Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Inspektora nadzoru ds. elektrycznych (NKP.111.24.2024)
Chorzów
Wygasła: 10.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego
2. nadzór nad przeprowadzonymi przeglądami instalacji elektrycznej
3. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem i realizacją robót budowlanych ( w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez zakład poprzez m.in.:
a. przygotowanie przedmiarów (kosztorysów w uzasadnionych przypadkach) na planowane roboty remontowe
b. przeprowadzanie wizji na obiekcie wraz z określeniem zakresu prac
4. uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych
w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji
5. określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców
PINB
wydziałów Urzędu Miasta
innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek zakładu
przygotowanie przedmiarów robót
6. kontrola wykonania przez gestorów sieci zabezpieczenia przyłączy w wykwaterowanych budynkach przeznaczonych do wyburzenia lub sprzedaży.
7. udział w wizjach i odbiorach oraz opiniowanie pism i kosztorysów przygotowanych przez zarządców dot. remontów na budynkach wspólnot mieszkaniowych
8. występowanie o warunki przyłączenia do sieci energetycznej
9. ścisła współpraca z Biurem Obsługi Mieszkańca
10. prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących robót oraz składanych wniosków
Inspektora nadzoru ds. elektrycznych (NKP.111.23.2024)
Chorzów
Wygasła: 08.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego
2. nadzór nad przeprowadzonymi przeglądami instalacji elektrycznej
3. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem i realizacją robót budowlanych ( w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez zakład poprzez m.in.:
a. przygotowanie przedmiarów (kosztorysów w uzasadnionych przypadkach) na planowane roboty remontowe
b. przeprowadzanie wizji na obiekcie wraz z określeniem zakresu prac
4. uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych
w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji
5. określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców
PINB
wydziałów Urzędu Miasta
innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek zakładu
przygotowanie przedmiarów robót
6. kontrola wykonania przez gestorów sieci zabezpieczenia przyłączy w wykwaterowanych budynkach przeznaczonych do wyburzenia lub sprzedaży.
7. udział w wizjach i odbiorach oraz opiniowanie pism i kosztorysów przygotowanych przez zarządców dot. remontów na budynkach wspólnot mieszkaniowych
8. występowanie o warunki przyłączenia do sieci energetycznej
9. ścisła współpraca z Biurem Obsługi Mieszkańca
10. prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących robót oraz składanych wniosków
Stanowisko urzędnicze w Dziale Technicznym (NKP.111.22.2024)
Chorzów
Wygasła: 31.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Działu.
2. Bieżąca obsługa poczty elektronicznej Działu.
3. Spisywanie umów dotyczących zwrotów poniesionych nakładów za wymianę stolarki otworowej przez najemców we własnym zakresie.
4. Przygotowanie pism
koniecznych wykresów i zestawień na potrzeby Działu.
5. Dopilnowanie terminów bieżącej korespondencji Działu oraz koniecznych
do przygotowania protokołów.
6. Przygotowanie dokumentacji związanej z protokołami odbioru z tytułu rękojmi i gwarancji.
7. Opisywanie i przygotowywanie korespondencji związanej z interwencjami
u Zastępcy Prezydenta Miasta.
8. Przyjmowanie na bieżąco interwencji telefonicznych jak i osobistych najemców
a w przypadku spraw bezpośrednio związanych z inspektorem nadzoru opisywanie spraw celem dalszej realizacji.
9. Obsługa programu REMONTY.
10. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego dotyczących pracy zgodnej z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
1. Prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika kart wypłaconego wynagrodzenia za pracę i innych
świadczeń związanych z pracą oraz wniosków pracownika o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.
2. Obsługa programu PŁATNIK.
3. Prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym pracowników.
4. Weryfikacja dokumentów będących podstawą obliczania wynagrodzeń podstawowych
dodatków
premii i innych składników płac
odpraw
odszkodowań
ekwiwalentów
zasiłków i innych należności
dla pracowników.
5. Sporządzanie list płac dla pracowników w terminach określonych w regulaminie pracy. Dotyczy
to również zasiłków rozliczanych z ZUS-em.
6. Weryfikacja dokumentów związanych z naliczeniem wynagrodzeń z tytułu umów cywilno prawnych
oraz sporządzanie listy płac.
7. Dokonywanie potrąceń dobrowolnych z list płac (PZU
PKZP
Związki Zawodowe
pożyczki ZFŚS
rachunki rozliczeniowe
zajęcia wynagrodzenia za pracę). Prowadzenie wymaganej korespondencji.
8. Dokonywanie obowiązkowych potrąceń z tytułu ubezpieczeń społecznych
podatku dochodowego
od osób fizycznych
składek PPK zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych
prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie
korespondencji z urzędami Komorników Sądowych.
10. Wyliczanie i sporządzanie listy płac dodatkowego wynagrodzenia rocznego.
11. Wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu jako załącznika do wniosku o emeryturę
lub rentę z tytułu niezdolności do pracy
kapitału początkowego dla potrzeb organu rentowego ZUS.
12. Sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom
zleceniobiorcom
świadczeniobiorcom
rocznych (miesięcznych na prośbę pracownika) raportów dla osoby ubezpieczonej ZUS RMUA.
13. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS
zaliczek
na podatek dochodowy od osób fizycznych
wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników
oraz innych potrąceń z list płac.
14. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na żądanie pracownika w określonym celu.
15. Współudział przy sporządzaniu sprawozdań GUS
finansowo-księgowych.
16. Przygotowanie i kontrola zgodności danych do sporządzenia rocznych informacji o przychodach.
17. Sporządzanie umów cywilno prawnych.
18. Przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników
pochodnych od wynagrodzeń
Stanowisko urzędnicze w Dziale Finansowo - Księgowym
Chorzów
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów księgowych.
2. Dekretacja i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu FK i Kontroling.
3. Wprowadzanie faktur do rejestrów VAT.
4. Księgowanie w systemie FK wyciągów bankowych.
5. Wprowadzanie do systemu FK i uzgadnianie należności
kosztów i wpłat dotyczących lokali mieszkalnych
i użytkowych.
6. Analiza i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych
przygotowywanie danych do sprawozdań.
7. Archiwizacja dokumentów.
8. Obsługa programu pocztowego E-DOK
1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków
2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem
realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez Zakład
3. przeprowadzanie przeglądów budynków
4. przygotowanie przedmiarów
kosztorysów na planowane roboty remontowe
5. uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych
w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji
6. określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców
PINB
wydziałów Urzędu Miasta
innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - KONKURS
Chorzów
Wygasła: 10.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm
zw. dalej ustawą PZP)
a także zamowień nie objętych ww. ustawa zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Zakładu
w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej i proceduralnej postępowań tj.:
a) przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków dot.konieczności udzielania zamówień publicznych;
b) opracowywanie zapisów specyfikacji warunków zamówienia i załaczników do niej we współpracy z innymi działami;
c) obsługa portalu e-Zamówienia;
d) opracowywanie pism w ramach korespondencji z wykonawcami;
e) przeprowadzenie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
badanie i ocena złożonych ofert;
f) koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy;
g) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności;
2. Prowadzenie rejestru umów;
3. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu;
4. sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;
5. Doradztwo komórkom organizacyjnym i konsultacja w zakresie interpretacji oraz przestrzegania wewnętrznych uregulowań dot. zamówień publicznych;
6. Obsługa programu pocztowego E-DOK;
7. Inne bieżące prace związanie z funkcjonowaniem działu
Urzędnik w Dziale "Czynszów i Rozliczeń Mediów" Nabór
Chorzów
Wygasła: 20.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1.prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem spraw sądowych lokali mieszkalnych
użytkowych
garaży
gruntów
ZOZów
Targów i innych kontrahentów;
2.wprowadzanie zmian i danych na kartach lokali jak wyżej
związanych z prowadzeniem i rozliczaniem spraw sądowych;
3.przygotowanie wnisków o wyksięgowanie i przywrócenie zaległości zasądzonych z ksiąg rachunkowych - należności pozabilansowe;
4.księgowanie na kontach lokali jak wyżej
dokumentów dotyczących spraw sądowych na podstawie informacji z NR;
a.kosztów procesu
b.opłat egzekucyjnych
c.kosztów adwokackich w egzekucji
d.pozwów
e.korekt spraw sądowych
f.należności pozabilansowych
g.należności nieściągalnych
h.naliczanych odsetek
5.opracowanie dokumentacji dla NR;
6.bieżące włączanie do akt otrzymanej korespondencji i archiwizacja dokuemtnów spraw sądowych;
7.rozliczanie spraw sądowych budynków przekazanych;
8.nadawanie numerów SIMP dla lokali jak wyżej - sprawy sądowe;
9. opracowanie danych i sprawozdań na potrzeby UM oraz innych komórek organizacyjnych ZK PGM;
10.opracowanie wyciągów bankowych
raportów kasowych
raportów SIMP na potrzeby prawidłowego zaksięgowania wpłat na lokale;
11.prawidłowa klasyfikacja wpłat i ich księgowanie;
12.przygotowanie do wypłaty dokumentów z tytułu nadpłat czynszowych;
13.informowanie działu prawnego o dobrowolnych wpłatach najemców
dzierżawców i użytkowanikow lokali wobec których toczy się egzekucja komornicza;
14.prowadzenie korespondencji w zakresie rozliczeń spraw sądowych oraz bieżących należności;
15.rozpatrywanie reklamacji związanych z rozliczeniem spraw sądowych;
16.drukowanie książeczek czynszowych;
17.obsługa mieszkańców
najemców i dzierżawców;
18.obsługa programu pocztowego E-DOK;
pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków,
prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez Zakład,
przeprowadzanie przeglądów budynków,
przygotowanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe,
uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji,
określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji
Stanowisko urzędnicze w dziale Zamówień Publicznych
Chorzów
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm., zw. dalej ustawą PZP),
a także zamówień nie objętych ww. ustawą zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Zakładu,
w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej i proceduralnej postępowań tj.:
a) przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków dot. konieczności udzielenia zamówień publicznych,
b) opracowywanie zapisów specyfikacji warunków zamówienia i załączników do niej we współpracy z innymi działami,
c) obsługa portalu e-Zamówienia,
d) opracowywanie pism w ramach korespondencji z wykonawcami,
e) przeprowadzenie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, badanie i ocena złożonych ofert,
f) koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy,
g) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności
1. prowadzenie rejestrów umów,
2. obsługa Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu,
3. sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
4. doradztwo komórkom organizacyjnym i konsultacja w zakresie interpretacji oraz przestrzegania wewnętrznych uregulowań dot. zamówień publicznych,
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zadłużeniami w opłatach czynszowych
i eksploatacyjnych z tytułu najmu lokali mieszkalnych, pozostających w dyspozycji Gminy Chorzów
2. Prowadzenie czynności windykacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
3. Bieżąca analiza i weryfikacja osób zalegających z płatnościami
4. Analiza realizacji wydanych decyzji ratalnych
5. Generowanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, zgodnie z obowiązującą instrukcją windykacyjną
6. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę lub eksmisję w tym sporządzanie wykazów zaległości
7. Przygotowywanie korespondencji w zakresie ustalonym regulaminem organizacyjnym
8. Opracowywanie tzw. fiszek (tj. kompleksowej informacji na temat lokatora, lokalu, wysokości zadłużenia, prowadzonych czynności windykacyjnych)
9. Obsługa stron w zakresie prowadzonych działań windykacyjnych (przyjmowanie osobistych i telefonicznych interwencji dłużników i informowanie o możliwościach spłaty zadłużenia)
10. Analiza oraz monitorowanie regulowania bieżących należności przez uczestników programu „Praca za czynsz”