Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (335)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 335 )
Specjalista ds. Kluczowych klientów
Kominy (pow. brodnicki)
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie Spółki w zakresie koordynacji realizacji wybranych projektów z obszaru budowy oraz obsługi technicznej (farmy PV, instalacje B2B do 50 kWp i powyżej 50 kWp)
Prowadzenie projektów, wdrażania nowych procesów i narzędzi
Przygotowywanie ofert indywidualnych dla instalacji PV i ME do 50 kWp i powyżej 50 kWp
Przygotowywanie i koordynacja dokumentacji technicznej i powykonawcze instalacji fotowoltaicznych i magazynów energii
Przygotowanie projektów i wizualizacji w programie PV SOL
Przygotowywanie dokumentacji technicznej do warunków przyłączenia
Przygotowanie schematów ideowych instalacji
Pozyskiwanie wycen komponentów oraz indywidualnych systemów konstrukcyjnych od producentów i dostawców
Praca nad wzorami umów indywidualnych
Wizje lokalne na miejscu instalacji
Wsparcie doradcy/partnera w prezentacji oferty klientowi
Weryfikacja projektów farm i dużych instalacji fotowoltaicznych i magazynów energii pod kątem technicznym i administracyjnym
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
Budowanie zewnętrznej partnerskiej sieci sprzedażowej w obszarze OZE
Zarządzanie podległą strukturą sprzedaży zgodnie ze standardami operacyjnymi spółki
Implementacja strategii firmy w przypisanym regionie w sposób zapewniający osiągnięcie celów biznesowych i realizację założonego planu sprzedaży
Rozwijanie podległych struktur sprzedażowych w zakresie kompetencji, wymiany doświadczeń rynkowych oraz aktualnej wiedzy produktowej i technicznej
Identyfikacja i ocena możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez analizę bieżącej sytuacji w regionie, zachowań konsumenckich, monitorowanie rynku i konkurencji: cen, działań marketingowych i handlowych oraz nowych produktów
realizacja i koordynacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd i wspierających codzienne obowiązki Zarządu,
zarządzanie kalendarzem Zarządu,
przyjmowanie interesariuszy Spółki oraz koordynowanie spotkań biznesowych,
prowadzenie książki podawczo-odbiorczej Oddziału Spółki,
przygotowywanie dokumentów zleconych przez Zarząd Spółki, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji,
zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej),
zapewnienie sprawnego i terminowego procesu obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
stała współpraca i wymiana informacji pomiędzy poszczególnymi sekretariatami Oddziałów oraz Zespołami w Spółce,
Obsługiwanie telefonicznie klientów -> wkładamy dużo serca i profesjonalizmu w rozmowy z naszymi potencjalnymi Klientami, staramy się przekraczać ich oczekiwania. a Ty? Jeżeli tak, to mamy wspólny kierunek do tworzenia wielkich rzeczy 😊
Umawianie spotkań handlowych branży OZE (instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii) -> Masz doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów, a Twoje działania kończą się sukcesem? Tak? To czytaj dalej 😊
Oferowanie rozwiązań ubezpieczeniowych -> Stawiamy na bezpieczeństwo i dbamy o dobro Klientów którzy nam zaufali
Aktywna współpraca z zespołem -> Jesteś nastawiona/y na współpracę? Świetnie, my również. Mamy wiele wspólnego, zgadzasz się? 😊
Dbanie o relacje z klientami -> zadowolenie Klienta jest dla Ciebie istotne? Twoja kultura wypowiedzi i dbałość o uprzejmość w komunikacji przychodzi Tobie z łatwością? Genialnie!
Dbanie o wizerunek firmy -> zaprezentuj się z najlepszej strony i pamiętaj o tym, że przy kontakcie z Klientem jesteś naszą wizytówką
Współtworzenie najlepszego doświadczenia w zakresie obsługi Klienta w branży OZE w Polsce oraz uczestnictwo w rozwojowych projektach -> działamy innowacyjnie i jesteśmy gotowi na Twoje pomysły
Utrzymanie i zapewnienie funkcjonowania systemów IT – w tym ich konfigurowanie, aktualizowanie, usprawnianie, administracja i rozwijanie, zarządzanie uprawnieniami użytkowników
Administracja centralą telefoniczną (VoIP)
Bieżąca współpraca z dostawcami rozwiązań IT i pokrewnych, w tym organizowanie spotkań, uzgodnienia, prowadzenie wdrożeń i testów
Bieżący monitoring rynku w zakresie pojawiających się nowych rozwiązań IT mogących usprawnić pracę operacyjną
Współpracowanie z innymi działami firmy i wdrażanie projektów IT
Monitorowanie i raportowanie statusu projektu, w tym: zakresu, ryzyk, wykorzystania zasobów oraz zgodności osiąganych rezultatów z planowanymi celami biznesowymi
Współtworzenie i realizacja polityki personalnej, strategii Employer Brandingowej oraz zapewnienie jej spójności ze strategią organizacji
Zapewnienie prawidłowego i efektywnego funkcjonowania procesów personalnych w dedykowanych obszarach biznesowych
Analizowanie potrzeb w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rekomendowanie działań rozwojowych w odpowiedzi na bieżące potrzeby biznesu
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych w organizacji
Research rynku dla potrzeb budowania bazy kandydatów do procesów rekrutacyjnych
Prowadzenie analiz wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych
Budowanie pozycji i roli działu HR poprzez partnerskie relacje z managerami dedykowanych obszarów na wszystkich poziomach zarządczych
Bliska współpraca z Zarządem w zakresie kształtowania kultury organizacyjnej firmy
Inicjowanie działań i projektów rozwojowych w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim (plany sukcesji, indywidualne ścieżki kariery, systemy ocen, etc.)
Proponowanie działań na rzecz budowania zaangażowania pracowników oraz współpracy i integracji między oddziałami w Polsce i - docelowo - za granicą
Współpraca z Managerami w zakresie polityki personalnej, wspierająca takie procesy jak: rekrutacja, onboarding, ocena okresowa, programy rozwojowe, ścieżki karier, exit interviews, itp
Planowanie i realizacja strategii komunikacji oraz planów działań marketingowych, w tym związanych z budową świadomości marki Arago w kanale partnerskim i konsumenckim
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u partnerów i klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym, jego wdrożenie oraz kontrola
Odpowiedzialność z spójność wizerunkową marki w komunikacji partnerskiej i konsumenckiej
Współudział w realizacji celów sprzedażowych we współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Operacji
Współpraca z Działem Rozwoju Produktów nad atrakcyjnością oferty
Zarządzanie współpracą z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, agencje social media, agencje badawcze, itd.)
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i contentu
Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa z zakresu komunikacji marketingowej
wsparcie w skutecznym komunikowaniu marki w zakresie komunikacji wewnętrznej: tworzenie materiałów komunikacyjnych np. wartości, wewnętrzne zasady i procedury
planowanie i realizacja akcji marketingowo-sprzedażowych mających na celu wsparcie sprzedaży
przygotowanie koncepcji kampanii reklamowych
tworzenie i wybór metod dystrybucji treści i kampanii
współtworzenie strategii komunikacji i strategii marketingowej marki
tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla partnerów, inwestorów oraz klientów
projektowanie komunikacji materiałów marketingowych
współtworzenie i wdrażanie programów marketingowych i lojalnościowych dla partnerów i klientów marki
organizacja wydarzeń marketingowych (wystawy, targi, seminaria, imprezy dla pracowników i partnerów marki)
zarządzanie treściami i stroną www
wsparcie bieżących działań marketingowych
analiza trendów, rynku i konkurencji
analiza skuteczności prowadzonych działań i rekomendowanie nowych rozwiązań
Planowanie i realizacja strategii komunikacji oraz planów działań marketingowych, w tym związanych z budową świadomości marki Arago w kanale partnerskim i konsumenckim
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u partnerów i klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym, jego wdrożenie oraz kontrola
Odpowiedzialność z spójność wizerunkową marki w komunikacji partnerskiej i konsumenckiej
Współudział w realizacji celów sprzedażowych we współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Operacji
Współpraca z Działem Rozwoju Produktów nad atrakcyjnością oferty
Zarządzanie współpracą z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, agencje social media, agencje badawcze, itd.)
Stworzenie strategii oraz koncepcji działań sprzedażowych dla profesjonalnego sklepu B2B;
Współtworzenie ścieżek klientów i ich optymalizacja pod konwersję na sprzedaż;
Definiowanie i implementacja strategii pozyskania klienta i jego aktywizacji online;
Planowanie, implementacja oraz monitoring kampanii digitalowych;
Realizacja działań SEM/SEO, rozbudowa bazy mailingowej, generowanie nowych leadów;
Realizacja działań w obszarze marketing automation;
Optymalizacja SEO i UX oraz tworzenie i nadzór nad contentem;
Przygotowanie materiałów do kampanii digitalowych, materiałów na strony partnerów biznesowych oraz strony własne;
Bezpośrednie raportowanie do kierownictwa spółki, przygotowywanie prezentacji o wynikach sprzedażowych, realizacji celów marketingowych i prowadzonych działaniach;
Bieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów w obszarze eCommerce;
Prowadzenie działań zgodnie z wyznaczonymi KPI;
Współpraca i wsparcie Działu Marketingu w realizowanych projektach;
Koordynacja działań rynkowych oraz tworzenie ”best practice”
Obsługa Klienta - dobrze wiesz, że pod tym hasłem kryje się wiele procesów i zagadnień. Odbieranie połączeń telefonicznych, rozmowy z Klientami, praca na naszych systemach informatycznych, odpowiedzi na pisma, praca z dokumentami, pomoc w załatwianiu spraw Klientów przy współpracy z innymi Działami firmy, rozpatrywanie spraw Klientów – jesteś na to gotowy/a?
Dbanie o wizerunek firmy - zaprezentuj się z najlepszej strony i pamiętaj o tym, że przy kontakcie z Klientem jesteś naszą wizytówką
Współtworzenie najlepszych doświadczeń w zakresie obsługi Klienta w branży OZE w Polsce oraz uczestnictwo w rozwojowych projektach - działamy innowacyjnie i jesteśmy gotowi na Twoje pomysły. Czekamy na przejaw Twojej inicjatywy!
Planowanie i realizacja strategii komunikacji oraz planów działań marketingowych, w tym związanych z budową świadomości marki Arago w kanale partnerskim i konsumenckim
Ustalenie celów marketingowych (KPI)
Analiza potrzeb i procesów zachodzących u partnerów i klientów, dostarczanie insightów konsumenckich, wiedza oraz analiza aktualnych trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym, jego wdrożenie oraz kontrola
Odpowiedzialność z spójność wizerunkową marki w komunikacji partnerskiej i konsumenckiej
Współudział w realizacji celów sprzedażowych we współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Operacji
Współpraca z Działem Rozwoju Produktów nad atrakcyjnością oferty
Zarządzanie współpracą z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, domy mediowe, agencje eventowe, agencje social media, agencje badawcze, itd.)
Przegląd ofert rynkowych oraz poszukiwanie nowych dostawców
Przygotowywanie zapotrzebowania na potrzebne materiały
Analiza kosztów bieżących zakupów
Opracowywanie nowych metod i rozwiązań usprawniających procesy zakupowe
Dobór odpowiednich materiałów i narzędzi do ustalonego wcześniej zapotrzebowania, porównywanie ofert potencjalnych dostawców oraz rekomendowanie najlepszych kosztowo i jakościowo rozwiązań