Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
Przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych z klientami B2B
Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego oraz wyniki ekonomiczne osiągane przez sklep
Zarządzanie budżetem kosztowym oraz optymalizowanie kosztów na poziomie sklepu
Przygotowywanie i wystawianie ofert internetowych (zdjęcia, opisy)
Obsługa sprzedaży poprzez platformę Allegro
Tworzenie opisów produktowych i dbałość o prawidłową widoczność produktów na stronie internetowej
Obsługa wewnętrznych systemów firmowych i Baselinker
Przygotowywanie i wystawianie ofert internetowych (zdjęcia, opisy)
Opieka nad aktualną ofertą w sklepie internetowym (IdoSell ) i portalach aukcyjnych
Zarządzanie opiniami produktowymi na stronie internetowej: weryfikacja i akceptacja
Zakładanie promocji na potrzeby sklepu internetowego
Zmiana cen produktów na stronie www zgodnie z wytycznymi
Wspieranie Biura Obsługi Klienta w realizującej zamówienia e-commerce w wyjaśnianiu nieścisłości dotyczących produktów i w udzielaniu odpowiedzi na pytania
Obsługa posprzedażowa, zwroty, reklamacje, monitoring zamówień (jako wsparcie)
Wspieranie przełożonego i współpracowników w procesach związanych z eCommerce
Przygotowywanie i wystawianie ofert internetowych (zdjęcia, opisy)
Obsługa sprzedaży poprzez platformę Allegro
Tworzenie opisów produktowych i dbałość o prawidłową widoczność produktów na stronie internetowej
Obsługa wewnętrznych systemów firmowych i Baselinker
Przygotowywanie i wystawianie ofert internetowych (zdjęcia, opisy)
Opieka nad aktualną ofertą w sklepie internetowym (IdoSell ) i portalach aukcyjnych
Zarządzanie opiniami produktowymi na stronie internetowej: weryfikacja i akceptacja
Zakładanie promocji na potrzeby sklepu internetowego
Zmiana cen produktów na stronie www zgodnie z wytycznymi
Wspieranie Biura Obsługi Klienta w realizującej zamówienia e-commerce w wyjaśnianiu nieścisłości dotyczących produktów i w udzielaniu odpowiedzi na pytania
Obsługa posprzedażowa, zwroty, reklamacje, monitoring zamówień (jako wsparcie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
Wspieranie przełożonego i współpracowników w procesach związanych z eCommerce