Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Asystent/Asystentka ds. odpraw celnych i logistyki
Piotrkowice (pow. inowrocławski)
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Przygotowywanie etykiet na wytwarzane i sprzedawane produkty - edytowanie/przygotowywanie treści etykiet (w oparciu o szablony) zgodnie z zamówieniami przyjętymi do realizacji i zgodnie z asortymentem przewidzianym do wysyłek/sprzedaży,
Sporządzanie listów przewozowych - kompleksowe wypełnianie dokumentów zgodnie z zaplanowaną wysyłką na podstawie dostępnych danych,
Przygotowywanie pozostałych dokumentów związanych z wysyłką towarówtakich jak - szczegółowy raport z załadunku wysyłanego towaru, transport wyrobów gotowych, karta kontroli środka transportu, formularz weryfikacyjny dla kierowców przed rozpoczęciem trasy i inne,
Skuteczne przeprowadzanie odpraw celnych eksportowych oraz importowych i procedur z tym związanych,
Przeprowadzanie cyklicznych rozmów(nie rzadziej niż raz na kwartał) z współpracownikami na temat aktualnych dokumentów i standardów procesu,
Monitorowanie wysyłek i powrotów opakowań wielokrotnego użytku (prowadzenie rachunku ilościowego opakowań zwrotnych)
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej w branży spożywczej, zlokalizowanej około 15-20 minut od Inowrocławia, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Księgowa / Księgowy
• weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupów i sprzedaży (w tym transakcji zagranicznych),
• księgowanie wyciągów bankowych, kart kredytowych i kasy,
• pomoc w sporządzaniu deklaracji JPK_V7 oraz Vat UE,
• rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
Pozyskiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi klientami wykorzystując potencjał firmy w każdym dostępnym sektorze (korzystając m.in. metod prospectingowych) w Polsce i rynku międzynarodowym
Proaktywny rozwój relacji biznesowych z korzyścią dla obu stron
Aktywne poszukiwanie nowego rynku m.in. w sektorze publicznym oraz rozbudowa portfolio
Przygotowanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji zgodnie z potrzebami klienta, przy wsparciu ekspertów z różnych działów firmy
Kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży nowoczesnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb dalszego rozwoju klientów (cross-selling, up-selling) poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
Skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych w efekcie, których zostanie podpisana umowa
Inicjowanie i uczestniczenie w strategicznych spotkaniach z klientami, w tym negocjowanie warunków współpracy
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi każdego klienta poprzez ścisłe zarządzanie komunikacją na linii klient – firma
Udział w budowaniu i realizacji planów rozwojowych oraz strategii sprzedażowej firmy wraz z budową świadomości marki
Reprezentowanie firmy na różnego rodzaju konferencjach, targach oraz spotkaniach biznesowych
Budowanie bazy klientów na rynku międzynarodowym oraz cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
Monitorowanie i analiza wyników sprzedażowych, trendów rynkowych i działań konkurencji
Pozyskiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi klientami wykorzystując potencjał firmy w każdym dostępnym sektorze (korzystając m.in. metod prospectingowych) w Polsce i rynku międzynarodowym
Proaktywny rozwój relacji biznesowych z korzyścią dla obu stron
Aktywne poszukiwanie nowego rynku m.in. w sektorze publicznym oraz rozbudowa portfolio
Przygotowanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji zgodnie z potrzebami klienta, przy wsparciu ekspertów z różnych działów firmy
Kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży nowoczesnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb dalszego rozwoju klientów (cross-selling, up-selling) poprzez spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
Skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych w efekcie, których zostanie podpisana umowa
Inicjowanie i uczestniczenie w strategicznych spotkaniach z klientami, w tym negocjowanie warunków współpracy
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi każdego klienta poprzez ścisłe zarządzanie komunikacją na linii klient – firma
Udział w budowaniu i realizacji planów rozwojowych oraz strategii sprzedażowej firmy wraz z budową świadomości marki
Reprezentowanie firmy na różnego rodzaju konferencjach, targach oraz spotkaniach biznesowych
Budowanie bazy klientów na rynku międzynarodowym oraz cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM
Monitorowanie i analiza wyników sprzedażowych, trendów rynkowych i działań konkurencji