Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (118)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 118 )
Raw Materials and Packaging Planner
Przemysłowa 2, Nowa Sól
Wygasła: 25.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Reporting to the Product Availability Manager, you will be responsible for managing the supply of raw materials and packaging to the Nowa Sol production site, to ensure the production plan is met whilst also ensuring demand requirements & inventory targets are achieved. By understanding & analysing a range of factors including customer forecasts, supplier lead times, minimum order quantities, shipping methods, storage constraints & production requirements, you will manage the life cycle of the products in your area from concept to run out, providing clear communication and always minimizing exposure. Developing & maintaining supplier relationships to ensure that communication & supply of information is always at the highest level is a critical part of this role. You will also have the opportunity to identify and implement initiatives to optimize stock holding & ensure that initiatives are tracked & the expected benefit is delivered
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista Logistyki i Obsługi Klienta
Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Specjalista Logistyki i Obsługi Klienta będziesz pracować w trybie hybrydowym i będziesz zapewniać wsparcie w celu realizacji strategii dla rynku Polskiego
Jako Specjalista Logistyki i Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie realizacją zamówień klientów, skrupulatnie dbając o płynność przekazu między różnymi sektorami biznesowymi a klientami. Twoim głównym celem jest zapewnienie ciągłości dostaw produktów i odpowiedniej dostępności asortymentu, co przyczynia się do efektywnej obsługi klienta oraz utrzymania wysokiej jakości usług
Ponadto w roli Specjalisty Logistyki i Obsługi Klienta poprzez efektywną koordynację swoich działań, wpłyniesz na jakość sprawnej działalności handlowej i zapewnisz pozytywne doświadczenia zakupowe dla klientów AB Foods w Europie
Jako Specjalistę Logistyki i Obsługi Klienta w AB Foods Polska Sp. z o.o. Twoje zadania będą obejmować także obsługę zamówień klientów AB Foods w Polsce, włączając w to wprowadzenie ich do systemu, przekazanie do realizacji oraz wystawienie faktur sprzedaży, monitorowanie wskaźnika realizacji dostaw przez Operatora Logistycznego pod kątem terminowości i kompletności, analizę i zapewnienie prawidłowych stanów magazynowych produktów, w tym monitorowanie zgodności stanów magazynowych w systemie S21 ze stanami raportowanymi przez Operatora Logistycznego, obsługę procesu reklamacji zgodnie z procedurami. Współpracę z firmami transportowymi oraz agencjami celnymi w zakresie dostaw produktów do magazynu
Jako Technik Elektryk będziesz pracować w trybie 3-zmianowym i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie wspólna praca nad modernizacją maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Elektryk, będąc również członkiem zespołu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości. Do Twoich zadań będą należeć również Diagnozowanie, naprawa maszyn, usuwanie problemów mechanicznych, elektrycznych i z zakresu automatyki. Wykonywanie przyłączeń urządzeń elektrycznych
Jako Specjalista Łańcucha Dostaw będziesz pracować w trybie hybrydowym i będziesz zapewniać wsparcie w celu realizacji strategii dla rynku Polskiego
Jako Specjalista Łańcucha Dostaw będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie realizacją zamówień klientów, skrupulatnie dbając o płynność przekazu między różnymi sektorami biznesowymi a klientami. Twoim głównym celem jest zapewnienie ciągłości dostaw produktów i odpowiedniej dostępności asortymentu, co przyczynia się do efektywnej obsługi klienta oraz utrzymania wysokiej jakości usług
Ponadto w roli Specjalisty Łańcucha Dostaw poprzez efektywną koordynację swoich działań, wpłyniesz na jakość sprawnej działalności handlowej i zapewnisz pozytywne doświadczenia zakupowe dla klientów AB Foods w Europie
Jako specjalista łańcucha dostaw w AB Foods Polska Sp. z o.o. Twoje zadania będą obejmować także obsługę zamówień klientów AB Foods w Polsce, włączając w to wprowadzenie ich do systemu, przekazanie do realizacji oraz wystawienie faktur sprzedaży, monitorowanie wskaźnika realizacji dostaw przez Operatora Logistycznego pod kątem terminowości i kompletności, analizę i zapewnienie prawidłowych stanów magazynowych produktów, w tym monitorowanie zgodności stanów magazynowych w systemie S21 ze stanami raportowanymi przez Operatora Logistycznego, obsługę procesu reklamacji
Jako Specjalista ds. Kluczowych Klientów będziesz pracować w trybie hybrydowym i będziesz zapewniać wsparcie Zespołowi Sprzedaży w celu realizacji strategii dla rynku Polskiego
Jako Specjalista ds. Kluczowych Klientów będziesz odpowiedzialny/a za przygotowanie analiz i raportów oraz kontrolę budżetów kontraktowych i promocyjnych. Realizując zadania w tej roli będziesz na bieżąco analizował/a wyniki u poszczególnych klientów, sugerował/a możliwe
rozwiązania oraz wspierał/a Zespół w procesie prognozowania i budżetowania sprzedaży
Ponadto w roli Specjalisty ds. Kluczowych Klientów będziesz osobą odpowiedzialną za prowadzenie korespondencji z Klientami przede wszystkim uwzględniającej zmiany i aktualizacje cenników, karty produktów i wszelkie informacje dotyczące zmian parametrów asortymentu oraz propozycje promocji
Jako Technik Automatyk Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie 3-zmianowym (umowa o pracę) i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo i prowadzenie projektów modernizacji technicznych maszyn produkcyjnych, analizowanie usterek układów automatyki, poszukiwanie usterek przy użyciu narzędzi programistycznych sterowników PLC, obsługa i diagnozowanie robotów Fanuc
Jako Technik Automatyk Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
Jako Lider Zespołu Produkcji będziesz pracować w trybie 1-zmianowym (5 dni w tygodniu)
i będziesz koordynować zakresy zadań wykonywanych przez pracowników, kontrolować dokumentację magazynową, a także kontrolować stany magazynowe w celu zapewnienia realizacji planu produkcyjnego zgodnie z założeniami
Jako Lider Zespołu Magazynu będziesz zarządzać rozwojem Twojego zespołu Magazynierów. Będąc Liderem Zespołu będziesz wspierać dobrostan pracowników, dbać o jakość codziennych doświadczeń Twojego Zespołu w AB World Foods, zarządzać swoim zespołem, dbać o pozytywne relacje w Zespole, rozwijać siebie w zakresie zarządzania ludźmi, rozwijać siebie w zakresie kompetencji komunikacyjnych i motywowania
Ponadto w roli Lidera obszaru będziesz osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesami prac magazynowych, a także realizacją ciekawych długofalowych projektów własnych
Jako Młodszy Księgowy będziesz pracować w trybie 1-zmianowym (5 dni w tygodniu)
Będziesz odpowiedzialny/a za kompletowanie i walidację dokumentów zgodnie ze standardami naszej spółki. Twym zadaniem będzie także księgowanie dokumentów w naszym systemie finansowo-księgowym, zapewniając precyzyjność i zgodność z obowiązującymi przepisami
Dodatkowo, będziesz sporządzać rekoncyliacje rejestrów pomocniczych do Księgi Głównej, co przyczyni się do utrzymania klarowności i dokładności naszych ksiąg. Będziesz aktywnie uczestniczyć w procesie zamknięcia miesiąca, dbając o sprawną organizację działań w tym kluczowym okresie rozliczeniowym
Ponadto, będziesz zaangażowany/a w przygotowywanie raportów miesięcznych, niezbędnych do skutecznego raportowania wyników przedsiębiorstwa. Twoja rola obejmie aktywne uczestnictwo w audytach zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, zapewniając pełną zgodność i transparentność w naszych działaniach finansowych. Współpraca przy audytach będzie kluczowa dla utrzymania wysokich standardów kontrolnych i zabezpieczenia integralności naszych finansów
Jako Administrator Wdrażania Nowych Produktów będziesz administrować dokumentacją związaną z wdrażaniem nowych produktów oraz wspierać proces wdrażania nowych produktów
Będziesz miał możliwość zdobycia podstawowej wiedzy na temat procesu wdrażania nowych produktów. Poznasz proces produkcyjny oraz surowce w nim wykorzystywane
Nauczymy Cię korzystania ze specjalistycznego oprogramowania używanego do tworzenia nowych receptur
Jako Administrator Wdrażania Nowych Produktów będziesz miał możliwość poznania i wykonywania podstawowych badań laboratoryjnych oraz interpretacji ich wyników. Będziesz aktywnie brać udział w określaniu daty ważności nowych produktów
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie 3-zmianowym (umowa o pracę) i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie modernizacja maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie pokładów własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w projektach, spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
Audytor Systemów Jakości i Bezpieczeństwa Żywności
Przemysłowa 2, Nowa Sól
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie audytami wewnętrznymi związanymi z międzynarodowymi standardami produkcji żywności, m.in. HACCP, BRC (koordynacja realizacji harmonogramu audytów/inspekcji/testów identyfikowalności)
Wykonywanie analizy luk (gap analysis) względem wymogów klientów oraz standardów
Analiza przyczyn źródłowych reklamacji konsumenckich oraz klientów, wdrażanie działań prewencyjnych
Weryfikacja skuteczności działań korygujących poprzez audyty
Udział w projektach związanych z rozwojem produktów
Szkolenia związane z zagadnieniami związanymi z bezpieczeństwem żywności
Udział w procesie zarządzania dokumentacją w obrębie Systemu Jakości ABWF Nowa Sol
Przygotowanie raportów miesięcznych
Aktywne uczestnictwo w programach promujących zmianę na lepsze m.in. Food Safety Culture, projekty grupowe, projekty CI
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie weekendowym (piątek – sobota – niedziela) i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie modernizacja maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie pokładów własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w projektach, spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie 3-zmianowym (umowa o pracę) i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie modernizacja maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie pokładów własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w projektach, spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
Jako Lider Zespołu Produkcji będziesz pracować w trybie 3-zmianowym (5 dni w tygodniu)
i będziesz koordynować zakresy zadań wykonywanych przez pracowników, kontrolować dokumentację produkcyjną, a także kontrolować stany magazynowe
Jako Lider Zespołu Produkcji będziesz zarządzać rozwojem Twojego zespołu operatorów maszyn, a także operatorów kluczowych. Będąc Liderem Zespołu będziesz wspierać dobrostan pracowników, dbać o jakość codziennych doświadczeń Twojego Zespołu w
AB World Foods, zarządzać swoim zespołem, dbać o pozytywne relacje w Zespole, rozwijać siebie w zakresie zarządzania ludźmi, rozwijać siebie w zakresie kompetencji komunikacyjnych i motywowania
Ponadto w roli Lidera obszaru będziesz osobą odpowiedzialną za zarządzanie pobieraniem materiałów potrzebnych do produkcji oraz rejestrowaniem zlecenia produkcyjnego
i rozliczaniem zużycia sosów i materiałów produkcyjnych, wykonywania wyniku założonego planu produkcyjnego, a także realizacją ciekawych długofalowych projektów własnych
Interest in environmental issues and reducing CO2 emissions: The candidate should be interested in ecology and willing to learn and develop in the area related to reducing CO2 emissions;
Analytical thinking: Ability to analyze processes, documentation and data related to CO2 emissions and environmental management;
Ability to prepare documentation and procedures: Ability to precisely prepare documents and procedures related to environmental management and CO2 emission reduction;
Independence and responsibility: Readiness to independently perform assigned tasks and take responsibility for one's part of the work as part of a larger project;
Communication skills: Ability to conduct meetings with partners, exchange information and cooperate in a team;
Attention to detail: Precision and scrupulousness in the performance of duties, especially when preparing documentation and analyzing processes;
Motivation and commitment: Willingness to actively participate in the project, striving to achieve goals related to reducing CO2 emissions and implementing the ISO14007 certificate;
Availability to learn and develop: Readiness to learn and explore topics related to CO2 emission reduction and environmental management;
Initiative and creativity: Ability to propose own solutions and initiative in searching for new ways to reduce CO2 emissions;
Adaptability: The ability to quickly absorb new information and adapt to changing project conditions
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie 3-zmianowym i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji
i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne przy użyciu Systemu CMMS
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie modernizacja maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie pokładów własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w projektach, spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
Lead low-investment capital projects from concept (scope, benefits, justification) through completion to ensure that projects are successfully delivered;
Ensure the successful handover of projects to the owner with all necessary documentation in place;
Manage capex process documentation on site;
Health & Safety process adhered to;
Preparation of detailed project installation and commissioning schedules;
Supporting the Project Manager to deliver the overall site capex agenda;
Tracking, building, and managing project files for all "live" projects.;
Raise purchase orders, control finances against each project, schedule meetings, and carry out day-to-day administrative tasks;
Arrange business travel and shipment for suppliers, manage team invoices;
Provide high quality finance support for the Nowa Sól and Leigh Manufacturing teams including a strong understanding of manufacturing cost drivers and financial KPI reporting in the function
Ensure site performance is understood and the impacts of this to the cost base. Maintain and develop new reports that highlight performance and bring the insights to the business
Support the delivery of the financial forecast and budget cycle for manufacturing
Deliver costing of new products, attending meetings with various stakeholders
Examples of what this role will support:
Work as a member of the supply chain finance team consisting of both local members and those based in the UK and potentially Hubs
Work closely with Finance and operational colleagues across multiple sites in the UK and internationally, including broader group
Deputise for the business partners as required
Support the wider Supply Chain finance team where required in Logistics, Capital Investment, Procurement and Commercial reporting
Examples of what this role will have involvement in:
Proactively support finance processes in Finance and Supply Chain across some areas including reporting, financial controls and process. Use standard methods and tools on a day to day basis to track and share benefits
Support the site business partners and assist major project development work within Manufacturing
The purpose of working in this position is to effectively follow processes in order to launch new products. The person in this position is conducting production trials, while ensuring that food safety procedures are followed. In addition, a person is responsible for preparing information for artwork generation process in line with legal requirements
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Ruchu
Nowa Sól
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie wyłącznie weekendowym (piątek 12h, sobota 12h, niedziela 12h) + premia wyrównująca 4h w oparciu o umowę o pracę i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji
i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne przy użyciu Systemu CMMS
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie modernizacja maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie pokładów własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w projektach, spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
You are the one who’s going to develop strong lines of communication between the engineering shift and the manufacturing teams;
You’re going to attend daily/weekly team reviews (manufacturing and engineering);
You’re going to work with the Lead Engineers and Maintenance Manager to bridge skills gaps within the department;
Your role is about managing and controlling site operational and engineering software and also to provide software troubleshooting advice and assistance were required;
You’re going to carry out regular review of PPMs to ensure suitability, engage in CI activities when required and support the engineering team where necessary;
You’ll have to ensure the highest standards of health & safety, food safety and other manufacturing practices are being achieved and maintained by yourself and within the wider department;
You’re going to maintain winning ways behaviours around company policies;
You’re going to work with the shift engineers to deliver line improvements;
You pay your attention to carry out all tasks or duties which are deemed appropriate by your line manager;
You’re going to work with Capex team and IT as required to implement automation and data capture projects;
Examples of what this role will have involvement in:
You’d be engaged in Shopfloor data capture, control protocol and philosophy, CMMS Super User;
You’re going to be able to issue permits to ABWF employees and contractors;
You are going to be a part of the engineering escalation process;
You are the one who’s going to develop strong lines of communication between the engineering shift and the manufacturing teams;
You’re going to attend daily/weekly team reviews (manufacturing and engineering);
You’re going to work with the Lead Engineers and Maintenance Manager to bridge skills gaps within the department;
Your role is about managing and controlling site operational and engineering software and also to provide software troubleshooting advice and assistance were required;
You’re going to carry out regular review of PPMs to ensure suitability, engage in CI activities when required and support the engineering team where necessary;
You’ll have to ensure the highest standards of health & safety, food safety and other manufacturing practices are being achieved and maintained by yourself and within the wider department;
You’re going to maintain winning ways behaviours around company policies;
You’re going to work with the shift engineers to deliver line improvements;
You pay your attention to carry out all tasks or duties which are deemed appropriate by your line manager;
You’re going to work with Capex team and IT as required to implement automation and data capture projects;
Examples of what this role will have involvement in:
You’d be engaged in Shopfloor data capture, control protocol and philosophy, CMMS Super User;
You’re going to be able to issue permits to ABWF employees and contractors;
You are going to be a part of the engineering escalation process;
As Site Engineering Manager you will be leading the Engineering team and Maintenance team, investigating new engineering technologies and the latest equipment developments to planned assess the feasibility of implementing on site, working with the Maintenance team to find ways to improve ways of working and effectiveness of the department
Also you will be working with the Engineering, Maintenance & Capital Projects teams to generate and deliver plans for annual shutdowns, leading the Health, Safety & Environment agenda for the engineering department, including statutory compliance and energy management, shape ESG agenda, support Maintenance, H&S and QA departments in preparations for external and internal audits, managing the engineering & maintenance budget, managing the operation and maintenance of site services
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz pracować w trybie 3-zmianowym i pełnić nadzór nad liniami produkcyjnymi w zakresie bieżących napraw i usuwania awarii oraz regulacji
i przezbrojeń, a także będziesz wykonywać przeglądy okresowe oraz prace remontowo-konserwacyjne przy użyciu Systemu CMMS
Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie modernizacja maszyn pod kątem zwiększenia produktywności i niezawodności, a także rozwijanie pokładów własnej wiedzy i codzienne zdobywanie doświadczenia poprzez uczestnictwo w projektach, spotkaniach i szkoleniach
Jako Technik Utrzymania Ruchu będziesz analizować przyczyny problemów na liniach produkcyjnych, wyciągać wnioski i aktywnie działać w celu zapobiegania tych samych problemów w przyszłości
We have a brilliant opportunity to join our Maintenance & Engineering Team to lead the successful delivery of efficient operation of the factory based on an effectively built motivated team members
What’s the role about?
To provide motivating and dynamic leadership and development for the engineering department at the Nowa Sol site, through the implementation of an agreed strategy that continues to move the site towards its vision of becoming a world class manufacturing facility. To ensure site operational readiness, maintenance and development of the plant's technical infrastructure, and complying to customer requirements as well as legal regulations
Also you will be working with the Engineering, Maintenance & Capital Projects teams to generate and deliver plans for annual shutdowns, leading the Health, Safety & Environment agenda for the engineering department, including statutory compliance and energy management, shape ESG agenda, support Maintenance, H&S and QA departments in preparations for external and internal audits, managing the engineering & maintenance budget, managing the operation and maintenance of site services
Apply the purchase order process to ensure efficient and effective processing
Develop and maintain supplier relationships to ensure that communication and supply of information is always at the highest level
Ensure material inventory is held within agreed limits and available on site to deliver weekly production plans
Identify and implement initiatives to optimize inventory holding further and ensure that initiatives are tracked and the expected benefit is delivered
Manage the life-cycle of designated products from concept to run-out providing clear communication and minimizing exposure
Maintain data within the MRP systems & have a clear understanding of the data and its relationship to schedule creation
Produce and analyse various weekly and periodic reports including:
a) Slow moving and obsolete raw materials and packaging with action plans
b) Inventory balances by item against targets
c) New product proposal and material exposures
Examples of what this role will have involvement in:
Key decisions and recommendations will be required through sound analysis based on Customer forecast, supplier lead times, minimum order quantities, incremental order quantities, shipping methods, storage constraints and production requirements. Although there is no direct budget ownership, these decisions directly impact spend within the business and as such carry a level of responsibility and traceability
Success in the role will be measured through production PVA reporting and working capital targets
Specjalista ds. Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)
Warszawa
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie krótko i długoterminowej strategii trade marketingowej dla rynku
Zarządzanie portfolio powierzonych produktów, analiza efektywności oferty, aktualizacja oferty w oparciu o dostępne w grupie produkty
Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o osiąganie założonych poziomów rentowności i zakładanych poziomów sprzedaży
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz firmami badawczymi
Prowadzenie analiz realizacji celów sprzedażowych i rynkowych
Współpraca z zespołem ds. rozwoju produktu, w celu stworzenia produktu zgodnego z założeniem projektowym
Proaktywna i dobrze zaplanowana komunikacja z odpowiednimi współpracownikami, z działów takich jak marketing, dział rozwoju procesu, finansów, inżynierii, zapewnienia jakości dostawców, planowania i zespołu produkcji
Wykonywanie próbek na małą skalę w środowisku kuchennym
Przeprowadzanie prób na liniach produkcyjnych i Sporządzanie raportów z wykonywanych prób
Specjalista ds. Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)
Warszawa
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie krótko i długoterminowej strategii trade marketingowej dla rynku
Zarządzanie portfolio powierzonych produktów, analiza efektywności oferty, aktualizacja oferty w oparciu o dostępne w grupie produkty
Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o osiąganie założonych poziomów rentowności i zakładanych poziomów sprzedaży
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz firmami badawczymi
Prowadzenie analiz realizacji celów sprzedażowych i rynkowych
Obsługa zamówień klientów, poprzez ich wprowadzenie do systemu i przekazanie do realizacji
Wystawianie faktur sprzedaży i ich wysyłka
Analiza oraz zapewnienie prawidłowego poziomu stanów magazynowych produktów AB Foods Polska Sp. z o.o
Monitorowanie zgodności stanów magazynowych
Zakupy towaru pod bieżącą i promocyjną sprzedaż. Współpraca z oddziałami firm ABF w zakresie dostępności produktów
Współpraca z działami Sprzedaży oraz Marketingu w zakresie planów sprzedażowych promocyjnych oraz dostępności produktów. Monitorowanie wyników sprzedaży i analiza planów sprzedażowych i promocyjnych
Obsługa procesu reklamacji
Współpraca z firmami transportowymi oraz agencją celną w zakresie dostaw produktów do magazynu zewnętrznego
Współpraca z Operatorem Logistycznym i działem przepakowań w zakresie monitorowania wskaźnika realizacji dostaw oraz dostępności produktu
Zarzadzanie bazą instrukcji przepakowań produktów. Współpraca z działem Marketingu w zakresie zmian produktowych, etykiet
Prowadzenie oraz zarządzanie archiwum dokumentacji sprzedażowej oraz zakupów
Obsługa zamówień klientów , poprzez ich wprowadzenie do systemu i przekazanie do realizacji
Wystawianie faktur sprzedaży i ich wysyłka
Analiza oraz zapewnienie prawidłowego poziomu stanów magazynowych produktów
Monitorowanie zgodności stanów magazynowych w systemie S21 ze stanami raportowanymi przez Operatora Logistycznego
Zakupy towaru pod bieżącą i promocyjną sprzedaż. Współpraca z oddziałami firm ABF w zakresie dostępności produktów
Współpraca z działami Sprzedaży oraz Marketingu w zakresie planów sprzedażowych promocyjnych oraz dostępności produktów. Monitorowanie wyników sprzedaży i analiza planów sprzedażowych i promocyjnych
Obsługa procesu reklamacji zgodnie z procedurą
Prowadzenie oraz zarządzanie archiwum dokumentacji sprzedażowej oraz zakupów
Współpraca z firmami transportowymi w zakresie dostaw produktów do magazynu zewnętrznego
Współpraca z agencją celną w zakresie dostaw produktów do magazynu zewnętrznego
Współpraca z Operatorem Logistycznym w zakresie monitorowania wskaźnika realizacji dostaw oraz dostępności produktu. Współpraca z działem przepakowań
Zarzadzanie bazą instrukcji przepakowań produktów. Współpraca z działem Marketingu w zakresie zmian produktowych, etykiet