Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (673)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 649 )
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej T-Mobile
Łódź
Ważna do: 06.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- obsługa połączeń wychodzących i prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- sprzedaż topowych prodktów T-Mobile
- dbanie o pozytywny wizerunek marki
opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta)
prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
współpraca z działami Operacji i HR m.in. w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
aktywne uczestnictwo w bussiness review z Klientami
prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień, zarządzanie automatami Allegro
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Lublin
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta)
prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
współpraca z działami Operacji i HR m.in. w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
aktywne uczestnictwo w bussiness review z Klientami
prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
współtworzenie strategii i realizacja kampanii EB, wdrażanie rozwiązań oraz nowych propozycji „benefitowych” w firmie
analiza rynku pracy i trendów w branży, identyfikacja konkurencji i wyznaczanie benchmarków
tworzenie i publikowanie treści na naszych profilach w mediach społecznościowych
kreowanie i publikowanie treści informacyjnych i promocyjnych na zewnętrznych i wewnętrznych kanałach kontaktu
organizacja i udział w wydarzeniach wizerunkowych (targi pracy, konferencje, warsztaty – realizowane online i offline) oraz wyjazdach integracyjnych
tworzenie i rozwijanie działań angażujących współpracowników firmy, w tym programów onboardingowych dla nowych pracowników, zapewniających im szybką integrację i poczucie przynależności do firmy
monitorowanie opinii pracowników, zbieranie feedbacku oraz implementacja działań mających na celu poprawę doświadczeń pracowniczych
przygotowanie raportów i analizy efektów podejmowanych działań z zakresu Employer Brandingu i Employee Experience,
dbanie o aktualność zakładki kariera i materiałów marketingowo-rekrutacyjnych
aktywny udział w „życiu” działu HR, poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz wspólne tworzenie działu
współpraca z różnymi działami firmy w kontekście zewnętrznego i wewnętrznego EB
współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kołami naukowymi, uniwersytetami, organizacjami studenckimi oraz agencjami kreatywnymi
zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
zarządzanie podległym Zespołem Liderów i Doradców - prowadzenie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych, motywowanie, wyznaczanie i egzekwowanie wykonania celu
analizowanie kluczowych wskaźników realizacji projektu oraz nadzorowanie i koordynowanie założonych celów projektowych (KPI, jakość, efektywność)
kontrolowanie realizacji postanowień wynikających z umowy z Klientem
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem, współpracowanie ze wszystkimi działami w firmie
ścisłe współpracowanie z Trenerem projektu i współtworzenie strategii działania w ramach pracy z Zespołem i realizacji celów biznesowych
wspieranie Liderów w bieżących zadaniach oraz nastawienie na stałe podnoszenie ich kompetencji
dbanie o pozytywne relacje i atmosferę w projekcie, wymienianie doświadczeń, kreowanie pomysłów i proponowanie zmian
zapewnienie wysokiej jakości działania projektu, budowanie przewagi konkurencyjnej i stałe podnoszenie satysfakcji Klienta z jakości świadczonych usług
zarządzanie podległym Zespołem Doradców - prowadzenie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych, motywowanie, wyznaczanie i egzekwowanie wykonania celu
analizowanie wyników jakościowych, prowadzenie warsztatów i doszkoleń,
ścisłe współpracowanie z pozostałymi Liderami, Koordynatorem, Kierownikiem projektu oraz Trenerem
Senior Team Lider (projekt bankowy) z j. polskim i ukraińskim
Lublin
Wygasła: 27.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
zarządzanie podległym Zespołem Doradców - prowadzenie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych, motywowanie, wyznaczanie i egzekwowanie wykonania celu
analizowanie wyników jakościowych, prowadzenie warsztatów i doszkoleń,
ścisłe współpracowanie z pozostałymi Liderami, Koordynatorem, Kierownikiem projektu oraz Trenerem
Organizujesz kalendarz zarządu - będziesz odpowiadać za koordynację czasu pracy, przygotowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych w Polsce i za granicą
Bierzesz udział w kluczowych spotkaniach zarządu, przygotowujesz materiały i minutki ze spotkań
Organizujesz eventy i imprezy ogólnofirmowe, przeprowadzasz analizę rynku, proponujesz rozwiązania i kontaktujesz się z dostawcami
Dbasz o najwyższy standard wyposażenia biur w VCC
Kontrolujesz procedury i koszty związane z powierzchnią biurową
Koordynujesz umowy i inne dokumenty dla zarządu i kluczowych dyrektorów, zarządzasz obiegiem dokumentacji
Jeśli jesteś doświadczonym/-ą specjalistą/-ką ds. Growth Marketing, to miejsce jest właśnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która nie tylko poprowadzi nasze kampanie marketingowe, ale także zainspiruje nasze działania, pomagając w umacnianiu pozycji na rynku polskim jak i zdobywaniu rynków zagranicznych
W OEX VCC Twoje umiejętności i samodzielność będą docenione, a Ty staniesz się kluczową siłą naszego wspólnego sukcesu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Marketing Specialist
Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czy marzysz o dynamicznej ścieżce zawodowej w obszarze marketingu, w firmie, gdzie Twoje pomysły są cenione, a Ty pełnisz kluczową rolę w osiągnięciu strategicznych celów biznesowych? OEX Voice Contact Center to miejsce, w którym nie tylko rozwijasz swoje umiejętności, ale stajesz się inicjatorem kreatywnych działań, umacniając pozycję firmy na rynku polskim i kształtując silną obecność na rynkach zagranicznych
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Wersalska 50, Bałuty, Łódź
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa połączeń wychodzących i prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami i najwyższymi standardami
Sprzedaż ofert i usług T-Mobile (przedłużanie umów obecnym klientom)
zarządzanie pracą liderów, konsultantów wsparcia dedykowanych do Projektu, a także poprzez wyznaczanie celu i zadań dla całego zespołu konsultantów
budowanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu
dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację nieoczekiwanej rotacji
prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla Projektu zgodnie z założonymi wskaźnikami, harmonogramem i budżetem
analiza Kluczowych Wskaźników Realizacji projektu: NPS, Leadowanie, identyfikacja, przychód na godzinę, wydajność, AHT, jakość obsługi
Organizujesz kalendarz zarządu - będziesz odpowiadać za koordynację czasu pracy, przygotowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych w Polsce i za granicą
Bierzesz udział w kluczowych spotkaniach zarządu, przygotowujesz materiały i minutki ze spotkań
Organizujesz eventy i imprezy ogólnofirmowe, przeprowadzasz analizę rynku, proponujesz rozwiązania i kontaktujesz się z dostawcami
Dbasz o najwyższy standard wyposażenia biur w VCC
Kontrolujesz procedury i koszty związane z powierzchnią biurową
Koordynujesz umowy i inne dokumenty dla zarządu i kluczowych dyrektorów, zarządzasz obiegiem dokumentacji
obsługa zapytań za pomocą tekstowych czatów, maili oraz realizując rozmowy telefoniczne typu call back – tematy różne związane z transakcjami na Allegro, zwrotami itp
utrzymywanie dobrych relacji z Klientami/Partnerami
obsługa zapytań za pomocą tekstowych czatów, maili oraz realizując rozmowy telefoniczne typu call back – tematy różne związane z transakcjami na Allegro, zwrotami itp
utrzymywanie dobrych relacji z Klientami/Partnerami
obsługa zapytań za pomocą tekstowych czatów, maili oraz realizując rozmowy telefoniczne typu call back – tematy różne związane z transakcjami na Allegro, zwrotami itp
utrzymywanie dobrych relacji z Klientami/Partnerami
Organizujesz kalendarz zarządu - będziesz odpowiadać za koordynację czasu pracy, przygotowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych w Polsce i za granicą
Bierzesz udział w kluczowych spotkaniach zarządu, przygotowujesz materiały i minutki ze spotkań
Organizujesz eventy i imprezy ogólnofirmowe, przeprowadzasz analizę rynku, proponujesz rozwiązania i kontaktujesz się z dostawcami
Dbasz o najwyższy standard wyposażenia biur w VCC
Kontrolujesz procedury i koszty związane z powierzchnią biurową
Koordynujesz umowy i inne dokumenty dla zarządu i kluczowych dyrektorów, zarządzasz obiegiem dokumentacji
profesjonalna obsługa zapytań (e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
profesjonalna obsługa zapytań (e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
profesjonalna obsługa zapytań (e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące)
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
Umawianie wizyt ze specjalistami w ramach połączeń w ruchu przychodzącym
Weryfikacja kalendarzy specjalistów oraz udzielanie informacji o ich dostępności, możliwych terminach wizyt, ewentualne wyszukiwanie dostępnych terminów wizyt u innych lekarzy
Wprowadzanie danych do systemu oraz weryfikacja ich poprawności
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (kierowników / koordynatorów, liderów zespołów, specjalistów, doradców klienta)
Prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
Prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
Monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
Prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
Opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
Współpraca z działami Operacji i HR w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (kierowników / koordynatorów, liderów zespołów, specjalistów, doradców klienta)
Prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
Prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
Monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
Prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
Opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
Współpraca z działami Operacji i HR w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji