Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Starszy Inspektor Wojewódzki ds. zamówień publicznych
Wały Chrobrego 4, Szczecin
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do których istnieje obowiązek stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych jak i wyłączonych z obowiązku stosowania przepisów ustawowych,
Sporządza i weryfikuje dokumentacje umożliwiającą wszczęcie procedury zmierzającej do udzielenia zamówienia publicznego,
Dokumentuje cały proces udzielenia zamówienia publicznego od czynności umożliwiających wszczęcie postępowania po skuteczny wybór wykonawcy lub unieważnienie postępowania,
Przygotowuje niezbędną sprawozdawczość w zakresie realizowanych zadań i zawartych umów, opracowuje analizy dotyczące wydatkowania środków oraz opracowuje i aktualizuje Plany zamówień publicznych ZUW w zakresie realizowanych dostaw, usług i robót budowlanych,
Uczestniczy w pracach komisji przetargowej oraz bierze udział w opracowaniu procedur i zasad w obszarze realizowanych zamówień publicznych,
Współpracuje z Centralnym Zamawiającym za zakresie zamówień centralnych i wspólnych z Centralnym Zamawiającym za zakresie zamówień centralnych i wspólnych
przyjmowanie zgłoszeń alarmowych i powiadomień o zdarzeniach, ustalanie priorytetów i niezwłoczne dysponowanie zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia,
przekazywanie niezbędnych informacji osobom udzielającym pierwszej pomocy,
przekazywanie kierującemu akcją medyczną niezbędnych informacji ułatwiających prowadzenie medycznych czynności ratunkowych na miejscu zdarzenia,
zbieranie aktualnych informacji o dostępnych w rejonie operacyjnym jednostkach systemu i ich gotowości oraz przekazywanie tych informacji wojewódzkiemu koordynatorowi ratownictwa medycznego,
zbieranie i archiwizowanie bieżących informacji o zdarzeniach i prowadzonych medycznych czynnościach ratunkowych,
powiadamianie o zdarzeniu szpitalnych oddziałów ratunkowych lub, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia, centrów urazowych lub jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego;
powiadamianie o zdarzeniu jednostek współpracujących z systemem, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia,
współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego,
wykonywanie zadań z wykorzystaniem Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,
przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,
prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze,
przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, a w uzasadnionych przypadkach – wraz z przekierowaniem do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dyspozytorni medycznej lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego,
monitorowanie statusów obsługi zgłoszeń przekazanych do odpowiednich służb lub uzyskanie potwierdzenia od dyspozytorów/dyżurnych o przyjęciu zgłoszenia,
poinformowanie osób zgłaszających o przyjęciu i przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego,
współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorni medycznej oraz dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,
współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze
przyjmowanie zgłoszeń alarmowych i powiadomień o zdarzeniach, ustalanie priorytetów i niezwłoczne dysponowanie zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia,
przekazywanie niezbędnych informacji osobom udzielającym pierwszej pomocy,
przekazywanie kierującemu akcją medyczną niezbędnych informacji ułatwiających prowadzenie medycznych czynności ratunkowych na miejscu zdarzenia,
zbieranie aktualnych informacji o dostępnych w rejonie operacyjnym jednostkach systemu i ich gotowości oraz przekazywanie tych informacji wojewódzkiemu koordynatorowi ratownictwa medycznego,
zbieranie i archiwizowanie bieżących informacji o zdarzeniach i prowadzonych medycznych czynnościach ratunkowych,
powiadamianie o zdarzeniu szpitalnych oddziałów ratunkowych lub, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia, centrów urazowych lub jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego;
powiadamianie o zdarzeniu jednostek współpracujących z systemem, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia,
współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego,
wykonywanie zadań z wykorzystaniem Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,
przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,
prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze,
przekazanie, gdy zachodzi taka potrzeba, zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia, a w uzasadnionych przypadkach – wraz z przekierowaniem do Policji, Państwowej Straży Pożarnej, dyspozytorni medycznej lub do podmiotów, których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego,
monitorowanie statusów obsługi zgłoszeń przekazanych do odpowiednich służb lub uzyskanie potwierdzenia od dyspozytorów/dyżurnych o przyjęciu zgłoszenia,
poinformowanie osób zgłaszających o przyjęciu i przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego,
współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorni medycznej oraz dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,
współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze
- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym
- przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami
- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi
w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze
- przekazanie
gdy zachodzi taka potrzeba
zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego
zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia
a w uzasadnionych przypadkach wraz z przekierowaniem do Policji
Państwowej Straży Pożarnej
dyspozytorni medycznej lub do podmiotów
których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego
- monitorowanie statusów obsługi zgłoszeń przekazanych do odpowiednich służb lub uzyskanie potwierdzenia od dyspozytorów/dyżurnych o przyjęciu zgłoszenia
- poinformowanie osób zgłaszających o przyjęciu i przekazaniu zgłoszenia do odpowiedniego podmiotu ratowniczego
- współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej
Policji
dyspozytorni medycznej oraz dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w celu realizacji bieżących działań ratowniczych
- współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji
za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych
w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.
CV + list motywacyjny przesłać pocztą:
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
z dopiskiem "OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH"
lub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
pok. nr 126
tel.: 91- 430 33 53.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
CV
list motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez Kandydata/Kandydatkę. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie w dziale: praca
praktyki
szkolenia.
Inne dokumenty:
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów
którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdują się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko
- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym
- przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami
- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi
w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze
- przekazanie
gdy zachodzi taka potrzeba
zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego
zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia do Policji
Państwowej Straży Pożarnej
dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów
których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu.
CV + list motywacyjny przesłać pocztą:
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
z dopiskiem "OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH"
lub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
pok. nr 126
tel.: 91- 430 33 53.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Inspektor ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej
Szczecin
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Analizuje dokumentację planistyczną związaną z uchwalaniem studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin wraz z przygotowaniem (po konsultacji z przełożonym) opinii w odniesieniu do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Uzgadnia i opiniuje projekty planów zagospodarowania przestrzennego gmin, pod kątem programów zawierających zadania rządowe, a także wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Analizuje dokumenty dotyczące terminowości wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego przez gminy oraz w uzasadnionych przypadkach przygotowuje wyliczenia terminów zwłoki w wydaniu decyzji
Przygotowuje odpowiedzi na zapytania skargowe składane zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej w zakresie gospodarki przestrzennej
- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym
- przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami
- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi
w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze
- przekazanie
gdy zachodzi taka potrzeba
zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego
zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia do Policji
Państwowej Straży Pożarnej
dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów
których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu.
CV + list motywacyjny przesłać pocztą:
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
z dopiskiem "OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH"
lub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
pok. nr 126
tel.: 91- 430 33 53.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym
- przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami
- prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi
w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań przez podmioty ratownicze
- przekazanie
gdy zachodzi taka potrzeba
zgromadzonych danych drogą elektroniczną z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego
zgodnie z kwalifikacją zgłoszenia do Policji
Państwowej Straży Pożarnej
dysponentów zespołów ratownictwa medycznego lub do podmiotów
których numery telefoniczne są obsługiwane w ramach systemu.
CV + list motywacyjny przesłać pocztą:
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
z dopiskiem "OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH"
lub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
pok. nr 126
tel.: 91- 430 33 53.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- CV i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji