Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Umawianie Pacjentów na wizyty - badania i zabiegi. Potwierdzanie terminu wizyt
Udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji oraz niezbędnych dokumentach
Umawianie Pacjentów na wizyty - badania i zabiegi. Potwierdzanie terminu wizyt
Udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji oraz niezbędnych dokumentach
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. operacyjnych
Dominika Merliniego 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Na początek będziesz współpracować z działem operacyjnym i administracyjnym w zakresie prawidłowego i szybkiego obiegu dokumentów, procedur
Będziesz brać udział w spotkaniach z agencją marketingową w zakresie realizacji strategii i rozwoju kolejnych działań
W międzyczasie wesprzesz nas w zbieraniu i przygotowaniu niezbędnych danych do standardowych comiesięcznych analiz
Będziesz wspierać lekarzy w zakresie usprawniania ich pracy i procedur obowiązujących w placówce oraz rozwijać swoje umiejętności logistyczne przy planowaniu grafików lekarzy
Będziesz brać udział w realizacji nowych projektów i mieć szansę na zgłaszanie i realizację własnych inicjatyw
Umawianie Pacjentów na wizyty - badania i zabiegi. Potwierdzanie terminu wizyt
Udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji oraz niezbędnych dokumentach
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
opieka nad Pacjentami oczekującymi na kontakt z lekarzem/ specjalistą,
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
dbanie o pozytywny wizerunek Centrum
współpraca z personelem medycznym i niemedycznym
kompleksowa obsługa recepcji
obsługa kasowa
odbieranie i przekierowywanie telefonów
przestrzeganie przepisów o ochronie Danych osobowych, Etyki Zawodowej, Praw pacjenta
wykonywanie innych czynności wynikających z poleceń przełożonych
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
opieka nad Pacjentami oczekującymi na kontakt z lekarzem/ specjalistą,
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
dbanie o pozytywny wizerunek Centrum
współpraca z personelem medycznym i niemedycznym
kompleksowa obsługa recepcji
obsługa kasowa
odbieranie i przekierowywanie telefonów
przestrzeganie przepisów o ochronie Danych osobowych, Etyki Zawodowej, Praw pacjenta
wykonywanie innych czynności wynikających z poleceń przełożonych
udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
opieka nad Pacjentami oczekującymi na kontakt z lekarzem/ specjalistą,
budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
dbanie o pozytywny wizerunek Centrum
współpraca z personelem medycznym i niemedycznym
kompleksowa obsługa recepcji
obsługa kasowa
odbieranie i przekierowywanie telefonów
przestrzeganie przepisów o ochronie Danych osobowych, Etyki Zawodowej, Praw pacjenta
wykonywanie innych czynności wynikających z poleceń przełożonych