Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
Startup Specialist
wyspa Słodowa 7, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jesteśmy Concordia Design Wrocław. Tworzymy produkty, usługi i przestrzeń, która zmienia rzeczywistość. Inspirujemy i wprowadzamy pozytywne zmiany w biznesie, życiu i otoczeniu. Tworzymy Concordia Design Accelerator, który kierując się dewizą We turn ideas into human profit, wspiera startupy w rozwoju i realizacji celów
W związku z rozpoczęciem nowego, międzynarodowego programu akceleracyjnego w ramach Startup Booster Poland poszukujemy osoby na stanowisko: Startup specialist
Twoje zadania:
- opieka nad startupami: bieżąca komunikacja, koordynowanie procesu akceleracji, koordynacji współpracy pomiędzy startupem a Partnerem Biznesowym;
- wsparcie startupów w tworzeniu ogólnej strategii biznesowej;
- doradztwo w opracowywaniu i doskonaleniu modelu biznesowego oraz identyfikacja potencjalnych obszarów wzrostu;
- pomoc w pokonywaniu wyzwań - wsparcie w rozwiązywaniu problemów i pokonywaniu trudności, z jakimi startup może się spotkać w trakcie swojego rozwoju;
- monitorowanie postępu akceleracji - regularne śledzenie postępu startupów, pomoc w ustalaniu celów i bieżące reagowanie na problemy i odchylenia
Jesteśmy Concordia Design Poznań. Tworzymy produkty, usługi i przestrzeń, która zmienia rzeczywistość. Inspirujemy i wprowadzamy pozytywne zmiany w biznesie, życiu i otoczeniu. Realizujemy wydarzenia biznesowe, pracownicze oraz kulturalne
Obecnie poszukujemy osoby, która z ramienia Centrum Usług Wspólnych Grupy HTG, będzie realizować dla nas obsługę kadrowo-płacową
Twoje zadania:
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń,
- przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych,
- prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dot. przebiegu pracy,
- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników dot. zatrudnienia i wynagrodzenia,
- prowadzenie ewidencji pracowników, czasu pracy, ewidencji urlopowej i chorobowej,
Cześć! Jesteśmy Concordia Design Poznań. Tworzymy produkty, usługi i przestrzeń, która zmienia rzeczywistość. Inspirujemy i wprowadzamy pozytywne zmiany w biznesie, życiu i otoczeniu. Realizujemy wydarzenia biznesowe, pracownicze oraz kulturalne
Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze prężnie działający zespół eventowy, zaopiekuje się Klientami i Uczestnikami wydarzeń i konferencji oraz zadba o przestrzenie konferencyjne
Twoje zadania:
- bieżące prowadzenie recepcji przestrzeni eventowej Concordia Design: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
- współorganizacja i wsparcie obsługi wydarzeń i konferencji, a w szczególności: opieka nad prestiżową przestrzenią eventową, obługa rezerwacji salek konferencyjnych, współpraca ze wszystkimi członkami zespołu eventowego i cateringowego oraz z podwykonawcami,
- pełnienie funkcji asystenckich dla zespołu eventowego, wystawianie faktur końcowych dla klientów,
- dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych
Jesteśmy Concordia Design Poznań. Tworzymy produkty, usługi i przestrzeń, która zmienia rzeczywistość. Inspirujemy i wprowadzamy pozytywne zmiany w biznesie, życiu i otoczeniu. Realizujemy wydarzenia biznesowe, pracownicze oraz kulturalne
Obecnie poszukujemy osoby, która z ramienia Centrum Usług Wspólnych Grupy HTG, będzie realizować dla nas obsługę kadrowo-płacową
Twoje zadania:
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz naliczanie wynagrodzeń,
- przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych,
- prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dot. przebiegu pracy,
- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników dot. zatrudnienia i wynagrodzenia,
- prowadzenie ewidencji pracowników, czasu pracy, ewidencji urlopowej i chorobowej,
Jesteśmy Concordia Design Wrocław. Tworzymy produkty, usługi i przestrzeń, która zmienia rzeczywistość. Inspirujemy i wprowadzamy pozytywne zmiany w biznesie, życiu i otoczeniu. Realizujemy wydarzenia biznesowe, pracownicze oraz kulturalne. Budujemy społeczność, którą skupiają nie tylko dobrze zaprojektowane biura, ale przede wszystkim ludzie. Szukamy tego, co łączy różnorodność, daje efekt synergii i poczucie wspólnoty, abyśmy wraz z naszymi najemcami stawali się prawdziwym community
Obecnie poszukujemy osoby, która która dołączy do zespołu w roli Head of Flexible Offices
Twoje zadania:
- standaryzowanie, ciągłe ulepszanie produktu biurowego i zapewnienie jego poprawnego funkcjonowania,
- budowanie długofalowych relacji z klientami dzięki zapewnieniu profesjonalnej obsługi,
- sprzedaż biur serwisowanych w celu zapewnienia maksymalnej komercjalizacji obiektu,
- współpraca z marketingiem w celu promowania biur oraz obsługa spływających leadów,
- podążanie za trendami rynkowymi i konkurencją oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju,
- ustalanie i realizowanie celów finansowych,
- zapewnienie zgodności dokumentacji, umów i poprawności rozliczeń z najemcami oraz windykacja należności,
- prowadzenie zespołu Community (obecnie dwie osoby)
- aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie bazy potencjalnych klientów
prezentowanie możliwości obiektu, ofertowanie oraz sprzedaż,
- kompleksowa realizacja wydarzeń (konferencji, szkoleń, bankietów, imprez, itp.) - od analizy potrzeb klienta, poprzez koordynację, aż po finalne rozliczenie,
- współpraca z Concordia Taste, podwykonawcami, zewnętrznymi dostawcami,
- prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi
codzienne wspieranie najemców przestrzeni coworkingowej oraz ich gości/klientów (w tym obsługa spotkań i zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych);
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania przestrzeni coworkingowej (w tym kuchni i przestrzeni wspólnych)
zapewnienie najwyższej jakości obsługi firm korzystających z biur serwisowanych poprzez utrzymywanie relacji z najemcami;
proaktywne budowanie społeczności wśród osób wynajmujących przestrzenie biurowe (jak rozumiemy community możesz przeczytać tu: https://bit.ly/stawiamy-na-community);
obsługa recepcji w przestrzeni coworkingowej: kontakt z firmami kurierskimi, obsługa telefonu i maila, zarządzanie korespondencją, itp;
wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji dot. najemców;
Współpraca z menadżerami w zakresie rozwoju umiejętności i kompetencji członków zespołu w ramach płaskiej struktury organizacyjnej,
praca z menadżerami w zakresie wypracowywania sposobów i metod pracy w zespołach, tak aby osiągać założone cele biznesowe,
facylitowanie i moderowanie pracy zespołów wokół przepływu informacji i rozwoju komunikacji w organizacji (prowadzenie sesji L&D i wdrażanie rozwiązań w organizacji),
wspieranie rozwoju kultury organizacyjnej opartej na współpracy, wymianie i zaufaniu,
określanie potrzeb w zakresie rozwoju obszaru HR względem realizacji założeń biznesowych,
prowadzenie procesów rekrutacyjnych i adaptacyjnych dla zatrudnionych osób
Wykreowanie oryginalnego i konkurencyjnego menu restauracji, oferty okolicznościowej, produktów rzemieślniczych do delikatesów, oferty takeaway/delivery
Bieżąca kontrola jakości i estetyki czynności wykonywanych przez kucharzy
Obliczaniu food costu, analizowanie i optymalizacja
Kontrola i dbałość o pozostałe koszt restauracji (payroll, usługi obce, zakupy: środki czystości, drobny sprzęt)
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z zespołem restauracji
Nadzór nad stanem magazynowym surowców i towarów oraz przeprowadzanie inwentaryzacji
Organizacja odpowiedniego zaopatrzenia w surowce – współpraca z dostawcami
Do powstającego kompleksu biurowego z coworkingiem, centrum konferencyjnego i przestrzeni produkcyjnej foto-video poszukujemy osoby na stanowisko Community & Sales manager’a
Dołączenie do Centrum Głogowska 216 oznacza:
• Komercjalizację powierzchni biurowych, coworkingowych oraz sal spotkań
• Utrzymywanie długoterminowych relacji z najemcami i monitorowanie ich potrzeb
• Reprezentowanie Spółki w negocjowaniu i renegocjowaniu umów najmu
• Reprezentowanie Spółki w relacjach z agencjami nieruchomości i brokerami i ustalenie form współpracy z tymi podmiotami
• Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych wynajmem powierzchni
• Przygotowanie ofert najmu powierzchni biurowej
• Podpisywanie umów z klientami oraz nadzór nad dokumentacja związaną z klientami
• Obsługę klientów oraz gości oraz dbanie o standard obsługi klienta wśród zespołu
• Współpracę z działem Facility
• Aktualizację plików controllingowych przygotowanych przez Zleceniobiorcę lub Spółkę
• Opracowanie planu wydarzeń dla community oraz współpraca przy ich realizacji
• Współpracę z działem księgowości w zakresie rozliczania i fakturowania klientów