Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (273)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 273 )
Pracownik techniczny
Łódź
Wygasła: 16.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba
która:
• dba o stan techniczny i czystość basenu
dokonuje pomiarów stanu wody;
• dba o stan techniczny urządzeń elektrycznych w obiekcie;
• wykonuje bieżące naprawy urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu maszynowni
wentylatorowni oraz usuwa błędy automatyki;
• dokonuje przeglądów wszystkich pomieszczeń i dba o ich stan techniczny
w razie potrzeby dokonuje drobnych napraw;
• monitoruje pracę węzłów ciepłowniczych i dokonuje napraw;
• zapewnia zaplecze techniczne zajęć sportowych
- przygotowywanie roztworów i odczynników
- obsługa łuskarek i destylarek
- przygotowywanie materiałów do realizacji badań naukowych
- utylizacja odpadów powstałych w trakcie badań w laboratorium
- ewidencja odczynników chemicznych
- kontrola stanu pomieszczeń po zajęciach ze studentami
- obsługa techniczna zajęć ze studentami
- adres do rekrutacji : ul. Muszyńskiego 1
Łódź
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi nauk i dydaktyki
Łódź
Wygasła: 29.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- uczestnictwo w pracach badawczych
- interpretacja wyników badań do publikacji naukowych
- prowadzenie baz danych
- przygotowanie zajęć dla studentów: sal dydaktycznych
potrzebne materiały
- prowadzenie badań ankietowych
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik techniczny
Łódź
Wygasła: 29.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- dbanie o stan techniczny i czystość basenów
- dbanie o stan techniczny urządzeń elektrycznych w obiekcie
- naprawa urządzeń i sprzętu
- dokonywanie przeglądów pomieszczeń
- monitoring prac węzłów ciepłowniczych
- zapewnianie zaplecze technicznego zajęć sportowych
- godziny pracy: 08:00 - 20:00
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi nauk i dydaktyki
Łódź
Wygasła: 29.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- uczestnictwo w pracach badawczych
- zamawianie i przygotowywanie odczynników
- obsługa i nadzór techniczny nad aparaturą medyczną
- przygotowywanie sal dydaktycznych na zajęcia ze studentami
- organizacja egzaminów dla studentów
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik techniczny
Łódź
Wygasła: 19.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
• dbanie o stan techniczny i czystość basenu
dokonuje pomiarów stanu wody;
• dbanie o stan techniczny urządzeń elektrycznych w obiekcie;
• dokonywanie bieżących napraw urządzeń i sprzętu będących na wyposażeniu maszynowni
wentylatorowni i usuwanie błędów automatyki;
• dokonywanie przeglądów wszystkich pomieszczeń i dbanie o ich stan techniczny
w razie potrzeby dokonywanie drobnych napraw;
• bieżące monitorowanie pracą węzłów ciepłowniczych i dokonywanie napraw;
• zapewnianie zaplecza technicznego zajęć sportowych
Instalowanie i naprawa sprzętu elektromechanicznego i elektrycznego.
Montaż punktów dostępu do sieci Ethernet.
Naprawa i konserwacja instalacji elektrycznej
osprzętu elektrycznego i źródeł oświetlenia.
Naprawa i ocena stanu technicznego sprzętu AGD
aparatury laboratoryjnej i medycznej.
Obsługa agregatów prądotwórczych
systemów BMS i DSO oraz nagłośnienia.
Przeprowadzanie oględzin
przeglądów i regulacja automatyki
a w szczególności: węzłów c.o
central wentylacji i central wody lodowej.
Rozliczanie materiałów i czasu pracy.
Wykonywanie prac instalacyjnych niskoprądowych związanych z wykonywaniem remontów (montaż
demontaż instalacji niskoprądowych)
a w szczególności: domofonów i sprzętu audiowizualnego.
Wykonywanie prac kontrolno-pomiarowych i sporządzanie dokumentacji
Naliczanie zasiłków i świadczeń ZUS w razie choroby i macierzyństwa.
Obsługa interesantów.
Prowadzenie rocznej dokumentacji przebiegu wypłat dla każdego pracownika.
Przygotowywanie danych do sprawozdań.
Rozliczanie podatku dochodowego – wystawianie rocznych informacji PIT 11.
Sporządzanie korekt w związku z nadpłaconymi składkami społecznymi.
Sporządzanie listy wypłat dla pracowników UM i umów cywilno-prawnych.
Wyliczanie wynagrodzenia dla celów emerytalnych pracowników Uczelni i wystawianie druków ZUS Rp-7
od 4 620 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent ds. obsługi kancelaryjnej
Łódź
Wygasła: 01.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
• przyjmowanie
weryfikowanie i ewidencjonowanie korespondencji
• weryfikowanie i ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej w wersji papierowej oraz za pośrednictwem platform elektronicznego obiegu dokumentów
• weryfikowanie
skanowanie oraz ewidencjonowanie dokumentów w aplikacjach procesowych
• rozliczanie kosztów dotyczących korespondencji wychodzącej
prowadzenie rozliczeń z podmiotami świadczącymi usługi pocztowe oraz kurierskie na rzecz Uniwersytetu
Obsługa finansowa studentów anglojęzycznych (nadzór nad terminowymi wpłatami, przyjmowanie wniosków o przyznanie ulgi w opłacie, współpraca z windykacją, procedowanie postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów, rozliczanie pożyczek zagranicznych),
Rozliczanie i rejestracja wpłat dokonywanych przez studentów (czesne, powtarzanie, odsetki),
Współpraca z Działem Księgowości w obszarze naliczeń, uzgodnienia sald, korekt oraz nadpłat dokonywanych przez studentów,
Rozliczanie faktur z instytucjami międzynarodowymi udzielającymi kredytów na studia,
Wystawianie faktur za czesne oraz za kurs przygotowawczych
Prowadzenie prac utrzymaniowych istniejących aplikacji procesowych m.in.: wparcie techniczne, kontakt z użytkownikami aplikacji, analiza błędów i modyfikacji, kontakt z programistami utrzymującymi aplikacje procesowe itp.,
Prowadzenie prac analitycznych w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych,
Prowadzenie prac analitycznych dotyczących integracji utrzymywanych aplikacji procesowych z funkcjonującymi w uczelni systemami informatycznymi,
Przygotowanie dokumentacji analitycznej i wdrożeniowej w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych,
Przeprowadzanie testów i prac odbiorowych w zakresie wdrażanych procesów
obsługa zgłoszeń zapotrzebowania na zakup i serwis aparatury medycznej i laboratoryjnej,
organizacja przesunięć i wypożyczenia aparatury medycznej i laboratoryjnej,- realizacja, nadzór i rozliczenia zleceń zewnętrznych usług serwisowych oraz zakupów dotyczących aparatury,
współpraca z dostawcami usług serwisowych i aparatury medycznej i laboratoryjnej,
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:
- zapewnianie zaplecza technicznego zajęć sportowych;
- dokonywanie przeglądów wszystkich pomieszczeń i dbałość o ich stan techniczny
w razie potrzeby dokonywanie drobnych napraw;
- monitorowanie na bieżąco pracy węzłów ciepłowniczych i dokonywanie napraw;
- dbanie o stan techniczny urządzeń elektrycznych;
- dokonywanie bieżących napraw urządzeń i sprzętu będących na wyposażeniu maszynowni
wentylatorowni i usuwanie błędów automatyki;
- dbanie o stan techniczny i czystość basenu
kompletowanie i sprawdzanie dokumentów do obron prac dyplomowych oraz weryfikowanie ich w systemie plagiat.pl;
ustalanie terminów obron oraz sporządzanie protokołów;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi w sprawie praktyk (na terenie Polski i zagranicą), sporządzanie porozumień oraz organizacja spotkań informacyjnych dla studentów w sprawie praktyk;
sporządzanie sprawozdań do GUS oraz Urzędów Marszałkowskich;
wprowadzanie danych do modułu "studenci" w systemie POLON;
przygotowywanie i opracowywanie dokumentów związanych z przebiegiem studiów dla studentów i absolwentów oraz sporządzanie i archiwizowanie akt studentów;
współorganizowanie uroczystości zespołu;
kompletowanie i sporządzanie dokumentacji ukończenia studiów
obsługa studentów, nauczycieli akademickich i koordynatorów U10 w zakresie obsługi Wirtualnej Uczelni,
analiza i weryfikacja poprawności funkcjonowania systemu informatycznego oraz dbanie o rozwój nowych funkcjonalności niezbędnych z punktu widzenia potrzeb użytkownika,
opracowywanie danych dotyczących procesu kształcenia w formie zestawień, wykresów, sprawozdań,
udzielanie konsultacji i przygotowania instruktaży dla użytkowników Elektronicznego Systemu Obsługi Studiów (Dziekanat U10),
współpraca z koordynatorami w zakresie realizacji procesu kształcenia w systemie Wirtualna Uczelnia,
nadzór nad prawidłowym działaniem systemu informatycznego,
koordynowanie procesu oraz dokonywania rezerwacji sal w Centrum Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Referent / Specjalista ds. aparatury i wyposażenia - Dział Aparatury i Serwisu Biura Inwestycyjno- Technicznego
Łódź
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gromadzenie, aktualizowanie i weryfikacja danych o posiadanej aparaturze, jej serwisach i dostawcach oraz prowadzenie rejestru umów zakupowych i serwisowych
Nadzorowanie bazy danych i zarządzanie danymi w dedykowanym oprogramowaniu do zarządzania środkami trwałymi (w tym przygotowywanie zestawień i informacji o posiadanej aparaturze i obsługa zgłoszeń)
Dbanie o utrzymanie i podnoszenie standardu wyposażenia i funkcjonalności obiektów. Planowanie budżetu i wyposażenia
Branie udziału w komisjach przetargowych i współpraca z jednostką odpowiedzialną za zamówienia publiczne w zakresie zakupów dotyczących aparatury i wyposażenia
Dokonywanie zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia nie objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Tworzenie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz dokonywanie wyceny i przygotowania wniosków dla potrzeb zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Ustalanie warunków zakupów usług i dostaw z Wykonawcami i Biurem Prawnym
Opisywanie stanu technicznego aparatury (między innymi na potrzeby kasacji) i wyceniania aparatury na potrzeby przyjęcia na stan, zakupu i zbycia
Organizacja i obsługa procesu nabycia i zbycia aparatury (w tym darowizn)
Zlecanie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na zewnątrz i wewnątrz Uczelni
Uczestniczenie w odbiorach, weryfikacja dokumentów (w tym faktur) za usługi i dostawy aparatury oraz ich rozliczanie (wystawianie dokumentów księgowych, w tym OT)
Prowadzenie prac utrzymaniowych istniejących aplikacji procesowych m.in.: wparcie techniczne, kontakt z użytkownikami aplikacji, analiza błędów i modyfikacji, kontakt z programistami utrzymującymi aplikacje procesowe itp.,
Prowadzenie prac analitycznych w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych,
Prowadzenie prac analitycznych dotyczących integracji utrzymywanych aplikacji procesowych z funkcjonującymi w uczelni systemami informatycznymi,
Przygotowanie dokumentacji analitycznej i wdrożeniowej w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych,
Przeprowadzanie testów i prac odbiorowych w zakresie wdrażanych procesów
organizowanie i prowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji społeczno - personalnych oraz opracowanie materiałów szkoleniowych,
współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi organizującymi szkolenia,
organizacja wydarzeń tematycznych takich jak targi pracy, spotkania studentów/ absolwentów z pracodawcami oraz współpraca w tym zakresie z innymi współorganizatorami (Politechnika Łódzka, Uniwersytet Łódzki),
pośrednictwo pracy,
prowadzenie porad z zakresu tworzenia dokumentów aplikacyjnych i przygotowania się do rozmowy rekrutacyjnej z pracodawcą,
współpraca z instytucjami rynku pracy, pracodawcami i Samorządem Studenckim
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy w celu poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach;
udział w opracowywaniu wewnętrznych przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP;
sporządzanie okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie odpowiednich dokumentów;
przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
organizacja szkoleń okresowych;
prowadzenie i aktualizacja rejestru wypadków przy pracy, chorób zawodowych
weryfikacja oraz rejestracja umów zleceń oraz dodatków specjalnych na prowadzenie zajęć dydaktycznych;
sporządzanie listy wypłat dla osób , którym przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach umów zleceń, dodatków specjalnych oraz dla nauczycieli akademickich za godziny ponadwymiarowe;
przygotowanie zestawień oraz statystyk z zakresu kształcenia zgodnie z potrzebami wewnętrznymi jak i również na potrzeby instytucji zewnętrznych;
nadzorowanie i koordynowanie procesu rozliczeń dydaktycznych jednostek organizacyjnych realizowanych przez zatrudnionych w nich nauczycieli akademickich oraz doktorantów;
sporządzanie raportów o planowanym obciążeniu dydaktycznym dla jednostek organizacyjnych;
optymalizacja proces rozliczeń dydaktycznych poprzez wprowadzanie usprawnień elektronicznego systemu obsługi rozliczeń procesu kształcenia
prawidłowa realizacja zadań w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń i stypendiów, zasiłków oraz umów cywilnoprawnych;
prowadzenie PPK oraz dokumentacji płacowej;
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT;
monitorowanie i wprowadzanie modyfikacji wynikających ze zmian przepisów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących naliczania, rozliczania wynagrodzeń, stypendiów oraz zasiłków;
proponowanie i wprowadzanie usprawnień w tym standaryzację i automatyzację procesów płacowych;
organizowanie prac podległego zespołu – kierowanie, rozwój zespołu płacowego;
wsparcie merytoryczne pracowników zespołu;
przygotowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych oraz ich aktualizacja
obsługa studentów w zakresie realizacji zadań wynikających z obsługi administracyjnej procesu dydaktycznego,
przygotowanie i opracowanie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów dla studenta oraz sporządzanie i archiwizacja akt studentów (legitymacje, podania, zaświadczenia, karty okresowe, dokumenty do prac dyplomowych),
wprowadzanie do systemu danych niezbędnych podczas procesu dydaktycznego,
bezpośrednia obsługa interesantów,
współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi oraz jednostkami wewnętrznymi Uczelni w zakresie niezbędnym do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego
dokonuje pomiaru stanu wody
- dba o stan techniczny urządzeń elektrycznych na obiekcie
- dokonuje drobnych napraw urządzeń i sprzętu w maszynowni i wentylatorni
- monitoruje pracę węzłów ciepłowniczych
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. obsługi Welcome Center w Dziale Współpracy Zagranicznej
Łódź
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zapewnianie pomocy studentom i pracownikom nieposługującym się językiem polskim zgodnie ze standardem EURAXESS (zapoznanie z kulturą kraju oraz językiem, zakwaterowanie, opieka medyczna, pomoc w organizacji pobytu rodziny, formalności wizowe, ubezpieczenie, itd.)
Organizowanie szkoleń z tematyki związanej z tolerancją międzykulturową
Koordynowanie i monitorowanie Friendly Points tj. punkty kontaktowe w jednostkach administracyjnych
Aktualizacja strony internetowej Welcome Center
Utrzymywanie stałego kontaktu z byłymi pracownikami zatrudnionymi w ramach Welcome Center
Specjalista w Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Łódź
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czym się zajmujemy:
- Transferujemy technologię: opiekujemy się projektami od pomysłu, aż do momentu komercjalizacji i wdrożenia
- Stymulujemy innowacyjność: poprzez działalność informacyjno-szkoleniową, budując grupy networkingowe, sięgając po wewnętrzne i zewnętrzne finansowanie
- Wspieramy przedsiębiorczość: inkubując start-upy, angażując Zespoły w programy akceleracyjne
- Przygotowujemy i realizujemy projekty międzynarodowe: w zakresie przedsiębiorczości, wsparcia startup-ów oraz innowacyjnych rozwiązań w systemach opieki zdrowotnej
Kogo poszukujemy:
- Osoby nastawionej na realizację wyznaczonego celu
- Z językiem angielskim na poziomie min. B1
- Otwartego umysłu chcącego zmieniać świat
Jak to zrobimy:
- Konkursowo, ponieważ mamy do obsadzenia kilka stanowisk
- Przyjdź i przedstaw nam co możemy razem zrobić
- Zbadamy Twoje CV, porozmawiamy o Twoich pomysłach dla nas, przydzielimy zadanie rekrutacyjne
Przed Tobą wyzwania w obszarach:
• Transferu Technologii
• Programów Międzynarodowych
• Systemów Opieki Zdrowotnej
Spotkajmy się i zdecydujmy, gdzie możesz najwięcej zdziałać!
organizowanie i prowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji społeczno - personalnych oraz opracowanie materiałów szkoleniowych,
współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi organizującymi szkolenia,
organizacja wydarzeń tematycznych takich jak targi pracy, spotkania studentów/ absolwentów z pracodawcami oraz współpraca w tym zakresie z innymi współorganizatorami (Politechnika Łódzka, Uniwersytet Łódzki),
pośrednictwo pracy,
prowadzenie porad z zakresu tworzenia dokumentów aplikacyjnych i przygotowania się do rozmowy rekrutacyjnej z pracodawcą,
współpraca z instytucjami rynku pracy, pracodawcami i Samorządem Studenckim
Specjalista ds. aparatury i wyposażenia - Dział Aparatury i Serwisu Biura Inwestycyjno- Technicznego
Łódź
Wygasła: 07.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gromadzenie, aktualizowanie i weryfikacja danych o posiadanej aparaturze, jej serwisach i dostawcach oraz prowadzenie rejestru umów zakupowych i serwisowych
Nadzorowanie bazy danych i zarządzanie danymi w dedykowanym oprogramowaniu do zarządzania środkami trwałymi (w tym przygotowywanie zestawień i informacji o posiadanej aparaturze i obsługa zgłoszeń)
Dbanie o utrzymanie i podnoszenie standardu wyposażenia i funkcjonalności obiektów. Planowanie budżetu i wyposażenia
Branie udziału w komisjach przetargowych i współpraca z jednostką odpowiedzialną za zamówienia publiczne w zakresie zakupów dotyczących aparatury i wyposażenia
Dokonywanie zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia nie objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Tworzenie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz dokonywanie wyceny i przygotowania wniosków dla potrzeb zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Ustalanie warunków zakupów usług i dostaw z Wykonawcami i Biurem Prawnym
Opisywanie stanu technicznego aparatury (między innymi na potrzeby kasacji) i wyceniania aparatury na potrzeby przyjęcia na stan, zakupu i zbycia
Organizacja i obsługa procesu nabycia i zbycia aparatury (w tym darowizn)
Zlecanie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na zewnątrz i wewnątrz Uczelni
Uczestniczenie w odbiorach, weryfikacja dokumentów (w tym faktur) za usługi i dostawy aparatury oraz ich rozliczanie (wystawianie dokumentów księgowych, w tym OT)
Specjalista ds. aparatury i wyposażenia - Dział Aparatury i Serwisu Biura Inwestycyjno- Technicznego
Łódź
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gromadzenie, aktualizowanie i weryfikacja danych o posiadanej aparaturze, jej serwisach i dostawcach oraz prowadzenie rejestru umów zakupowych i serwisowych
Nadzorowanie bazy danych i zarządzanie danymi w dedykowanym oprogramowaniu do zarządzania środkami trwałymi (w tym przygotowywanie zestawień i informacji o posiadanej aparaturze i obsługa zgłoszeń)
Dbanie o utrzymanie i podnoszenie standardu wyposażenia i funkcjonalności obiektów. Planowanie budżetu i wyposażenia
Branie udziału w komisjach przetargowych i współpraca z jednostką odpowiedzialną za zamówienia publiczne w zakresie zakupów dotyczących aparatury i wyposażenia
Dokonywanie zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia nie objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Tworzenie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz dokonywanie wyceny i przygotowania wniosków dla potrzeb zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Ustalanie warunków zakupów usług i dostaw z Wykonawcami i Biurem Prawnym
Opisywanie stanu technicznego aparatury (między innymi na potrzeby kasacji) i wyceniania aparatury na potrzeby przyjęcia na stan, zakupu i zbycia
Organizacja i obsługa procesu nabycia i zbycia aparatury (w tym darowizn)
Zlecanie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na zewnątrz i wewnątrz Uczelni
Uczestniczenie w odbiorach, weryfikacja dokumentów (w tym faktur) za usługi i dostawy aparatury oraz ich rozliczanie (wystawianie dokumentów księgowych, w tym OT)
Specjalista ds. obsługi finansowej studentów anglojęzycznych
Łódź
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa finansowa studentów anglojęzycznych (nadzór nad terminowymi wpłatami, przyjmowanie wniosków o przyznanie ulgi w opłacie, współpraca z windykacją, procedowanie postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów, rozliczanie pożyczek zagranicznych;);
rozliczanie i rejestracja wpłat dokonywanych przez studentów (czesne, powtarzanie, odsetki);
współpraca z Działem Księgowości w obszarze naliczeń, uzgodnienia sald, korekt oraz nadpłat dokonywanych przez studentów;
rozliczanie faktur z instytucjami międzynarodowymi udzielającymi kredytów na studia;
wystawianie faktur za czesne oraz za kurs przygotowawczych
obsługa administracyjna w procesie rekrutacji kandydatów do szkoły doktorskiej,
zapewnienie bieżącej obsługi doktorantów oraz absolwentów, w tym anglojęzycznych,
sporządzanie i wydawanie wszelkiej dokumentacji związanej z procesem kształcenia doktorantów polskojęzycznych i anglojęzycznych,
przygotowywanie dokumentów w języku angielskim (decyzje administracyjne dla cudzoziemców, wzory druków),
przygotowywanie oraz prowadzenie działań marketingowych oraz związanych z promocją w języku angielskim,
merytoryczna obsługa serwisu internetowego szkoły doktorskiej oraz prowadzenie strony internetowej dla obcokrajowców w języku angielskim,
organizowanie i planowanie zajęć dydaktycznych oraz wprowadzenie danych dotyczących szkoły doktorskiej do systemu informatycznego Uczelni,
przygotowywanie projektów decyzji w toku postępowania administracyjnego, prowadzonego w indywidualnych sprawach doktorantów oraz projektów decyzji związanych z tokiem kształcenia w szkole doktorskiej,
opracowywanie wykazów oraz sprawozdań statystycznych i finansowych dotyczących szkoły doktorskiej
Kierownik w Dziale ds. Bytowych Studentów i Doktorantów
Łódź
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kierowanie podległą jednostką organizacyjną,
merytoryczny nadzór nad sporządzaniem list wypłat świadczeń z funduszu pomocy materialnej,
prowadzenie dokumentacji i zgłaszanie do ubezpieczenia zdrowotnego i opłacanie składki studentów,
prowadzenie nadzoru oraz ustalanie opłat i kosztów zakwaterowania w Domach Studenckich,
prowadzenie spraw związanych z pomocą socjalną dla studentów i doktorantów oraz sporządzanie list wypłat świadczeń przyznawanych z funduszy pomocy materialnej,
opracowywanie aktów prawnych z zakresu zasad korzystania z pomocy materialnej,
sporządzanie listy wypłat świadczeń stypendialnych dla studentów cudzoziemców,
sporządzanie planów i sprawozdań statystycznych w zakresie wykorzystania funduszu pomocy materialnej
weryfikacja oraz rejestracja umów zleceń oraz dodatków specjalnych na prowadzenie zajęć dydaktycznych ,
sporządzanie listy wypłat dla osób , którym przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach umów zleceń, dodatków specjalnych oraz dla nauczycieli akademickich za godziny ponadwymiarowe,
przygotowanie zestawień oraz statystyk z zakresu kształcenia zgodnie z potrzebami wewnętrznymi jak i również na potrzeby instytucji zewnętrznych,
nadzorowanie i koordynowanie procesu rozliczeń dydaktycznych jednostek organizacyjnych realizowanych przez zatrudnionych w nich nauczycieli akademickich oraz doktorantów,
sporządzanie raportów o planowanym obciążeniu dydaktycznym dla jednostek organizacyjnych,
optymalizacja proces rozliczeń dydaktycznych poprzez wprowadzanie usprawnień elektronicznego systemu obsługi rozliczeń procesu kształcenia
Specjalista w Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Łódź
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czym się zajmujemy:
- Transferujemy technologię: opiekujemy się projektami od pomysłu, aż do momentu komercjalizacji i wdrożenia
- Stymulujemy innowacyjność: poprzez działalność informacyjno-szkoleniową, budując grupy networkingowe, sięgając po wewnętrzne i zewnętrzne finansowanie
- Wspieramy przedsiębiorczość: inkubując start-upy, angażując Zespoły w programy akceleracyjne
- Przygotowujemy i realizujemy projekty międzynarodowe: w zakresie przedsiębiorczości, wsparcia startup-ów oraz innowacyjnych rozwiązań w systemach opieki zdrowotnej
Kogo poszukujemy:
- Osoby nastawionej na realizację wyznaczonego celu
- Z językiem angielskim na poziomie min. B1
- Otwartego umysłu chcącego zmieniać świat
Jak to zrobimy:
- Konkursowo, ponieważ mamy do obsadzenia kilka stanowisk
- Przyjdź i przedstaw nam co możemy razem zrobić
- Zbadamy Twoje CV, porozmawiamy o Twoich pomysłach dla nas, przydzielimy zadanie rekrutacyjne
Przed Tobą wyzwania w obszarach:
• Transferu Technologii
• Programów Międzynarodowych
• Systemów Opieki Zdrowotnej
Spotkajmy się i zdecydujmy, gdzie możesz najwięcej zdziałać!
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy w celu poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach,
udział w opracowywaniu wewnętrznych przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP,
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
sporządzanie okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie odpowiednich dokumentów;
przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
organizacja szkoleń okresowych;
prowadzenie i aktualizacja rejestru wypadków przy pracy, chorób zawodowych
Specjalista ds. aparatury i wyposażenia - Dział Aparatury i Serwisu Biura Inwestycyjno- Technicznego
Łódź
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Gromadzenie, aktualizowanie i weryfikacja danych o posiadanej aparaturze, jej serwisach i dostawcach oraz prowadzenie rejestru umów zakupowych i serwisowych
Nadzorowanie bazy danych i zarządzanie danymi w dedykowanym oprogramowaniu do zarządzania środkami trwałymi (w tym przygotowywanie zestawień i informacji o posiadanej aparaturze i obsługa zgłoszeń)
Dbanie o utrzymanie i podnoszenie standardu wyposażenia i funkcjonalności obiektów. Planowanie budżetu i wyposażenia
Branie udziału w komisjach przetargowych i współpraca z jednostką odpowiedzialną za zamówienia publiczne w zakresie zakupów dotyczących aparatury i wyposażenia
Dokonywanie zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia nie objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Tworzenie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz dokonywanie wyceny i przygotowania wniosków dla potrzeb zakupów usług i dostaw aparatury i wyposażenia objętych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Ustalanie warunków zakupów usług i dostaw z Wykonawcami i Biurem Prawnym
Opisywanie stanu technicznego aparatury (między innymi na potrzeby kasacji) i wyceniania aparatury na potrzeby przyjęcia na stan, zakupu i zbycia
Organizacja i obsługa procesu nabycia i zbycia aparatury (w tym darowizn)
Zlecanie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na zewnątrz i wewnątrz Uczelni
Uczestniczenie w odbiorach, weryfikacja dokumentów (w tym faktur) za usługi i dostawy aparatury oraz ich rozliczanie (wystawianie dokumentów księgowych, w tym OT)
Tworzenie procesów w narzędziu IBM BPM na podstawie dokumentacji analitycznej, czyli budowanie przepływu procesów, reguł decyzyjnych, formularzy oraz dedykowanych baz danych
Tworzenie rozwiązań przechowywania danych merytorycznych, testowanie kodu, optymalizacja kodu tworzonych procesów i aplikacji procesowych
Samodzielny referent ds. obsługi studentów (Dziekanat Kolegium Wojskowo-Lekarskiego)
Łódź
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa studentów w zakresie realizacji zadań wynikających z obsługi administracyjnej procesu dydaktycznego,
przygotowanie i opracowanie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów dla studenta oraz sporządzanie i archiwizacja akt studentów (legitymacje, podania, zaświadczenia, karty okresowe, dokumenty do prac dyplomowych),
wprowadzanie danych niezbędnych do procesu dydaktycznego do systemu Dziekanat XP,
bezpośrednia obsługa interesantów,
współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi oraz jednostkami wewnętrznymi Uczelni w zakresie niezbędnym do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego
Specjalista w Centrum Innowacji i Transferu Technologii
Łódź
Wygasła: 02.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Czym się zajmujemy:
- Transferujemy technologię: opiekujemy się projektami od pomysłu, aż do momentu komercjalizacji i wdrożenia
- Stymulujemy innowacyjność: poprzez działalność informacyjno-szkoleniową, budując grupy networkingowe, sięgając po wewnętrzne i zewnętrzne finansowanie
- Wspieramy przedsiębiorczość: inkubując start-upy, angażując Zespoły w programy akceleracyjne
- Przygotowujemy i realizujemy projekty międzynarodowe: w zakresie przedsiębiorczości, wsparcia startup-ów oraz innowacyjnych rozwiązań w systemach opieki zdrowotnej
Kogo poszukujemy:
- Osoby nastawionej na realizację wyznaczonego celu
- Z językiem angielskim na poziomie min. B1
- Otwartego umysłu chcącego zmieniać świat
Jak to zrobimy:
- Konkursowo, ponieważ mamy do obsadzenia kilka stanowisk
- Przyjdź i przedstaw nam co możemy razem zrobić
- Zbadamy Twoje CV, porozmawiamy o Twoich pomysłach dla nas, przydzielimy zadanie rekrutacyjne
Przed Tobą wyzwania w obszarach:
• Transferu Technologii
• Programów Międzynarodowych
• Systemów Opieki Zdrowotnej
Spotkajmy się i zdecydujmy, gdzie możesz najwięcej zdziałać!
Specjalista ds. wymiany międzynarodowej studentów i pracowników
Łódź
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa i wsparcie administracyjne przyjazdów studentów odbywających część studiów w ramach programu Erazmus+ oraz innych edukacyjnych programów wspierających kształcenie,
współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu Medycznego,
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z zagranicznymi uczelniami partnerskimi,
opracowywanie danych statystycznych na potrzeby rankingów i sprawozdań (wewnętrznych i zewnętrznych),
organizacja spotkań, inicjatyw kulturowych oraz wyjazdów integracyjnych dla uczestników programu Erazmus+
obsługa administracyjna w procesie rekrutacji kandydatów do szkoły doktorskiej,
zapewnienie bieżącej obsługi doktorantów oraz absolwentów, w tym anglojęzycznych,
sporządzanie i wydawanie wszelkiej dokumentacji związanej z procesem kształcenia doktorantów polskojęzycznych i anglojęzycznych,
przygotowywanie dokumentów w języku angielskim (decyzje administracyjne dla cudzoziemców, wzory druków),
przygotowywanie oraz prowadzenie działań marketingowych oraz związanych z promocją w języku angielskim,
merytoryczna obsługa serwisu internetowego szkoły doktorskiej oraz prowadzenie strony internetowej dla obcokrajowców w języku angielskim,
organizowanie i planowanie zajęć dydaktycznych oraz wprowadzenie danych dotyczących szkoły doktorskiej do systemu informatycznego Uczelni,
przygotowywanie projektów decyzji w toku postępowania administracyjnego, prowadzonego w indywidualnych sprawach doktorantów oraz projektów decyzji związanych z tokiem kształcenia w szkole doktorskiej,
opracowywanie wykazów oraz sprawozdań statystycznych i finansowych dotyczących szkoły doktorskiej
Prowadzenie prac utrzymaniowych istniejących aplikacji procesowych m.in.: wparcie techniczne, kontakt z użytkownikami aplikacji, analiza błędów i modyfikacji, kontakt z programistami utrzymującymi aplikacje procesowe itp
Prowadzenie prac analitycznych w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych
Prowadzenie prac analitycznych dotyczących integracji utrzymywanych aplikacji procesowych z funkcjonującymi w uczelni systemami informatycznymi
Przygotowanie dokumentacji analitycznej i wdrożeniowej w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych
Przeprowadzanie testów i prac odbiorowych w zakresie wdrażanych procesów
chęć rozwoju i uczestniczenia w prowadzeniu projektów HR,
kompleksowa obsługa kadrowa (prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa w tym m.in. przygotowywanie umów o pracę, zmiany do umów o pracę),
ewidencja, nadzór i organizacja wstępnych i okresowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP
ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych,
tworzenie, weryfikacja oraz wysyłka dokumentów ubezpieczeniowych,
przygotowanie pism o ustaniu stosunku pracy wraz z uzasadnieniem oraz kar porządkowych,
przygotowanie opisów stanowisk pracy i udział w zespole wartościującym stanowiska pracy,
profesjonalna obsługi klienta,
kreowanie rzeczywistości , w której chcesz uczestniczyć
Prowadzenie prac utrzymaniowych istniejących aplikacji procesowych m.in.: wparcie techniczne, kontakt z użytkownikami aplikacji, analiza błędów i modyfikacji, kontakt z programistami utrzymującymi aplikacje procesowe itp
Prowadzenie prac analitycznych w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych
Prowadzenie prac analitycznych dotyczących integracji utrzymywanych aplikacji procesowych z funkcjonującymi w uczelni systemami informatycznymi
Przygotowanie dokumentacji analitycznej i wdrożeniowej w zakresie rozwoju utrzymywanych aplikacji procesowych
Przeprowadzanie testów i prac odbiorowych w zakresie wdrażanych procesów
Sprawdzanie poprawności projektów umów, aneksów do umów, projektów aktów prawnych w systemach informatycznych, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
Współpraca z radcami prawnymi/adwokatami Uczelni lub zewnętrznymi kancelariami prawnymi, współpracującymi z Uczelnią, w zakresie przygotowywanych umów, porozumień, aneksów oraz aktów prawnych
Obsługa poczty elektronicznej jednostki w zakresie obiegu korespondencji
Sporządzanie cyklicznych raportów spraw realizowanych w jednostce
Specjalista ds. wymiany międzynarodowej studentów i pracowników
Łódź
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie i rozliczanie projektów w ramach programu ERASMUS+
Przygotowywanie raportów finansowych i merytorycznych przejściowych oraz końcowych dla danego projektu,
Współpracowanie z Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, w tym raportowanie działań na prośbę FRSE,
Współpracowanie z pionem kwestury w zakresie obsługi finansowej programu Erasmus (przygotowywanie rozliczeń i zleceń płatniczych, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli i audytów)
Obsługa administracyjna wyjazdów studentów i pracowników w ramach programu Erasmus oraz innych programów edukacyjnych wspierających kształcenie,
Tworzenie procesów w narzędziu IBM BPM na podstawie dokumentacji analitycznej, czyli budowanie przepływu procesów, reguł decyzyjnych, formularzy oraz dedykowanych baz danych
Tworzenie rozwiązań przechowywania danych merytorycznych, testowanie kodu, optymalizacja kodu tworzonych procesów i aplikacji procesowych
Specjalista ds. wymiany międzynarodowej studentów i pracowników
Łódź
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa administracyjna wyjazdów studentów i pracowników w ramach programu Erasmus oraz innych programów edukacyjnych wspierających kształcenie,
Planowanie kierunków rozwoju współpracy dydaktycznej z uczelniami zagranicznymi, wspólnie z koordynatorami programu Erasmus,
Przeprowadzanie wizyt monitorujących studentów realizujących wyjazdy na studia i praktykę na uczelniach partnerskich w innych instytucjach,
Zarządzanie i rozliczanie projektów w ramach programu ERASMUS+
Przygotowywanie raportów finansowych przejściowych oraz końcowych dla danego projektu,
Współpracowanie z Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, w tym raportowanie działań na prośbę FRSE,
Współpracowanie z pionem kwestury w zakresie obsługi finansowej programów Erasmus (przygotowywanie rozliczeń i zleceń płatniczych, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli i audytów)
analiza systemów edukacyjnych różnych krajów na świecie,
współpraca z jednostkami zagranicznymi odpowiedzialnymi za przyznawanie akredytacji uczelniom z obcych krajów,
zbieranie informacji potrzebnych do uzyskania akredytacji i bieżąca aktualizacja posiadanych danych,
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie i wypełnianie raportów wymaganych do uzyskania akredytacji w danym kraju,
aktualizacja i odnawianie akredytacji już uzyskanych,
gromadzenie i opracowywanie danych z Uczelni oraz polskiego systemu edukacji w dziedzinie zawodów medycznych, niezbędnych do uzyskania akredytacji dla Polski jako kraju,
przygotowywanie i administrowanie platformą szybkiej wymiany informacji pomiędzy absolwentami, studentami a Uczelnią,
współpraca z absolwentami i śledzenie losów absolwentów studiów prowadzonych w języku angielskim,
opracowywanie niezbędnych zestawień statystycznych dotyczących absolwentów na potrzeby instytucji krajowych i zagranicznych,
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat wymogów dotyczących wykonywania zawodu lekarza i lekarza dentysty w krajach, z których pochodzą aktualni studenci i absolwenci Uczelni,
obsługa administracyjna postępowań wyjaśniających i dyscyplinarnych dotyczących studentów studiów prowadzonych w języku angielskim
Sprawdzanie poprawności projektów umów, aneksów do umów, projektów aktów prawnych w systemach informatycznych, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
Współpraca z radcami prawnymi/adwokatami Uczelni lub zewnętrznymi kancelariami prawnymi, współpracującymi z Uczelnią, w zakresie przygotowywanych umów, porozumień, aneksów oraz aktów prawnych
Obsługa poczty elektronicznej jednostki w zakresie obiegu korespondencji
Sporządzanie cyklicznych raportów spraw realizowanych w jednostce
Obsługa administracyjna studentów związana z tokiem studiów
Prowadzenie dokumentacji studenckiej, wprowadzanie danych do Dziekanatu XP niezbędnych do organizacji procesu dydaktycznego
Przygotowanie sprawozdawczości w zakresie spraw związanych ze studentami
Współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie niezbędnym do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego
- sprawuje bezpośredni nadzór inwestorski nad projektami inwestycyjnymi w uczelni w zakresie elektrycznym nisko prądowym
- nadzoruje pod względem merytorycznym i formalnym realizację robót elektrycznych oraz dokumentuje w dzienniku budowy
- nadzoruje wykonawstwo robót elektrycznych o charakterze inwestycyjnym
remontowym
modernizacyjnym oraz naprawczym
- prowadzi wizje lokalne dotyczące oceny stanu instalacji elektrycznych
- weryfikuje i zatwierdza kosztorysy podwykonawczych robót elektrycznych
- wykonuje obmiary robót elektrycznych i nisko prądowych