Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie analiza możliwości przyłączania do sieci wod.-kan., wydawanie Klientom opinii i warunków technicznych w tym zakresie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Dolna Wilda 126, Wilda, Poznań
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska robotnicze i specjalistyczne end-to-end (m.in. od wniosku z zapotrzebowaniem, przez spotkania rekrutacyjne, po wsparcie w procesie zatrudnienia), szukamy osoby, która wie, że STAR to nie tylko gwiazda na niebie;
sporządzanie cyklicznych raportów z obszaru HR, wskaźników HR, ankiet - kluczowy jest człowiek, jednak twarda analiza i rekomendowanie na jej podstawie działań mają wartość;
wdrażanie pomysłów i rozwiązań wspierających proces pozyskania najlepszych kandydatów, utrzymania pracowników i ich zaangażowania;
uczestnictwo w projektach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim, wdrażanie i doskonalenie rozwiązań - doceniamy wszelkie usprawnienia i automatyzacje;
wspieranie i koordynowanie procesu preboardingu i onboardingu oraz chęć wdrażania jak najlepszych praktyk;
współpraca ze szkołami wyższymi oraz średnimi w zakresie praktyk, staży i wydarzeń
wykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych znajdujących się na obszarze działalności Aquanet S.A. podległym danemu zespołowi
wykonywanie prac kontrolno-pomiarowych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych;
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Testów - Tester Aplikacji Biznesowych
Dolna Wilda 126, Wilda, Poznań
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja poprawności działania aplikacji (testowanie zgodnie ze scenariuszami, przygotowanie scenariuszy testowych). Obsługa portalu zgłoszeniowego JIRA
Pełnienie roli wsparcia dla obszaru developerskiego oraz biznesowego (weryfikacja zgłoszeń serwisowych II linia wsparcia)
Koordynacja działań związanych z wprowadzaniem zmian w systemach - program JIRA, Confluence , MS365
Przygotowanie opisu zmiany dla Programisty na podstawie przeprowadzonych testów
przygotowywanie i przetwarzanie danych do budowy matematycznych modeli hydraulicznych z uwzględnieniem danych przestrzennych i nie przestrzennych;
przeprowadzanie analiz układu hydraulicznego systemu kanalizacji deszczowej wraz z pracą na modelu matematycznym;
analizowanie i opracowywanie wyników modelowania;
wydawanie rekomendacji w zakresie doboru rozwiązań nakierowanych na uzyskanie optymalnego działania systemu w zakresie: doboru średnic, przekrojów kanałów, przepompowni, zbiorników oraz rozbudowy i przebudowy sieci w tym wykrywania nieprawidłowych stanów pracy systemu;
wydawanie opinii do dokumentacji technicznej w zakresie przepompowni i zbiorników retencyjnych;
definiowanie potrzeb oraz przygotowywanie specyfikacji technicznych w zakresie technologicznym dla zadań utrzymaniowych oraz inwestycyjnych;
współpraca, nadzór i koordynacja działań z podmiotami zewnętrznymi;
kompleksowe zarządzenie energią cieplną w ramach wszystkich obiektów Spółki,
analiza zużycia energii, identyfikowanie źródeł strat oraz proponowanie rozwiązań celem zmniejszenia kosztów i zwiększenia efektywności energetycznej,
planowanie przeglądów i konserwacji oraz harmonogramowanie działań remontowych oraz modernizacyjnych na istniejącym majątku Spółki;
opiniowanie wniosków materiałowych dotyczących nowo budowanych obiektów i instalacji związanej z zaopatrzeniem budynków w energię cieplną;
opracowanie wprowadzania planów ograniczeń oraz wstrzymania dostarczania ciepła;
wydawanie dyspozycji w przypadku wystąpienia awarii bądź zagrożenia dla bezpiecznej pracy źródeł ciepła, wewnątrzzakładowej sieci ciepłowniczej, węzłów cieplnych lub instalacji odbiorczych
ocena rodzaju i przyczyn awarii i zakłóceń w dostarczaniu i poborze ciepła, jakie wystąpiły w źródłach ciepła, sieciach ciepłowniczych, przyłączach i węzłach cieplnych
Planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi
Współudział w planowaniu i raportowaniu w zakresie gospodarki odpadami;
Współudział w planowaniu i realizacji budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
Współudział w prowadzeniu i ocenie raportów technologicznych, analiza trendów;
Współudział w raportowaniu i kontrola planów technicznych działów;
Współudział w planowaniu i pełnieniu nadzoru nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
Współudział w planowaniu i egzekwowaniu zapisów gwarancyjnych;
Współudział w realizacji i kontroli Poziomu Świadczenia Usług;
Współudział w ocenie procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
Współudział w inicjowaniu wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
Współudział w przygotowywaniu dokumentów przetargowych na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
Nadzór nad procesem zapewnienia i optymalizacji jakości wody w sieci wodociągowej na obszarze działalności Spółki:
Współpraca w podejmowaniu działań w zakresie optymalizacji jakości wody w systemie wodociągowym na terenie działalności Spółki;
Przyjmowanie skarg i wniosków, zgłoszeń przekroczeń, weryfikacja punktów poborów, wyjaśnianie rozbieżności w zakresie jakości wody;
Współkoordynowanie działań naprawczych w zakresie jakości wody w sieci wodociągowej na terenie działalności Spółki;
Nadzór i kontrola nad jakością wody w sieci wodociągowej na terenie działalności Spółki;
Współpraca i bieżąca sprawozdawczość (m.in. do PPIS) dotycząca jakości wody na terenie działalności Spółki;
Udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania;
Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę
koordynacja kontraktów w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego;
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
Przeprowadzanie różnego rodzaju robót na maszynie konwencjonalnej do toczenia i frezowania (wykonanie części do maszyn i urządzeń dla napraw awaryjnych)
Obsługa narzędzi dla tokarza i frezera
Konserwacja tokarki, frezarki oraz narzędzi skrawających
Toczenie różnych powierzchni – walcowych, stożkowych i czołowych
Frezowanie płaszczyzn, rowków, powierzchni kształtowych
Toczenie gwintów, obróbka drobnych elementów
Przecinanie i roztaczanie otworów
Wykonywanie pomiarów warsztatowych
Dobór odpowiedniego surowca w zależności od wytwarzanego elementu
przeprowadzanie różnego rodzaju robót na maszynie konwencjonalnej do toczenia i frezowania (wykonanie części do maszyn i urządzeń dla napraw awaryjnych),
obsługa narzędzi dla tokarza i frezera,
konserwacja tokarki, frezarki oraz narzędzi skrawających,
toczenie różnych powierzchni – walcowych, stożkowych i czołowych,
frezowanie płaszczyzn, rowków, powierzchni kształtowych,
toczenie gwintów, obróbka drobnych elementów,
przecinanie i roztaczanie otworów,
wykonywanie pomiarów warsztatowych,
dobór odpowiedniego surowca w zależności od wytwarzanego elementu,
utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
diagnostykę urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń
Administrowanie powierzonych systemów i zasobów teleinformatycznych Spółki w celu zapewnienia ciągłości działania usług biznesowych i bezpieczeństwa przetwarzanych danych w szczególności:
Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
Praca nad architekturą rozwiązań, wydajnością i skalowaniem komponentów infrastruktury;
Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów;
Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami;
Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych;
Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT;
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy
Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
Praca nad architekturą rozwiązań, wydajnością i skalowaniem komponentów infrastruktury;
Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów;
Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami; Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych; Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.
zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi administracyjnej kontraktów;
wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej Projektów unijnych prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;
kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z realizowanymi Projektami;
wsparcie przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE oraz przy rozliczaniu Projektów unijnych;
archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych;
udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;
dbałość o poprawną archiwizację dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych w Dziale Realizacji Inwestycji;
udział w spotkaniach, prowadzenie protokołów ze spotkań;
wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej Projektów unijnych prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;
kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z realizowanymi Projektami;
wsparcie przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE oraz przy rozliczaniu Projektów unijnych;
archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych;
udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;
dbałość o poprawną archiwizację dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych w Dziale Realizacji Inwestycji;
udział w spotkaniach, prowadzenie protokołów ze spotkań;
planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
Planowanie i realizacja przetargów;
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
Planowanie i realizacja przetargów;
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;
Planowanie eksploatacja obiektów wod.–kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi;
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
Planowanie i realizacja przetargów;
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób/Działów;
• Opracowanie i cykliczna aktualizacja planu działań sprzedażowych i promocyjno-edukacyjnych w zakresie propagowania rozwiązań retencyjnych (realizowanych przez Spółkę samodzielnie oraz we współpracy z partnerami, jednostkami miejskimi)
• Sporządzenie i cykliczna aktualizacja budżetu działań sprzedażowych i promocyjno-edukacyjnych w zakresie propagowania rozwiązań retencyjnych (realizowanych przez Spółkę samodzielnie oraz we współpracy z partnerami, jednostkami miejskimi)
• Inicjowanie, organizowanie i realizacja działań sprzedażowych i promocyjno-edukacyjnych (samodzielnie przez Spółkę oraz we współpracy z agencjami marketingowymi), w tym:
• kampanii promocyjnych, edukacyjnych
• akcji informacyjnych
• współpraca z zespołem
• realizacja planów sprzedażowych na wyznaczonym terenie
• stałe powiększanie bazy klientów
• utrzymywanie kontaktów z kluczowymi i najważniejszymi kontrahentami
• raportowanie zrealizowanych działań
• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, np. w ramach targów czy konferencji branżowych
• Aktywna współpraca z jednostkami miejskimi, uczelniami wyższymi, przedsiębiorcami w zakresie wspólnej realizacji działań promocyjno-edukacyjnych, pro-retencyjnych
• Pozyskiwanie partnerów, klientów oraz patronów medialnych dla organizowanych przez Spółkę wydarzeń
• Przygotowywanie sprawozdań / podsumowań ze zrealizowanych przez Spółkę / z udziałem Spółki wydarzeń oraz zamieszczanie informacji w określonych kanałach (strona internetowa, media społecznościowe, przekazywanie informacji dla partnerów / patronów)
• Wybór i koordynacja wydarzeń z udziałem Spółki, takich jak targi, konferencje branżowe
• Koordynacja współpracy z zewnętrznymi agencjami (przyjmowanie, analizowanie, wybór i negocjacje ofert współpracy, nadzór nad realizacją)
• Sporządzanie raportów z zakresu działalności sprzedażowej i promocyjno-informacyjnej
Nadzór nad spełnieniem wymagań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na obiektach Spółki;
Nadzór nad kontrolą zakładów wprowadzających ścieki przemysłowe do kanalizacji miejskiej i naliczanie należności dodatkowych oraz wystawianie obciążenia dla zakładów przekraczających dopuszczalne parametry wprowadzania ścieków do kanalizacji
Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań urzędowych z zakresu ochrony środowiska;
Koordynowanie audytów technicznych z zakresu ochrony środowiska dla planowanych przedsięwzięć finansowych lub rozwojowych Spółki;
Opiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych Spółki w zakresie oddziaływania na środowisko i dotrzymania standardów emisyjnych zanieczyszczeń;
Współopiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych podmiotów w zakresie podczyszczania ścieków technologicznych przed ich wprowadzeniem do sieci kanalizacyjnej;
Interpretacja i wdrażanie nowych przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz analiza zgodności stanu prawnego Spółki;
Uzgadnianie warunków zawierania umów z podniesionymi parametrami jakości ścieków;
Zarządzanie budżetem komórki organizacyjnej i Spółki w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska i usług wodnych;
Organizowanie pracy zespołu (ok. 10 osób);
Sporządzanie sprawozdań z działalności podległej komórki organizacyjnej;
Samodzielna realizacja jednego z tematów stażowych:
1. Innowacyjne rozwiązania z zastosowaniem uczenia maszynowego w kontekście zarządzania procesem biologicznym na oczyszczalni ścieków
2. Innowacyjne technologie w kontekście niskoemisyjnego oczyszczania ścieków
3. Innowacyjne technologie w kontekście odzysku pierwiastków biogennych oraz w kontekście gospodarki osadowej z możliwością pozyskania cennych biosurowców
4. Optymalizacja nastaw sprężarek na obiektach przepompowni ścieków w Przebędowie oraz Trzaskowie (zlewnia Oczyszczalni Ścieków w Szlachęcinie)
Zarządzanie i organizacja pracy Działu Realizacji Inwestycji (obecnie zatrudnionych ponad 60 osób);
Realizacja planów inwestycyjnych Spółki (średnia roczna wartość prowadzonych inwestycji ok. 250 mln złotych);
Kontrola i koordynacja zadań inwestycyjnych również tych realizowanych w oparciu o pozyskiwane fundusze pomocowe z UE pod kątem terminowości i jakości realizacji;
Nadzór nad należytym wykonywaniem usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi wykonywanymi przez zewnętrznych usługodawców zgodnie z podpisanymi umowami;
Współpraca z jednostkami samorządowymi i instytucjami zewnętrznymi w zakresie koniecznym dla prawidłowego przebiegu robót budowlanych;
Udział przy przygotowaniu programu inwestycyjnego Spółki;
Współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sieci i przyłączy wod.-kan. podłączanych do systemów Spółki oraz w zakresie wykupów sieci;
Nadzorowanie i koordynowanie opracowywania sprawozdań, analiz i raportów z działalności Działu
Współpraca z pracownikami działu, komórkami organizacyjnymi Spółki, a także z firmami i klientami zewnętrznymi
Obsługa administracyjna działu, w szczególności: wystawianie zleceń wewnętrznych, ewidencja wydatków pozycji kosztów, za które odpowiedzialny jest dział, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej
Tworzenie raportów dot. wykonania budżetu działu
Właściwa gospodarka środkami trwałymi i stanem magazynowym
Wsparcie w zakresie sprawozdawczości parametrów technologicznych i jakości ścieków oraz monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych
Współudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i planowanie harmonogramów prac pod względem rzeczowym – finansowym
bieżąca kontrola jakości wód uzdatnionych produkowanych na stacjach uzdatniania wody należących do Spółki
tworzenie raportów technologicznych pracy poszczególnych stacji wodociągowych na terenie działalności Spółki;
udział w procesie inicjowania inwestycji mających na celu udoskonalenie technologii uzdatniania wody;
udział w nadzorze technologicznym nad procesem uzdatniania wody na stacjach na terenie działalności Spółki;
doradztwo technologiczne w procesach uzdatniania wody;
udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania
udział w realizowanych zadaniach inwestycyjnych i nadzór technologiczny prowadzonych prac
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę
bieżąca kontrola jakości wód uzdatnionych produkowanych na stacjach uzdatniania wody należących do Spółki
tworzenie raportów technologicznych pracy poszczególnych stacji wodociągowych na terenie działalności Spółki;
udział w procesie inicjowania inwestycji mających na celu udoskonalenie technologii uzdatniania wody;
udział w nadzorze technologicznym nad procesem uzdatniania wody na stacjach na terenie działalności Spółki;
doradztwo technologiczne w procesach uzdatniania wody;
udział w realizowanych zadaniach inwestycyjnych i nadzór technologiczny prowadzonych prac
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę;
udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania
Zarządzanie i organizacja pracy Działu Realizacji Inwestycji (obecnie zatrudnionych ponad 60 osób);
Realizacja planów inwestycyjnych Spółki (średnia roczna wartość prowadzonych inwestycji ok. 250 mln złotych);
Kontrola i koordynacja zadań inwestycyjnych również tych realizowanych w oparciu o pozyskiwane fundusze pomocowe z UE pod kątem terminowości i jakości realizacji;
Nadzór nad należytym wykonywaniem usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi wykonywanymi przez zewnętrznych usługodawców zgodnie z podpisanymi umowami;
Współpraca z jednostkami samorządowymi i instytucjami zewnętrznymi w zakresie koniecznym dla prawidłowego przebiegu robót budowlanych;
Udział przy przygotowaniu programu inwestycyjnego Spółki;
Współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sieci i przyłączy wod.-kan. podłączanych do systemów Spółki oraz w zakresie wykupów sieci;
Nadzorowanie i koordynowanie opracowywania sprawozdań, analiz i raportów z działalności Działu
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
koordynacja kontraktów w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego, w tym:
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
koordynacja kontraktu w celu zapewnienia jego realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego;
prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu - kontrola i sprawozdawczość dotycząca: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu;
organizacja i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
współudział w kontroli zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
współudział w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
przygotowanie SIWZ przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
koordynacja kontraktu w celu zapewnienia jego realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego,
prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu - kontrola i sprawozdawczość dotycząca: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu;
organizacja i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
współudział w kontroli zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
współudział w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
przygotowanie SIWZ przy wsparciu Głównego Specjalisty ds. Koordynacji Kontraktu oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
diagnostyka urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń
przygotowywanie opinii dotyczących możliwości zagospodarowania wód opadowych i roztopowych
wydawanie opinii nt. możliwości zastosowania urządzeń retencyjnych
wykonywanie obliczeń parametrów technicznych dla rozwiązań retencyjnych
Sporządzenie projektów wykonawczych;
Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla proponowanych rozwiązań;
Przygotowanie danych i materiałów do realizacji rozwiązań retencyjnych;
Nadzór nad realizacją rozwiązań retencyjnych:
nadzór i bieżąca kontrola nad realizacją prac w ramach zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi
nadzór i koordynowanie wykonawcy prac
nadzór nad dokumentacją projektową wykonawczą i powykonawczą rozwiązań retencyjnych
sporządzanie niezbędnej dokumentacji związanej z prowadzonym nadzorem
Nadzór techniczny nad utrzymaniem rozwiązań retencyjnych;
Monitoring rozwiązań retencyjnych;
Organizację i aktywny udział w spotkaniach z jednostkami;
Przygotowywanie ofert przetargowych i odpowiedzi na skierowane do Spółki zapytania w zakresie rozwiązań retencyjnych - dobór i rekomendacje dla klientów w zakresie rozwiązań retencyjnych
Nadzór technologiczny nad eksploatacją ujęć wody, Stacji Uzdatniania Wody i sieci wodociągowych oraz nadzór nad działalnością badawczo-rozwojową w obszarze produkcji i dystrybucji wody;
Inicjowanie, prowadzenie prac i projektów badawczych, badań pilotowych i wdrażanie wniosków z badań pilotowych w skali technicznej w technologii wody;
Opracowywanie strategii funkcjonowania ujęć, stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej;
Nadzór i prowadzenie monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych oraz z decyzji administracyjnych w obszarze wodnym;
Zlecanie i rozliczanie usług laboratoryjnych w podległym obszarze;
Analiza układu hydraulicznego sieci wodociągowych;
Optymalizacja ilości, jakości i przesyłu wody w systemie wodociągowym na terenie działalności Spółki;
Świadczenie usług zewnętrznych w zakresie doradztwa technologicznego oraz przygotowywanie opinii i konsultacji dla Spółki;
Organizowanie pracy zespołu (ok. 15 osób);
Sporządzanie sprawozdań z działalności podległej komórki organizacyjnej;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę/ eksploatację instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków) oraz obiektach wodnych (ujęcia i stacje uzdatniania wody)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Koordynacji Kontraktu
Dolna Wilda 126, Wilda, Poznań
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja kontraktów w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego;
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie prac kontrolno-pomiarowych, przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych znajdujących się na obszarze działalności Aquanet SA
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Eksploatacji Sieci i Obiektów Wod.-Kan.
Gdyńska 1, Koziegłowy (pow. poznański)
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad eksploatacją i naprawą sieci i obiektów wod.-kan. w powierzonym zakresie;
prowadzenie gospodarki sprzętowej, kontrola stanu technicznego i porządkowanie zaplecza podległego obszaru;
analiza funkcjonowania i opracowywanie opinii stanu technicznego sieci i obiektów wod.- kan.;
prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją i konserwacją sieci i obiektów wod.-kan.;
tworzenie planów eksploatacji sieci i obiektów wod.-kan., praca w systemach informatycznych Spółki;
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości z zakresu działalności działu;
rozwiązywanie doraźnych problemów technicznych dot. eksploatacji sieci i obiektów wod.-kan.;
współudział przy tworzeniu dokumentacji przetargowej, procedur i instrukcji z obszaru działalności działu;
ewidencja środków trwałych i niskocennych (sieci/obiektów wod.-kan., sprzętu i urządzeń);
wsparcie przełożonego w organizowaniu i nadzorowaniu pracy zespołu;
wsparcie młodszych pracowników w realizacji zadań;
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrolę i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikację raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrolę zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
udział w inicjowaniu, planowaniu i realizacji prac badawczych w celu optymalizacji pracy oczyszczalni ścieków lub wdrażania rozwiązań innowacyjnych zgodnie z trendem gospodarki obiegu zamkniętego;
udział w projektowaniu stanowisk badawczych pod realizowane prace badawcze;
przygotowanie testów w skali laboratoryjnej, planowanie i wykonywanie doświadczeń, analiz laboratoryjnych dla prowadzonych prac badawczych;
interpretacja wyników badań laboratoryjnych oraz wyników prac badawczych;
współpraca z jednostkami naukowymi w ramach realizowanych grantów;
współpraca z laborantami w zakresie realizowanych badań;
udział w szacowaniu niezbędnych zasobów i kosztów prac badawczych oraz ich rozliczanie ;
udział w tworzeniu koncepcji zastosowania badanych technologii w pełnej skali wraz z szacowaniem kosztów i oszczędności w przypadku wdrożenia technologii;
udział w sporządzaniu niezbędnych raportów z zakresu prac badawczych;
udział w międzynarodowych spotkaniach, udział w przygotowywaniu prezentacji, udział w spotkaniach - często anglojęzycznych;
budowanie i aktualizację bazy danych GIS w Systemie Zarządzania Zasobami Przestrzennymi na podstawie dokumentacji technicznej oraz informacji branżowych,
udostępnianie informacji znajdujących się w zasobach baz danych GIS klientom wewnętrznym i zewnętrznym,
wykonywanie analiz, sprawozdań, raportów na podstawie danych GIS przy użyciu dostępnych systemów informatycznych,
inicjowanie i organizowanie wizji terenowych w zakresie poprawności odwzorowania rzeczywistego przebiegu sieci w systemie GIS,
wektoryzację powierzchni odwadnianych oraz przygotowanie map,
potwierdzanie przebiegów i ustalanie własności sieci kanalizacji deszczowej wkreślonej do systemu
budowanie i aktualizację bazy danych GIS w Systemie Zarządzania Zasobami Przestrzennymi na podstawie dokumentacji technicznej oraz informacji branżowych,
udostępnianie informacji znajdujących się w zasobach baz danych GIS klientom wewnętrznym i zewnętrznym,
wykonywanie analiz, sprawozdań, raportów na podstawie danych GIS przy użyciu dostępnych systemów informatycznych,
inicjowanie i organizowanie wizji terenowych w zakresie poprawności odwzorowania rzeczywistego przebiegu sieci w systemie GIS,
wektoryzację powierzchni odwadnianych oraz przygotowanie map,
potwierdzanie przebiegów i ustalanie własności sieci kanalizacji deszczowej wkreślonej do systemu
Koordynacja kontraktów w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego;
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
praca na Stacji Termicznego Suszenia Osadów w Koziegłowach
praca w obszarze eksploatacji obiektów i instalacji związanych gospodarką biogazową, gazową i cieplną na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Koziegłowach i Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu
praca zespołów prądotwórczych zlokalizowanych na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Koziegłowach i Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu
obsługa/ eksploatacja instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków)
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktów - kontrola i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikacja raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanymi kontraktami;
kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktów;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktów;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania
obsługa księgowa dokumentów w zakresie wyciągów bankowych dot. należności, w tym: przyjmowanie dokumentacji księgowej oraz sprawdzanie jej pod względem formalnym, rachunkowym; sprawdzanie dokumentacji księgowej pod względem zgodności z obowiązującymi w Spółce zasadami wewnętrznymi; dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie księgowym z uwzględnieniem przepisów prawa bilansowego; archiwizowanie dokumentacji księgowej;
odnotowywanie zapłat kontrahentów za świadczone przez Spółkę usługi/dostawy na kartotekach odbiorców;
odnotowywanie wpłat od klientów i komorników otrzymanych na poczet spraw sądowych oraz sporządzanie propozycji rozliczenia wpłat (umniejszenie, rozwiązanie odpisu aktualizacyjnego, koszty sądowe);
przygotowywanie w systemie bankowym zwrotów wpłat do klientów;
uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych w obsługiwanym zakresie;
prowadzenie korespondencji związanej z operacjami na stanowisku, w tym potwierdzeń sald;
udzielanie informacji poszczególnym komórkom organizacyjnym w obsługiwanym zakresie