Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (39)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 37 )
Pracownik produkcji
Czernichów
Ważna do: 20.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Szlifowanie/zaczyszczanie elementów aluminiowych narzędziami pneumatycznymi.
Przygotowanie powierzchni elementów pod lakierowanie proszkowe oraz mokre.
Szlifowanie elementów po obróbce skrawaniem.
Zaczyszczanie spawów.
Wykonywanie drobnych prac warsztatowych (wiercenie
Monter podzespołów elektronicznych w oprawach oświetleniowych
Czernichów
Ważna do: 20.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Składanie opraw oświetleniowych.
Montaż podzespołów elektronicznych do opraw oświetleniowych.
Pracownicy otrzymają instrukcje montażu i szkolenia. W zależności od umiejętności będzie to dopasowane do możliwości pracownika
współtworzenie strategii rozwoju marki w kanałach digitalowych z nastawieniem na rozwój rynków eksportowych w ramach ogólnej strategii marketingowej
tworzenie i koordynowanie kampanii reklamowych online oraz analiza ich wyników
koordynacja przestrzeni digital marki (strony internetowe, SEO/SEM, Social Media, portale partnerskie)
tworzenie i rozwój firmowych newsletterów
nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi marki i najlepszymi praktykami UX/UI
bieżąca współpraca z agencjami w zakresie prowadzonych projektów, przy realizacji kampanii promocyjnych oraz w ramach obecności marki w przestrzeni online (przygotowanie briefu dla agencji, nadzór nad dostarczanymi produktami i usługami, odbiór gotowych produktów)
tworzenie stron marketingowych do kampanii online
bieżąca koordynacja kalendarza obecności marki w kanałach online
raportowanie prowadzonych aktywności
monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji
współpraca z pozostałymi członkami zespołu marketingu w ramach wspólnie realizowanych projektów i kampanii
współtworzenie strategii rozwoju marki w kanałach digitalowych z nastawieniem na rozwój rynków eksportowych w ramach ogólnej strategii marketingowej
tworzenie i koordynowanie kampanii reklamowych online oraz analiza ich wyników
koordynacja przestrzeni digital marki (strony internetowe, SEO/SEM, Social Media, portale partnerskie)
tworzenie i rozwój firmowych newsletterów
nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi marki i najlepszymi praktykami UX/UI
bieżąca współpraca z agencjami w zakresie prowadzonych projektów, przy realizacji kampanii promocyjnych oraz w ramach obecności marki w przestrzeni online (przygotowanie briefu dla agencji, nadzór nad dostarczanymi produktami i usługami, odbiór gotowych produktów)
tworzenie stron marketingowych do kampanii online
bieżąca koordynacja kalendarza obecności marki w kanałach online
raportowanie prowadzonych aktywności
monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji
współpraca z pozostałymi członkami zespołu marketingu w ramach wspólnie realizowanych projektów i kampanii
udział w organizacji i koordynacji eventów wewnątrz i na zewnątrz firmy w tym udział w organizacji stoisk targowych
tworzenie oraz redakcja angażujących treści dopasowanych do grupy docelowej i różnych kanałów komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej: treści m.in. na stronę internetową i portale branżowe, kampanie e-mail marketingowe
pozyskiwanie referencji, materiałów fotograficznych, organizacja sesji zdjęciowych z realizacji
kontakt i prowadzenie współpracy z podwykonawcami, również na rynkach zagranicznych
zarządzanie logistyką materiałów marketingowych (współtworzenie i realizacja harmonogramów, kosztorysowanie)
dbanie o spójny i pozytywny wizerunek marki
udoskonalanie doświadczenia klienta
śledzenie trendów marketingowych i rekomendacje wdrożeń
współpraca z innymi działami firmy
bieżące prace operacyjne w Dziale Marketingu
prowadzenie projektów w ramach zaplanowanych działań marketingowych
• zarządzanie zespołami, projektami, budżetem i terminami w obszarach marketingu i sprzedaży zgodnie z istniejącą strategią marketingową
• planowanie, opracowywanie i koordynowanie kampanii marketingowych zgodnie z istniejącą strategią marketingową
• dostarczanie konstruktywnej informacji zwrotnej do wszystkich produktów realizowanych w zespole; proaktywna praca nad udoskonaleniem produktów dostarczanych przez zespół
• koordynowanie różnych projektów marketingowych na wszystkich etapach (przygotowanie, wdrożenie, ocena po projekcie)
• współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział R&D, IT, finansowy, magazynowy, produkcyjny i inne) oraz zewnętrznymi (agencje, fotografowie, drukarnie itp.)
• monitorowanie i raportowanie skuteczności działań marketingowych
• współpraca z agencjami zewnętrznymi (projektowanie, reklama, PR itp.) oraz pomoc przy realizacji nowych projektów - przygotowanie briefu, nadzorowanie procesu tworzenia, odbiór gotowego produktu
• zarządzanie budżetem marketingowym
• maksymalizacja inicjatyw marketingowych, tworzenie skutecznych narzędzi marketingowych i sprzedażowych oraz przekazywanie tych narzędzi innym działom i partnerom
• zwiększenie tożsamości/świadomości marki, zarówno w działaniach tradycyjnych, jak i cyfrowych, mające na celu ciągły rozwój biznesu
• dbanie o to, żeby strategia wizualna marki była właściwie realizowana na każdym poziomie
współtworzenie strategii rozwoju marki w kanałach digitalowych z nastawieniem na rozwój rynków eksportowych w ramach ogólnej strategii marketingowej
tworzenie i koordynowanie kampanii reklamowych online oraz analiza ich wyników
koordynacja przestrzeni digital marki (strony internetowe, SEO/SEM, Social Media, portale partnerskie)
nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi marki i najlepszymi praktykami UX/UI
bieżąca współpraca z agencjami w zakresie prowadzonych projektów, przy realizacji kampanii promocyjnych oraz w ramach obecności marki w przestrzeni online (przygotowanie briefu dla agencji, nadzór nad dostarczanymi produktami i usługami, odbiór gotowych produktów)
tworzenie stron marketingowych do kampanii online
bieżąca koordynacja kalendarza obecności marki w kanałach online
raportowanie prowadzonych aktywności
monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji
współpraca z pozostałymi członkami zespołu marketingu w ramach wspólnie realizowanych projektów i kampanii
Przygotowywanie modeli budynków w programie DIALux evo na podstawie dostępnej dokumentacji, kompletowanie wytycznych do projektu oświetlenia, projektowanie oświetlenia pod nadzorem, używając opraw AQForm
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator maszyn przemysłowych
Przemysłowa 14, Czernichów (pow. krakowski)
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obsługa tokarek konwencjonalnych,
Wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym (produkcja seryjna),
Bieżąca kontrola jakości wykonach detali,
Praca na centrach obróbczych oraz tokarkach CNC (po wcześniejszym przyuczeniu)