Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Internship Program
plac Trzech Krzyży 10/14, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
full-time
umowa zlecenie
hybrid work
trainee
Obowiązki:
In this role, you will learn a variety of critical skills in high demand in the marketplace and gain valuable experience. Quick learners will contribute to live client engagements!
od 5000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Program Stażowy w Zespole Analizy Danych
plac Trzech Krzyży 10/14, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
W DELVE nauczysz się jak pracuje:
● Technologia – nauczymy Cię analityki cyfrowej i platform medialnych oraz tego, jak z nich korzystać. Będziesz pracować z tym, co uważamy za najlepszy AdTech (Ad Technology). Przez cały czas spędzony w DELVE będziesz się uczyć i zdawać szereg certyfikatów technicznych, aby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie kluczowych technologii marketingowych
● Analityka internetowa — dowiesz się, jak skonfigurować technologię śledzenia sieci i aplikacji, aby badać i rozumieć zachowanie użytkowników, zaangażowanie i wydajność witryny. Będziesz pracować z wiodącą technologią analityki i śledzenia stron internetowych
● Insights, Results & Reporting - nauczymy Cię analizować dane marketingowe i wyjaśniać wzorce/spostrzeżenia klientom. Dowiesz się, jak pomóc klientom przenosić czas i pieniądze z działań biznesowych, które nie działają, na taktyki marketingowe, które dostarczają marce wartości
● Komunikacja – wreszcie, co najważniejsze! Będziesz regularnie kontaktował/a się z klientami. Słuchanie i rozumienie indywidualnych potrzeb, wymagań i oczekiwań każdego klienta to coś, czego z czasem się nauczysz
Research and write about data, analytics, digital advertising trends and topics that help DELVE build authority and credibility among marketing decisions makers
Conduct expert interviews and review technical materials to inform writing narratives
Edit and sometimes write a variety of content types including blogs, articles, white papers, eBooks, case studies, explainer video outlines, podcast talking points, and additional content types as needed to align to buyer personas and buyer journey stages
Copy edit all content to ensure it is free of all grammatical errors
Work directly with internal and external teams on all assets related to content creation
Research and write about data, analytics, digital advertising trends and topics that help DELVE build authority and credibility among marketing decisions makers
Conduct expert interviews and review technical materials to inform writing narratives
Edit and sometimes write a variety of content types including blogs, articles, white papers, eBooks, case studies, explainer video outlines, podcast talking points, and additional content types as needed to align to buyer personas and buyer journey stages
Copy edit all content to ensure it is free of all grammatical errors
Work directly with internal and external teams on all assets related to content creation
Przeprowadzenie kontroli jakości kodu analitycznego end-to-end
Prowadzenie rozmów z klientami i proaktywne doradzanie im w zakresie Google Analytics
Współpraca z innymi zespołami przy realizacji projektów
Pozyskiwanie danych, generowanie raportów i dostarczanie użytecznych wniosków na podstawie tych danych
Zapewnienie swojej eksperckiej pomocy podczas rozmów biznesowych z klientami
W przyszłości możliwość awansu na pozycję Team Leadera i zarządzanie międzynarodowym zespołem analityków w celu realizacji zaplanowanego SOW (scope of work)
Konfiguracja, tracking, zakup i optymalizacja kampanii programatycznych na wybranych przez klientów DELVE platformach
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami danych
Analiza kampanii mid i postbuy w celu dostarczenia klientom informacji i rekomendacji dotyczących realizacji KPI oraz ROI
Współpraca z działami wewnętrznymi DELVE w celu analizy i optymalizacji aktywności m.in. dział analityki, search
Bliska współpraca z wewnętrznymi zespołami ds. rozwoju i kreatywności w zakresie doradztwa technicznego przy tworzeniu i wdrażaniu niestandardowych rozwiązań reklamowych
Wdrażanie i rozwój nowych specjalistów z zakresu programmatic do pracy w zespole DELVE
Poszukiwanie nowych rozwiązań i metod realizacji kampanii
Thinking through the structure and implementing Campaign Manager accounts & advertisers
Creating, implementing, testing, and troubleshooting pixels
Managing lookback windows and attribution on the Campaign Manager side
Manage implementation and troubleshooting Campaign Manager serving and tracking tags for Display & Video 360, TheTradeDesk, Amazon DSP, Google Ads, and Direct Deals
Manage implementation of additional tracking and tagging needs which may include brand lift studies, verification tools, and digital audio tracking tools
Manage tag integration through Google Tag Manager and be able to QA and troubleshoot implementation
Communicate with vendors to ensure the proper campaign trafficking
Responsible for granting necessary access level to Campaign Manager for internal specialists, clients, and vendors/publishers
Troubleshooting discrepancies between platforms, e.g. CM & DV, TTD and GA, etc
Creative QA: ensure ad creative adheres to technical specifications, messaging, landing pages and structure is correct, testing of creative assets to ensure proper functionality across browsers/devices
Being responsible for clear Campaign Manager taxonomy needed for reporting and analysis purposes: advertisers, campaigns, sites, placements, creatives, landing pages
Maintain records of creative assets and internal documents that track campaign execution
Provide recommendations and solutions to quickly resolve technical issues
Identify opportunities to implement solutions that increase effectiveness and efficiencies
Work collaboratively with departmental leads to develop solutions that will improve our operational efficiency, and ad serving/tracking processes
Continually refine our QA processes and tools to ensure the highest quality of campaign management across all channels
Develop and provide training on new and existing processes/guidelines for other teams
Additional projects and tasks supporting the Ad Operations function where required
Supporting Campaign Manager Billing where required
Technologia – nauczymy Cię analityki cyfrowej i platform medialnych oraz tego, jak z nich korzystać. Będziesz pracować z tym, co uważamy za najlepszyAdTech (Ad Technology). Przez cały czas spędzony w DELVE będziesz się uczyć i zdawać szereg certyfikatów technicznych, aby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie kluczowych technologii marketingowych
Zarządzanie kampaniami online — nauczymy Cię, jak konfigurować, optymalizować i zarządzać kampaniami programmatic, search i social media. Nauczymy Cię najlepszych praktyk i pomożemy zrozumieć, jak korzystać z platform dostosowanych do unikalnych potrzeb każdego klienta
Analityka internetowa — dowiesz się, jak skonfigurować technologię śledzenia sieci i aplikacji, aby badać i rozumieć zachowanie użytkowników, zaangażowanie i wydajność witryny. Będziesz pracować z wiodącą technologią analityki i śledzenia stron internetowych
Insights, Results & Reporting - nauczymy Cię analizować dane marketingowe i wyjaśniać wzorce/spostrzeżenia klientom. Dowiesz się, jak pomóc klientom przenosić czas i pieniądze z działań biznesowych, które nie działają, na taktyki marketingowe, które dostarczają marce wartości
Projektowanie i kreacja — nauczymy Cię, jak wykorzystać swoje umiejętności projektowania graficznego w reklamie cyfrowej oraz jak tworzyć i rozwijać kreacje, które napędzają zamierzone działania użytkowników. Będziesz pracować nad kreacją dla wielu znanych klientów i nauczysz się, jak przebiega ten proces od początku do końca
Komunikacja – wreszcie, co najważniejsze! Będziesz regularnie kontaktował/a się z klientami. Słuchanie i rozumienie indywidualnych potrzeb, wymagań i oczekiwań każdego klienta to coś, czego z czasem się nauczysz
Technology – We will teach you about digital analytics and media platforms, and how to use them. You will be working with what we consider to be the ‘best in class’ AdTech. Throughout your time at DELVE, you will study for and pass a number of technical certifications to further your knowledge in key marketing technologies
Campaign Management - We will teach you how to set up, optimize, and manage programmatic, search, and social media campaigns. We will teach you best in class practices and help you understand how to use the platforms catered to each client’s unique needs
Web Analytics - You will learn how to set up web and app tracking technology to study and understand user behavior, engagement, and site performance. You will work with the leading analytics and website tracking tech
Insights, Results & Reporting - We will teach you how to analyze marketing data and explain patterns/insights to clients. You will learn how to help clients reallocate time and money from business activities that don’t work to marketing tactics that deliver value to the brand
Design and Creative - We will teach you how to use your graphic design skills in digital advertising and how to concept and develop creative that drives intended user actions. You will work on creative for a number of high-profile clients and learn how the process works from start to finish
Communication – Finally, and critically, you will be exposed to regular communications with clients; eventually helping manage client calls and communication. Listening and understanding each client’s individual needs, requirements and expectations is something that you are going to learn over time
Source applicants, screen resumes, interview, assess candidates to provide qualified candidates, negotiate and present verbal and written offers
Focus primarily for Media and Creative roles (Media Buyer, Programmatic, SEM/Paid Social, etc.)
Build strong relationships with hiring managers and partner with them to prioritize their needs and define and execute a plan to quickly find the right candidates for the right roles
Create, build and maintain a solid pipeline of applicants for a variety of roles in our Media and Creative teams
Leverage all aspects of sourcing and candidate development including job postings, internet sourcing, social networking, employee referrals, and networking events
Manage your pipeline activity and connect with hiring managers regularly to discuss progress
Partner closely with hiring managers to achieve the best TA results possible