Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Customer Relationship Specialist
Generała Gustawa Orlicz-Dreszera 6, Dziesięciny I, Białystok
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Customer Relationship Specialist będziesz odpowiadać za pierwszą linię kontaktu z klientami (nauczycielami, dyrektorami placówek edukacyjnych, dystrybutorami i resellerami). Twoje zaangażowanie w komunikację pozwoli budować długotrwałe i silne relacje między naszą marką a jej odbiorcami, a dbałość i staranność w działaniach operacyjnych umożliwi firmie wzmacnianie pozytywnego wizerunku i szybszy rozwój na rynkach międzynarodowych
Twoje zadania:
• obsługa klienta – za pośrednictwem maila, telefonu, social media oraz innymi kanałami,
• pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów,
• obsługa zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych,
• udział w działaniach marketingowych oraz targach i konferencjach w kraju i za granicą,
• wsparcie działu sprzedaży i marketingu w działaniach operacyjnych,
• wsparcie w prowadzeniu szkoleń produktowych (w języku polskim i w języku angielskim),
• realizacja komunikacji mailowej podnoszącej stan wiedzy Partnerów nt. produktów firmy,
• przygotowywanie instrukcji i regulaminów,
• prowadzenie ewidencji sprzętowych,
• koordynowanie wypożyczeń sprzętowych od strony formalnej i logistycznej,
Jako Education Manager będziesz odpowiadać za długofalowe działania marki w obszarach edukacji rynku - zarówno użytkowników jak i Partnerów biznesowych związanych z naszą marką. Twoim zadaniem będzie kompleksowe opracowywanie oraz wdrożenie projektów szkoleniowych i edukacyjnych, wpływających na wzrost kompetencji uczestników - nauczycieli, dyrektorów i Partnerów biznesowych
- Kompleksowa obsługa szkoleń realizowanych w ramach współpracy z Partnerami i jednostkami edukacyjnymi; organizacja i administracja spotkań, tworzenie i rozwijanie standardów szkoleń, kontrola jakości zewnętrznych szkoleniowców,
- Organizacja spójnych cykli szkoleniowych oraz programów edukacyjnych,
- Koordynowanie współpracy z trenerami i ambasadorami marki, rozbudowa sieci ekspertów współpracujących z marką, zgodnie z wyznaczonymi standardami,
- Koordynowanie współpracy z partnerskimi placówkami edukacyjnymi (certyfikowanymi przedszkolami, szkołami i uniwersytetami), współtworzenie z nimi projektów merytorycznych,
- Aktywny udział w edukacji rynku: prowadzenie szkoleń, warsztatów i webinarów oraz tworzenie materiałów wideo nt. zastosowania i wartości rozwiązań marki,
- Nadzór merytoryczny nad procesem onboardingu nowych pracowników i Partnerów, dbałość o rozwój i wewnętrzne szkolenie pracowników,
- Moderowanie i aktywizacja społeczności nauczycieli (online) związanych z marką,