Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Ustalanie i wdrażanie standardów pracy z dźwigniami sprzedaży (asortyment, widoczność, promocje) dla kluczowych klientów oraz w kanałach sprzedaży,
Identyfikacja i ewaluacja potencjału wzrostu oraz zagrożeń dla kategorii, alkoholowych u kluczowych klientów (średnioterminowo i długoterminowo),
Ewaluacja potencjały rynkowego dla nowości produktowych,
Samodzielne prowadzenie projektów zarządzania kategorią z klientami,
Wsparcie zespołów sprzedaży, marketing oraz channel managementu poprzez dostarczanie argumentacji sprzedażowych oraz selling stories dla kluczowych inicjatyw i projektów
współpraca z użytkownikami biznesowymi w celu zrozumienia ich potrzeb i wymagań,
rozwiązywanie problemów technicznych związanych z systemami SAP w CO,
dostarczanie innowacyjnych rozwiązań raportowych na platformach BI (SAC, AFO),
zabezpieczenie stabilnej pracy systemów CO (CO-PA, BW, BW-IP, SAC) oraz ciągłe ich doskonalenie,
planowanie, kontrola oraz realizacja projektów wdrożeniowych dotyczących systemów CO (SAP BW4HANA, SAP SAC),
przygotowywanie i realizacja projektu ulepszonego systemu budżetowania i planowania finansowego (SAP SAC),
projektowanie, budowa oraz obsługa wydajnych systemów rozliczeń w hurtowni danych SAP BW4HANA z wykorzystaniem technologii in-memory (widoki kalkulacyjne, SQL Script),
opieka nad słownikami Master Daty CO,
udział w strategicznych projektach wdrożeniowych grupy pod kątem zabezpieczania informacji zarządczej,
standaryzacja i automatyzacja pracy systemów CO wewnątrz grupy Maspex
Udział w inicjatywach HR mających na celu podnoszenie kompetencji pracowników i budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej, (mile widziane doświadczenie w obszarze wellbeingu, mindfulness, budowania odporności psychicznej pracowników, inteligencji emocjonalnej oraz NVC)
Przygotowywanie treningów indywidualnych i warsztatów dla kadry managerskiej oraz specjalistów, poprzedzone diagnozą potrzeb rozwojowych
Monitorowanie i ocena efektywności działań rozwojowych oraz bieżące reagowanie i dostosowywanie ich do potrzeb organizacji
Bieżąca współpraca z kadrą managerską Maspex (centrala oraz terenowe struktury handlowe) oraz w ramach działu HR
Regularne podnoszenie poziomu kompetencji trenerskich i doskonalenie metod pracy
Praca w formule hybrydowej – stacjonarnie w centrali firmy w Wadowicach, w terenie (głównie Małopolska, Górny Śląsk) i on-line
Udział w inicjatywach HR mających na celu podnoszenie kompetencji pracowników i budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej, (mile widziane doświadczenie w obszarze wellbeingu, mindfulness, budowania odporności psychicznej pracowników, inteligencji emocjonalnej oraz NVC)
Przygotowywanie treningów indywidualnych i warsztatów dla kadry managerskiej oraz specjalistów, poprzedzone diagnozą potrzeb rozwojowych
Monitorowanie i ocena efektywności działań rozwojowych oraz bieżące reagowanie i dostosowywanie ich do potrzeb organizacji
Bieżąca współpraca z kadrą managerską Maspex (centrala oraz terenowe struktury handlowe) oraz w ramach działu HR
Regularne podnoszenie poziomu kompetencji trenerskich i doskonalenie metod pracy
Praca w formule hybrydowej – stacjonarnie w centrali firmy w Wadowicach, w terenie (głównie Małopolska, Górny Śląsk) i on-line
Udział w inicjatywach HR mających na celu podnoszenie kompetencji pracowników i budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej, (mile widziane doświadczenie w obszarze wellbeingu, mindfulness, budowania odporności psychicznej pracowników, inteligencji emocjonalnej oraz NVC)
Przygotowywanie treningów indywidualnych i warsztatów dla kadry managerskiej oraz specjalistów, poprzedzone diagnozą potrzeb rozwojowych
Monitorowanie i ocena efektywności działań rozwojowych oraz bieżące reagowanie i dostosowywanie ich do potrzeb organizacji
Bieżąca współpraca z kadrą managerską Maspex (centrala oraz terenowe struktury handlowe) oraz w ramach działu HR
Regularne podnoszenie poziomu kompetencji trenerskich i doskonalenie metod pracy
Praca w formule hybrydowej – stacjonarnie w centrali firmy w Wadowicach, w terenie (głównie Małopolska, Górny Śląsk) i on-line
Mechanik w automatycznym magazynie wysokiego składowania
Lublin
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
prace konserwacyjne maszyn i urządzeń w automatycznym magazynie wysokiego składowania,
utrzymanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urządzeń w powierzonym zakresie: usuwanie usterek i uszkodzeń,
dokonywanie systematycznych oględzin i przeglądów parku maszynowego oraz rejestracji ich wykonania w terminach określonych w harmonogramie,
montaż i wymiany podzespołów, detali i części,
przestrzeganie przepisów z zakresu prawidłowej obsługi maszyn i urządzeń,
terminowe dokonywanie przesmarowań punktów smarnych wszystkich maszyn i urządzeń zgodnie z danymi techniczno-ruchowymi oraz uzupełnianie i wymiana olejów zgodnie z harmonogramem,
zapewnienie właściwego funkcjonowania parku maszynowego,
zgłaszanie zapotrzebowania i utrzymywanie odpowiedniego zapasu części zamiennych,
odpowiedzialność za środki trwałe, przedmioty nietrwałe i narzędzia stanowiące wyposażenie warsztatu
wsparcie operacyjne Działu Handlowego w obszarze codziennych zadań związanych ze współpracą z klientami wewnętrznymi (tj. pracownikami innych działów w organizacji) przy tworzeniu nowych narzędzi wspierających sprzedaż,
wsparcie operacyjne przy współpracy z klientami zewnętrznymi (tj. klientami kanału nowoczesnego),
koordynacja procesów projektowych wewnątrz firmy,
koordynacja wszystkich tematów związanych z wybranymi grupami produktowymi food,
koordynowanie pracy na zmianie w podległym obszarze zgodnie z wytycznymi,
realizacja planu produkcji oraz estymowanych poziomów wydajności,
nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem maszyn i urządzeń,
monitoring i kontrola wskaźników KPI dla podległego obszaru,
motywowanie pracowników brygady, zachęcanie do rozwoju kompetencji,
nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników,
identyfikowanie i zgłaszanie usterek, awarii oraz nieprawidłowości w pracy linii oraz samodzielne podejmowanie działań naprawczych, inicjowanie działań systemowych,
aktywne uczestnictwo w inwestycjach, optymalizacji procesów technologicznych, maszyn i urządzeń (prowadzenie akcji ofertowej, przygotowywanie umów we współpracy z działem prawnym),
nadzorowanie instalacji elektrycznych i energetycznych wraz z instalacjami technologicznymi i rurociągami,
nadzorowanie bieżącego stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych zakładu, uczestnictwo w okresowych przeglądach wymaganych prawem budowlanym,
nadzór nad aktualną dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, na terenie zakładu produkcyjnego dotyczącą instalacji technologicznych: kotłów parowych, kotłów gazowych, sprężarek,
wprowadzanie nowych rozwiązań technicznych w zakresie elektryki, energetyki i instalacji oświetleniowej,
archiwizowanie i prowadzenie dokumentacji urządzeń w zakresie badań elektrycznych i termowizyjnych maszyn, obiektów, instalacji odgromowej, urządzeń i instalacji w strefach zagrożenia wybuchem,
przygotowanie zestawień / raportów materiałowych,
współpraca z producentami i dystrybutorami sprzętu
planowanie remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn, urządzeń oraz instalacji i dbałość o ich właściwy poziom techniczny,
aktywny udział w optymalizacji pracy maszyn i urządzeń, produkcyjnych, rozwiązywanie problemów technicznych, związanych z zapewnieniem sprawności ich prawidłowego funkcjonowania,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń na powierzonym obszarze oraz dbałość o ich prawidłową i aktualną dokumentację techniczną
analiza i przedstawianie rekomendacji zmian podwyższających wartość zysku ze sprzedawanego wolumenu,
zapewnienie prawidłowości finansowego procesu LE i zamknięcia miesiąca w zakresie komercyjnym, weryfikacja i akceptacja rezerw A&P Brand Ownera,
konsolidacja planu wydatków komercyjnych i weryfikacja w stosunku do poziomu refundacji właścicieli marek przy zamknięciu danego okresu i planu finansowego LE/BP,
przygotowywanie założeń dotyczących podwyżek cenowych związanych ze zmianami cena zakupu towarów, akcyzy oraz innych zmiennych rynkowych,
analiza i ewaluacja cen podczas wprowadzania nowych produktów, rekomendacje i wdrożenia zmian w cennikach i listach rabatowych we współpracy z działem GTM,
ewaluacja i prezentacja zmian w kosztach i budżetach handlowych w obszarze produktów importowych,
udział w audytach przeprowadzanych przez Brand Ownerów, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli, zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie finansowych aspektów prowadzenia biznesu dla Brand Managerów marek importowych,
zapewnienie dostępności raportów i analiz dotyczących planów produktowych przy użyciu Excel, SAP Business Warehouse , SAP ERP lub Power BI
implementacja narzędzi i procesów HR do zakładu produkcyjnego Grupy Maspex w Polsce, a następnie dbałość o spójną realizację polityki HR w firmie,
koordynacja i wsparcie wszelkich działań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w zakładzie (m.in. rekrutacja na kluczowe stanowiska, onboarding, ocena okresowa, szkolenia i inne działania rozwojowe),
bieżące wsparcie Kadry Managerskiej w podejmowaniu decyzji personalnych,
reprezentacja firmy w ramach lokalnych działań Employer Branding,
przygotowanie i prowadzenie warsztatów wewnętrznych w ramach pojawiających się potrzeb,
inicjowanie i realizacja aktywności wynikających z potrzeb lokalnych zakładu,
ścisła współpraca, zarówno wewnątrz zespołu HR Business Partnerów, jak i z innymi zespołami HR w centrali firmy
współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu między innymi dla marek: Tymbark, Tiger, Lubella, Łowicz, Kotlin, Żubrówka, Soplica i innych
śledzenie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych
uczestnictwo w spotkaniach z agencjami i partnerami zewnętrznymi
wsparcie działu w planowaniu kampanii reklamowych i w podejmowaniu decyzji na temat wykorzystywanych do kampanii mediów
przygotowywanie raportów i analiz dotyczących konsumpcji mediów i wyciąganie z nich wniosków mających realny wpływ na kształty planowanych działań w mediach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Brand Ambasador
Warszawa
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Szkolenia i budowanie świadomości produktowej wśród wszystkich pracowników Grupy Maspex
Zapewnienie dostępu do wiedzy o markach CEDC i edukacja kluczowych Partnerów we wszystkich kanałach dystrybucji
Prowadzenie szkoleń pro-sprzedażowych, z budowania marży na produktach portfolio CEDC
Budowanie i rozwijanie silnych relacji z kluczowymi Partnerami, we wszystkich kanałach dystrybucji
Nadzorowanie i inicjowanie działań marek w kluczowych wydarzeniach kulturalno-towarzyskich, których celem będzie popularyzowanie marek z portfolio CEDC
Uczestniczenie w najważniejszych wydarzeniach handlowych i marketingowych powiązanych tematycznie z obszarami komunikacyjnymi marek CEDC (targi, kongresy, wydarzenia sponsorowane, master classes, aktywacje etc.)
Wspieranie i utrzymywanie stałej komunikacji z Ambasadorami WG&S, Rémy Cointreau, Campari Group, Lucas Bols, Torres Brandy, Jagermeister, Żubrówka, Soplica
Odpowiedzialność za profesjonalną i jakościową komunikację głównych założeń strategii marek CEDC w krótko i długookresowych planach TM
Realizacja zadań jakościowych i targetów sprzedażowych powierzonych przez Przełożonego
Planowanie budżetów, współpraca z Działem TM, praca na kalendarzu marketingowym
Rozwijanie systemów mentoringowych, szkoleniowych, lojalnościowych i sprzedażowych w wewnętrznych strukturach CEDC
organizacja i planowanie pracy Działu Marketingu Food,
zarządzanie kalendarzami i wewnętrznymi procesami w całej jednostce biznesowej Food oraz współuczestnictwo w tworzeniu i modyfikacji tych procesów,
analizowanie sprzedaży wszystkich marek z kategorii food (m.in. Lubella, Łowicz, Kotlin, Krakus) raz na miesiąc wraz z alertowaniem i wnioskowaniem,
przygotowanie oraz koordynowanie analiz rynkowych w programie Nielsen Discover oraz danych rynkowych CMR, automatyzacja formatek w programie Excel w celu grupowania danych do analizy,
onboarding nowych pracowników (zasady, procedury, instrukcje) i wsparcie zespołów brandowych w ramach potrzeb,
gromadzenie i analiza kosztorysów,
organizacja i koordynacja procesu Business Review (analiza rynkowo-biznesowa) głównych kategorii produktowych w ustalonym cyklu (terminy, zaproszenia, odpowiedzialności itp.),
organizacja, planowanie i koordynowanie procesu Annual Operating Plan w zakresie marketingu w ustalonym cyklu,
organizacja i koordynacja prezentacji dla: AOP, podsumowanie roku oraz podsumowanie półrocza,
przygotowanie analiz rynkowych w programie Power Point Think Cell,
planowanie i koordynacja prezentacji produktowych dla klientów zewnętrznych,
koordynacja prezentacji dla konferencji handlowych,
organizacja i koordynacja prezentacji Regional Meeting z zagranicznymi oddziałami Grupy Maspex w ustalonym cyklu,
koordynacja procesów międzydziałowych według potrzeb
przygotowywanie produktu do rozlewu według wytycznych, dopuszczanie i zarządzaniem tym procesem,
wykonywanie pomiarów parametrów,
badanie i ocenianie wyrobu gotowego,
rejestrowanie wyników badań i kontroli na zatwierdzonych formularzach,
wykonywanie pracy przy komputerze w systemie Sap i Qguar takich jak rozpisywanie receptur, zamawianie surowców, sporządzanie raportów nieprawidłowości, blokowanie wyrobu niezgodnego gotowego
zarządzanie materiałami POS pod akcje: planowanie i koordynacja dostaw materiałów pod działania promocyjne, monitorowanie i analiza dostępnych materiałów w celu efektywnego wykorzystywania ich pod akcje promocyjne,
tworzenie koncepcji materiałów POS: opracowywanie jakościowych koncepcji materiałów promocyjnych, zgodnych z potrzebami klientów i trendami rynkowymi, współtworzenie koncepcji promocyjnych oraz koordynacja prób transportowych, kreacja wizualna materiałów POS,
poszukiwanie rozwiązań dla nowych akcji: badanie rynku pod kątem nowych trendów i innowacji w obszarze materiałów POS,
współpraca wewnętrzna i zewnętrzna: współpraca z zespołami co-packingu w zakresie przygotowania i dostarczenia materiałów POS, utrzymywanie regularnego kontaktu z zespołem Customer Bussiness Development oraz działami handlowymi w celu dostosowania działań do bieżących potrzeb rynkowych, stały kontakt z działem zakupów oraz dostawcami
współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu między innymi dla marek: Tymbark, Tiger, Lubella, Łowicz, Kotlin, Żubrówka, Soplica i innych
śledzenie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych
uczestnictwo w spotkaniach z agencjami i partnerami zewnętrznymi
praca wg ustalonego planu kontroli jakości, organizowanie zadań w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację,
znajomość i przestrzeganie obowiązując norm jakościowych i ustalonych zasad,
pobieranie i rejestracja próbek wyrobów, wykonywanie badań fizykochemicznych i organoleptycznych, sprawdzanie wyników na zgodność z wymaganiami specyfikacji
prowadzenie wyrywkowej kontroli procesu produkcyjnego i wyrobów na każdym etapie ich wytwarzania,
raportowanie wyników z kontroli i analiz, informowanie przełożonych, nadzór produkcyjny i technologiczny o stwierdzonych nieprawidłowościach,
oznaczanie wyrobów, półproduktów, materiałów opakowaniowych i dodatków niezgodnych z wymaganiami (nadanie odpowiedniego statusu jakości w Qguar),
dbałość o ład i porządek w laboratorium oraz o stan techniczny powierzonej aparatury i sprzętu laboratoryjnego
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń działu technicznego
Łowicz
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
efektywne organizowanie pracy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w firmie,
koordynacja programu działań korygujących w ramach metodologii Lean w zakładzie w tym: ewidencja zgłoszeń oraz ich realizacji, koordynacja terminów realizacji, organizacja i prowadzenie spotkań podsumowujących proces, w ścisłej współpracy z Działem Ciągłego Doskonalenia,
wsparcie inwestycji w zakładzie od strony Działu Technicznego poprzez prowadzenie wykazów inwestycji oraz postępu prac, kontrolę terminów, przygotowywanie danych i raportów z przeprowadzonych działań inwestycyjnych, rozliczanie i zamykanie inwestycji,
ewidencja oraz likwidacja środków trwałych,
kontrola procedur oraz wnioskowanie zmian w ramach systemu zarządzania jakością w Dziale Technicznym zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulacjami Grupy MASPEX,
przygotowywanie raportów i danych dla potrzeb działu
przygotowanie, regulacje oraz rozruch urządzeń i instalacji zgodnie z instrukcjami i przyjętymi zasadami wewnętrznymi,
aktywne uczestnictwo w ograniczeniu zużycia mediów takich jak energia elektryczna, woda, energia cieplna poprzez odpowiednią i uzasadnioną eksploatację urządzeń,
aktywne uczestnictwo w procesie ciągłego doskonalenia (zgłaszanie pomysłów i realizacja),
zgłaszanie zapotrzebowania na wymianę części instalacji oraz urządzeń, pobieranie części zamiennych z magazynu, samodzielne zamawianie części lub informowanie bezpośredniego przełożonego o konieczności zamówienia części, współpraca z działem magazynu części zamiennych,
zgłaszanie do przełożonego oraz systemu raportowania zauważonych nieprawidłowości na podległym obszarze oraz zdarzeń wynikłych na zmianie,
prowadzanie raportów związanych z urządzeniami i instalacjami na podległym obszarze