprzedaży dostępną na rynku?
Chcesz zdobyć doświadczenie i pracować w środowisku, w którym będziesz mógł wdrażać swoje innowacyjne pomysły?
Chcesz być częścią młodego, profesjonalnego i zorientowanego na wynik zespołu?
Oto Twoja szansa! Dołącz do naszej drużyny!
Obowiązki:
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
APS Poland S.A., część APS Group, zaprasza do aplikowania na stanowisko negocjatora telefonicznego. Poszukujemy osób wykazujących się zaangażowaniem i solidnym wykonywaniem powierzonych zadań, nakierowanych na rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Kandydaci wyłonieni w toku procesu rekrutacyjnego dołączą do zespołu odpowiedzialnego za obsługę windykacyjną poprzez nawiazywanie kontaktu z klientami, negocjowanie warunków spłaty zobowiązań i monitorowanie ich wykonalności
Zapewniamy wsparcie lidera, szkolenia oraz kompleksowe wdrożenie, przygotowujące do pełnienia roli głównego punktu kontaktowego dla klientów oraz osiągania wyznaczonych celów
Główne obowiązki:
- Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
- Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
Pasjonujesz się sprzedażą i chcesz być na bieżąco ze strategią telesprzedaży dostępną na rynku?
Chcesz zdobyć doświadczenie i pracować w środowisku, w którym będziesz mógł wdrażać swoje innowacyjne pomysły?
Chcesz być częścią młodego, profesjonalnego i zorientowanego na wynik zespołu?
Oto Twoja szansa! Dołącz do naszej drużyny!
Obowiązki:
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
APS Poland, część APS Group, międzynarodowej grupy finansowej świadczącej usługi windykacji, underwritingu i zarządzania aktywami w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, poszukuje entuzjastycznych Agentów Windykacyjnych, którzy dołączą do naszego Działu Windykacji / Call-Center we Wrocławiu , która będzie odpowiedzialna za obsługę powierzonych klientów poprzez negocjowanie najlepszych możliwych rozwiązań przy jednoczesnym zbieraniu prawnie, moralnie i etycznie
Pełni rolę głównego punktu kontaktowego dla klientów, doradza i wpływa na klientów w zakresie opcji płatności oraz jest odpowiedzialny za osiągnięcie wyznaczonych celów;
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
Pasjonujesz się sprzedażą i chcesz być na bieżąco ze strategią telesprzedaży dostępną na rynku?
Chcesz zdobyć doświadczenie i pracować w środowisku, w którym będziesz mógł wdrażać swoje innowacyjne pomysły?
Chcesz być częścią młodego, profesjonalnego i zorientowanego na wynik zespołu?
Oto Twoja szansa! Dołącz do naszej drużyny!
Obowiązki:
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
APS Poland, część APS Group, międzynarodowej grupy finansowej świadczącej usługi windykacji, underwritingu i zarządzania aktywami w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, poszukuje entuzjastycznych Agentów Windykacyjnych, którzy dołączą do naszego Działu Windykacji / Call-Center we Wrocławiu , która będzie odpowiedzialna za obsługę powierzonych klientów poprzez negocjowanie najlepszych możliwych rozwiązań przy jednoczesnym zbieraniu prawnie, moralnie i etycznie
Pełni rolę głównego punktu kontaktowego dla klientów, doradza i wpływa na klientów w zakresie opcji płatności oraz jest odpowiedzialny za osiągnięcie wyznaczonych celów;
Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
Prowadzenie negocjacji telefonicznych w celu ustalania terminów wpłat;
Pasjonujesz się sprzedażą i chcesz być na bieżąco ze strategią telesprzedaży dostępną na rynku?
Chcesz zdobyć doświadczenie i pracować w środowisku, w którym będziesz mógł wdrażać swoje innowacyjne pomysły?
Chcesz być częścią młodego, profesjonalnego i zorientowanego na wynik zespołu?
Oto Twoja szansa! Dołącz do naszej drużyny!
Obowiązki:
Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;
Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;
Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;
Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;
Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM
Support the implementation of the sales strategy established by the Manager, ensuring the correct use of the plans, procedures and working flows for the assigned portfolios;
Coordinate the department staffing to guarantee high level of performance and productivity;
Ensures that the sales processes are followed and supports the improvements;
Together with the Manager, supports the tracking of the variations in the budget of the allocated portfolio and correction methods;
Translate the company’s goals & objectives into manageable tasks for the team and ensure full understanding among team members;
Responsible for overseeing and supervision of the activity within the supervised team of sales agents;
Monitor on a daily basis the staff performance, ensure direct reports achieve their individual objectives and perform to established standards;
Providing support for complex cases;;
Manages the performance of sales Agents against priorities and objectives set, providing regular feedback
Supports personal development of his/ her team, maximizing their skills and capabilities through effective coaching and training;