Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (233 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 233 )
Samodzielny/a Księgowy/a
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald
Fakturowanie i wiekowanie
Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych; płatności podatków
Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach
Dekretowanie i księgowanie dokumentów
Analiza i uzgadnianie kont
Sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych itp. zgodnie z przepisami prawa oraz na potrzeby wewnętrzne Pracodawcy
Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego
Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów
Księgowanie wyciągów bankowych
Wykonywanie przelewów
Zamknięcia ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu Marketingu
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
Obowiązki:
Przygotowywanie prezentacji, raportów oraz podsumowań w języku polskim oraz angielskim
Wspieranie działu w bieżących projektach oraz pomoc w realizacji działań marketingowych
Zarządzanie dokumentacją i obiegiem dokumentów działu, w tym archiwizacja dokumentów
Koordynowanie prac administracyjnych w dziale
Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Marketingu (Galeria Katowicka)
3 Maja 30, Katowice
Wygasła: 16.03.2024
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum Handlowego
Realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych
Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencje kreatywne, agencje PR
Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją w Internecie i social mediach
Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Janki)
Mszczonowska 1, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.02.2024
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
Administracja obiegiem dokumentów księgowych
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień i raportów
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Janki)
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.02.2024
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
Administracja obiegiem dokumentów księgowych
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień i raportów
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Centrum Handlowego (Galeria Gniezno)
Pałucka 2, Gniezno
Wygasła: 21.01.2024
Obowiązki:
Zarządzanie centrum handlowym i zapewnienie jak najlepszego jego funkcjonowania
Nadzór nad prawidłową eksploatacją budynku pod kątem technicznym
Przygotowywanie, realizacja i optymalizacja budżetu eksploatacyjnego
Współpraca z najemcami, nadzór nad prawidłowym wykonaniem umów najmu
Nadzór nad dostawcami zewnętrznymi oraz firmami serwisowymi
Przygotowywanie i negocjowanie umów serwisowych, nadzór nad ich prawidłową realizacją
Zapewnianie właściwych działań marketingowych, wdrażanie przyjętej strategii komunikacji
Dbanie o wizerunek Centrum i utrzymywanie dobrych relacji z lokalnymi instytucjami i urzędami
Zarządzanie podległym zespołem, dbanie o jego stały rozwój
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Punktu Informacyjnego w CH Riviera
Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 03.01.2024
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa punktu informacyjnego Centrum Handlowego, a w szczególności: udzielanie Klientom Centrum informacji oraz rozdawanie broszur informacyjnych, ulotek i innych materiałów informacyjno-reklamowych
Obsługa automatycznych punktów informacyjnych
Pomoc w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia akcji marketingowych, reklamowych i mailingowych
Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji
Obsługa programu i sprzedaż Kart Podarunkowych
Zastępstwo na recepcji Dyrekcji Centrum
Współpraca z najemcami i kontrahentami Centrum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami (CH Platan)
plac Teatralny 12, Zabrze
Wygasła: 03.01.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych oraz wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Wystawianie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności
Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
Bieżąca kontrola stanu estetycznego Centrum
Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w Centrum
Wsparcie w realizacji działań marketingowych i działań PR dla Centrum i realizacja działań marketingowych na terenie Centrum
Utrzymywanie bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień z działalności Centrum Handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Tulipan)
aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 94, Widzew, Łódź
Wygasła: 23.12.2023
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w Centrum Handlowym
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Punktu Informacyjnego / Galeria Katowicka
3 Maja 30, Katowice
Wygasła: 15.12.2023
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Udzielanie informacji klientom na temat Galerii
Usługi ksero, fax oraz druku
Obsługa skrzynki e-mail
Współpraca z administracją, firmą sprzątającą oraz ochroną
Sprzedaż kart podarunkowych
Usługi wypożyczenia np. powerbanków
Rezerwowanie oraz pobieranie opłat za co-working na terenie Galerii
Prowadzenie ewidencji rzeczy znalezionych
Rejestracja paragonów do programu lojalnościowego na terenie Galerii Katowickiej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego (CH Alfa)
Świętojańska 15, Mickiewicza, Białystok
Wygasła: 09.11.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu HR
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji działu HR
Zakładanie akt osobowych oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
Aktywne wsparcie w obsłudze procesów kadrowych
Wsparcie w administrowaniu benefitami pracowniczymi
Pomoc przy realizacji bieżących projektów HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (CH Janki)
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 18.10.2023
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
Administracja obiegiem dokumentów księgowych
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień i raportów
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego (Galeria Przymorze)
Obrońców Wybrzeża 1, Gdańsk
Wygasła: 11.10.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego (Galeria Przymorze)
Obrońców Wybrzeża 1, Gdańsk
Wygasła: 08.10.2023
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji
Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
Obsługa klienta
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Riviera
Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 24.09.2023
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji
Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
Obsługa klienta
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Techniczny Koordynator ds. Najemców (CH Riviera)
Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 24.09.2023
praca stacjonarna
praca zdalna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynacja prac technicznych prowadzonych w Centrum Handlowym
Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu
Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe
Kontrola kosztów prowadzonych prac
Kontrola zmian technicznych i design’u prowadzonych przez Najemców
Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej
Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej
Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum Handlowego w ramach działu operacyjnego
Organizacja przetargów na obsługę instalacji budynkowych przez wyspecjalizowane firmy serwisowe
Kontrola i analiza zużycia oraz rozliczanie mediów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami (CH Gniezno)
Pałucka 2, Gniezno
Wygasła: 23.09.2023
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Wystawianie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności
Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
Bieżąca kontrola stanu estetycznego centrum
Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum
Wsparcie w realizacji działań marketingowych i działań PR dla centrum i realizacja działań marketingowych na terenie centrum
Utrzymywanie bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień z działalności Centrum Handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego (CH Alfa)
Świętojańska 15, Mickiewicza, Białystok
Wygasła: 17.09.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
(Młodszy) Specjalista ds. Marketingu w CH Riviera
Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 08.09.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum Handlowego
Realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych
Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencje kreatywne, agencje PR
Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją w Internecie i social mediach
Koordynacja pracy punktu informacyjnego
Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Dyrektorem Marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie
Weryfikacja zgodności i terminowości wpływów z warunkami określonymi w umowach z klientami
Analiza struktury zadłużenia klientów
Telefoniczne i pisemne kontakty z klientami w sprawach związanych z ich wywiązywaniem się ze zobowiązań
Księgowanie przelewów bankowych i monitorowanie gwarancji bankowych
Wystawianie faktur
Potwierdzanie zgodności sald poszczególnych klientów z zaksięgowanymi wyciągami
Kalkulacja not księgowych, protokołów rozwiązania umów, dokumentacji roszczeniowej, itp
Przygotowywanie dokumentów: aneksów, porozumień i oświadczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Technicznych (CH Janki)
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.06.2023
Obowiązki:
Koordynacja prac technicznych prowadzonych w Centrum Handlowym
Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu
Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe
Kontrola kosztów prowadzonych prac
Kontrola zmian technicznych i design’u prowadzonych przez Najemców
Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej
Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej
Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum Handlowego w ramach działu operacyjnego
Organizacja przetargów na obsługę instalacji budynkowych przez wyspecjalizowane firmy serwisowe
Kontrola i analiza zużycia oraz rozliczanie mediów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Marketingu
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 11.06.2023
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum Handlowego
Realizacja planów marketingowych Centrum Handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych
Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencje kreatywne, agencje PR
Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją w Internecie i social mediach
Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Marketingu (CH Korona)
Bolesława Krzywoustego 126, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 17.05.2023
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współtworzenie, wraz z Marketing Managerem odpowiedzialnym za dane portfolio z ramienia centrali Apsys, kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum
Realizacja planów marketingowych Centrum - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR – we współpracy z Marketing Managerem – zgodnie z ustalonymi KPI’s
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych, promocji oferty oraz stałej komunikacji Centrum
Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencja kreatywna, agencja PR, SoMe etc
Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją Centrum Handlowego w internecie i social mediach
Nadzór nad spójnością wizualną i aktualnością wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych w Centrum Handlowym
Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Finansowych (Centrum Handlowe Janki)
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 13.05.2023
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald
Dekretowanie i księgowanie dokumentów
Analiza i uzgadnianie kont
Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego
Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów
Aktywny udział w procesie budżetowania
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności
Organizacja współpracy pomiędzy działami
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista/ka
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
Obowiązki:
Bieżąca obsługa recepcji
Przyjmowanie Klientów i Gości, obsługa spotkań
Obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
Odbiór, segregowanie, przekazywanie oraz nadawanie korespondencji i przesyłek
Przygotowywanie aktualizacji prezentacji na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne firmy
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji
Dbanie o porządek i reprezentacyjny wygląd obszaru recepcyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowy/Księgowa
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald;
Fakturowanie i wiekowanie;
Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych; płatności
podatków;
Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach,
Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
Analiza i uzgadnianie kont;
Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego;
Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów;
Księgowanie wyciągów bankowych;
Wykonywanie przelewów;
Uczestnictwo w zamknięciach okresowych ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Marketingu (CH Korona)
Bolesława Krzywoustego 126, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 24.03.2023
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współtworzenie, wraz z Marketing Managerem odpowiedzialnym za dane portfolio z ramienia centrali Apsys, kompleksowej strategii marketingowej dla Centrum
Realizacja planów marketingowych Centrum - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum, komunikacji oraz działań CSR – we współpracy z Marketing Managerem – zgodnie z ustalonymi KPI’s
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych, promocji oferty oraz stałej komunikacji Centrum
Współpraca z agencjami obsługującymi Centrum Handlowe – agencja kreatywna, agencja PR, SoMe etc
Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategia PR i CSR
Bieżąca obsługa Centrum Handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi
Opieka nad stroną internetową Centrum Handlowego, nadzór nad promocją Centrum Handlowego w internecie i social mediach
Nadzór nad spójnością wizualną i aktualnością wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych w Centrum Handlowym
Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych we współpracy z Marketing Managerem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu Prawnego
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.03.2023
Obowiązki:
Wsparcie i wykonywanie czynności organizacyjnych w ramach działu prawnego
Zarządzanie dokumentacją działu (w tym formatowanie, zarządzanie, archiwizowanie)
Aktualizacja baz danych
Prowadzenie bieżącej korespondencji działu prawnego
Tworzenie projektów dokumentów prawnych, w tym wniosków do sądów, rejestrów, uchwał organów, pełnomocnictw
Współpraca z pozostałymi pracownikami działu oraz bieżąca komunikacja z innymi działami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami (CH Janki)
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 17.02.2023
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Realizacja polityki i budżetu wynajmu nośników reklamowych i powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych centrum
Sporządzanie pism, projektów umów, korespondencji, prezentacji, ankiet statystycznych, raportów i analiz z działalności Centrum Handlowego, w tym z realizacji budżetu wynajmu Kiosków
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych, wprowadzanie danych i faktur do systemu księgowego
Wystawianie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja należności
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu, w tym przygotowywanie protokołów
Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
Zarządzanie obowiązującymi umowami najmu, nadzór nad prawidłową realizacją obowiązków zarówno najemcy, jak i wynajmującego
Udział w przygotowywaniu budżetów utrzymania centrum i przychodów z tytułu wynajmu powierzchni
Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum
Utrzymywanie bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. eventów
Pleszewska 1, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 12.02.2023
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
wyszukiwanie ciekawych propozycji wydarzeń i działań marketingowych
opracowywanie koncepcji wydarzeń będących elementem strategii marketingowej Posnanii
realizacja i koordynacja wydarzeń i akcji pro-sprzedażowych w Posnanii
przygotowanie zapytań ofertowych i nadzór nad procesem pozyskiwania ofert na realizację wydarzeń i akcji pro-sprzedażowych
nadzór nad pracą zatrudnionych agencji eventowych i innych podwykonawców odpowiedzialnych za realizację wydarzeń
podpisywanie umów, rozliczanie eventów i raportowanie ich efektywności
dbałość o utrzymanie wysokiej jakości usług świadczonych dla klientów
współpraca z najemcami w zakresie ich promocji na terenie Posnanii
współpraca w zakresie organizacji wydarzeń z innymi działami administracji Posnanii
współpraca w zakresie organizacji akcji sponsoringowych, promocji na terenie centrum i innych działań marketingowych prowadzonych przez Posnanię
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Focus Mall
Wrocławska 17, Zielona Góra
Wygasła: 18.01.2023
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Zapewnienie i koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji
Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum
Obsługa klienta
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Leasing Manager
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.01.2023
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie potencjalnych najemców różnych branży dla danego projektu;
Koordynacja procesu wynajmu począwszy od pozyskania klienta do otwarcia sklepu;
Przygotowywanie budżetów najmu danego projektu;
Negocjowanie i zawieranie umów najmu nieruchomości komercyjnych;
Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami – najemcami;
Monitorowanie i analiza działań konkurencji;
Realizacja celów budżetowych;
Regularne raportowanie wyników pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. Technicznych
Wrocławska 17, Zielona Góra
Wygasła: 10.12.2022
Obowiązki:
Nadzór i koordynacja całokształtu procesów związanych z prawidłowym utrzymaniem technicznym obiektu
Tworzenie technicznego budżetu operacyjnego i kontrola jego realizacji
Tworzenie i realizacja planu remontowego oraz inwestycyjnego dla Centrum Handlowego
Prowadzenie przetargów/konkursów ofert na usługi serwisowe, remontowe i dostawy materiałów
Nadzór i kontrola jakości wykonywanych prac serwisowych, remontowych, adaptacyjnych i inwestycyjnych realizowanych przez podwykonawców
Prowadzenie książek eksploatacji budynków i poszczególnych urządzeń oraz instalacji technicznych
Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu i formalno-prawnej związanej z nieruchomością
Tworzenie, nadzór i kontrola nad prawidłowym przebiegiem wszystkich przeglądów okresowych
Rozwiązywanie problemów technicznych
Przygotowywanie i nadzorowanie harmonogramu przeglądów
Zarządzanie podległym personelem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Analityk Finansowy
Warszawa
Wygasła: 04.12.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta zewnętrznego i Spółki,
Aktywny udział w procesie budżetowania,
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
Organizacja współpracy pomiędzy działami,
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Janki
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.11.2022
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
Administracja obiegiem dokumentów księgowych
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień i raportów
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu HR
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Administrowanie dokumentacją personalną pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
Aktywne wsparcie w obsłudze procesów kadrowych
Wsparcie zespołu w realizacji procesów rekrutacyjnych i innych w obszarze HR
Współpraca z firmami świadczącymi usługi dodatkowe dla pracowników
Bezpośredni ciągły kontakt z klientami wewnętrznymi, czyli naszymi pracownikami
Udział w tworzeniu polityki personalnej oraz w działaniach Employer Brandingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wprowadzanie i aktualizowanie danych finansowych w systemie
Kontrola terminowości i prawidłowości regulowania przez najemców czynszu i innych należności z tytułu umowy najmu lokali użytkowych w określonych centrach handlowych
Analiza struktury zadłużenia klientów
Telefoniczne i pisemne kontakty z klientami w sprawach związanych z ich wywiązywaniem się ze zobowiązań
Księgowanie wyciągów bankowych i prowadzenie rozrachunków na kontach najemców oraz potwierdzanie sald z biurem księgowym i najemcami
Wystawianie faktur sprzedaży na Najemców
Kontrolowanie na bieżąco raportu zabezpieczeń i przygotowywanie wezwań do dostarczenia lub odnowienia oraz żądań zapłaty
Przygotowywanie aneksów do umów, porozumień, wezwań do zapłaty, rozwiązania umów najmu, itp
Rozliczanie kosztów wspólnych określonego centrum handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Platan
plac Teatralny 12, Zabrze
Wygasła: 12.10.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim,
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego,
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum,
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Tulipan
aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 94, Widzew, Łódź
Wygasła: 02.10.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
Współpraca z najemcami i kontrahentami
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Koordynator ds. Technicznych w Centrum Handlowym Janki
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.09.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Koordynacja prac technicznych prowadzonych w Centrum Handlowym
Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu
Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe
Kontrola kosztów prowadzonych prac
Kontrola zmian technicznych i design’u prowadzonych przez Najemców
Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej
Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej
Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Centrum Handlowego w ramach działu operacyjnego
Organizacja przetargów na obsługę instalacji budynkowych przez wyspecjalizowane firmy serwisowe
Kontrola i analiza zużycia oraz rozliczanie mediów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk Finansowy
Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta zewnętrznego i Spółki,
Aktywny udział w procesie budżetowania,
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
Organizacja współpracy pomiędzy działami,
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Nowa Górna
Kolumny 6/36, Górna, Łódź
Wygasła: 21.08.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim,
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu Operacyjnego
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.08.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Koordynowanie obiegiem dokumentów, w tym dokumentów księgowych
Obsługa korespondencji
Obsługa dokumentacji dot. funkcjonowania działu – tworzenie, aktualizowanie, edytowanie
Rozliczanie podróży służbowych
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz działu
Przygotowywanie prezentacji i krótkich zestawień oraz raportów w języku polskim i angielskim
Współpraca i wsparcie innych pracowników działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami w Centrum Handlowym Platan
Zabrze
Wygasła: 20.08.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum,
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego,
Wystawienie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności,
Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu,
Bieżąca kontrola stanu estetycznego i technicznego centrum,
Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum,
Pomoc w pracach nad przygotowaniem rocznych strategii marketingowych i działań PR dla centrum i realizacja działań marketingowych na terenie centrum,
Utrzymywania bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi,
Realizacja prac biurowo-administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk Finansowy
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 27.07.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów
Aktywny udział w procesie budżetowania
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności
Organizacja współpracy pomiędzy działami
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Project Manager
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.07.2022
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Przygotowanie i prowadzenie projektu procesu inwestycyjnego od momentu otrzymania decyzji administracyjnej do zakończenia projektu
Monitorowanie i weryfikacja etapów projektu - od procesu ofertowania do realizacji końcowej: kontrola budżetu, terminów realizacji oraz zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową
Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wytycznych technicznych do oferty przetargowej, analizowanie wycen, przygotowywanie kosztorysów
Przygotowywanie optymalizacji kosztów i przychodów związanych z projektem
Negocjacje cen z podmiotami zewnętrznymi oraz dostawcami materiałów oraz usług
Przygotowywanie raportów w zakresie wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista/ka
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
Obowiązki:
Bieżąca obsługa recepcji,
Przyjmowanie Klientów i Gości, obsługa spotkań,
Obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej,
Odbiór, segregowanie, przekazywanie i nadawanie korespondencji i przesyłek,
Przygotowywanie aktualizacji prezentacji na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne firmy,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji,
Dbanie o porządek i reprezentacyjny wygląd obszaru recepcyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Techniczny Koordynator ds. Najemców - Centrum Handlowe Posnania
Pleszewska 1, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 08.06.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Koordynacja prac Najemców w trakcie wymiany Najemców w Lokalach,
Koordynacja i rozwiązywanie problemów budowlanych i technicznych powstających w trakcie eksploatacji obiektu,
Przygotowywanie i prowadzenie przetargów na prace budowlano-wykończeniowe,
Kontrola i weryfikacja dokumentacji najemców w zakresie od projektu koncepcyjnego do dokumentacji powykonawczej,
Kontrola zmian technicznych i design’u wprowadzonych przez Najemców,
Planowanie mniejszych inwestycji i przebudów w centrach handlowych, koordynacja prac projektowych i wykonawczych, tworzenie i kontrola zleceń dla projektantów, wykonawców, jednostek powiązanych i współpracujących;
Analiza ofert, prowadzenie spotkań z oferentami, negocjacje oraz rekomendacja wykonawców;
Tworzenie i kontrola nad budżetami Inwestycji i eksploatacji;
Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem CH Posnania w ramach działu operacyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego NOWE BIELAWY
Olsztyńska 8, Bielawy, Toruń
Wygasła: 05.06.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji z działalności Centrum Handlowego również w języku angielskim,
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego JANKI
Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 26.05.2022
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Administracja obiegiem dokumentów księgowych,
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień i raportów,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Najemców CH Focus Mall Zielona Góra
Wrocławska 17, Zielona Góra
Wygasła: 21.05.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z najemcami, organizowanie i prowadzenie spotkań,
Kontrolowanie bieżącego funkcjonowania najemców,
Koordynacja Najemców w trakcie wymiany Najemców w Lokalach,
Pozyskiwanie nowych Najemców oraz prowadzenie negocjacji w zakresie najmu krótkoterminowego,
Współpraca z innymi działami oraz Właścicielem obiektu pod kątem leasingu i zarządzania umowami najmu,
Realizacja założonego budżetu najmu krótkoterminowego,
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania najemców oraz innych działań operacyjnych,
Bieżąca analiza danych ilościowych na potrzeby zarządzania centrum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Leasing Manager
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Pozyskiwanie potencjalnych najemców różnych branży dla danego projektu;
Koordynacja procesu wynajmu począwszy od pozyskania klienta do otwarcia sklepu;
Przygotowywanie budżetów najmu danego projektu;
Negocjowanie i zawieranie umów najmu nieruchomości komercyjnych;
Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami – najemcami;
Monitorowanie i analiza działań konkurencji;
Realizacja celów budżetowych;
Regularne raportowanie wyników pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
HR Specialist
aleja Jana Pawła II 22, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Samodzielne, kompleksowe i efektywne prowadzanie procesów rekrutacji przy wykorzystaniu różnych źródeł i technik rekrutacji, również metody direct search;
Budowanie wyjątkowego candidate experience;
Kontakt z managerami i kandydatami na każdym z etapów procesu rekrutacji i zatrudnienia;
Efektywne wspieranie kadry zarządzającej w codziennym zarządzaniu zespołami;
Towarzyszenie pracownikom na każdym etapie funkcjonowania w organizacji;
Przeprowadzanie procesów onboardingu i offboardingu pracowników;
Udział w innych projektach z obszaru miękkiego HR (ocena roczna, badanie satysfakcji);
Aktywny udział w działaniach związanych z komunikacją wewnętrzną;
Wsparcie w tematach kadrowych (przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik utrzymania obiektu wielkopowierzchniowego handlowego (CH Nowe Czyżyny)
Kraków
Wygasła: 29.04.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego);
Rozwiazywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego;
Przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu;
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych;
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza/y Księgowa/y
Warszawa
Wygasła: 15.04.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald;
Fakturowanie i wiekowanie;
Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych;
Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach;
Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
Analiza i uzgadnianie kont;
Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego;
Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów;
Księgowanie wyciągów bankowych;
Wykonywanie przelewów;
Uczestnictwo w zamknięciach okresowych ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Food Hall Manager w CH Posnania
Poznań
Wygasła: 15.04.2022
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Koordynowanie i nadzorowanie wszelkich działań przy organizacji imprez i eventów odbywających się w food hallu zgodnie z założeniami planu marketingowego;
Weryfikacja i pomoc w prowadzeniu działalności przez najemców w strefie food hall;
Zdobywanie nowych najemców i kreowanie stałych relacji z najemcami;
Koordynacja pracy służb technicznych, sprzątających i ochrony w obrębie strefy food hall;
Wdrażanie, aktualizowanie i utrzymywanie standardów obsługi gości na wysokim poziomie;
Współpraca z działem marketingu centrum w zakresie budowanie wizerunku food hall za pomocą mediów społecznościowych i strony www;
Współpraca z pozostałymi działami administracji centrum w zakresie sprawnej realizacji wydarzeń i kontaktów z najemcami;
Przygotowanie i koordynacja zamkniętych imprez okolicznościowych (negocjacja umów, prowadzenie rezerwacji, nadzór nad realizacją i rozliczeniem);
Analiza działań konkurencji oraz otoczenia biznesowego celem poszukiwania nowych wydarzeń, najemców i rozwiązań pozycjonujących food hall jako trendsettera wśród destynacji gastronomicznych w regionie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami Centrum Handlowe Nowe Bielawy
Toruń
Wygasła: 10.04.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja polityki i budżetu wynajmu powierzchni stoisk czasowych na częściach wspólnych Centrum,
Kontrola i ewidencja faktur kosztowych; wprowadzanie faktur do systemu księgowego,
Wystawienie faktur czynszowych dla Kiosków i windykacja płatności,
Analiza i nadzór nad prawidłową realizacją budżetu,
Bieżąca kontrola stanu estetycznego centrum,
Samodzielna realizacja przetargów/konkursów ofert związanych z pracami w centrum,
Wsparcie w realizacji działań marketingowych i działań PR dla centrum i realizacja działań marketingowych na terenie centrum,
Utrzymywania bieżących kontaktów z najemcami, kontrahentami i firmami zewnętrznymi,
Realizacja prac biurowo-administracyjnych,
Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień z działalności Centrum Handlowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior HR Specialist
Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Sporządzanie kompletnej dokumentacji kadrowej, dbałość o jej poprawny i terminowy obieg;
Kompleksowa obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wewnętrznych regulaminów;
Wsparcie procesu płacowego; współpraca z firmą prowadzącą outsourcing płac;
Koordynacja szkoleń BHP i stała współpracą ze służbą BHP;
Samodzielne, kompleksowe i efektywne przeprowadzanie procesów rekrutacji przy wykorzystaniu różnych źródeł i technik rekrutacji, w tym poszukiwania bezpośrednie (direct search);
Projektowanie, wdrażanie i realizacja strategii, procesów, procedur i narzędzi HR;
Towarzyszenie pracownikom na każdym etapie życia w organizacji (od onboardingu do offboardingu)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego JANKI
Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 09.03.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Administracja obiegiem dokumentów księgowych,
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień i raportów,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Raportowania
Poznań
Wygasła: 06.03.2022
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów,
Aktywny udział w procesie budżetowania,
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
Organizacja współpracy pomiędzy działami,
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego RONDO
Bydgoszcz
Wygasła: 04.03.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism również w języku angielskim,
Wsparcie w procesie wynajmu powierzchni handlowych w centrum handlowym,
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Współpraca z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Property Manager (Młodszy Zarządca Nieruchomości)
Bydgoszcz
Wygasła: 27.02.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Bieżące zarządzanie nieruchomością biurową,
Utrzymywanie bieżących relacji z najemcami,
Koordynowanie pracy serwisów zewnętrznych, nadzór nad jakością, organizowanie przetargów na usługi,
Współudział w przygotowywaniu budżetów operacyjnych i inwestycyjnych dla nieruchomości,
Przygotowywanie raportów z zakresu bieżącego funkcjonowania nieruchomości,
Udział w operacyjnych spotkaniach z właścicielem,
Współudział w rozliczaniu kosztów mediów dla nieruchomości,
Kontrola obiegu dokumentów dot. nieruchomości,
Współpraca z działem zarządzania umowami najmu, działem raportowania i działem technicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk Finansowy w dyrekcji Centrum Handlowego Janki
Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 26.02.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego w środowisku Excel z wykorzystaniem danych z zewnętrznych systemów,
Aktywny udział w procesie budżetowania,
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
Organizacja współpracy pomiędzy działami,
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. marketingu i digital marketingu – Centrum Handlowe Janki
Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 23.02.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współtworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla centrum handlowego;
Realizacja planów marketingowych centrum handlowego - kampanii reklamowych, wydarzeń w Centrum Handlowym, komunikacji oraz działań CSR;
Bieżąca obsługa centrum handlowego w zakresie działań związanych z akcjami marketingowymi, działaniami wizerunkowymi i animacjami lokalnymi;
Planowanie, realizacja, koordynacja kampanii komunikacyjnych w przestrzeni digital (m.in. Google Ads, Facebook Ads, Instagram) pod kątem realizacji założonych KPI;
Nadzór nad tworzeniem treści na portale społecznościowe i strony internetowe;
Dbanie o spójność wizerunku centrum handlowe online;
Praca z narzędziami (CMS, testy A/B, narzędzia optymalizacyjne, rozwój nowych funkcjonalności);
Współpraca z agencjami obsługującymi centrum handlowe – agencje kreatywne, agencje PR;
Współpraca z lokalnymi NGO’s, instytucjami, ośrodkami kulturalnymi – pozyskiwanie partnerów zgodnie ze strategią PR i CSR;
Współpraca z Najemcami przy organizacji akcji marketingowych;
Analiza efektywności, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk Finansowy
Warszawa
Wygasła: 20.02.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby klienta zewnętrznego i Spółki,
Aktywny udział w procesie budżetowania,
Kontrola realizacji budżetu, analiza rozbieżności,
Organizacja współpracy pomiędzy działami,
Efektywne wykorzystanie narzędzi zarządczych,
Tworzenie raportów ad hoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka ds. księgowo-administracyjnych w Centrum Handlowym Janki
Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 22.01.2022
Obowiązki:
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Administracja obiegiem dokumentów księgowych,
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień i raportów,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza/y Księgowa/y
Warszawa
Wygasła: 15.01.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wprowadzanie i kontrola faktur, rozliczeń, potwierdzenia sald;
Fakturowanie i wiekowanie;
Przygotowywanie deklaracji podatkowych, rejestracyjnych, statystycznych i dewizowych;
Przygotowywanie zestawień bankowych, potwierdzenia sald na rachunkach;
Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
Analiza i uzgadnianie kont;
Kontrolowanie zapisów księgowych importowanych do systemu księgowego;
Rozliczenia międzyokresowych kosztów i przychodów;
Księgowanie wyciągów bankowych;
Wykonywanie przelewów;
Uczestnictwo w zamknięciach okresowych ksiąg spółek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Pasaż Łódzki
Łódź
Wygasła: 14.01.2022
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji działań operacyjnych,
Przygotowywanie zestawień i raportów, analiz również w języku angielskim,
Współpraca z działami operacyjnymi, działem marketingowym, technicznym i centralą firmy,
Wsparcie w realizacji eventów zgodnych ze strategią marketingową Centrum,
Wsparcie w procesie najmu powierzchni pod tzw. wyspy handlowe,
Współpraca z najemcami i kontrahentami,
Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
Prowadzenie biura, archiwizowanie dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu
Warszawa
Wygasła: 09.01.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie,
Weryfikacja zgodności i terminowości wpływów z warunkami określonymi w umowach z klientami,
Analiza struktury zadłużenia klientów,
Telefoniczne i pisemne kontakty z klientami w sprawach związanych z ich wywiązywaniem się ze zobowiązań,
Księgowanie przelewów bankowych i monitorowanie gwarancji bankowych,
Wystawianie faktur,
Potwierdzanie zgodności sald poszczególnych klientów z zaksięgowanymi wyciągami,
Kalkulacja not księgowych, przygotowywanie aneksów do umów, protokołów rozwiązania umów, dokumentacji roszczeniowej, itp.,
Przygotowywanie dokumentów: aneksów, porozumień i oświadczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. IT w Centrum Handlowym Posnania
Poznań
Wygasła: 01.01.2022
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
zarządzanie zasobami informatycznymi (sieć informatyczna, sieć robocza, serwery Centrum, centrala telefoniczna);
utrzymanie oprogramowania i sprzętu;
obsługa awarii (monitorowanie zdarzeń jakie zaszły w sieci informatycznej firmy, zarządzanie nimi, rozwiązanie problemu);
współpraca i wspieranie Działu Marketingowego w przygotowywaniu multimedialnych materiałów informacyjnych;
współpraca i wspieranie Działu Operacyjnego w zakresie: sieci lokalnej, nadzorowania systemu poczty elektronicznej, nadzorowanie siecią WiFi, nadzór nad specjalistycznymi systemami);
wsparcie w zakresie wdrażania nowych projektów (konsultacje, pomoc w ocenie ofert oraz wyborze wykonawców)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu
mazowieckie
Wygasła: 17.06.2020
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego
lubuskie
Wygasła: 13.07.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu Handlowego
mazowieckie
Wygasła: 05.07.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 03.06.2020
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Office Manager
mazowieckie
Wygasła: 03.05.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. marketingu
mazowieckie
Wygasła: 08.02.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Techniczny ds. Przebudowy Obiektu
lubuskie
Wygasła: 08.01.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu Handlowego
mazowieckie
Wygasła: 04.01.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Obiektu Wielkopowierzchniowego Handlowego Focus Mall
lubuskie
Wygasła: 29.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. HR
mazowieckie
Wygasła: 18.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Marketingu
mazowieckie
Wygasła: 15.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Działu Prawnego
mazowieckie
Wygasła: 06.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik ds. Technicznych
lubuskie
Wygasła: 04.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista/tka
mazowieckie
Wygasła: 19.10.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Customer Experience
wielkopolskie
Wygasła: 09.10.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta w Dziale Developmentu
mazowieckie
Wygasła: 05.10.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta w Dziale Marketingu
mazowieckie
Wygasła: 11.08.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta w Dziale Marketingu
wielkopolskie
Wygasła: 11.08.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista/tka
wielkopolskie
Wygasła: 09.08.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Najmu
małopolskie
Wygasła: 01.08.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy
Warszawa
Wygasła: 11.07.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Focus Mall
Zielona Góra
Wygasła: 11.07.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant w Dziale Zarządzania Umowami Najmu
Warszawa
Wygasła: 19.06.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. Technicznych
Katowice
Wygasła: 07.06.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy
Warszawa
Wygasła: 05.06.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Dyrekcji Centrum Handlowego Focus Mall
Zielona Góra
Wygasła: 30.05.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista/ka
Warszawa
Wygasła: 26.05.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Warszawa
Wygasła: 19.05.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne