Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
tworzenie i realizacja planów sprzedażowych, w tym: tworzenie celów sprzedażowych dla poszczególnych działów, koordynacja ich realizacji, ustalanie budżetów, prognozowanie przychodów, monitorowanie i analiza wskaźników efektywności sprzedaży itp.,
analiza rynku i konkurencji, w tym monitorowanie trendów sprzedażowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych,
planowanie i koordynacja działań mających na celu podnoszenie wyników sprzedażowych,
zarządzanie zespołem (w tym szkolenie i wsparcie rozwoju pracowników powiązanych ze sprzedażą) i nadzór nad osiąganiem założonych celów sprzedażowych,
monitorowanie osiąganych wyników oraz opracowywanie raportów i analiz wyników sprzedaży,
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi,
ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i optymalizacji procesów oraz osiągnięcia celów sprzedażowych
tworzenie i realizacja planów sprzedażowych, w tym: tworzenie celów sprzedażowych dla poszczególnych działów, koordynacja ich realizacji, ustalanie budżetów, prognozowanie przychodów, monitorowanie i analiza wskaźników efektywności sprzedaży itp.,
analiza rynku i konkurencji, w tym monitorowanie trendów sprzedażowych i identyfikacja nowych możliwości biznesowych,
planowanie i koordynacja działań mających na celu podnoszenie wyników sprzedażowych,
zarządzanie zespołem (w tym szkolenie i wsparcie rozwoju pracowników powiązanych ze sprzedażą) i nadzór nad osiąganiem założonych celów sprzedażowych,
monitorowanie osiąganych wyników oraz opracowywanie raportów i analiz wyników sprzedaży,
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi,
ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia i optymalizacji procesów oraz osiągnięcia celów sprzedażowych
dbanie o prawidłowy przepływ informacji odnośnie oferowanych produktów (przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych, wprowadzanie i aktualizowanie produktów w systemie komputerowym firmy, informowanie klientów o dostępności produktów, zmianach terminów publikacji itp.),
realizacja planów sprzedażowych oraz strategii handlowej firmy,
przygotowywanie raportów i analiz wyników sprzedaży,
doskonalenie i optymalizacja procesów sprzedażowych,
ścisła współpraca z innymi działami firmy (m.in. w celu zapewnienia dostępności produktów, realizacji planu wysyłek itp.)