Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji,
zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
przygotowywanie treści korespondencji wymaganej przepisami ustawy, prowadzonej w toku postępowania,
udział w pracy komisji w zakresie badania i oceny ofert oraz składania propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
w przypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawnej przewidzianych przepisami ustawy, przedstawianie Kierownikowi zamawiającego pisemnego stanowiska komisji. W przypadku wniesienia odwołania lub skargi do sądu, współpraca z osobami, które będą reprezentowały zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą
przygotowanie umów, przekazanie do podpisu oraz ich rejestracja, zgodnie z wewnętrzną procedurą,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi w sprawie udzielania zamówień publicznych
Lekarz Anestezjolog do Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Dzieci
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu anestezjologii, zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki lekarskiej, aktualnej wiedzy medycznej oraz przepisami NFZ i Ministerstwa Zdrowia
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej, ustawą o ochronie danych osobowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator / Koordynatorka realizacji projektów inwestycyjnych
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie oraz zapewnienie prawidłowości realizacji harmonogramu inwestycji;
Zapewnienie terminowości realizacji inwestycji zgodnie w wymaganiami dotacyjnymi, w tym zwłaszcza w zakresie zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
Koordynowanie współpracy wszystkich uczestników realizacji projektu;
Koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym m.in. organami administracji, PINB, Sanepid etc.;
Udział we wnioskowaniu i współpraca w zakresie uzyskiwania decyzji administracyjnych, pozwoleń etc.;
Prowadzenie rozliczeń projektów w tym zapewnienie zgodności wydatkowania z kwalifikowalnością wydatków;
Niezwłoczne informowanie przełożonego o przeszkodach uniemożliwiających lub utrudniających realizację inwestycji;
Udział w procesach kontrolnych związanych z inwestycją, prowadzonych przez dotującego oraz inne właściwe organy i instytucje, w tym organ założycielski UCK WUM
Przygotowywanie wniosków przetargowych do Działu Zamówień Publicznych,
Współpraca z innym komórkami w strukturze UCK (DPIiPŚ, DOP, DZP itd.),
Nadzorowanie prac zespołu inspektorów branżowych,
Organizacja i udział w odbiorach oraz przekazaniu do użytkowania
odpowiedzialność za terminowe zlecanie napraw i konserwacji sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami i procedurami,
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, w tym ewidencji naprawianego sprzętu i aparatury medycznej,
przeprowadzanie analiz opłacalności napraw i konserwacji,
przygotowanie specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych na zakup i serwisowanie sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz umów dostaw (techniczne odbiory dostaw)
informowanie i szkolenie pracowników w zakresie ochrony radiologicznej
nadzór nad kontrolą parametrów aparatury rentgenowskiej prowadzonej przez fizyka medycznego
nadzór nad przestrzeganiem prowadzenia działalności według procedur wewnętrznych i instrukcji pracy oraz nad prowadzeniem dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej, w tym dotyczącej pracowników i innych osób przebywających w jednostce organizacyjnej w warunkach narażenia
nadzór nad spełnianiem warunków dopuszczających pracowników do zatrudnienia na danym stanowisku pracy, w tym dotyczących szkolenia pracowników na stanowisku pracy w zakresie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej
nadzór nad programem pomiarów dozymetrycznych w środowisku pracy oraz programu pomiarów dawek indywidualnych prowadzonych przez fizyka medycznego
bieżąca opieka nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego – stacji roboczych (okresowa kontrola stanu technicznego i warunków, w których działa sprzęt komputerowy),
okresowa kontrola i konserwacja oprogramowania i zawartości dysków twardych komputerów (aktualizacja oprogramowania oraz sterowników, usuwanie zbędnych programów i plików itp.),
regularna kontrola antywirusowa (aktualizacje baz wirusów, instalowanie oprogramowania antywirusowego na wszystkich komputerach podłączonych do sieci),
konserwacja i bieżące naprawy sprzętu komputerowego oraz drukarek, w zakresie posiadanych uprawnień oraz zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji,
konfiguracja komputerów, terminali i drukarek do pracy w sieci komputerowej,
bieżąca obsługa zgłoszeń od użytkowników i udzielanie pomocy informatycznej wynikającej z bieżących potrzeb pracowników w ramach pierwszej linii wsparcia,
udział w likwidacji zużytego lub zniszczonego sprzętu komputerowego,
analizowanie potrzeb w zakresie zakupu i modernizacji sprzętu komputerowego i oprogramowania, sporządzanie zapotrzebowania i organizowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz innego drobnego sprzętu komputerowego,
współpraca z administratorami sieci informatycznej, administratorami systemów informatycznych oraz administratorami aplikacji w zakresie obsługi kont użytkowników do systemów pracujących w szpitalu, obsługi poczty elektronicznej, obsługi strony intranet i strony www szpitala,
przestrzeganie zasad i obowiązków zawartych w Polityce Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym obowiązujących w szpitalu, przestrzeganie zasad i obowiązków wynikających z Zarządzeń Dyrektora obowiązujących w szpitalu,
pozostałe czynności o charakterze informatycznym zlecone przez bezpośredniego przełożonego
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji,
zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
przygotowywanie treści korespondencji wymaganej przepisami ustawy, prowadzonej w toku postępowania,
udział w pracy komisji w zakresie badania i oceny ofert oraz składania propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
w przypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawnej przewidzianych przepisami ustawy, przedstawianie Kierownikowi zamawiającego pisemnego stanowiska komisji. W przypadku wniesienia odwołania lub skargi do sądu, współpraca z osobami, które będą reprezentowały zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą
przygotowanie umów, przekazanie do podpisu oraz ich rejestracja, zgodnie z wewnętrzną procedurą,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi w sprawie udzielania zamówień publicznych,
odpowiedzialność za terminowe zlecanie napraw i konserwacji sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami i procedurami,
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, w tym ewidencji naprawianego sprzętu i aparatury medycznej,
przeprowadzanie analiz opłacalności napraw i konserwacji,
przygotowanie specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych na zakup i serwisowanie sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz umów dostaw (techniczne odbiory dostaw)
Zaopatrywanie oddziałów szpitala w produkty lecznicze i wyroby medyczne, przygotowywanie mieszanin do żywienia pozajelitowego, wykonywanie antybiotyków i leków przeciwgrzybiczych do podania dożylnego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Pracowniczych
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników,
Przygotowywanie materiałów stanowiących podstawę do nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy
Prowadzenie dokumentacji osobowej uwzględniającej urlopy, awanse, rozliczanie czasu pracy,
Wydawanie zaświadczeń, świadectw pracy,
Prowadzenie spraw formalnych pracowników odchodzących na emerytury i renty
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji,
zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
przygotowywanie treści korespondencji wymaganej przepisami ustawy, prowadzonej w toku postępowania,
udział w pracy komisji w zakresie badania i oceny ofert oraz składania propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
w przypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawnej przewidzianych przepisami ustawy, przedstawianie Kierownikowi zamawiającego pisemnego stanowiska komisji. W przypadku wniesienia odwołania lub skargi do sądu, współpraca z osobami, które będą reprezentowały zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą
przygotowanie umów, przekazanie do podpisu oraz ich rejestracja, zgodnie z wewnętrzną procedurą,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi w sprawie udzielania zamówień publicznych,
Rehabilitant Dziecięcy w oddziale dziennym rehabilitacji ogólnoustrojowej dla dzieci
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zabiegów z zakresu kinezyterapii i fizykoterapii w oddziale dziennym rehabilitacji dla dzieci;
Prowadzenie dokumentacji oceny funkcjonalnej pacjenta oraz wykonywanych zabiegów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Automatyki - Dyspozytor BMS
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad stanem technicznym infrastruktury, instalacji technicznych oraz systemów technicznych w budynkach Szpitali UCK WUM w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 63A, ul. Banacha 1A oraz nieruchomości przy ul. Pawińskiego 7
Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości, usterek i awarii występujących w tych budynkach, nadzór nad ich usuwaniem przez pracowników Działu Techniczno-Eksploatacyjnego
zgodny z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magister farmacji
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie mieszanin do żywienia pozajelitowego, wykonywanie antybiotyków i leków przeciwgrzybiczych do podania dożylnego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator realizacji projektów inwestycyjnych
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 28.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie oraz zapewnienie prawidłowości realizacji harmonogramu inwestycji;
Zapewnienie terminowości realizacji inwestycji zgodnie w wymaganiami dotacyjnymi, w tym zwłaszcza w zakresie zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
Koordynowanie współpracy wszystkich uczestników realizacji projektu;
Koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym m.in. organami administracji, PINB, Sanepid etc.;
Udział we wnioskowaniu i współpraca w zakresie uzyskiwania decyzji administracyjnych, pozwoleń etc.;
Prowadzenie rozliczeń projektów w tym zapewnienie zgodności wydatkowania z kwalifikowalnością wydatków;
Niezwłoczne informowanie przełożonego o przeszkodach uniemożliwiających lub utrudniających realizację inwestycji;
Udział w procesach kontrolnych związanych z inwestycją, prowadzonych przez dotującego oraz inne właściwe organy i instytucje, w tym organ założycielski UCK WUM
Przygotowywanie wniosków przetargowych do Działu Zamówień Publicznych,
Współpraca z innym komórkami w strukturze UCK (DPIiPŚ, DOP, DZP itd.),
Nadzorowanie prac zespołu inspektorów branżowych,
Organizacja i udział w odbiorach oraz przekazaniu do użytkowania
Specjalista ds. zarządzania projektami inwestycyjnymi
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozeznanie rynku i potrzeb komórek organizacyjnych UCK WUM w zakresie zakupu sprzętu i aparatury medycznej i/lub laboratoryjnej;
Przygotowywanie specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych na zakup sprzętu i aparatury medycznej i/lub laboratoryjnej dla UCK WUM, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
Udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej wraz z niezbędnymi załącznikami, zgodnie z wytycznymi instytucji dotującej, warunkami naborów oraz konkursów, w szczególności w zakresie związanym ze sprzętem i aparatura medyczną
Opracowanie merytorycznego wkładu do wniosku o uzyskanie Opinii o celowości inwestycji (system IOWISZ);
Prowadzenie korespondencji oraz utrzymanie bieżącego kontaktu z instytucjami finansującymi/współfinansującymi realizację projektów inwestycyjnych oraz wykonawcami zaangażowanymi w ich realizacje w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji procesu inwestycyjnego;
Realizacja bieżących obowiązków Beneficjenta wynikających z zawartych umów dotacyjnych/ umów o dofinansowanie, w szczególności: przygotowanie wniosków o uruchomienie środków, realizacja czynności sprawozdawczych, rozliczeniowych, działań informacyjno-promocyjnych oraz udział w procesach kontrolnych prowadzonych przez dotującego oraz inne właściwe organy i instytucje
Rehabilitant Dziecięcy w oddziale dziennym rehabilitacji ogólnoustrojowej dla dzieci
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zabiegów z zakresu kinezyterapii i fizykoterapii w oddziale dziennym rehabilitacji dla dzieci;
Prowadzenie dokumentacji oceny funkcjonalnej pacjenta oraz wykonywanych zabiegów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator Sieci Komputerowej
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie w ruchu eksploatacyjnym sprzętu sieciowego ( routery, UTM, przełączniki sieciowe, AP )
Zarządzanie siecią LAN, WLAN, VPN
Monitoring i bieżące nadzorowanie pracy sprzętu sieciowego, kontrola stanu technicznego oraz naprawy, zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji)
Instalacja nowych wersji oprogramowania (firmware) w zakresie sprzętu sieciowego
Zarządzanie adresacją sieci
Udział w komisjach odbioru i innych komisjach technicznych związanych z eksploatacją, zakupem oraz naprawami infrastruktury teleinformatycznej
Realizacja zakupów i usług w dotyczących realizacji zadań Sekcji Administratorów Systemów i Sieci
Dbanie o ochronę danych osobowych zawartych w systemach teleinformatycznych
Koordynowanie oraz zapewnienie prawidłowości realizacji harmonogramu inwestycji;
Zapewnienie terminowości realizacji inwestycji zgodnie w wymaganiami dotacyjnymi, w tym zwłaszcza w zakresie zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
Koordynowanie współpracy wszystkich uczestników realizacji projektu;
Koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym m.in. organami administracji, PINB, Sanepid etc.;
Udział we wnioskowaniu i współpraca w zakresie uzyskiwania decyzji administracyjnych, pozwoleń etc.;
Prowadzenie rozliczeń projektów w tym zapewnienie zgodności wydatkowania z kwalifikowalnością wydatków;
Niezwłoczne informowanie przełożonego o przeszkodach uniemożliwiających lub utrudniających realizację inwestycji;
Udział w procesach kontrolnych związanych z inwestycją, prowadzonych przez dotującego oraz inne właściwe organy i instytucje, w tym organ założycielski UCK WUM
Przygotowywanie wniosków przetargowych do Działu Zamówień Publicznych,
Współpraca z innym komórkami w strukturze UCK (DPIiPŚ, DOP, DZP itd.),
Nadzorowanie prac zespołu inspektorów branżowych,
Organizacja i udział w odbiorach oraz przekazaniu do użytkowania
Główny specjalista ds. instalacji gazów medycznych i technicznych
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków:
Nadzór nad stanem technicznym i utrzymaniem w ciągłej sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń gazów medycznych i technicznych oraz próżni w obiektach UCK WUM (CSK, DSK, SKDJ, UCP). Zapewnienie ciągłości dostaw gazów medycznych i technicznych do oddziałów i do obiektów UCK WUM
Podstawowe zadania:
• Nadzór nad stanem technicznym infrastruktury - instalacje i urządzenia gazów medycznych i technicznych oraz próżni w UCK WUM w szpitalach: DSK ul. Żwirki i Wigury 63A, CSK ul. Banach 1a, SKDJ ul. Lindleya 4 oraz UCP przy ul. Pawińskiego 7, w Warszawie,
• Zapewnienie prawidłowych parametrów działania instalacji i urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną i przepisami prawa,
• Kierowanie zespołem Specjalistów ds. Gazów Medycznych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad podległymi pracownikami,
• Organizowanie obsługi technicznej instalacji i systemów Obiektów przez podległy zespół pracowników,
• Przygotowanie i procedowanie dokumentacji przetargowej na zakres dostaw gazów, modernizacji oraz naprawy instalacji i urządzeń,
• Organizacja i zapewnianie dostaw w tym zamawianie gazów medycznych na potrzeby użytkowników,
• Prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie prowadzonych zagadnień
• Planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji prac modernizacyjnych i naprawczych
• Organizowanie i nadzór nad przeglądami urządzeń i instalacji wykonywanymi przez serwisy zewnętrzne,
• Egzekwowanie od Wykonawców instalacji i Wykonawców prac w obiektach, usuwania zgłaszanych wad i usterek oraz wypełniania zobowiązań gwarancyjnych,
• Diagnozowanie przyczyn powstawania awarii i zapobieganie ich występowaniu,
• Organizowanie, przeprowadzanie i uczestnictwo w szkoleniach wymaganych obowiązującymi przepisami prawa zarówno dla podległych pracowników, jak i dla siebie,
• Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej obiektu w podległym zakresie, rejestru materiałów eksploatacyjnych zużywających się, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do planowania i rozliczania czasu pracy w tym grafików pracowników itp
• Opracowywanie i przestrzeganie procedur i instrukcji eksploatacyjnych
Utrzymywanie w ruchu eksploatacyjnym sprzętu sieciowego ( routery, UTM, przełączniki sieciowe, AP )
Zarządzanie siecią LAN, WLAN, VPN
Monitoring i bieżące nadzorowanie pracy sprzętu sieciowego, kontrola stanu technicznego oraz naprawy, zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji)
Instalacja nowych wersji oprogramowania (firmware) w zakresie sprzętu sieciowego
Zarządzanie adresacją sieci
Udział w komisjach odbioru i innych komisjach technicznych związanych z eksploatacją, zakupem oraz naprawami infrastruktury teleinformatycznej
Realizacja zakupów i usług w dotyczących realizacji zadań Sekcji Administratorów Systemów i Sieci
Dbanie o ochronę danych osobowych zawartych w systemach teleinformatycznych
zgodny z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lekarz do Oddziału Klinicznego Otolaryngologii Dziecięcej i Pediatrii
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Oddziale Klinicznym Otolaryngologii Dziecięcej i Pediatrii, zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki lekarskiej, aktualnej wiedzy medycznej oraz przepisami NFZ i Ministerstwa Zdrowia
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej, ustawą o ochronie danych osobowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Rehabilitant dziecięcy w poradni rehabilitacyjnej
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie zabiegów z zakresu kinezyterapii i fizykoterapii w poradni rehabilitacyjnej,
planowanie zabiegów oraz rehabilitacji krótkoterminowej i długoterminowej,
prowadzenie dokumentacji medycznej wg obowiązujących przepisów,
Nadzór oraz koordynacja nad prawidłową pracą apteki
Prowadzenie dokumentacji w zakresie ewidencji oraz dokumentacji zakupu środków farmaceutycznych i materiałów medycznych i miesięcznej sprawozdawczości rozliczeniowej
Planowanie nadzór oraz realizacja zaopatrzenia oddziałów klinicznych szpitala w środki farmaceutyczne i materiały medyczne
Kontrola nad właściwym oznakowaniem, tożsamością i datą ważności środków farmaceutycznych i materiałów medycznych w aptece
Lekarz Pediatra - do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki lekarskiej, aktualnej wiedzy medycznej oraz przepisami NFZ i Ministerstwa Zdrowia
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej, ustawą o ochronie danych osobowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik do Działu Organizacyjno-Prawnego
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wewnętrzna obsługa organizacyjna i prawna Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (dalej: UCK WUM);
prowadzenie spraw rejestrowych UCK WUM;
sporządzanie aktów wewnętrznych;
monitorowanie zmian w aktach prawnych w zakresie działalności podmiotu;
prowadzenie korespondencji z fundacjami, instytucjami, urzędami (np. Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia) oraz osobami prywatnymi;
sporządzanie projektów i koordynacja zawieranych umów i porozumień;
odpowiedzialność za wysoki poziom współpracy zarówno w strukturze podmiotu, jak i z jednostkami zewnętrznymi;
Pielęgniarka/ Pielęgniarz do Oddziału Klinicznego Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Uczestniczenie w zabiegach ablacji i stymulacji
Wykonywanie pomiarów krzepkości krwi
Przygotowywanie i zabezpieczenie (zamówienie) zapasu sprzętu specjalistycznego (cewniki ablacyjne, introduktory, zestawy obłożeń, zestawy do nakłucia worka osierdziowego, sprzęt drobny oraz leki potrzebne do przeprowadzenia zabiegu)
Wezwanie i przyjęcie Pacjenta na zabieg
Sprawdzenie i utrzymanie drożności wkłucia obwodowego, wymiana niedrożnego wkłucia
Prawidłowe podłączenie EKG 12-odprowadzeniowego
Sprawdzenie okolic pola zabiegowego w porozumieniu z lekarzem operatorem z zachowaniem jałowości podawanego sprzętu
Cewnikowanie pęcherza moczowego
Monitorowanie funkcji (parametrów) życiowych Pacjenta w trakcie zabiegu (HR, RR,SpO2, IBR)
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów pielęgniarskich w trakcie zabiegu
Prowadzenie dokumentacji w trakcie zabiegu (m.in. księga zabiegów, karta przebiegu zabiegu ablacji, karta obserwacji miejsca wkłucia, karta obserwacji pielęgniarskiej, karta indywidualnej opieki pielęgniarskiej)
Informowanie na bieżąco lekarzy operatorów o aktualnym stanie Pacjenta podczas zabiegu
Udzielanie wsparcia psychicznego Pacjentowi w trakcie zabiegu
Podawanie leków w trakcie zabiegu na zlecenie lekarza operatora (m.in przeciwbólowych, sedacyjnych, kardiologicvznych, płynów infuzyjnych)
Wykonywanie czynności ratowniczych w trakcie występowania zagrożenia życia lub powikłań zabiegowych
Przygotowanie Pacjenta do pilnej kardiowersji w czasie zabiegu ablacji (sprzęt, leki, dokumentacja)
Przekazywanie Pacjenta do Oddziału w celu monitorowego po zabiegowego
Uprzątnięcie Sali po zabiegu ablacji ( dezynfekcja, przekazanie materiałów do sterylizacji)
Prowadzenie rozchodu w systemie CLININET
Przygotowanie i odbiór z magazynów sprzętu specjalistycznego, materiałów aptecznych, sprzętu „drobnego"
Systematyczne uzupełniania braków sprzętowych i lekowych po zabiegu
Kontrola terminu ważności sprzętu, leków, sterylizacji
zgodny z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektora ds. Sanitarnych
Williama Heerleina Lindleya 4, Ochota, Warszawa
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
reprezentowanie Zamawiającego wobec Generalnego Wykonawcy w postępowaniu i czynnościach związanych z przygotowaniem i wykonaniem robót sanitarnych;
kontrola jakości prac i ich zgodności z projektem, przepisami prawa, normami technicznymi oraz warunkami umowy z Generalnym Wykonawcą;
kontrola realizacji harmonogramu rzeczowego i finansowego;
udział w sporządzaniu dokumentów formalno-prawnych związanych z procesem inwestycyjnym oraz kontakt z organami administracji publicznej (w szczególności PINB, sanepid, konserwator zabytków, KW PSP) na potrzeby uzyskania niezbędnych zgód, decyzji, pozwoleń, opinii, itp.;
udział w czynnościach inwentaryzacyjnych;
współpraca merytoryczna w zakresie przygotowania dokumentacji na potrzeby wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót sanitarnych dla zadań inwestycyjnych UCK WUM;
weryfikacja przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych na każdym z etapów realizacji inwestycji;
weryfikacja zasadności poniesienia dodatkowych kosztów związanych z wystąpieniem robót dodatkowych/zamiennych i ich wysokości;
dokonywanie odbiorów technicznych w okresach rozliczeniowych i akceptowanie protokołów odbioru robót stanowiących podstawę do fakturowania, udział w komisji odbioru ostatecznego inwestycji od Generalnego Wykonawcy i przekazania jej użytkownikowi oraz udział w komisyjnych przeglądach obiektu w okresie gwarancji;
weryfikacja ewentualnych zamiennych rozwiązań technicznych oraz opracowań projektowych;
wykonywanie obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Budowlane,
współpraca z projektantami;
prowadzenie dokumentacji budowy i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej.;
nadzór techniczny nad realizowanymi pracami remontowymi:
przeglądy gwarancyjne i wizje wraz z prowadzeniem dokumentacji;
Przyjmowanie recept i zapotrzebowań na leki, artykuły sanitarne oraz realizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami z ponoszeniem pełnej odpowiedzialności za w/w czynności,
Kontrola recept i zapotrzebowań na leki pod względem prawidłowości zapisu i dawki leku oraz nanoszenie na recepcie poprawek w przypadku dokonania zmiany leku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Wykonywanie leków recepturowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie określonym prawem i zasadami nauki oraz ponoszenie pełnej odpowiedzialności za jego sporządzenie i wydanie,
Wycena recept,
Udział przy przyjmowaniu leków od dostawców,
Dbanie o uzupełnienie zapasów leków w ekspedycji oraz prowadzenie ewidencji defektów i braków towarowych
Wykonywanie mieszanin do żywienia pozajelitowego, wykonywanie antybiotyków i leków przeciwgrzybiczych do podania dożylnego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator - Technik Utrzymania Obiektu
Stefana Banacha 1A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 20.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Nadzór i utrzymanie infrastruktury, instalacji oraz systemów technicznych szpitali w zakresie instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych oraz grzewczych
Sprawdzanie poprawności działania i utrzymanie ich w ciągłej sprawności eksploatacyjnej zgodnie z dokumentację techniczną i przepisami eksploatacji urządzeń energetycznych, DTR urządzeń i instrukcjami obsługi, zaleceniami producentów urządzeń itd
Realizację bieżących obchodów, okresowych przeglądów, konserwacji instalacji i systemów,
Przygotowanie i wykonanie prac naprawczych usterek i uszkodzeń,
Nadzór nad firmami serwisowymi (Gwarantami), kontrola przeprowadzanych przez nich przeglądów gwarancyjnych i usuwania wad
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej obiektu w podległym zakresie, w tym ksiąg obsługi bieżących awarii i usterek oraz czynności serwisowych i przeglądów,
Odbiór dostaw oraz bieżące utrzymanie materiałów eksploatacyjnych, materiałów i części zamiennych, niezbędnych dla podległych instalacji i systemów,
Zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów powstałych w podległym zakresie
przygotowywanie i terminowe zlecanie napraw i konserwacji sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami,
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, w tym ewidencji naprawianego sprzętu i aparatury medycznej,
przeprowadzanie analiz opłacalności napraw i konserwacji,
przygotowywanie specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych na zakup i serwisowanie sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
przygotowywanie umów dzierżawy, użyczenia, zakupu sprzętu i aparatury medycznej, niewymagających stosowania przepisów ustawy pzp,
nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz umów dostaw (techniczne odbiory dostaw)
Nadzór i utrzymanie infrastruktury, instalacji oraz systemów technicznych szpitali w zakresie instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych oraz grzewczych, realizowany między innymi poprzez:
Sprawdzanie poprawności działania i utrzymanie ich w ciągłej sprawności eksploatacyjnej zgodnie z dokumentację techniczną i przepisami eksploatacji urządzeń energetycznych, DTR urządzeń i instrukcjami obsługi, zaleceniami producentów urządzeń itd
Realizację bieżących obchodów, okresowych przeglądów, konserwacji instalacji i systemów,
Przygotowanie i wykonanie prac naprawczych usterek i uszkodzeń,
Nadzór nad firmami serwisowymi (Gwarantami), kontrola przeprowadzanych przez nich przeglądów gwarancyjnych i usuwania wad
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej obiektu w podległym zakresie, w tym ksiąg obsługi bieżących awarii i usterek oraz czynności serwisowych i przeglądów,
Odbiór dostaw oraz bieżące utrzymanie materiałów eksploatacyjnych, materiałów i części zamiennych, niezbędnych dla podległych instalacji i systemów,
Zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów powstałych w podległym zakresie
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji,
zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
przygotowywanie treści korespondencji wymaganej przepisami ustawy, prowadzonej w toku postępowania,
udział w pracy komisji w zakresie badania i oceny ofert oraz składania propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
w przypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawnej przewidzianych przepisami ustawy, przedstawianie Kierownikowi zamawiającego pisemnego stanowiska komisji. W przypadku wniesienia odwołania lub skargi do sądu, współpraca z osobami, które będą reprezentowały zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą,
przygotowanie umów, przekazanie do podpisu oraz ich rejestracja, zgodnie z wewnętrzną procedurą,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi w sprawie udzielania zamówień publicznych,
Bieżąca i długofalowa (zgodnie z założonym planem) kontrola wytwarzanej na terenie Szpitala dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorczej pod kątem obowiązujących przepisów i uregulowań wewnętrznych Szpitala
Szkolenie personelu medycznego z zakresu prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i standardami akredytacyjnymi
Tworzenie i aktualizacja procedur w zakresie dokumentacji medycznej
przygotowywanie i terminowe zlecanie napraw i konserwacji sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, zgodnie z zaleceniami producentów i obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami,
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, w tym ewidencji naprawianego sprzętu i aparatury medycznej,
przeprowadzanie analiz opłacalności napraw i konserwacji,
przygotowywanie specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych na zakup i serwisowanie sprzętu, aparatury medycznej i laboratoryjnej, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
przygotowywanie umów dzierżawy, użyczenia, zakupu sprzętu i aparatury medycznej, niewymagających stosowania przepisów ustawy pzp,
nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz umów dostaw (techniczne odbiory dostaw)
Utrzymywanie w ruchu eksploatacyjnym sprzętu sieciowego ( routery, UTM, przełączniki sieciowe, AP )
Zarządzanie siecią LAN, WLAN, VPN
Monitoring i bieżące nadzorowanie pracy sprzętu sieciowego, kontrola stanu technicznego oraz naprawy, zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji)
Instalacja nowych wersji oprogramowania (firmware) w zakresie sprzętu sieciowego
Zarządzanie adresacją sieci
Współudział w przygotowywaniu planów finansowych i postępowań przetargowych, inwestycyjnych oraz wydatków w zakresie powierzonych zadań
Przygotowywanie danych do przetargów, konkursów, sporządzanie wniosków i przygotowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie powierzonych zadań
Udział w komisjach odbioru i innych komisjach technicznych związanych z eksploatacją, zakupem oraz naprawami infrastruktury teleinformatycznej
Realizacja zakupów i usług w dotyczących realizacji zadań Sekcji Administratorów Systemów i Sieci
Dbanie o ochronę danych osobowych zawartych w systemach teleinformatycznych
zapewnienie zgodności ze środowiskowymi wymaganiami prawnymi w Polsce oraz dyrektywami Unijnymi,
przygotowywanie raportów, sprawozdań, naliczeń opłat środowiskowych zgodnie ze środowiskowymi wymaganiami prawnymi do KOBIZE, GUS, itp. – zbieranie danych, składanie sprawozdań do urzędów
przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwoleń/decyzji środowiskowych jeśli będą konieczne,
analiza nowych projektów inwestycyjnych pod kątem zgodności z wymogami środowiskowymi,
przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakładach leczniczych UCK WUM pod kątem analizy stanu środowiska oraz prowadzenie dokumentacji, w tym sprawozdań dla urzędów,
współpraca z akredytowanymi laboratoriami w zakresie monitoringu stanu środowiska oraz nadzorowanie odbioru odpadów przez usługodawców,
doradztwo i wsparcie merytoryczne dla kadry zarządzającej w zakresie przepisów ochrony środowiska,
wdrażanie zmian poprawiających standardy związane z ochroną środowiska w szpitalu,
przeprowadzanie regularnych obchodów i wizytacji w Zakładzie w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
monitorowanie zmian w przepisach prawnych,
prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu gospodarki odpadami (z wyjątkiem odpadów promieniotwórczych),
Psycholog kliniczny do Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego Dziecięcego Szpitala Klinicznego
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie świadczeń ambulatoryjnych w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego, zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki, aktualnej wiedzy medycznej oraz przepisami NFZ i Ministerstwa Zdrowia,
Przyjmowanie pacjentów 2 dni w tygodniu w godzinach 15:00 – 20:00,
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej, ustawą o ochronie danych osobowych
Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży do Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego Dziecięcego Szpitala Klinicznego
Żwirki i Wigury 63A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie świadczeń ambulatoryjnych w Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego, zgodnie z obowiązującymi zasadami etyki, aktualnej wiedzy medycznej oraz przepisami NFZ i Ministerstwa Zdrowia,
Przyjmowanie pacjentów 2 dni w tygodniu w godzinach 15:00 – 20:00,
Prowadzenie dokumentacji medycznej oraz obowiązującej sprawozdawczości medycznej zgodnie z przepisami o prowadzeniu i przechowywaniu dokumentacji medycznej, ustawą o ochronie danych osobowych
bieżąca opieka nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego – stacji roboczych (okresowa kontrola stanu technicznego i warunków, w których działa sprzęt komputerowy),
okresowa kontrola i konserwacja oprogramowania i zawartości dysków twardych komputerów (aktualizacja oprogramowania oraz sterowników, usuwanie zbędnych programów i plików itp.),
regularna kontrola antywirusowa (aktualizacje baz wirusów, instalowanie oprogramowania antywirusowego na wszystkich komputerach podłączonych do sieci),
konserwacja i bieżące naprawy sprzętu komputerowego oraz drukarek, w zakresie posiadanych uprawnień oraz zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji,
konfiguracja komputerów, terminali i drukarek do pracy w sieci komputerowej,
bieżąca obsługa zgłoszeń od użytkowników i udzielanie pomocy informatycznej wynikającej z bieżących potrzeb pracowników w ramach pierwszej linii wsparcia,
udział w likwidacji zużytego lub zniszczonego sprzętu komputerowego,
analizowanie potrzeb w zakresie zakupu i modernizacji sprzętu komputerowego i oprogramowania, sporządzanie zapotrzebowania i organizowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz innego drobnego sprzętu komputerowego,
współpraca z administratorami sieci informatycznej, administratorami systemów informatycznych oraz administratorami aplikacji w zakresie obsługi kont użytkowników do systemów pracujących w szpitalu, obsługi poczty elektronicznej, obsługi strony intranet i strony www szpitala,
przestrzeganie zasad i obowiązków zawartych w Polityce Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym obowiązujących w szpitalu, przestrzeganie zasad i obowiązków wynikających z Zarządzeń Dyrektora obowiązujących w szpitalu,
pozostałe czynności o charakterze informatycznym zlecone przez bezpośredniego
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji,
zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ich przekazywania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
przygotowywanie treści korespondencji wymaganej przepisami ustawy, prowadzonej w toku postępowania,
udział w pracy komisji w zakresie badania i oceny ofert oraz składania propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
w przypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawnej przewidzianych przepisami ustawy, przedstawianie Kierownikowi zamawiającego pisemnego stanowiska komisji. W przypadku wniesienia odwołania lub skargi do sądu, współpraca z osobami, które będą reprezentowały zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą,
przygotowanie umów, przekazanie do podpisu oraz ich rejestracja, zgodnie z wewnętrzną procedurą,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi w sprawie udzielania zamówień publicznych,
Utrzymywanie w ruchu eksploatacyjnym sprzętu sieciowego ( routery, UTM, przełączniki sieciowe, AP )
Zarządzanie siecią LAN, WLAN, VPN
Monitoring i bieżące nadzorowanie pracy sprzętu sieciowego, kontrola stanu technicznego oraz naprawy, zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji)
Instalacja nowych wersji oprogramowania (firmware) w zakresie sprzętu sieciowego
Zarządzanie adresacją sieci
Realizacja szkoleń dla nowozatrudnionych użytkowników w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Analizowanie i współpraca z pozostałymi administratorami w zakresie określenia kierunków rozwoju systemów i infrastruktury teleinformatycznej
Współudział w przygotowywaniu planów finansowych i postępowań przetargowych, inwestycyjnych oraz wydatków w zakresie powierzonych zadań
Przygotowywanie danych do przetargów, konkursów, sporządzanie wniosków i przygotowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie powierzonych zadań
Udział w komisjach przetargowych i konkursowych
Udział w komisjach odbioru i innych komisjach technicznych związanych z eksploatacją, zakupem oraz naprawami infrastruktury teleinformatycznej
Realizacja zakupów i usług w dotyczących realizacji zadań Sekcji Administratorów Systemów i Sieci
Dbanie o ochronę danych osobowych zawartych w systemach teleinformatycznych
Utrzymywanie w ruchu eksploatacyjnym sprzętu serwerowego ( serwery fizyczne i środowisko wirtualizacyjne)
Monitoring i bieżące nadzorowanie pracy serwerów, kontrola stanu technicznego oraz naprawy, zgłaszanie uszkodzonego sprzętu do serwisu w przypadku niemożności usunięcia awarii we własnym zakresie lub gdy sprzęt jest na gwarancji)
Konserwacja i kontrola oprogramowania oraz zawartości dysków w macierzach, serwerach, itd
Wykonywanie zadań w zakresie administrowania domeną oraz serwerami domenowymi konfiguracji, serwerem poczty służbowej oraz administracja systemem PACS
Zapewnienie ciągłości działania systemów serwerowo – macierzowych oraz diagnostyki obrazowej
Instalacje nowych serwerów, instalacje i pre-instalacje systemów operacyjnych na serwerach
Realizacja szkoleń dla nowozatrudnionych użytkowników w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Analizowanie i współpraca z pozostałymi administratorami w zakresie określenia kierunków rozwoju systemów i infrastruktury teleinformatycznej
Współudział w przygotowywaniu planów finansowych i postępowań przetargowych, inwestycyjnych oraz wydatków w zakresie powierzonych zadań
Przygotowywanie danych do przetargów, konkursów, sporządzanie wniosków i przygotowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie powierzonych zadań
Udział w komisjach przetargowych i konkursowych
Udział w komisjach odbioru i innych komisjach technicznych związanych z eksploatacją, zakupem oraz naprawami infrastruktury teleinformatycznej
Dbanie o ochronę danych osobowych zawartych w serwerowych systemach teleinformatycznych
Wykonywanie kopii i archiwizowanie danych i nośników informacji z serwerów