Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
Komunikacyjne wsparcie władz Uczelni w realizacji zadań statutowych, związanych z realizacja strategii
Bieżąca weryfikacja czy proces komunikacji wewnętrznej przebiega prawidłowo oraz stałe dostosowywanie sposobów komunikacji do wciąż rosnącej organizacji
Rekomendowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi komunikacji, które będą odpowiadać potrzebom komunikacyjnym Uczelni oraz wspierać ich rozwój w kolejnych latach
Koordynowanie i realizacja projektów PR o charakterze wewnętrznym, w tym: nadzór nad realizacją oraz coroczna aktualizacja ,,Rocznego planu komunikacji”, inicjowanie oraz koordynowanie wydarzeń wewnętrznych i spotkań okolicznościowych dla pracowników, organizacja/koordynacja wyjazdów integracyjnych dla pracowników
Rozwój intranetu 3.0. – jako głównego portalu komunikacyjnego dla pracowników administracyjnych (m.in. kalendarz wydarzeń, administracja sekcji: “aktualności”, interakcje, czaty, współtworzenie treści do kanałów komunikacji wewnętrznej) oraz optymalizowanie innych wewnętrznych kanałów komunikacji (newslettery, mailingi)
Bieżące monitorowanie skuteczności komunikacji w organizacji m.in. na podstawie aktywności, statystyk wyświetleń
Wsparcie komunikacyjne Senatu, w tym: przygotowywanie i realizacja wewnętrznej komunikacji o nowych projektach, inwestycjach, przygotowywanie treści wystąpień Władz Uczelni (komunikaty wewnętrzne)
Organizacja i koordynowanie wydarzeń dla Władz Uczelni, w tym: wsparcie operacyjne związane z wyjazdami Władz Uczelni/wydarzeniami,
Komunikacja strategii Uczelni oraz realizacja przypisanych zadań w projektach strategicznych (w zakresie komunikacji wewnętrznej)
Współpraca z Działem HR w zakresie działań na rzecz pracowników,
Współpraca z Działem marketingu, w tym bieżące monitorowanie wydarzeń grupowych; przepływ informacji pomiędzy szkołą a Holdingiem
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wskazanym przez przełożonego, w tym: wsparcie w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi, np. Urząd Miasta, odpowiadanie na zaproszenia itp
Dokumentacja fotograficzna i video imprez wewnętrznych, spotkań okolicznościowych, wyjazdów integracyjnych, prowadzenie bazy istotnych wydarzeń z życia Uczelni na potrzeby kronik. Uporządkowania i zarchiwizowanie historycznych materiałów: pozyskanie zdjęć, filmów, komunikatów
ścisła współpraca i wsparcie w działaniach związanych z akredytacją kierunków studiów, a także przy opracowaniach wniosków o nadanie uprawnień do kształcenia na nowych kierunkach
koordynacja procesu opiniowania programów studiów przez partnerów biznesowych
koordynacja prac nad okresowymi raportami przeglądu kierunków studiów
opieka nad repozytoriami programów studiów i kart przedmiotów
koordynacja procesu organizacji wizyt studyjnych, wykładów eksperckich, w tym prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczość z ww. działań
prowadzenie, rozliczanie i sprawozdawczość z realizacji budżetów menedżerów kierunku
wsparcie organizacyjno-techniczne prac menedżerów kierunków
obsługa funkcjonowania Komisji ds. jakości prac dyplomowych i recenzji
koordynacja projektów/procesów polegających na wdrożeniu specjalistycznego oprogramowania, symulatorów, jak innych technologii wspierających dydaktykę
pozyskiwanie miejsc realizacji praktyk, staży i ofert pracy dla studentów
kompleksowa obsługa studentów w zakresie praktyk zawodowych (informacja, organizacja, weryfikacja) oraz pozostałej oferty biura karier
kompleksowa obsługa firm/instytucji przyjmujących studentów na praktyki (informacja, organizacja) oraz w zakresie pozostałej oferty biura karier (m. in. pośrednictwo pracy i staży płatnych)
prowadzenie dokumentacji biura karier
tworzenie i aktualizacja treści na stronach uczelni i w ekstranecie
Młodszy Specjalista ds. studiów niestacjonarnych z wykorzystaniem internetu
Poznań
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Konfigurowanie wzorców kursów na platformie Moodle
Konfigurowanie kursów na poszczególne półsemestry
Zlecanie kopii kursów na poszczególne półsemestry na rzecz wydziałów – klientów
Monitorowanie realizacji zadań wykładowców
Monitorowanie komunikacji w kursach w celu zapobiegania kryzysom
Weryfikacja zgłoszeń błędów od studentów i wykładowców w kursach (czy zgłoszenie jest zasadne, uściślenie zgłoszenia i uzupełnienie o dodatkowe informacje np. zrzut ekranu
Przypisywanie wykładowców i grup do kursów
Przygotowanie i aktualizacja kursów
Przygotowanie kursów z egzaminem semestralnym dla wydziałów i klientów na podstawie wzorców
Konfigurowanie skopiowanych kursów egzaminu semestralnego do użytku na wydziałach, u klientów
Komunikacja z wydziałami i klientami w sprawie przebiegu studiów oraz egzaminu semestralnego
Bieżąca współpraca z Wicekanclerzem m.in. w zakresie organizacji pracy, planowania i obsługi spotkań, przygotowania raportów, materiałów i prezentacji
Udział w tworzeniu komunikacji wydziałowej, zapewnienie przepływu informacji i materiałów wewnątrz wydziału (szczególnie w zakresie opiniowania merytorycznego dokumentów np. projektów grupowych)
Wsparcie organizacyjne wybranych zadań i projektów realizowanych na rzecz wydziału i projektów strategicznych – np. Rola PM, organizacja spotkań, zarządzanie dokumentami, dbanie o przepływ informacji - zgodnie z przypisaną rolą
Współpraca z Rektoratem, Działem Marketingu, Biurem Senatu i innymi jednostkami w zakresie organizacji ogólnofirmowych wydarzeń (jako reprezentacja wydziału)
Koordynacja prac w wybranych projektach wydziałowych - związanych z cyklicznymi wydarzeniami na Uczelni (Inauguracja, Absolutorium, etc)
Koordynacja trybu pracy z wynikami BAM na FiB (m.in. analiza aktualnych wyników BAM, kontakt z szefami działów/menedżerami kierunków w zakresie m.in. planowanych zmian i sposobu oraz terminu ich wdrożenia, raportowanie dla Zarządu, itp.);
Zapewnienie sprawnej obsługi technicznej budynków, w tym m.in.: odszukiwanie i zgłaszanie usterek (w przypadku drobniejszych – naprawa), prace konserwacyjne, asystowanie przy wykonywaniu zleconych usług przez firmy zewnętrzne, dbanie o oświetlenie (np. wymiana żarówek), wymiana zamków w drzwiach, dorabianie kluczy, transport przedmiotów, wyposażenia oraz urządzeń pomiędzy budynkami kampusu, udział w przemeblowaniach, uzupełnianie stanów magazynowych i zgłaszanie konieczności ich uzupełnienia
Obsługa techniczna dydaktyki
Realizacja procesów zakupów
Utrzymanie właściwej organizacji pomieszczeń i części wspólnych budynku
Młodszy specjalista ds. rekrutacji - Biuro Rekrutacji
Szczecin
Wygasła: 29.10.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
Młodszy specjalista ds. rekrutacji w Biurze Rekrutacji
Szczecin
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży B2B,
budowanie długotrwałych relacji z klientami WSB i pozyskiwanie nowych w procesie rekrutacji kandydatów na studia,
badanie potrzeb klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu oferty dedykowanej (głównie studia podyplomowe, MBA, szkolenia, a także studia wyższe),
wspieranie klientów w wyborze oferty dostosowanej do potrzeb biznesowych,
aktywne uczestnictwo w realizacji działań marketingowych (np. udział w targach, eventach),
praca z największą Grupą prywatnych uczelni w Polsce. Wysoce rozpoznawalną i cenioną na rynku szkolnictwa wyższego marką WSB
prowadzenie wybranych zajęć z języka angielskiego (zajęcia po 90 min.) zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Uczelnię: na studiach stacjonarnych (zajęcia w siedzibie uczelni) w terminach: poniedziałki i środy (z wyjątkiem przerw świątecznych), godz.: 8:00, 9:45, 11:30 i 13:15
współpraca przy układaniu testów zaliczeniowych
nadzorowanie aktywności studentów na platformie wspierającej zajęcia kontaktowe
Młodszy specjalista ds. rekrutacji Biuro Rekrutacji
Szczecin
Wygasła: 28.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
budować długotrwałe relacje z klientami WSB i pozyskiwać nowych w procesie rekrutacji kandydatów na studia
badać potrzeby klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz uczestniczyć w przygotowywaniu oferty dedykowanej (głównie studia podyplomowe, MBA, szkolenia, a także studia wyższe)
wspierać klientów w wyborze oferty dostosowanej do potrzeb biznesowych
aktywnie uczestniczyć w realizacji działań marketingowych (np. udział w targach, eventach)
pracować z największą Grupą prywatnych uczelni w Polsce. Wysoce rozpoznawalną i cenioną na rynku szkolnictwa wyższego marką WSB
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
Zapewnianie sprawnej obsługi technicznej budynków, w tym wykonywanie różnych napraw, konserwacji i drobnych remontów (w tym praca na wysokości)
Koordynowanie oraz obsługa techniczna dydaktyki, w tym organizacja i planowanie prac weekendowych (m.in. zabezpieczenie dodatkowego wyposażenia, ustawienie mebli, transport materiałów)
Realizacja procesów zakupów
Wprowadzanie środków trwałych i wyposażenia w systemie, znakowanie, koordynowanie procesów w tym zakresie
Utrzymanie właściwej organizacji pomieszczeń i części wspólnych budynku
Udzielanie bezpośredniego wsparcia dydaktykom w dziedzinie: formułowania i opisywania przedmiotowych efektów kształcenia,dostosowania metodyki zajęć do zakładanych efektów kształcenia, dostosowywania metodyki weryfikacji stopnia osiągania efektów kształcenia
Wspieranie dziekana w dziedzinie: oceny sposobu prowadzenia zajęć przez kadrę dydaktyczną, formułowania polityki rozwoju zawodowego (szkoleń) dydaktyków w dziedzinie metodyki realizacji zajęć
Udział we wdrażaniu projektów strategicznych związanych z rozwojem metodyki nauczania na uczelni: wdrażanie standardu metodycznego, wdrażanie modelu kompetencyjnego dydaktyków WSB, rozwój kursów na platformie Moodle, wdrażanie nowoczesnych narzędzi i metodyki nauczania
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
prowadzenie wybranych zajęć z języka angielskiego (zajęcia po 90 min.) zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Uczelnię (nie ma obowiązku aby Lektor prowadził wszystkie zajęcia wymienione poniżej, może podjąć się wszystkich godzin w tygodniu, lub zajęć tylko w weekendy, lub zajęć co 2 weekend)
współpraca przy układaniu testów zaliczeniowych
nadzorowanie aktywności studentów na platformie wspierającej zajęcia kontaktowe
Asystent/ka studenta z niepełnosprawnością ruchową
Poznań
Wygasła: 01.10.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
wspieranie studentki, będącej osobą poruszającą się na wózku, w czynnościach związanych z procesem kształcenia, a także funkcjonowania w Uczelni
poruszania się po uczelni i pokonywania ewentualnych barier architektonicznych, w tym w przemieszczania się między budynkami Uczelni,
noszenia i rozpakowywania torby,
ubierania i zdejmowania okrycia wierzchniego,
korzystania z urządzeń sanitarnych,
w razie potrzeby – sporządzanie notatek z zajęć i załatwianie bieżących formalności związanych z procesem kształcenia w dziekanacie i innych jednostkach organizacyjnych Uczelni
administrowanie nieruchomościami uczelni wraz z opieką nad salami dydaktycznymi
planowanie i kontrola terminowości realizacji przeglądów technicznych wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wewnętrznymi (realizacja zaleceń z przeglądów)
prowadzenie dokumentacji podległych nieruchomości
obsługa zgłaszanych uwag i usterek przez użytkowników budynku
nadzór nad bieżącymi naprawami i konserwacjami w podległych obiektach
identyfikacja potrzeb remontowych i inwestycyjnych w nieruchomościach
monitoring i kontrola usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie ich terminowości i jakości wykonania
kontrola kosztów i opisywanie faktur związanych z pracą działu administracji – wykorzystanie wewnętrznych systemów
bieżąca obsługa działu administracji w tym m.in.: realizacja zakupów (materiały dydaktyczne, wyposażenie, pieczęcie); prowadzenie ewidencji pieczęci, koordynacja utylizacji dokumentów, organizacja wywozu gabarytów, itp
koordynacja działań związanych z organizacją zajęć dla studentów
współpraca z innymi działami w zakresie prac realizowanych przez dział administracji
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi,
prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej kandydatów na studia,
prowadzenie i aktualizacja komputerowych baz danych (m.in. system CRM),
- prowadzenie wybranych zajęć z języka angielskiego (zajęcia po 90 min.) zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Uczelnię (nie ma obowiązku aby Lektor prowadził wszystkie zajęcia wymienione poniżej, może podjąć się wszystkich godzin w tygodniu, lub zajęć tylko w weekendy, lub zajęć co 2 weekend):
- na studiach stacjonarnych (zajęcia w siedzibie uczelni) w terminach:
wtorki i czwartki (z wyjątkiem przerw świątecznych), godz.: 8:00, 9:45, 11:30 i 13:15
- na studiach niestacjonarnych (zajęcia zdalne) w terminach:
Weryfikacja pod względem gramatycznym, stylistycznym, a także pod kątem zasadności wykorzystania danego słownictwa i merytorycznym oraz korekta po tłumaczeniu automatycznym multimedialnych materiałów dydaktycznych dla kierunku Zarządzanie
Zadanie będzie realizowane w narzędziach informatycznych (platforma tłumaczeniowa podobna do Smartcat lub Memsource) udostępnionych przez zamawiającego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik do przygotowania dokumentacji do tłumaczenia, korekty i (re)implementacji kursów e-learning ze znajomością języka rosyjskiego
Przygotowanie treści kursów multimedialnych do tłumaczenia pochodzących z oprogramowania iSpring, Moodle, PowerPoint, Word, Excel, PDF, grafiki
Umieszczenie materiałów video w systemie do automatycznej generowania plików z napisami w języku polskim
Korekta plików z napisami w języku polskim
Przekazanie treści przeznaczonych do tłumaczenia do platformy tłumaczeniowej
Współpraca z tłumaczami na platformie tłumaczeniowej
Reimplementacja treści kursów w języku rosyjskim w iSpring, Moodle wraz z wszystkimi załącznikami w postaci dokumentów, PowerPoint, Word, Excel, PDF, grafiki, vtt, video
Młodszy specjalista ds. rekrutacji w Biurze Rekrutacji
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 3, Szczecin
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa kandydatów na studia w procesie sprzedaży (prezentacja oferty, prowadzenie rozmów sprzedażowych, doradztwo oraz realizacja procesu rekrutacji) w oparciu o standardy obsługi
wsparcie w działaniach marketingowych
obsługa w systemie CRM bazy kandydatów oraz osób zainteresowanych kształceniem
prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji na studia wyższe i podyplomowe
zapewnienie prawidłowego obiegu podań i dokumentów
kontrola poprawności zawieranych umów cywilno-prawnych
realizacja wypłat wynikających z umów cywilno – prawnych
realizacja zobowiązań wynikających z systemu ubezpieczeń społecznych (w tym korekt), przepisów podatkowych ( w tym Polski Ład)oraz PPK
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej umów cywilno - prawnych oraz spraw ubezpieczeniowych i podatkowych
przygotowywanie zestawień, raportów w zakresie realizowanych rozliczeń
monitorowanie zmian prawa wewnętrznego i zewnętrznego w zakresie uregulowań ubezpieczeniowych, podatkowych, kodeksu cywilnego, uwzględniających specyfikę Uczelni
prowadzenie kompletnej dokumentacji pracowniczej, w tym ewidencja zdarzeń kadrowo-płacowych oraz czasu pracy pracowników
rozliczanie osobowego funduszu płac oraz należnych świadczeń z ubezpieczenia społecznego
realizacja obowiązków wynikających z przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, PPK oraz prawa pracy
przygotowywanie deklaracji ZUS (w tym korekty)
przygotowywanie raportów, analiz oraz sprawozdań statystycznych
administrowanie benefitami pracowniczymi oraz ZFŚS
• prowadzenie zajęć z języka angielskiego (90 min.) na studiach stacjonarnych / niestacjonarnych - liczba zajęć do ustalenia w ramach zjazdów odbywających się w terminach:
Studia stacjonarne:
godz. 8:00, 9:45, 11:30 i 13:15– poniedziałki i środy
godz. 8:00, 9:45– wtorki i czwartki
Studia niestacjonarne:
godz. 9:50 – (zajęcia w siedzibie Uczelni) w terminach 26.02, 12.03, 26.03, 09.04, 07.05, 21.05, 04.06, 18.06
godz. 8:00, 9:50, 11:40, 13:30, 15:20 - (niektóre zajęcia w formie zdalnej, inne – w siedzibie Uczelni) w terminach:
obsługa organizacyjna i administracyjna Wicekanclerza
zapewnienie obiegu dokumentów oraz zarządzanie przepływem informacji
organizacja spotkań Zarządu na poziomie Wydziału
współpraca z kancelariami wydziałów zamiejscowych Uczelni
przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji, prowadzenie rejestrów i archiwizacji dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Uczelni (umów, pism, pełnomocnictw, decyzji, zarządzeń)
obsługa administracyjna Wydziału (obsługa techniczna budynku, zaopatrzenie w artykuły biurowe itp.)
prowadzenie kompletnej dokumentacji pracowniczej, w tym ewidencja zdarzeń kadrowo-płacowych oraz czasu pracy pracowników
rozliczanie osobowego funduszu płac oraz należnych świadczeń z ubezpieczenia społecznego
realizacja obowiązków wynikających z przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, PPK oraz prawa pracy
przygotowywanie deklaracji ZUS (w tym korekty)
przygotowywanie raportów, analiz oraz sprawozdań statystycznych
administrowanie benefitami pracowniczymi oraz ZFŚS