Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Projektowanie oprzyrządowania technologicznego oraz systemów i komponentów hydrauliki siłowej,
Sporządzanie i uzupełnianie dokumentacji technicznej (rysunki, wykaz części, itp.) w programach CAD: CATIA V5; SAP, PLM,
Przygotowanie obliczeń technicznych dla skonstruowania poszczególnych komponentów,
Tworzenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych w współpracy z działami technicznymi w grupie Weber-Hydraulik,
Bieżące wsparcie działów operacyjnych i współpraca z obszarem produkcyjnym i inżynierami procesów,
Analiza rozwiązania problemu produkcyjnego w ujęciu systemowym: własne propozycje rozwiązania problemu poprzez modernizacje istniejących projektów lub koncepcje nowych,
Analiza zmian konstrukcyjnych produktów (analiza konstrukcji i analiza kosztów)
nadzór technologiczny i optymalizacja procesu lakierowania w zakresie bezpieczeństwa, jakości oraz produktywności, w oparciu o monitorowane wskaźniki,
analiza błędów w procesie oraz reklamacji, przy użyciu narzędzi 8D, Ishikawa i 5WHY,
zarządzanie zmianami konstrukcyjnymi i procesowymi,
przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji procesowej i technologicznej z obszaru procesu lakierowania, w tym PFMEA oraz planów kontroli- otwieranie i prowadzenie projektów inwestycyjnych nastawionych na poprawę jakości, redukcję kosztów oraz poprawę bezpieczeństwa i ergonomii stanowiska pracy,
Projektowanie oprzyrządowania technologicznego oraz systemów i komponentów hydrauliki siłowej,
Sporządzanie i uzupełnianie dokumentacji technicznej (rysunki, wykaz części, itp.) w programach CAD: CATIA V5; SAP, PLM,
Przygotowanie obliczeń technicznych dla skonstruowania poszczególnych komponentów,
Tworzenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych w współpracy z działami technicznymi w grupie Weber-Hydraulik,
Bieżące wsparcie działów operacyjnych i współpraca z obszarem produkcyjnym i inżynierami procesów,
Analiza rozwiązania problemu produkcyjnego w ujęciu systemowym: własne propozycje rozwiązania problemu poprzez modernizacje istniejących projektów lub koncepcje nowych,
Analiza zmian konstrukcyjnych produktów (analiza konstrukcji i analiza kosztów)
przygotowywanie projektów, wdrażanie i monitorowanie przestrzegania wewnętrznych aktów prawnych z zakresu kadrowo-płacowego,
prowadzenie wszystkich etapów procesu kadrowego (od nawiązania, świadczenia do ustania stosunku pracy),
nadzorowanie prawidłowości prowadzenia spraw pracowniczych i terminowości sporządzania sprawozdań,
reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z pracownikami oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie zadań kadrowo-płacowych i socjalnych,
planowanie funduszu płac, analizowanie i kontrolowanie jego wykorzystania,
nadzorowanie prawidłowości rozliczania czasu pracy, wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń wynikających z nawiązanego stosunku pracy,
sporządzanie deklaracji ZUS, podatkowych, sprawozdań statystycznych, przygotowanie okresowych analiz z zakresu procesów HR, prowadzenie spraw socjalnych/benefitów dla pracowników,
nadzorowanie prawidłowej realizacji obowiązków płatnika,
kształtowanie właściwej kultury organizacyjnej poprzez odpowiednią realizację polityki dot. stosunków międzyludzkich oraz relacji pomiędzy pracownikami a pracodawcą
przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji procesowej i technologicznej z obszaru procesu lakierowania,
weryfikację czasów produkcyjnych (REFA/ORTIM),
zarządzanie zmianami konstrukcyjnymi i procesowymi,
opracowywanie reklamacji na podstawie metodologii 8D i narzędzi jakościowych jak Ishikawa, 5WHY,
koordynację, przeglądy i aktualizacja FMEA oraz planów kontroli,
nadzór i optymalizacja w obszarze procesu lakierowania,
otwieranie i prowadzenie projektów inwestycyjnych nastawionych na poprawę jakości, redukcję kosztów oraz poprawę bezpieczeństwa i ergonomii stanowiska pracy,
Wsparcie kierowników zmian i pracowników logistyki w sprawnym wykonywaniu codziennych zadań,
Wspieranie działań mających zapewnić rozwój systemu SAP (moduł WM/MM),
Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów systemowych z modułu logistycznego w systemie SAP,
Uczestniczenie w działaniach optymalizacyjnych procesów logistycznych,
Projektowanie i wdrażanie procesów logistycznych związanych z obsługą zakładu produkcyjnego,
Opracowywanie raportów dla działu logistyki wewnętrznej,
Koordynowanie działań inwentaryzacji ciągłej w magazynach,
Wykrywanie potencjalnych problemów systemowych oraz procesowych generujących różnice stanów magazynowych,
Kontrola floty wózków widłowych podlegających pod dział logistyki wewnętrznej (pod względem kosztowym),
Ustalanie i pilnowanie terminów prewencyjnych przeglądów wózków widłowych (TPM),
Inicjowanie i prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych technologii i inwestycjami technicznymi (koncepcja, budżet, wybór rozwiązań i dostawców, negocjacje techniczne, nadzór nad realizacją, raportowanie),
Projektowanie i dobór infrastruktury magazynowej, systemów składowania oraz środków transportu wewnętrznego (regały, stojaki, opakowania transportowe, wózki, manipulatory, pociągi logistyczne),
Projektowanie layoutów powierzchni magazynowych, pól i dróg logistycznych w zakładzie,
Wdrożenie systemu „pick to light” w zakładzie (magazyn + produkcja)
Specjalista ds. zakupów - produkcja / Production Purchase Specialist / Production Buyer
Wyzwolenia 52, Wykroty (pow. bolesławiecki)
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obszar zakupowy: indirect 40% / direct 60%: części standardowe DIN/ISO i modele – metal, uszczelnienia, elementy złączne, ilość referencji (ID) ok. 1000, zakupy dla polskiej fabryki Weber-Hydraulika
Definiowanie i realizacja Strategii zakupowej dla różnych grup asortymentowych
Analiza rynku, ocena i wybór dostawcy, negocjacje, administracja dokumentami,
Specjalista ds. utrzymania budynków w firmie (facility specialist)
Wyzwolenia 52, Wykroty (pow. bolesławiecki)
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie prawidłowego utrzymania stanu technicznego budynków poprzez : okresowe przeglądy budynków, przeglądy urządzeń technicznych, oraz instalacji elektrycznej, C.O, wod-kan, wentylacji, sprężonego powietrza, kontroli dostępu, CCTV, alarmowej, PPOż,
Koordynowanie harmonogramu eksploatacji technicznej budynku i kontrola stanu technicznego budynku,
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie prac, remontowych, konserwacyjnych, naprawczych, modernizacyjnych i porządkowych, wykonywanych na terenie zakładu,
Nadzór nad realizacją konserwacji planowej (PPM): koordynacja pracy techników, kontrola jakości i terminowości wykonania, sporządzanie raportów,
Analiza kosztów obsługi budynków oraz infrastruktury towarzyszącej, optymalizacja kosztów,
Prowadzenie/uczestnictwo w projektach i zadaniach inwestycyjnych,
Współpraca oraz konsultacje techniczne z dostawcami mediów,
Udział w audytach i przeglądach,
Współpraca z firmami zewnętrznymi,
Współpraca z instytucjami nadzorującymi,
Prowadzenie KOB,
Ścisła współpraca z działem Utrzymania Ruchu i BHP
Wsparcie kierowników zmian i pracowników logistyki w sprawnym wykonywaniu codziennych zadań
Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów systemowych z modułu logistycznego w systemie SAP
Uczestniczenie w działaniach optymalizacyjnych procesów logistycznych
Opracowywanie raportów KPI dla działu logistyki wewnętrznej
Inicjowanie i prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych technologii i inwestycjami technicznymi (koncepcja, budżet, wybór rozwiązań i dostawców, negocjacje techniczne, nadzór nad realizacją, raportowanie)
Projektowanie layoutów powierzchni magazynowych, pól i dróg logistycznych w zakładzie
Wsparcie kierowników zmian i pracowników logistyki w sprawnym wykonywaniu codziennych zadań,
Wspieranie działań mających zapewnić rozwój systemu SAP (moduł WM/MM),
Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów systemowych z modułu logistycznego w systemie SAP,
Uczestniczenie w działaniach optymalizacyjnych procesów logistycznych,
Projektowanie i wdrażanie procesów logistycznych związanych z obsługą zakładu produkcyjnego,
Opracowywanie raportów dla działu logistyki wewnętrznej,
Koordynowanie działań inwentaryzacji ciągłej w magazynach,
Wykrywanie potencjalnych problemów systemowych oraz procesowych generujących różnice stanów magazynowych,
Kontrola floty wózków widłowych podlegających pod dział logistyki wewnętrznej (pod względem kosztowym),
Ustalanie i pilnowanie terminów prewencyjnych przeglądów wózków widłowych (TPM),
Inicjowanie i prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem nowych technologii i inwestycjami technicznymi (koncepcja, budżet, wybór rozwiązań i dostawców, negocjacje techniczne, nadzór nad realizacją, raportowanie),
Projektowanie i dobór infrastruktury magazynowej, systemów składowania oraz środków transportu wewnętrznego (regały, stojaki, opakowania transportowe, wózki, manipulatory, pociągi logistyczne),
Projektowanie layoutów powierzchni magazynowych, pól i dróg logistycznych w zakładzie,
Wdrożenie systemu „pick to light” w zakładzie (magazyn + produkcja)
Projektowanie oprzyrządowania technologicznego oraz systemów i komponentów hydrauliki siłowej
Sporządzanie i uzupełnianie dokumentacji technicznej (rysunki, wykaz części, itp.)rysunki sporządzane są w programie CAD:CATIA V5; SAP, PLM
Przygotowanie obliczeń technicznych dla skonstruowania poszczególnych komponentów,
Konsultowanie konstrukcji z działem przygotowania produkcji oraz bezpośrednim przełożonym
Uczestniczenie w działaniach organizacyjnych działu tj. spotkaniach produkcyjnych, spotkaniach analizy projektu oraz w spotkaniach wspierających działy operacyjne
Tworzenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych w współpracy z działami technicznymi w grupie Weber-Hydraulik
Wykonywanie obliczeń inżynierskich,
Analiza rozwiązania problemu produkcyjnego w ujęciu systemowym; własne propozycje rozwiązania problemu poprzez, modernizacje istniejących projektów lub koncepcje nowych,
Analiza zmian konstrukcyjnych produktów ( analiza konstrukcji, udział w konsultacji możliwości technologicznych, analiza kosztów),
Przeprowadzanie analiz rynkowych oraz bieżące monitorowanie dostawców;
Wysyłanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, negocjowanie najlepszych warunków handlowych;
Ocena i monitorowanie wydajności dostawców;
Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem u dostawców;
Wdrażanie strategii zakupowych tworzonych wspólnie z liderami kategorii;
Reprezentacja cross-commodity wszystkich strategicznych nabywców we wszystkich projektach rozwoju produktów zainicjowanych w polskim zakładzie;
Nadzór nad wszystkimi fazami próbkowania pod względem przestrzegania cen i terminów;
Zapewnienie płynnego rozpoczęcia produkcji seryjnej poprzez monitorowanie dostaw próbek początkowych i serii pilotażowych pod względem ilości i terminu;
Współpraca merytoryczna z Centralnym Działem Zakupów Grupy WH (DE)
Zadania wykonywane w obszarze ofertowania materiałów oraz usług w ramach nowych projektów produktów od fazy zapytania ofertowego klienta do SOP produktu końcowego,
Ścisła współpraca z menadżerami projektów, konstruktorami, inżynierami jakości oraz kupcami strategicznymi Grupy Weber Hydraulik,
Analiza rynku, ofertowanie, dokumentowanie list ofertowych,