Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (778)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 778 )
Pricing Specialist
Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Executing pricing and merchandising strategy by setting regular, merchandised and new products prices
Executing price revision process on time based on agreed budget directions
Cooperation with respective markets regarding pricing
Provide additional price benchmark information and local commercial perspective to the (re)pricing initiatives and projects
Educate markets on existing price competitors reporting if necessary
Ensuring competition data gathered from external vendors are available in Oriflame systems
Conducing regular (bi-monthly) and ad-hoc analysis for Oriflame price positioning in the market and sharing findings with recommendation to the management of the Pricing & RGM Team
Utrzymywanie kontaktu z klientami oraz udzielanie informacji na temat produktów i usług
Wyjaśnianie mechanizmów bieżących działań marketingowych,
Rozwiązywanie zgłaszanych problemów w sposób efektywny
Rozpoznawanie potrzeb klientów i doradzanie im odpowiedniego wyboru produktów i usług z oferty
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania i reklamacje
Weryfikacja dokumentów, wprowadzanie zmian danych na kontach klientów, sprawdzanie naliczeń premii, potwierdzanie płatności oraz rejestracja faktur
Zarządzanie interakcjami za pośrednictwem platformy contact center
Wykorzystywanie systemów baz wiedzy do udzielania dokładnej pomocy klientom
Realizacja założonych wskaźników wydajnościowych i jakościowych obsługi klienta
Współpraca z firmami kurierskimi: wyjaśnianie indywidualnych przypadków reklamacji zgłaszanych przez klientów
Utrzymywanie komunikacji z działami sprzedaży, marketingu, lokalnymi ekspertami rynkowymi oraz przekazywanie opinii klientów, przyczyniając się do ulepszania procesów w celu zwiększenia ogólnej satysfakcji klienta
Coordinating ROAD/ SEA/ AIR transport processes (inbound and outbound)
Spot quotations for ad-hoc shipments
Support for warehouse operations and processes in the Oriflame Global HUB
Reporting and KPI management for transport and distribution
Co-operating with Logistics partners to collect all necessary data, as well as with local operations on Oriflame markets to review KPI on regular basis
Evaluate the quality of distribution activities in the countries and identify potential opportunities for improvements
Participation in projects in the area of warehousing, quality in the supply chain, transport and distribution, including cost analysis and implementation of process improvements
Building CRM communication plan to support campaign communication. Managing and driving timely execution of the CRM time schedule
Handling operational tasks within Salesforce Marketing Cloud and/or other marketing automation systems, such as:
preparing preview templates and files for translation, adding links to emails and testing them, UTM tags, SMS tagging, app notifications scheduling, transactional emails setup and local content uploading,
building scenarios and setting up A/B or multivariant tests,
building personalized or dynamic emails and landing pages
Ensuring CRM communication follows industry policies and best practices
Supporting CRM Manager in launching CRM communication in new channels, to develop testing strategies and provide recommendations for optimization
Collaborating with different teams to define and implement new platform features and achieve best quality content and designs
Contributing to data analysis reviews and apply learnings to future CRM communication to improve performance. Continuously identify unique opportunities to reach customers and to test new ideas
In this role you will be accountable for service delivery of the global Digital Workplace Services function within Oriflame and defining and implementing the technical and strategic roadmap for the function, including but not limited to initiatives such as identity and Hardware Lifecycle, Zero trust, self-service, and automation
Also, you will be responsible for continued improvement of the Global Workplace Services organisation, coordinating and consolidating geographically spread L2 & L3 teams and their activities and implementing ITSM processes & mindsets, aligning the group with the strategic roadmap and ensuring priorities remain focussed on continual service delivery improvement and customer experience
Leveraging ITIL methodology to deliver customer-centric, secure, high quality and reliable Digital Workplace Services
Definition, monitoring and continuous improvement of Digital Workplace Processes
Group alignment with company compliance requirements
Setting and defining Digital Workplace services strategy in alignment with business and internal customer needs, ensuring all Digital Workplace initiatives have a customer, financial and strategic technical or security-related benefit
Continual review of Digital Workplace costs through optimisations and efficiencies
Creation, delivery and tracking of OPEX/CAPEX budgets and targets for the function
Continue the development of a Global Workplace Services group that fully serves the needs of the company going forward
Management of organisational change within the group
Delivery of Customer, Operational, Financial and Employee KPI reporting data
Improve functional performance through the setting and tracking of KPI targets
Strategic, data-backed reporting for IT and Business management
Ensure all endpoints are managed and comply with security baselines
Ensure all Oriflame Identities are managed throughout their lifetime
Ensure all accesses, internal and external to Oriflame resources are secure and properly governed
Drive the adoption of Zero Trust / Secure Edge methodologies for Identity and endpoints
Vendor Management:
Work in partnership with 3rd party providers to ensure service levels are delivered for the benefit of Oriflame
Learn how to cooperate with suppliers to plan production and manage supply issues
Manage supply plans to increase product availability, reduce out-of-stock and excess situations
Keep track of excess inventory and actively participate in its reduction
Identify availability risks and communicate their business impact while actively developing solutions for appearing problems and driving mitigation plans
Follow product lifecycle processes including PIPO, NPD and Discontinuation
Cooperate closely with other departments to maintain effective communication, evaluate risks, and look for possibilities in advance
Understand how to monitor agreed KPIs and propose improvement actions
Ensure correct master data and parameters setup in supply chain systems
Responsible of the scale-up of colour cosmetics products (lipsticks, lip-glosses, mascara and foundations) from the laboratory to the production sites
Work with Formulation Chemists in early stage to assess risks with proposed formulation direction
Prepare supporting documentation for the production sites (specifications, control plan, manufacturing instructions)
Work with pilot plant technicians to ensure scale up activities (including product filling) are performed as per experimental plans and as required by NPD timings
Drive/Support root cause analyses should an issue arises
Work with other functions such as product testing, microbiology and packaging to ensure the formulations are tested according to correct protocols, review results and make recommendations
Work closely with production sites (internal and subcontractors) from an early stage of product development to develop a robust industrialization solution. If needed to travel for the trials
Support Industrialisation Manager and team colleagues on NPD process developments and challenges to ensure successful project delivery
Prepares on a quarterly basis the group ETR report / calculation including consolidation and control of the reported tax figures
Issues guidance and trainings to finance reporting colleagues in the local entities and/or Shared Service Centers regarding tax financial reporting, e.g. current and deferred tax, withholding tax, contingent liabilities and provisioning
Prepares the tax notes to the consolidated Group Annual report and provides Group auditors and the Group Tax Director with tax financial reporting analysis and information
Manages the quarterly tax provisions and contingency report, which collects additional information from the subsidiaries about ongoing tax cases
Manages the external audit related evidence and analysis for tax financial reporting
Preparation of additional tax financial analysis as requested by senior management
Supports with the development and implementation of the Global Tax function and processes
Manages the global tax projects effecting the Group such as Pillar 2 etc
Conduct DCF valuations for internal reorganization
The ideal candidate should have at least 5 years of experience working in an international company dealing with IFRS financial reporting including taxation on corporate level. Initial few years of working experience within Big 4 public accounting firm would be added advantage
Financial reporting qualification or ongoing studies (like ACCA, CIMA or similar) are an advantage
Work with Formulation Chemists soon after product briefing by Marketing to assess risks with proposed formulation direction. Co-develop risk mitigation activities as required
Develop experimental plans surrounding scale-up activities for products. Develop manufacturing directions, manufacturing documentation and products specifications suitable for these plans. Work with pilot plant technicians to ensure scale up activities (including product filling) are performed as per experimental plans and as required by NPD timings
Address scale-up issues and any post-industrialisation non-conformances as they arise. Execute root cause investigations and put corrective and preventative actions in place as required
Work with other functions such as product testing, analytical and packaging development to ensure the formulations are tested per the correct protocols, review results and make recommendations
Work closely with manufacturing sites (internal and subcontractors) at an early stage of product development to develop a robust industrialization solution. Generate and execute risk mitigation plans. Organise and manage, either remotely or onsite, production and filling trials in relevant factory to assess industrialisation solutions
Support Industrialisation Manager & Team colleagues on NPD process developments and challenges to ensure successful project delivery
Support the delivery of the Industrialisation Team Strategy
Work with colleagues to share knowledge and ideas. Actively contribute to team activities and support other team members when necessary
In this role you will be accountable for service delivery of the global Digital Workplace Services function within Oriflame and defining and implementing the technical and strategic roadmap for the function, including but not limited to initiatives such as identity and Hardware Lifecycle, Zero trust, self-service, and automation
Also, you will be responsible for continued improvement of the Global Workplace Services organisation, coordinating and consolidating geographically spread L2 & L3 teams and their activities and implementing ITSM processes & mindsets, aligning the group with the strategic roadmap and ensuring priorities remain focussed on continual service delivery improvement and customer experience
Operations:
Leveraging ITIL methodology to deliver customer-centric, secure, high quality and reliable Digital Workplace Services
Definition, monitoring and continuous improvement of Digital Workplace Processes
Group alignment with company compliance requirements
Strategy:
Setting and defining Digital Workplace services strategy in alignment with business and internal customer needs, ensuring all Digital Workplace initiatives have a customer, financial and strategic technical or security-related benefit
Finance:
Continual review of Digital Workplace costs through optimisations and efficiencies
Creation, delivery and tracking of OPEX/CAPEX budgets and targets for the function
People:
Continue the development of a Global Workplace Services group that fully serves the needs of the company going forward
Management of organisational change within the group
KPI:
Delivery of Customer, Operational, Financial and Employee KPI reporting data
Improve functional performance through the setting and tracking of KPI targets
Strategic, data-backed reporting for IT and Business management
Security & Compliance:
Ensure all endpoints are managed and comply with security baselines
Ensure all Oriflame Identities are managed throughout their lifetime
Ensure all accesses, internal and external to Oriflame resources are secure and properly governed
Drive the adoption of Zero Trust / Secure Edge methodologies for Identity and endpoints
Vendor Management:
Work in partnership with 3rd party providers to ensure service levels are delivered for the benefit of Oriflame
Learn how to cooperate with suppliers to plan production and manage supply issues
Manage supply plans to increase product availability, reduce out-of-stock and excess situations
Keep track of excess inventory and actively participate in its reduction
Identify availability risks and communicate their business impact while actively developing solutions for appearing problems and driving mitigation plans
Follow product lifecycle processes including PIPO, NPD and Discontinuation
Cooperate closely with other departments to maintain effective communication, evaluate risks, and look for possibilities in advance
Understand how to monitor agreed KPIs and propose improvement actions
Ensure correct master data and parameters setup in supply chain systems
Responsible of the scale-up of colour cosmetics products (lipsticks, lip-glosses, mascara and foundations) from the laboratory to the production sites
Work with Formulation Chemists in early stage to assess risks with proposed formulation direction
Prepare supporting documentation for the production sites (specifications, control plan, manufacturing instructions)
Work with pilot plant technicians to ensure scale up activities (including product filling) are performed as per experimental plans and as required by NPD timings
Drive/Support root cause analyses should an issue arises
Work with other functions such as product testing, microbiology and packaging to ensure the formulations are tested according to correct protocols, review results and make recommendations
Work closely with production sites (internal and subcontractors) from an early stage of product development to develop a robust industrialization solution. If needed to travel for the trials
Support Industrialisation Manager and team colleagues on NPD process developments and challenges to ensure successful project delivery
New Product Development: Applies academic background, practical hands-on experience, and sound scientific methods to generate and interpret data, make safety recommendations, solve problems, and make connections against project needs and problem resolution. Responsible for delivering on all safety tasks during the NPD Process
Subject Matter Expert: Able to independently formulate hypothesis, design experiments to test it, interpret complex data, write reports and publications, communicate results in the business context, including at external events. Consulted and helps address specific questions and issues related to current and new ingredients and technologies in their area of expertise. Able to conduct safety assessment independently using available databases, systems and tools. Seeks and integrates input from experts / expert teams as needed. Able to write, document and communicate safety assessment reports in a business context. Able to learn and apply new methods, follows scientific development in the area of expertise
Literature Research: Designs and conducts robust literature searches to support product safety assessment & surveillance and comply with global regulatory requirements. Responsible for ensuring proper access, utilization and dissemination of data obtained from licensed sources, including scientific and medical literature, symposia, patents, etc. Ability to implement & utilise tools to manage and analyse large data sets, identify trends and forecasts
Undesirable Event Management Processes: Work with team members and multifunctional team to implement, improve and oversee cosmetovigilance assessments & monitoring processes, and ensures the continual safety of on-market products
Regulatory Expertise: Work with regional and local regulatory teams, alongside Industry Organisations, to ensure Cosmetic products are compliant from both a safety and regulatory perspective. Actively keeps abreast of regulation change and consumer trends to proactively take action to protect product portfolio
Project Management: Responsibility for delivery of specific safety initiatives as required. Managing safety input for multiple project & NPD workstreams
Packaging and accessory Safety: Work on developing packaging and accessory safety requirements in line with both Industry and Regulatory needs. Work with cross functional team to develop and put in place ways of working to ensure effective safety assessment has been performed. Should have experience in working in these areas and aware of the literature or reference material to use
Be a leader of the campaign building process integrating input from other functions, including Category, Forecasting, Digital and E-commerce, Creative in order to prepare 360 plans,
Build catalogue plans to meet objectives for markets,
Implement the catalogue story to maximize seasonality, reflect Oriflame brand positioning and strategy, and build attractiveness for our Brand Partners,
Drive and implement new ideas, solutions, thinking out of the box,
Closely cooperate with Category Team ensuring best possible selection of products chosen for the catalogue, with special focus to key elements, protecting contribution aligned with approved targets,
Cooperate with Forecasting Team to maximize offers’ strength, keeping control of the catalogue forecast vs targets,
Analyze the data of the campaign on each stage of the process, propose and apply necessary changes to achieve the expected results,
Set up regional strategy to fulfill global targets and goals
Create 360 plans for super and mega launches based on global materials and regional developments to maximize potential
Create product plans flow in line with regional strategy to achieve campaign targets and to be competitive vs. market
Build key brand attributes, supporting the strategic brand pillars: nature, science, trends. Build brand awareness and spread information and knowledge about products to all parties required: Markets, Campaign Planning, Forecasting, Creative Departments, Supply, Sales Support and coworkers
Actively participate in Quarterly Planning Session as a meeting to sell novelties to internal parties
Develop regional product requests to meet markets needs, build the strategy and manage size of line policy and manage product lives for limited life and ongoing
Assign benchmarks for all new products, cooperate with global team regarding price positioning vs. market competitors
Manage a team: recruit and develop team. Monitor, review and evaluate performance on the regular basis
Consciously create a workplace culture that is consistent with the overall organization's and that emphasizes the identified mission, vision, guiding principles, and values of the organization
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
dolnośląskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
lubelskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
lubuskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
łódzkie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
małopolskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
mazowieckie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
opolskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
podkarpackie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
podlaskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
pomorskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
śląskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
świętokrzyskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
warmińsko-mazurskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
wielkopolskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
zachodniopomorskie
Wygasła: 23.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Set up regional strategy to fulfill global targets and goals
Create 360 plans for super and mega launches based on global materials and regional developments to maximize potential
Create product plans flow in line with regional strategy to achieve campaign targets and to be competitive vs. market
Build key brand attributes, supporting the strategic brand pillars: nature, science, trends. Build brand awareness and spread information and knowledge about products to all parties required: Markets, Campaign Planning, Forecasting, Creative Departments, Supply, Sales Support and coworkers
Actively participate in Quarterly Planning Session as a meeting to sell novelties to internal parties
Develop regional product requests to meet markets needs, build the strategy and manage size of line policy and manage product lives for limited life and ongoing
Assign benchmarks for all new products, cooperate with global team regarding price positioning vs. market competitors
Manage a team: recruit and develop team. Monitor, review and evaluate performance on the regular basis
Consciously create a workplace culture that is consistent with the overall organization’s and that emphasizes the identified mission, vision, guiding principles, and values of the organization
Master Research Design and Execution: Scope questions to understand the underlying business problem what is being asked for. Formulate research briefs and other research documentation based on business requirements. Identify and select the appropriate research methodology and supporting questions to meet a defined business objective. Demonstrate project management skills, execute primary research and manage project according to plan. Control research budget
Demonstrate technical research skills: Proficiency in foundational quantitative research techniques and methods, questionnaire design, sampling plan. Proficiency in foundational qualitative research techniques and methods, develop discussion guide, projective techniques
Manage vendor relationships: Build partnership with preferred suppliers. Select appropriate agency with relevant experience when designing research. Co-participate in negotiation and prepare agency contracts or other documents
Analyze and synthesize data/information: Effectively analyze and synthesize multiple sources of data and information to confidently draw conclusions
Generate quality consumer insights: In a confident and creative way generate relevant insights that meet business partners’ needs and key business questions
Develop Business Recommendations: Ability to deliver recommendations that successfully address business and research objectives
Track industry trends and general marketing trends
Prepare, conduct and manage tenders, Requests for Information (RFI), Requests for Quotation (RFQ) using also procurement platform
Lead/support commercial negotiations in assigned categories
Research markets to understand local/regional/global trends and environment
Evaluate supplier capabilities and establish sources for new solutions in new markets as business requirements dictate
Active support of supplier management process eg. selection, ratings, development, and performance evaluations
Assist in ensuring the timely negotiation of all agreements including, but not limited to the Global Procurement contracts
Ensure delivery of consistent and sustainable best value purchasing and supply for Logistic, Warehousing, and Manufacturing
Support the development of category strategies for approval by the Category Manager / Procurement Director / business stakeholders
Act as an advocate for Procurement throughout the business, building open and challenging relationships with key stakeholders both internal and external
Motywowanie niezależnych Partnerów do rozwoju i spełniania kolejnych marzeń, co pozwoli Ci na bycie współtwórcą wielu sukcesów
Kompleksowe organizowanie spotkań offline i online – biznesowych, szkoleniowych, informacyjnych, motywacyjnych, dzięki czemu obiecujemy, że będzie ciekawie
Planowanie i realizacja rozwoju sprzedaży, rekrutacji, aktywności i innych kluczowych wskaźników, czyli każdego dnia będziesz odczuwać bardzo realny wpływ na biznes
Rozwój współpracowników – ich kompetencje i motywacja są motorem napędowym biznesu w Oriflame i wielkości Twojej premii
Komunikacja wielokanałowa – zrozumiała i motywująca, by osiągać cele i budować silne relacje
Rozwijanie siebie – u nas nie ma czasu ani przestrzeni na nudę! Każdy dzień jest pełen wyzwań i możliwości, dzięki czemu Ty, stając na czele swojego Regionu, masz codzienną okazję wychodzić ze swojej strefy komfortu i uczyć się czegoś innego
Motywowanie niezależnych Partnerów do rozwoju i spełniania kolejnych marzeń, co pozwoli Ci na bycie współtwórcą wielu sukcesów
Kompleksowe organizowanie spotkań offline i online – biznesowych, szkoleniowych, informacyjnych, motywacyjnych, dzięki czemu obiecujemy, że będzie ciekawie
Planowanie i realizacja rozwoju sprzedaży, rekrutacji, aktywności i innych kluczowych wskaźników, czyli każdego dnia będziesz odczuwać bardzo realny wpływ na biznes
Rozwój współpracowników – ich kompetencje i motywacja są motorem napędowym biznesu w Oriflame i wielkości Twojej premii
Komunikacja wielokanałowa – zrozumiała i motywująca, by osiągać cele i budować silne relacje
Rozwijanie siebie – u nas nie ma czasu ani przestrzeni na nudę! Każdy dzień jest pełen wyzwań i możliwości, dzięki czemu Ty, stając na czele swojego Regionu, masz codzienną okazję wychodzić ze swojej strefy komfortu i uczyć się czegoś innego
Motywowanie niezależnych Partnerów do rozwoju i spełniania kolejnych marzeń, co pozwoli Ci na bycie współtwórcą wielu sukcesów
Kompleksowe organizowanie spotkań offline i online – biznesowych, szkoleniowych, informacyjnych, motywacyjnych, dzięki czemu obiecujemy, że będzie ciekawie
Planowanie i realizacja rozwoju sprzedaży, rekrutacji, aktywności i innych kluczowych wskaźników, czyli każdego dnia będziesz odczuwać bardzo realny wpływ na biznes
Rozwój współpracowników – ich kompetencje i motywacja są motorem napędowym biznesu w Oriflame i wielkości Twojej premii
Komunikacja wielokanałowa – zrozumiała i motywująca, by osiągać cele i budować silne relacje
Rozwijanie siebie – u nas nie ma czasu ani przestrzeni na nudę! Każdy dzień jest pełen wyzwań i możliwości, dzięki czemu Ty, stając na czele swojego Regionu, masz codzienną okazję wychodzić ze swojej strefy komfortu i uczyć się czegoś innego
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
dolnośląskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
lubelskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
lubuskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
łódzkie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
małopolskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
mazowieckie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
opolskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
podkarpackie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
podlaskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
pomorskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
śląskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
świętokrzyskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
warmińsko-mazurskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
wielkopolskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
Manager ds. Rozwoju Kategorii Pielęgnacji Cery (Commercial Skin Care Manager)
zachodniopomorskie
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Osiąganie rezultatów – określone KPI (między innymi sprzedaż, średnie zamówienie, penetracja SF) w okresach rocznym, kwartalnym, kampanijnym, dziennym, w całej Polsce
Przygotowanie, komunikowanie i wdrażanie niezbędnych do osiągnięcia rezultatów narzędzi, szkoleń, ofert i programów do różnych grup odbiorców, korzystając z dostępnych kanałów, ścisłej współpracy z innymi menedżerami
Podejmowanie działań wspierających osiąganie rezultatów (na podstawie analizy danych) – krótko i długoterminowych
Dostarczanie i organizowanie różnorodnych szkoleń online i offline (na terenie całej Polski) wraz z dystrybucją wszelkich materiałów poszkoleniowych
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w międzynarodowym środowisku (konieczność swobodnej komunikacji w j. polskim i angielskim)
Zabezpieczenie rozwoju kategorii poprzez dostępność, ekspozycję, promocję produktów we współpracy z działami sprzedaży, marketingu i logistyki
Organizacja eventów w celu propagowania wiedzy z zakresu Skin Care
Zbieranie regularnych informacji zwrotnych od Partnerów Biznesowych marki, by usprawnić procesy sprzedaży i zwiększenia efektywności biznesowej kategorii
• Monitoring Excess levels on regular basis for selected markets/Distribution Center
• Manage/minimize inventory for outgoing product for brands restages
• Monitoring soon to expire products, take additional actions to deplete soon to expire stock
• Discontinued and excess products write-offs minimization, alignment with inventory team and finance on write offs
• Discontinued and excess stock distribution coordination
• inventory and excess KPIs tracking in markets/DC of responsibility, regular and ad-hoc reporting process
• Participation in process of stockouts mitigation, taking part in Supply regular meetings, if needed – choosing and approving replacements for out of stock offers
Sales & Marketing
• Planning and managing sell out actions aimed at excess depletion choosing appropriate Source of Sales elements for selected markets (depending on responsibility)
• product choice
• cannibalisation check and cooperation with Category Planners
• pricing
• implementing plans into the system
• cooperation with forecasting
• Briefing creative team and reviewing/approving received content
• Cooperation with business process support and digital team on action set up on the web site and customer journey
• Reporting and KPIs tracking, plan/fact analysis (sales, margin, excess depletion, disco levels) and closing the gaps if necessary, ad-hoc business cases calculation
Budget
• Provide necessary support for budgeting process to calculated necessary KPIs
Process development
• Take proactive position toward process improvements including reporting to rich for higher efficiencies and tasks simplification
• Cooperation with Global, Regional and Market Teams Participating in Global & Regional Excess and Discontinued meetings if necessary
• Cooperation with other regions in order to share excess stock
support in developing Sales Action Plan for EUCIS (searching for ideas for products & market research in US/Canada/Europe)
briefs preparation for in-house agency and Procurement Team (preparing ppt)
preparation of ordering emails (xls files with all details)
focus groups organization (sending communication to market, logistics, schedule control, administration of online surveys)
support in daily activities of Sales Department EUCIS ex. gathering info from the markets, answering market’s requests concerning: pictures, product specifications, transport
Prepare, conduct and manage tenders, Requests for Information (RFI), Requests for Quotation (RFQ) using also procurement platform
Lead/support commercial negotiations in assigned categories
Research markets to understand local/regional/global trends and environment
Evaluate supplier capabilities and establish sources for new solutions in new markets as business requirements dictate
Active support of supplier management process eg. selection, ratings, development, and performance evaluations
Assist in ensuring the timely negotiation of all agreements including, but not limited to the Global Procurement contracts
Ensure delivery of consistent and sustainable best value purchasing and supply for Logistic, Warehousing, and Manufacturing
Support the development of category strategies for approval by the Category Manager / Procurement Director / business stakeholders
Act as an advocate for Procurement throughout the business, building open and challenging relationships with key stakeholders both internal and external
Execute Social Media & Influencers strategy for Oriflame Europe and CIS region through efficient content management/ planning on a regional level;
Support Brand & Consumer Communication Department with detailed planning and analysis of Social Media& Influencers KPIs (reach, engagement rate, subscribers growth, etc.);
Lead projects on regional bloggers endorsement, content contributors, experts, reviewers and influencers projects;
Initiate special projects (activations, contests, collaborations, etc.) to support Oriflame Social Media & Influencers strategy;
Be on top of industry trends and advise stakeholders accordingly, constantly seek for new instruments and channels to support Oriflame Social Media development
Support Oriflame brand development, business development and product launches with efficient and relevant regional management of marketing communication projects (communication campaigns and activities)
Lead several 360 marketing communication projects per year, including strategy& creative, production, Digital, PR, Social Media, BTL and media on a regional level
Accomplish very detailed planning, execution and analysis of marketing communication projects according to KPIs (coverage, engagement, leads, number of participants, CSR metrics, etc.)
Be a speaking partner & a key point of contact for internal stakeholders on particular marketing communication project for 30+ markets in the region; a center of marketing communication expertise, knowing best Oriflame practices and relevant market trends
Assure the focus on brand partners / prospects engagement mechanics (digital & offline) in the frames of each marketing communication project
Specifically focus on production of modern & fully branded content and CSR activations inside of each marketing communication project
· Keep focus on operational efficiency, timely delivery of campaign assets on each step, including assets for adaptation on 30+ markets in the region
Industrialization Technician / Technik ds. nowych uruchomień
Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Manage raw material & consumables stock in the warehouse
Accurately weigh and dispense raw materials
Manufacture pilot plant batches
Perform end-to-end batch manufacturing of cosmetics products
Maintain accurate batch manufacturing records and batch filling records
Ensure Raw Material usage & Communicate issues with raw materials during weighing, manufacturing and vessel cleaning issues that may be relevant to product industrialization
Perform full cleaning and sanitization on all pilot plant equipment and ancillary equipment according to SOPs
Carry out stability checks post pilot batch manufacture
Perform measurements & testing on a daily basis on all typologies of cosmetic products with various analytical instruments
Carry out compatibility testing of the bulk with package
Perform Bulk Filling Trials for investigation or consumer tests
Assist with equipment maintenance and new equipment validation
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Work with Formulation Chemists soon after product briefing by Marketing to assess risks with proposed formulation direction. Co-develop risk mitigation activities as required
Develop experimental plans surrounding scale-up activities for products. Develop manufacturing directions, manufacturing documentation and products specifications suitable for these plans. Work with pilot plant technicians to ensure scale up activities (including product filling) are performed as per experimental plans and as required by NPD timings
Address scale-up issues and any post-industrialisation non-conformances as they arise. Execute root cause investigations and put corrective and presentative actions in place as required
Work with other functions such as product testing, microbiology and packaging to ensure the formulations are tested according to correct protocols, review results and make recommendations
Work closely with manufacturing sites (internal and subcontractors) at an early stage of product development to develop a robust industrialisation solution. Organise and manage, either remotely or onsite, trials in relevant factory to assess industrialisation solutions
Support Industrialisation Manager and team colleagues on NPD process developments and challenges to ensure successful project delivery
Work with Formulation Chemists to support development of innovative new colour cosmetic technologies
Support the delivery of the Industrialisation Team Strategy
Work with colleagues to share knowledge and ideas. Actively contribute to team activities and support other team members when necessary
Propose relevant partnerships with strategic collaborators and equipment suppliers to develop new technologies
Ideate and develop new process technologies to support new product innovations, cost saving opportunities and quality perception improvements
Collaborate with the Senior Analytical Scientist to deliver the new analytical technologies for manufacturing troubleshooting and cosmetic texture analysis
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners
Developing, maintaining and driving implementation of any changes in Oriflame marketing plan for Leading Brand Partners (Leaders). Update all materials, change management, communication
Developing, implementing and monitoring all Leadership Programs including rules, qualification for different events and meetings driving sales growth
Creating and executing the annual events’ calendar for different levels of Sales Force
Coordinating and implementing sales & recruitment standards and process of field work including training of Staff and independent Leaders. Active participating in all development meetings, keeping the spirit and the interest both Staff and Leaders
Developing and roll-out support B2B materials and tools for commercial campaigns, leadership programs, conferences and other sales related initiatives
Organizing and gathering regular feedback from the Leaders/Brand Partners to understand results and gather insights for development of further plans, tools and support tactics for sales development
Taking part in Leaders’ meetings &events (online and offline), preparation of their content and organization, to present new initiatives, challenges, changes and trainings
Participating or management of Leadership Development related project on the local, regional or global level
Coordinating and aligning all the B2B related communication adjusting it to the final format for Leading Brand Partners