Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. Social Media
Zygmunta Krasińskiego 2A, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przygotowywanie i publikowanie angażującego contentu na kanały social media (Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest), w tym tworzenie postów, Reelsów, InstaStories, opisów, grafik
Pokazywanie naszych produktów przed kamerą (występowanie na filmikach umieszczanych w SM)
Realizacja współpracy z Influencerami
Śledzenie trendów i nowości w SM oraz monitoring działań konkurencji
Analiza i raportowanie przeprowadzonych działań
Tworzenie treści na naszą stronę internetową
Sprawne odpisywanie na komentarze i wiadomości w mediach społecznościowych
Aktywny udział w grupach branżowych na Facebooku
Przygotowywanie i współtworzenie sesji produktowych
Specjalista ds. content marketingu i mediów społecznościowych
Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie profilu marki w social mediach, czuwanie nad publikowanymi treściami i opracowanie harmonogramu publikacji
Instagram: prowadzenie konta marki, tworzenie angażujących instastories, tworzenie i publikacja postów, organizacja i czuwanie nad konkursami, kontakt z klientami w DM
Facebook: prowadzenie konta marki, tworzenie i publikacja postów, organizacja i czuwanie nad konkursami, kontakt z klientami
Newsletter: przygotowywanie harmonogramu i pisanie treści do newslettera
Współpraca z agencjami marketingowymi, nadzór nad prowadzonymi kampaniami online oraz analiza przygotowywanych przez agencje raportów
Planowanie i organizacja sesji zdjęciowych
Planowanie i organizacja stoiska marki podczas wydarzeń targowych
Współpraca i dobór influencerów
Analiza rynku, konkurencji, zachowań i preferencji klientów
Czuwanie nad marketplace’ami na których sprzedajmy produkty naszej marki, tworzenie opisów produktów