Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
pielęgnacyjnych;
- permanentne obserwowanie stanu zdrowia mieszkanek
gromadzenie danych na ten temat i zgłaszanie lekarzowi własnych obserwacji podczas wizyty lekarskiej;
- prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie stanu zdrowia mieszkanek
w szczególności kart pacjenta
książki raportów pielęgniarskich
książki zabiegowej
kontrolek
kart ze zleceniami lekarskimi;
- współpraca z Działem Usług Wspomagających w zakresie kompleksowej opieki i terapii mieszkanek;
- współpraca z pracownikiem socjalnym w zakresie wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków pomocniczych z NFZ
czy innych instytucji;
- współpraca z pionem żywienia w zakresie stosowanych diet
przekazywanie ewentualnych zmian na bieżąco;
- współpraca z fizjoterapeutą w zakresie zlecanej i prowadzonej rehabilitacji leczniczej;
- współpraca z kierowcą w organizowaniu wyjazdów na konsultacje lekarskie
bądź powrót mieszkanek hospitalizowanych;
- współpraca z apteką w celu zamawiania zleconych leków lub innych środków i ich inwentaryzowanie w receptariuszu;
- współpraca z przychodniami lekarskimi w celu rejestrowania mieszkanek na wizyty lekarskie zgodnie ze zleceniami
bądź potrzebami zdrowotnymi
kompletowania dokumentacji medycznej i koordynowania opieki zdrowotnej mieszkanki;
- sortowanie
zabezpieczanie
przechowywanie i wydawanie odpadów medycznych zgodnie z procedurą
pielęgnacyjnych;
- permanentne obserwowanie stanu zdrowia mieszkanek
gromadzenie danych na ten temat i zgłaszanie lekarzowi własnych obserwacji podczas wizyty lekarskiej;
- prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie stanu zdrowia mieszkanek
w szczególności kart pacjenta
książki raportów pielęgniarskich
książki zabiegowej
kontrolek
kart ze zleceniami lekarskimi;
- współpraca z Działem Usług Wspomagających w zakresie kompleksowej opieki i terapii mieszkanek;
- współpraca z pracownikiem socjalnym w zakresie wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków pomocniczych z NFZ
czy innych instytucji;
- współpraca z pionem żywienia w zakresie stosowanych diet
przekazywanie ewentualnych zmian na bieżąco;
- współpraca z fizjoterapeutą w zakresie zlecanej i prowadzonej rehabilitacji leczniczej;
- współpraca z kierowcą w organizowaniu wyjazdów na konsultacje lekarskie
bądź powrót mieszkanek hospitalizowanych;
- współpraca z apteką w celu zamawiania zleconych leków lub innych środków i ich inwentaryzowanie w receptariuszu;
- współpraca z przychodniami lekarskimi w celu rejestrowania mieszkanek na wizyty lekarskie zgodnie ze zleceniami
bądź potrzebami zdrowotnymi
kompletowania dokumentacji medycznej i koordynowania opieki zdrowotnej mieszkanki;
- sortowanie
zabezpieczanie
przechowywanie i wydawanie odpadów medycznych zgodnie z procedurą
1) prowadzenie spraw z zakresu bieżącej działalności administracyjnej i gospodarczej Domu i związanej z nimi dokumentacji stosownie do obowiązujących przepisów;
2) współpraca z komórkami organizacyjnymi Domu oraz podmiotami zewnętrznymi;
3) zabezpieczenie komórek organizacyjnych Domu w zakresie wyposażenia
dbałości o prawidłowe użytkowanie i konserwację sprzętu stosownie do obowiązujących procedur;
4) wdrażanie projektów realizowanych ze środków zewnętrznych
w szczególności krajowych i unijnych;
5) przeprowadzanie inwentaryzacji
kasacji
znakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6) prowadzenie spraw związanych z wydatkami publicznymi w Domu Pomocy Społecznej im. W. Michelisowej w Lublinie
w tym w szczególności udzielaniem zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000
00 zł zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurą obowiązującą w DPS;
7) weryfikacja rachunków wpływających do Domu pod względem ich zgodności z zawartymi umowami i poza nimi;
8) współpraca z komórkami organizacyjnymi Domu w zakresie zabezpieczenia potrzeb mieszkanek w ramach świadczonych usług (m.in. wyżywienia
wyposażenia pomieszczeń mieszkalnych
itp.).
9) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodu służbowego;
10) organizowanie i kontrolowanie pracy skazanych skierowanych do wykonywania nieodpłatnej pracy na cele społeczne;
11) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego;
12) umieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej;