Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
New Business Manager w SaaS dla B2B
Nowy Sącz
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Odpowiadasz za swój wynik sprzedażowy. Mamy leady z marketingu, mimo to około 60% pracy, którą będzie trzeba wykonać to prospecting
Nasze procesy i kultura organizacyjna zachęcają do współpracy, bardzo często pracujemy zespołowo, aby pozyskać Klienta. U nas praca zespołowa wspiera osiągnięcie wyniku indywidualnego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka ds. księgowości i administracji
Nowy Sącz
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedażowych,
rozliczanie płatności,
obsługa procesu rezygnacji klienta,
rozliczanie podwykonawców - monterów,
współpraca z księgowością zewnętrzną,
bieżąca obsługa, rejestracja i weryfikacja faktur,
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów,
wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych,
controlling finansowy zgodnie z ustalonym procesem,
uzgadnianie sald z kontrahentami,
administracja skrzynką e-mail do otrzymywania faktur drogą elektroniczną
Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Limanowa
Wygasła: 04.05.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań sprzętowych np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych (np: śmieciarek, piaskarek, maszyn budowlanych)
opracowywanie dokumentacji montażowych i procesowych
konfiguracja urządzeń i parametrów aplikacji pod wymagania klientów
serwisowanie i walidacja lokalizatorów GPS oraz akcesoriów (np.: sondy paliwa, czytniki RFID)
wsparcie działu obsługi klienta w zgłoszeniach awarii lokalizatorów GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M,