Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Budowanie, wdrażanie oraz realizacja strategii sprzedażowej powiązanej ze strategią firmy - efektywne poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży oraz optymalizacja istniejących kanałów sprzedaży
Opracowanie i wdrażanie kompleksowej, wielokanałowej strategii sprzedażowej firmy, uwzględniającej cele, wyzwania i możliwości rynkowe
Wdrażanie nowych grup produktowych w mechanizmy sprzedaży i ścisła współpraca z zespołem product management i działem operacyjnym
Analiza rynku, konkurencji i trendów sprzedażowych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych, odpowiedzialność za marżę brutto
Zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży - sprzedaż stacjonarna, sprzedaż w terenie, e- commerce, sklepy własne oraz marketplace (min. amazon, ebay, allegro)
Prowadzenie zespołu sprzedażowego (zespół b2b i b2c)
Realizacja założonych celów – praca na KPI, raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Senior Product Manager (kategoria: baterie do laptopów i zasilacze)
Kalwaryjska 33, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie procesu rozwoju produktu od pomysłu do wprowadzenia na rynek (NPI) dla kategorii baterii (min. baterie i zasilacze do laptopów, baterie do innych urządzeń)
Rozpoznawanie potrzeb konsumentów i wdrażanie rozwiązań w przyszłych produktach Green Cell baterii i zasilaczy
Zarządzanie i optymalizacja bieżącego portfolio kategorii poprzez przygotowanie krótko-, średnio- i długoterminowej strategii w zakresie aktywacji produktów, ustalania cen, prognozowania i dystrybucji
Analizowanie danych sprzedażowych i rynkowych w celu określenia bieżących trendów i przyszłych możliwości
Aktywowanie produktów poprzez odpowiednią komunikację marketingową i działania detaliczne
Aktywny udział w procesie sprzedaży i planowania operacyjnego
Mierzenie i raportowanie wyników działań promocyjnych
Praca hybrydowa z biura z Krakowa (Kalwaryjska 33) i Skawiny (Pileckiego 8) - pracujemy w modelu 2+2+1 (2 dni z Krakowa, 2 dni ze Skawiny i 1 dzień zdalny)
Tworzenie comiesięcznych raportów (Monthly Financial Report) z zachowaniem terminowości i dokładności danych oraz analizą i syntezą wniosków
Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej i raportowanie do Controlling Manager’a
Odpowiedzialność za przygotowanie budżetów oraz analiza odchyleń
Analiza i kontrola kosztów
Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc)
Modyfikacja i usprawnianie systemów raportowania
Sporządzanie scenariuszy finansowych dla nowych inicjatyw i projektów
Kalkulacja oraz interpretacja wskaźników płynności finansowej, zadłużenia oraz rentowności
Przygotowywanie danych dotyczących rezerw oraz odpisów aktualizacyjnych
Tworzenie narzędzi do prawidłowego zarządzania ceną oraz kosztami w poszczególnych kanałach e-commerce
Pomoc techniczna dot. arkuszy i excela dla zespołów w organizacji
Pełna koordynacja projektu pozwalającego na śledzenie marży na pokrycie per indeks w różnych kanałach sprzedaży
Prowadzenie procesu rozwoju produktu od pomysłu do wprowadzenia na rynek (NPI) dla kategorii EV
Rozpoznawanie potrzeb konsumentów i wdrażanie rozwiązań w przyszłych produktach Green Cell z obszaru EV
Zarządzanie i optymalizacja bieżącego portfolio kategorii poprzez przygotowanie krótko-, średnio- i długoterminowej strategii w zakresie aktywacji produktów, ustalania cen, prognozowania i dystrybucji
Analizowanie danych sprzedażowych i rynkowych w celu określenia bieżących trendów i przyszłych możliwości
Aktywowanie produktów poprzez odpowiednią komunikację marketingową i działania detaliczne
Aktywny udział w procesie sprzedaży i planowania operacyjnego
Mierzenie i raportowanie wyników działań promocyjnych
Śledzenie i analiza zmian w przepisach prawnych oraz norm branżowych w zakresie spełniania wymogów dla firm wprowadzających towary i usługi na rynki krajowe, EU, UK i Ukraina
Opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie polityk i procedur zgodności, które mają na celu minimalizowanie ryzyka naruszenia przepisów
Doradztwo prawne dla różnych działów w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami
Bieżące monitorowanie otoczenia prawnego, identyfikowanie ryzyk i raportowanie ewentualnych naruszeń
Przygotowywanie raportów dla kierownictwa i organów regulacyjnych w sprawie zgodności działań firmy z obowiązującymi przepisami
Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi (w zależności od potrzeb)
Analiza umów, dokumentów i działań pod kątem zgodności z prawem
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (pracujemy w systemie Optima)
Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących zatrudnienia oraz kosztów wynagrodzeń płacowych
Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników
Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich
Przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
Administrowanie systemem kadrowym - prowadzenie indywidualnej dokumentacji dla każdego pracownika: e-akta osobowe oraz dokumentacji w formie papierowej
Prowadzenie ewidencji urlopów, absencji; naliczanie zasiłków chorobowych macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
Promocja i zwiększanie świadomości marki na rynkach europejskich
Prowadzenie kanałów Social Media marki (Instagram, Facebook, Linkedin, TikTok, YouTube)
Kreatywne tworzenie angażujących filmów oraz ich montaż
Analizowanie danych oraz wyciąganie wniosków na podstawie danych
Koordynacja procesu tworzenia materiałów graficznych marketingowych związanych z promocją sklepu i brandu, premiami produktowymi i akcjami promocyjnymi
Naliczanie wynagrodzeń, premii sporządzanie list płac ( pracujemy w systemie Optima, współpraca w tym zakresie ze starszym specjalistą ds. kadr i płac)
Kontrola nad ważnością badań okresowych, przygotowywanie skierowań na badania okresowe oraz kontrolne
Administrowanie systemem kadrowym - prowadzenie indywidualnej dokumentacji dla każdego pracownika: e-akta osobowe oraz dokumentacji w formie papierowej
Prowadzenie ewidencji urlopów, absencji; naliczanie zasiłków chorobowych macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
Organizacja i obsługa procesu onboardingu pracowniczego wdrożonego w firmie (komunikacja z nowymi pracownikami, koordynacja procesu, komunikacja z liderami oraz ocena efektywności)
Obsługa i organizacja procesu offboardingu pracowniczego dla wszystkich form zatrudnienia (UOP, kontrakty, B2B, UZ) - monitorowanie i weryfikacji zgodności procesu z przepisami prawa jak i wewnętrznymi regulacjami
Organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych w oparciu o zatwierdzony plan szkoleń pracowniczych, ocena efektywności szkoleń oraz regularny przegląd rynkowy w tym zakresie
Aktywne wspieranie liderów w zakresie stosownych informacji pracowniczych
Prowadzenie procesu rozwoju produktu od pomysłu do wprowadzenia na rynek (NPI),
Rozpoznawanie potrzeb konsumentów i wdrażanie rozwiązań w przyszłych produktach Green Cell,
Zarządzanie i optymalizacja bieżącego portfolio kategorii poprzez przygotowanie krótko-, średnio- i długoterminowej strategii w zakresie aktywacji produktów, ustalania cen, prognozowania i dystrybucji,
Analizowanie danych sprzedażowych i rynkowych w celu określenia bieżących trendów i przyszłych możliwości,
Aktywowanie produktów poprzez odpowiednią komunikację marketingową i działania detaliczne,
Aktywny udział w procesie sprzedaży i planowania operacyjnego,
Mierzenie i raportowanie wyników działań promocyjnych,
Wspieranie działań komunikacyjnych w obszarze produktowym,
Inicjowanie, planowanie i prowadzenie projektów wizerunkowych zwiększających świadomość marki i edukujących klientów (np. poprzez raporty, artykuły branżowe),
Współpraca z mediami – nie tylko dystrybucja informacji, ale też rozmowa, badanie potrzeb i budowanie relacji,
Rozwijanie bazy kontaktów i dobrych relacji z mediami,
Tworzenie wartościowych i angażujących treści: informacje i komentarze prasowe, raporty, analizy, artykuły, prezentacje, mailingi,
Współtworzenie komunikacji biznesowej w obrębie Linkedin,
Poszukiwanie nowych możliwości komunikacyjnych dla firmy i jej produktów,
doradztwo prawne w bieżących sprawach spółki, głównie z obszaru spraw korporacyjnych, umów gospodarczych, e-commerce, własności intelektualnej,
sporządzanie i opiniowanie umów, aktów wewnętrznych, dokumentów korporacyjnych i innych dokumentów z zakresu działalności spółki,
bieżące doradztwo prawne w obszarze korporacyjnym w ramach działalności spółki, w tym redagowanie projektów dokumentów wewnętrznych Spółki,
wsparcie w negocjacjach i redagowaniu umów z kontrahentami (w tym kontrahentami zagranicznymi),
bieżąca współpraca z innymi działami spółki w zakresie m.in. prawa nowych technologii, prawa konsumenckiego, prawa pracy, ochrony danych osobowych i marketingu,
monitorowanie zmian przepisów prawnych dotyczących działalności spółki,
współpraca i koordynacja działań z kancelariami prawnymi i innymi doradcami zewnętrznymi
Kompleksowa kontrola wprowadzanych produktów autorskich marki GreenCell na rynek globalny w zakresie ich bezpieczeństwa, prawidłowego oznakowania, opakowania jak i prawidłowej instrukcji obsługi, oraz formułowanie wytycznych w tym zakresie,
Procesowanie wycen z jednostkami certyfikującymi, analiza umów, rekomendacje do Project Managera,
Monitorowanie statusu certyfikacji i dbanie o ich terminową realizację,
Benchmarking laboratoriów i jednostek certyfikujących,
Weryfikowanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji przekazywanej przez dostawców,
Prowadzenie spraw związanych z kontaktami z organami nadzoru rynku,
Opracowywanie i uzgadnianie z dostawcami dokumentów certyfikacyjnych, w szczególności dla produktów sprzedawanych pod markami własnymi,
Opracowywanie dokumentów dołączanych do sprzedawanych produktów z uwzględnianie wymogów prawnych oraz marketingowych,
Prowadzenie bazy danych dotyczącej certyfikacji produktów,
Kontakt z laboratoriami i jednostkami certyfikującymi na terenie PL, Europy, Chin oraz US,
Monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach,
Definiowanie procesów i tworzenie procedur usprawniających prace działu oraz procesu certyfikacji w organizacji,
Ścisła współpraca z Klientem i działami logistyki w zakresie doskonalenia procesów jakości,
Prowadzenie i dokumentowanie audytów wewnętrznych,
Projektowanie, opiniowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,
Prowadzenie szkoleń w zakresie zintegrowanego systemu zapewnienia jakości,
Ścisła współpraca z działami logistyki/produkcji/RMA w zakresie analizy reklamacji w oparciu o zastosowane narzędzia jakości
Supervision of accounting records, execution of established documents flow within accounts payables and receivables
Execution of the internal controls planned for the accounting department and substantive support for these in other departments (including fixed assets control, payables workflow, receivables settlement, accruals etc.)
Supervision of invoicing process (B2C and B2B sales) including corrective invoices and cash returns
Supervision of receivables settlement process (B2B prepayments, trade credit and factoring; B2C payment operators) implementation of identified improvements and actively looking for further optimization
Execution of crucial tasks in the book closing process; assignment of other AP and AR tasks to responsible team members (closing the month, quarters, closing the year)
Active participation in the external audit process, preparation of recons and requested support documentation, contribution to financial statements in accordance with the requirements of the Accounting Act by preparing chosen elements of additional information
Statistical external reporting - NBP, GUS, etc
Full bookkeeping for the holding company and preparation of its standalone financial statements (small entity in terms of Accounting Act; not audited)
Cooperation with external accounting firms responsible for bookkeeping of Green Cell Group foreign subsidiaries; supplying accounting information on a monthly basis
Payroll accounting, cooperation with HR on inconsistencies, proper tax classification of employer’s expenditures (social securities, disability fund, group inssurance), accounts reconciliation and payroll payments execution
Identifying areas of improvement, including the potential automation of accounting processes
Managing of 2-3 FTEs in Settlements Team; assignment of current workload
Cooperation with other Finance Teams (Inventory accounting, Tax, Controlling, Treasury) and support for Chief Accountant
Lead product development process from idea to market launch (NPI)
Recognize consumer needs and implement solutions in future Green Cell products
Manage and optimize current category portfolio by preparing short-, mid- and long-term strategy in a scope of product activations, pricing, forecasting and distribution
Analyze sales and market data to determine current trends and future opportunities
Activate products through relevant marketing communication and retail activities
Actively participate in Sales & Operational Planning process
Measure and report results of promotional activities
Aktywną sprzedażą do kluczowych Klientów na rynkach europejskich z priorytetem rynków niemieckojęzycznych
Rozwojem współpracy z kluczowymi Klientami na bazie bardzo dobrych relacji i w oparciu o roczne plany rozwoju biznesu, plan aktywności promocyjnych i inne formy rozwoju wspólnego biznesu
Negocjacjami warunków transakcji, kontraktów handlowych, negocjacjami rocznymi i pozyskiwaniem nowych Klientów
Obsługą zamówień naszych Klientów, doradztwem, wsparciem marketingowym i serwisowym
Systematyczną współpracą z Klientami i poszukiwanie nowych form rozwoju biznesu. Wspierane wizytami rynkowymi u kluczowych Klientów
Szkoleniami Klientów z zakresu wiedzy produktowej
Nieustannym rozwojem dystrybucji na podległych rynkach
Analizą rynku i monitoringiem konkurencji pod kątem identyfikacji szans biznesowych i rozwoju sprzedaży
Nadzorowanie sprawnego działania magazynu oraz działu wysyłki
Organizowanie i koordynowanie pracy zespołu w tym szkoleń, ustalanie planu urlopów, nadzorowanie zgłaszanych dni wolnych od pracy i wszelkich nieobecności
Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej, przestrzeganie zasad obiegu i przechowywania dokumentacji
Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej
Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań do pakowania
Odpowiedzialność za powierzony majątek i bezpieczeństwo przechowywania towarów
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu oraz zabiegi konserwacyjne
Odpowiedzialność za kontakt z zewnętrznymi magazynami oraz przewoźnikami
Nadzór nad zabezpieczeniem obiektu (zamknięcie bramy, nie przebywanie na terenie magazynu osób nieupoważnionych)
Pozyskiwanie ofert oraz negocjacja umów na transport przesyłek
Pozyskiwanie oraz negocjacja umów na wynajem hali magazynowych
Pozyskiwanie oraz negocjacja umów na wyposażenie magazynów
Aktywna sprzedaż do kluczowych Klientów na rynkach europejskich z priorytetem rynków zgodnych z Twoją znajomością języków
Rozwój współpracy z kluczowymi Klientami na bazie bardzo dobrych relacji i w oparciu o roczne plany rozwoju biznesu, plan aktywności promocyjnych i inne formy rozwoju wspólnego biznesu
Negocjacja warunków transakcji, kontraktów handlowych, negocjacjami rocznymi i pozyskiwaniem nowych Klientów
Obsługa zamówień naszych Klientów, doradztwem, wsparciem marketingowym i serwisowym
Systematyczna współpraca z Klientami i poszukiwanie nowych form rozwoju biznesu. Wspierane wizytami rynkowymi u kluczowych Klientów
Szkolenia Klientów z zakresu wiedzy produktowej
Nieustanny rozwój dystrybucji na podległych rynkach
Analiza rynku i monitoring konkurencji pod kątem identyfikacji szans biznesowych i rozwoju sprzedaży
Realizacja zadań wynikających z przepisów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi procesami (m.in. audyty i przeglądy warunków pracy w zakresie BHP)
Inicjowanie działań ukierunkowanych na poprawę bezpieczeństwa oraz budowanie świadomości bezpieczeństwa wśród naszych pracowników
Monitorowanie wskaźników bezpieczeństwa oraz sporządzanie stosownych raportów
Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników biurowych, magazynu i fabryki, oraz udział w projektach inwestycyjnych
Poprawa naszych wyników w zakresie ochrony środowiska - minimalizacja emisji, ograniczenie ilości odpadów, recykling itp
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie ochrony środowiska (dokumentacje, decyzje, pozwolenia itp.)
Współpraca z kadrą kierowniczą, pracownikami i Społeczną Inspekcją Pracy na rzecz bezpiecznych warunków pracy
Realizacja zadań wynikających z przepisów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi procesami (m.in. audyty i przeglądy warunków pracy w zakresie BHP)
Inicjowanie działań ukierunkowanych na poprawę bezpieczeństwa oraz budowanie świadomości bezpieczeństwa wśród naszych pracowników
Monitorowanie wskaźników bezpieczeństwa oraz sporządzanie stosownych raportów
Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników biurowych, magazynu i fabryki, oraz udział w projektach inwestycyjnych
Współpraca z kadrą kierowniczą, pracownikami i Społeczną Inspekcją Pracy na rzecz bezpiecznych warunków pracy
tworzenie funkcjonalności związanych z IoT w C, C++ i Python zarówno z wykorzystaniem RTOS (m.in. Free RTOS) na mikrokontrolerach, jak i SoC (Linux, Yocto)
tworzenie interfejsów graficznych na urządzenia embedded (QT)
integrowanie urządzeń IoT z chmurą (AWS) w oparciu o MQTT, WebSocket, itp
łączyenie aplikacji mobilnej z naszymi urządzeniami (Bluetooth Low Energy)
pisanie testów automatycznych w Pythonie
tworze ke niskopoziomowych rozwiązań nastawionych na niezawodność
implementowanie protokołów komunikacyjnych związanych z elektromobilnością, takich jak OCPP
Przyjmowanie i ustalanie ilości towarów i materiałów dostarczonych do magazynu
Sprawdzanie czy stan fizyczny przyjętego towaru odpowiada wystawionej przez dostawcę specyfikacji
Wydawanie i przyjmowanie materiałów/towarów na podstawie prawidłowych dokumentów
Rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą
Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów
Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym, raportowanie o zmianach stanów magazynowych i informowanie o zauważonych istotnych kwestiach z tym związanych
Dbanie i wypełnianie wszelkich obowiązków związanych z użytkowaniem wózka widłowego
Do drużyny Marketingu szukamy kreatywnej osoby, która pomoże nam w koordynowaniu naszych wielokanałowych akcji marketingowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Embedded Software Developer
Kalwaryjska 33, Podgórze, Kraków
Wygasła: 17.09.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Writing software for our devices related to the area of IoT and electromobility, including the selection of technology and creating architecture process
Participation in the design process
Development of tools and devices for testing our products
Cooperation with electronics and product design team
Lead a strong marketing team responsible for developing and executing high-performing marketing strategies to ensure goal achievement across EMEA markets with potential for further geographical growth
Build a brand image and implement a PR strategy in the international arena including brand awareness
Deliver comprehensive, sustainable and effective growth marketing plans for new lead and pipeline generation, joint partner marketing and cross-sell to existing customer accounts
Supervise, implement and execute activities in the field of public relations, content marketing, event marketing and digital marketing
Implement, create and execute creative campaigns, product premieres, participate in creating a promotion calendar and effective implementation of the brand's vision and mission
Articulate the specific needs of the region about global campaigns, corporate communications, digital marketing, customer and product marketing needs in order to develop and execute relevant campaigns focused on target markets and audiences
Direct cooperation with sales leaders responsible for individual B2C and B2B channels - creating campaigns, supporting commercial activities
Analyse market trends and competition, initiate promotional activities related to product development
Build relationships and coordinate cooperation with foreign PR / marketing agencies and influencers
Manage the social media, content and PR team
Responsible for marketing budget and control of its execution
Analyse the results of the activities carried out, report KPIs, drawing conclusions and reporting the results to the Management Board
Cooperate with other teams involved in the implementation of marketing projects (RND, PM, IT and Graphics)
Writing software for our devices related to the area of IoT and electromobility, including the selection of technology and creating architecture process
Participation in the design process
Development of tools and devices for testing our products
Cooperation with electronics and product design team
Lead a strategy to drive and deliver overall profitability and growth of the online and ecommerce functions
Lead and manage the E-commerce Team (15 people)
Understand the digital marketing and ecommerce landscapes to identify and implement new online sales opportunities
Identify opportunities and oversee development projects, devising comprehensive briefings which enable effective software build and solutions which meet the changing needs of our customers
Analyze and monitor the digital performance of the websites to optimize functionality against key metrics, producing updated KPI reports to the senior management team
Develop and maintain B2B and B2C websites, implementing increased content and changing pricing initiatives
Manage and extend the companies all-round digital trading plan, which is currently operated via Amazon, eBay, Allegro and other country specific marketplaces