Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynator / Koordynatorka ds. Klienta Biznesowego
Skandynawska 1, Bydgoszcz
Wygasła: 15.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynowanie procesem sprzedażowym, pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych z wykorzystaniem wiedzy asortymentowej IKEA,
aktywne oferowanie wszystkich usług dostępnych w IKEA, aby umożliwić klientom biznesowym dokonywanie świadomych wyborów i zapewnić doskonałe doświadczenia zakupowe,
pełna odpowiedzialność za relację z klientem,
tworzenie miejsc i przestrzeni biurowych zgodnie z potrzebami naszych klientów,
przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, by klient z łatwością mógł zakupić uwzględnione przez Ciebie produkty i usługi,
współpraca w zespole, w sposób zachęcający do otwartej, konstruktywnej i szczerej wymiany opinii,
praca w dni robocze – sporadycznie w godzinach popołudniowych i w weekendy
przyjmowanie oraz rozładunek towaru na terenie sklepu i magazynu,
dbanie o dostępność towaru dla klienta i atrakcyjną ekspozycję produktów,
realizacja założonych celów biznesowych i osobistych,
praca w trybie zmianowym (zmiany: 5:00-13:15 i 21:30-05:45) w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe (w każdym miesiącu 50% zmian nocnych i 50% zmian wczesno-porannych)
Executing and adapting the global people planning strategy, optimizing co-worker availability aligning with local business needs,
Accountable for achieving Country PS&I goals by implementing global best practices and adhering to Ingka People Planning concepts,
Ensure adherence to IKEA employment standards, local legislation, and union requirements. Collaborate closely with the Country People Planning team in People&Culture,
Translate strategic demand forecasts and capacity plans into actionable operational forecasts and schedules,
Contribute to the overarching end-to-end workforce management process by providing operational and intraday analysis,
Collaborate closely with global Demand & Capacity teams and local/global Business Navigation teams for strategic, tactical, and budget planning,
Work closely with Sales and After Sales Teams to balance business and customer needs through effective scheduling and intraday initiatives,
Identify root causes for poor operational performance and collaborate with Sales and After Sales departments on mitigation actions,
Lead, coach, and develop co-workers, fostering individual growth and building a high-performing team,
Prioritize and allocate resources within the team to ensure excellence and sufficient capacity,
Coordinate and adapt flexible workplace arrangements, including remote work (home, site, and store), to meet demand during commercial events, seasonal fluctuations, high peak periods, and crisis situations (collaborate closely with Sales and After Sales)
Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Obiektem
Czekoladowa 5, Wrocław
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
aktywne zarządzanie usługami FM podczas świadczenia serwisu, aby być zgodnym z zasadami bezpieczeństwa, przepisami prawnymi i wewnętrznymi zasadami Ingka,
koordynacja działań pracowników Działu Zarządzania Obiektem i zewnętrznych dostawców we współpracy z Kierownika ds. Zarządzania Obiektem,
zapewnianie wysokiej jakości zarządzania obiektem poprzez monitorowanie serwisów FM, korzystanie z narzędzi FM (np. CAFM), IWAY oraz przeprowadzanie regularnych kontroli,
współpraca z firmami zewnętrznymi w celu zapewnienia, że usługi FM oraz obowiązki dot. aktywów znajdujących się w nieruchomości/w obiekcie są realizowane zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami odpowiednich władz,
uczestnictwo w projektach dotyczących usług FM realizowanych przez dział zarządzania obiektem, a także zarządzanie dokumentacją związaną z tymi projektami
Renewable Energy Financial Controller, Ingka Investments Poland, (part of INGKA Group).
plac Szwedzki 1, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 05.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
be responsible for production and accuracy of user-friendly business information, to allow for performance monitoring of business activities in the markets or in the central organization (e.g.: Goals, bi-monthly reports, forecast, allocation keys, but also valuation, sensitivity analysis or risk analysis),
explain and validate the numbers, reconcile reports with relevant source of information, and perform the variance analysis,
review/approve process of operational invoices,
ensure application of Ingka Finance manual, coming from Group Business Navigation & Finance, and/or Finance routines coming from Ingka Investments Business Navigation & Finance, in the spirit of compliance, effective control and value protection,
promote well-functioning governance and compliance framework in the organization in respect of the IKEA Code of Conduct, laws, and steering documents,
strengthen the IKEA brand and protect people and assets, through developing and maintaining a risk aware culture and contribute to the compliance monitoring activities,
promote effective and cost conscious ways of working, identify growth and cost potentials through benchmarking and striving for constant improvements
Renewable Energy Accounting & Reporting Specialist, Ingka Investments Poland, Renewable Energy Team (part of INGKA Group)
plac Szwedzki 1, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 05.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
ensure compliance with internal controls, policies and procedures applicable laws, rules, and regulations in the field of accounting, and generally compliance with the accounting framework,
timely and accurately prepare, post and reconcile journal entries, costs and revenues, accruals, intercompany charges, administrative tasks linked to treasury (cash flow) and functional adjustments,
accurately prepare tax filing and booking of corresponding journal entries (e.g.: VAT returns and income tax returns),
share information in the company regarding changes in tax legislation, accountancy regulations, accounting standards having an impact on the business,
maintain a very well organized documenting and archiving of transactions,
actively contribute to the accounting and reporting cycle (e.g. support internal and external audit, prepare financial statements and consolidation packages and periodic reports),
perform other tasks requested by Accounting and Reporting Manager
Specjalista / Specjalistka ds. Montażu Mebli Systemowych
Złota Karczma 26, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 09.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
wykonywanie prostych napraw i usług montażu w ramach serwisu reklamacyjnego w domu klienta,
montaż mebli systemowych IKEA u klienta zgodnie z dokumentacją techniczną oraz ze standardami IKEA,
dostarczanie do klienta brakujących elementów niezbędnych do wykonania prawidłowej usługi i montażu,
wykonywanie prostych napraw i usług montażu w ramach serwisu reklamacyjnego w domu klienta,
proponowanie profesjonalnych rozwiązań odpowiadających na pojawiające się potrzeby klienta,
zdobywanie wiedzy o produktach IKEA i metodach montażu,
zapewnianie efektywnego i łatwego procesu zakupu mebli poprzez ścisłą współpracę z działami sprzedażowymi w sklepie oraz zespołem zdalnej obsługi klienta,
praca w terenie (w domu klienta) w zespołach 2-osobowych,
dojazd do klientów samochodem IKEA,
praca w dni robocze w godzinach 7.30 – 18.00 oraz sporadycznie w soboty
zapewnianie efektywnego funkcjonowania operacji logistycznych w sklepie,
projektowanie, organizowanie i nadzorowanie procesu uzupełniania towaru,
aktywna praca nad produktywnością poprzez efektywne planowanie zasobów, w tym zarządzanie alokacją zespołu, elastyczną pracą i wydajnością przepływu towaru,
koordynowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu w oparciu o pracę „ramię w ramię”,
współpraca z innymi liderami/kami w ramach zespołu logistyki oraz z pozostałymi funkcjami w sklepie,
spełnianie celów jakościowych i ilościowych oraz zapewnienie przepływu i dostępności towaru dla klientów, dbałość o optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej oraz o kwestie związane z bezpieczeństwem pracy,
umożliwienie rozwoju swoim pracownikom/czkom zgodnie z ich indywidualnymi zdolnościami i doświadczeniem
kierowanie i zarządzanie realizacją codziennych zadań zespołu Zarządzania Obiektem Ingka (Facility Management/FM) w jednostce (jednostkach) promując współpracę i zorientowanie na klienta,
zapewnienie, że nieruchomość zarządzana jest z uwzględnieniem cyklu życia obiektu (w tym instalacji i urządzeń) oraz, zapewnienie realizacji inspekcji, testów, konserwacji, napraw, ulepszeń oraz nadzoru nad pracami wykonywanymi przez zewnętrznych dostawców zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, przepisami prawa oraz wewnętrznymi zasadami Ingka Real Estate,
wdrażanie innowacji w zarządzaniu nieruchomościami, w tym rozwiązań technicznych i cyfrowych odpowiadających potrzebom biznesu i klientów,
monitorowanie, czy zespół Zarządzania Obiektem oraz zewnętrzni dostawcy działają etycznie i zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami, dotyczącymi m. in.: ochrony konsumentów, ryzyka, środowiska, BHP i innych
obsługa posprzedażowa klientów – m.in. przyjmowanie reklamacji i zwrotów, wystawianie faktur, wydawanie zamówień internetowych dla klientów,
dbanie o pozytywne doświadczenia klientów,
wsparcie klientów w zamawianiu i korzystaniu z usług oferowanych przez IKEA (np. w zakresie montażu, transportu),
kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientami polskimi i/lub zagranicznym na każdym etapie realizowanego zamówienia/reklamacji (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, poszukiwanie rozwiązań),
współpraca z ekipami transportowymi, montażowymi oraz reklamacyjnymi,
wystawianie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów,
współpraca z innymi działami w ramach organizacji,
budowanie i dbanie o relacje z klientami,
analizowanie reklamacji i udział w usprawnianiu procesu posprzedażowego,
praca w trybie zmianowym - w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe
Business Navigation Manager (finance, controlling)
Białowieska 2, Gumieńce, Szczecin
Wygasła: 20.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Coordinate the Goal/Forecasts processes for the unit, establishing of budgets, communicate and explain goals,
Secure the unit’s functional reporting according to common rules and deadlines,
Business Partnering: act as strategic and operational business partner, translating business needs into financial consequences and solutions,
Highlight discrepancies between goals and actual results in the units and identify corrective actions,
Provide the Market Manager and the local management teams with reliable navigation information,
Secure and develop a high consciousness of cost within the unit, initiate cost saving activities,
Secure the performance measurement and support to improve performance of the major KPIs by being close to operations (organising workshops for business improvement or benchmark activities),
Facilitate the decision-making process by providing the Market Managers and the local management teams with tools, analysis and/or evaluations of business potentials,
Contribute to the development of IKEA with participation in competence networks
wykonywanie codziennych standardowych czynności: tj. inspekcji, testów, konserwacji, napraw, ulepszeń oraz nadzór nad pracami wykonywanymi przez zewnętrznych dostawców zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi zasadami Ingka,
reagowanie na zgłoszenia i problemy poprzez ich rozwiązywanie w sposób zorientowany na klienta i w określonym czasie,
realizacja zadań administracyjnych, w tym prowadzenie dokładnej inwentaryzacji, monitorowanie zgłoszeń oraz zapewnienie/sprawowanie rzetelnej kontroli z wykorzystaniem narzędzi stosowanych w dziale FM,
wykonywanie specjalistycznych zadań operacyjnych z zakresu FM mających na celu obniżenie kosztów operacyjnych oraz poprawę niezawodności aktywów i wydajności usług FM,
działanie w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkowania nieruchomości oraz zgodność z przepisami prawa i wewnętrznymi zasadami obowiązującymi w Ingka
dbałość o rozwój kompetencji pracowników w celu zapewnienia jak najlepszych doświadczeń zakupowych Klientów w Studiu Planowania i Zamówień IKEA w Toruniu,
dbałość o codzienną, dobrą, komercyjną kondycję podległego obszaru Sprzedaży,
odpowiedzialność za cele sprzedażowe i systematyczne ich śledzenie,
odpowiedzialność za wdrażanie strategii krajowych,
odpowiednie i umiejętne sterowanie sprzedażą produktów i usług,
szybkie działanie w zakresie możliwości komercyjnych i opinii klientów,
śledzenie konkurencji i podejmowanie koniecznych działań w obszarze pracy z tym tematem
kierowanie i zarządzanie realizacją codziennych zadań zespołu Zarządzania Obiektem Ingka (Facility Management/FM) w jednostce (jednostkach) promując współpracę i zorientowanie na klienta,
zapewnienie, że nieruchomość zarządzana jest z uwzględnieniem cyklu życia obiektu (w tym instalacji i urządzeń) oraz, zapewnienie realizacji inspekcji, testów, konserwacji, napraw, ulepszeń oraz nadzoru nad pracami wykonywanymi przez zewnętrznych dostawców zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, przepisami prawa oraz wewnętrznymi zasadami Ingka Real Estate,
wdrażanie innowacji w zarządzaniu nieruchomościami, w tym rozwiązań technicznych i cyfrowych odpowiadających potrzebom biznesu i klientów,
monitorowanie, czy zespół Zarządzania Obiektem oraz zewnętrzni dostawcy działają etycznie i zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami, dotyczącymi m. in.: ochrony konsumentów, ryzyka, środowiska, BHP i innych
support and secure legal aspects and compliance of the renewable energy business and operations;
cooperate with, integrate into the business, and build good relations with stakeholders to secure mutually sustainable solutions;
review, draft and negotiate commercial agreements and legal documents;
pro-actively support the management and other stakeholders to run the Ingka Investments business, secure rights, assess obligations, reduce exposure to legal risks and optimize business opportunities;
actively cooperate with Group Legal & Governance and other relevant functions in order align and deliver the country agenda;
contribute to and support the implementation of the Business Plan, development projects and corresponding roadmap;
stay updated on relevant international and local Legal & Governance developments, including changes in international, domestic and case laws and regulations;
implement standard processes and ways of working for the legal area;
develop competence and provide education to relevant stakeholders in the area of laws and regulations
Business Navigation Manager (finance, controlling)
Białowieska 2, Gumieńce, Szczecin
Wygasła: 28.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Coordinate the Goal/Forecasts processes for the unit, establishing of budgets, communicate and explain goals,
Secure the unit’s functional reporting according to common rules and deadlines,
Business Partnering: act as strategic and operational business partner, translating business needs into financial consequences and solutions,
Highlight discrepancies between goals and actual results in the units and identify corrective actions,
Provide the Market Manager and the local management teams with reliable navigation information,
Secure and develop a high consciousness of cost within the unit, initiate cost saving activities,
Secure the performance measurement and support to improve performance of the major KPIs by being close to operations (organising workshops for business improvement or benchmark activities),
Facilitate the decision-making process by providing the Market Managers and the local management teams with tools, analysis and/or evaluations of business potentials,
Contribute to the development of IKEA with participation in competence networks
Kierownik / Kierowniczka ds. Serwisów i Prewencji Reklamacji
Pabianicka 255, Górna, Łódź
Wygasła: 19.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie zaufania do marki IKEA poprzez zapewnienie:
doskonałej jakości serwisów posprzedażowych, w dobrej cenie, dostosowanych do potrzeb wielu klientów, tak by zapewnić im najlepsze, komfortowe doświadczenia zakupowe,
optymalnej, zgodnej ze standardami IKEA współpracy z partnerami zewnętrznymi świadczącymi te usługi,
umiejętnego nawigowania portfelem usług serwisowych przy jednoczesnym dążeniu do realizacji celów sprzedażowych,
zapobieganie reklamacjom i przyczynianie się do lepszych wyników finansowych,
dbanie o efektywność kosztową serwisów posprzedażowych,
zarządzanie zespołem specjalistów w tym również ekipami reklamacyjnymi i montażowymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
wspieranie i rozwijanie kliento-centrycznej kultury na każdym polu działania,
tworzenie warunków dobrej współpracy i jasnych relacji biznesowych z zewnętrznymi partnerami,
egzekwowanie wewnętrznych standardów z firmami świadczącymi usługi oraz kontrolowanie ich rozliczeń,
optymalizacja procesów operacyjnych, wspólnie z pozostałymi działami w sklepie oraz partnerami zewnętrznymi
aktywne zarządzanie usługami Facility Management podczas świadczenia serwisu, aby być zgodnym z zasadami bezpieczeństwa, przepisami prawnymi i wewnętrznymi zasadami Ingka,
koordynacja działań pracowników Działu Zarządzania Obiektem i zewnętrznych dostawców we współpracy z Kierownika ds. Zarządzania Obiektem,
zapewnianie wysokiej jakości zarządzania obiektem poprzez monitorowanie serwisów FM, korzystanie z narzędzi FM (np. CAFM), IWAY oraz przeprowadzanie regularnych kontroli,
współpraca z firmami zewnętrznymi w celu zapewnienia, że usługi FM oraz obowiązki dot. aktywów znajdujących się w nieruchomości/w obiekcie są realizowane zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami odpowiednich władz,
uczestnictwo w projektach dotyczących usług FM realizowanych przez dział zarządzania obiektem, a także zarządzanie dokumentacją związaną z tymi projektami
przyjmowanie oraz rozładunek towaru na terenie sklepu i magazynu,
dbanie o dostępność towaru dla klienta i atrakcyjną ekspozycję produktów,
realizacja założonych celów biznesowych i osobistych,
praca w trybie zmianowym (zmiany: 5:00-13:15 i 21:30-05:45) w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe (w każdym miesiącu 50% zmian nocnych i 50% zmian wczesno-porannych)
aktywne zarządzanie usługami FM podczas świadczenia serwisu, aby być zgodnym z zasadami bezpieczeństwa, przepisami prawnymi i wewnętrznymi zasadami Ingka,
koordynacja działań pracowników Działu Zarządzania Obiektem i zewnętrznych dostawców we współpracy z Kierownika ds. Zarządzania Obiektem,
zapewnianie wysokiej jakości zarządzania obiektem poprzez monitorowanie serwisów FM, korzystanie z narzędzi FM (np. CAFM), IWAY oraz przeprowadzanie regularnych kontroli,
współpraca z firmami zewnętrznymi w celu zapewnienia, że usługi FM oraz obowiązki dot. aktywów znajdujących się w nieruchomości/w obiekcie są realizowane zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami odpowiednich władz,
uczestnictwo w projektach dotyczących usług FM realizowanych przez dział zarządzania obiektem, a także zarządzanie dokumentacją związaną z tymi projektami
wykonywanie codziennych standardowych czynności: tj. inspekcji, testów, konserwacji, napraw, ulepszeń oraz nadzór nad pracami wykonywanymi przez zewnętrznych dostawców zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi zasadami Ingka,
reagowanie na zgłoszenia i problemy poprzez ich rozwiązywanie w sposób zorientowany na klienta i w określonym czasie,
realizacja zadań administracyjnych, w tym prowadzenie dokładnej inwentaryzacji, monitorowanie zgłoszeń oraz zapewnienie/sprawowanie rzetelnej kontroli z wykorzystaniem narzędzi stosowanych w dziale FM,
wykonywanie specjalistycznych zadań operacyjnych z zakresu FM mających na celu obniżenie kosztów operacyjnych oraz poprawę niezawodności aktywów i wydajności usług FM,
działanie w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkowania nieruchomości oraz zgodność z przepisami prawa i wewnętrznymi zasadami obowiązującymi w Ingka
Coordinate the Goal/Forecasts processes for the unit, establishing of budgets, communicate and explain goals,
Secure the unit’s functional reporting according to common rules and deadlines,
Business Partnering: act as strategic and operational business partner, translating business needs into financial consequences and solutions, responsibility for a Business Plan coordination,
Responsibility for Safety&Security and Facility in the unit,
Highlight discrepancies between goals and actual results in the units and identify corrective actions,
Provide the Market Managers and the local management teams with reliable navigation information,
Secure and develop a high consciousness of cost within the unit, initiate cost saving activities,
Secure the performance measurement and support to improve performance of the major KPIs by being close to operations (organising workshops for business improvement or benchmark activities),
Facilitate the decision-making process by providing the Market Managers and the local management teams with tools, analysis and/or evaluations of business potentials,
Contribute to the development of IKEA with participation in competence networks
przyjmowanie i rozładowywanie dostaw na terenie sklepu i magazynu – przy pomocy specjalistycznego sprzętu (wózki widłowe, paletowe) lub ręcznie,
uzupełnianie towaru w sklepie i w magazynie,
dbanie o dostępność towaru dla klientów i atrakcyjną ekspozycję produktów,
praca głównie na zmiany nocne w godzinach 22.30-6:45 (przewidujemy 1 lub 2 zmiany wczesnoporanne w miesiącu) - w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe
integral member of the store management team and partner to the Market Manager in all People & Culture-related matters,
manage, develop, and inspire the People & Culture and store management team with the goal of providing employees with the best experience,
contribute to the development of local competencies and business results alongside the store management team by setting and working towards goals,
provide store-level development and training with the support of the People & Culture Business Partner or Market Area Learning Delivery Specialist,
ensure compliance of local activities with IKEA Group documents (Code of Conduct, Policies, Standards, Rules) and regulations, as well as legal requirements relevant to the function's operations,
plan staff and work schedules in accordance with IKEA employment standards,
implement an effective employee relations plan, ensuring compliance with employment relations principles, procedures, laws, and local standards in all local interactions with employees,
ensure consistency, positive reception, and alignment with IKEA values in internal communication,
promote IKEA values, culture, and leadership by setting an example
integral member of the store management team and partner to the Market Manager in all People & Culture-related matters,
manage, develop, and inspire the People & Culture and store management team with the goal of providing employees with the best experience,
contribute to the development of local competencies and business results alongside the store management team by setting and working towards goals,
provide store-level development and training with the support of the People & Culture Business Partner or Market Area Learning Delivery Specialist,
ensure compliance of local activities with IKEA Group documents (Code of Conduct, Policies, Standards, Rules) and regulations, as well as legal requirements relevant to the function's operations,
plan staff and work schedules in accordance with IKEA employment standards,
implement an effective employee relations plan, ensuring compliance with employment relations principles, procedures, laws, and local standards in all local interactions with employees,
ensure consistency, positive reception, and alignment with IKEA values in internal communication,
promote IKEA values, culture, and leadership by setting an example
supporting Meeting Places in creation and development of the solid lease strategy for the existing Meeting Places and future projects, their further rollout and securing proper tenant mix
developing leasing expertise in the Meeting Places to ensure MPs are capable to transform leasing strategy into business planning and short-term actions
supporting Meeting Places in leasing related questions including negotiations with tenants, monitoring and analyzing tenant performance
negotiating the most favorable conditions for the Meeting Place by preparing a clear feasibility study, negotiations strategy to achieve short-term and long-term MP objectives
analyzing and identifying latest trends and deep business insight within the category
leading and developing strong and long-lasting partnerships with key players in the category
developing expertise related to the new players, new business models and new trends in the market
developing and bringing new partners in the portfolio to positively impact the margins, diversify the portfolio, increase attractiveness to the partners to increase Meeting Places asset value
branie odpowiedzialności za akcje i wydarzenia marketingowe w sklepie oraz na lokalnym rynku,
koordynowanie działań zw. z Programem Lojalnościowym IKEA Family,
przygotowywanie i realizowanie aktywności eventowych, zachęcających klientów do wizyt w sklepie,
współprowadzenie budżetu przeznaczonego na działania marketingowe oraz raportowanie wydatków,
tworzenie materiałów promujących asortyment IKEA w mediach społecznościowych, aby zachęcić klientów do zakupów, przygotowywanie postów na social media we współpracy z agencją kreatywną,
koordynacja obiegu informacji oraz dostarczanie content’u (lokalne strony www, lokalny PR, sklepowe i zewnętrzne nośniki reklamowe)
obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat,
analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych, rejestrowanie nowych zgłoszeń dotyczących reklamacji produktów i usług oraz proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań,
pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia,
przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera)
obsługa kontaktów przychodzących w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon, mail, chat,
analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych, rejestrowanie nowych zgłoszeń dotyczących reklamacji produktów i usług oraz proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań,
pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia,
przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera)