Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Stała i bieżąca współpraca z kierownikami projektów oraz kierownikami komórek organizacyjnych Instytutu w zakresie zgodnym z pełnioną funkcją
Kontroling Projektów i Portfela Projektów, w tym potencjału komercjalizacji realizowanych zadań
Obsługa Zespołów Naukowych w zakresie ochrony tworzonej własności intelektualnej
Obsługa procesu zgłaszania do ochrony i jej utrzymania tworzonej własności intelektualnej
Aktualizacja zarządzeń i procedur związanych z prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej wraz z zasadami komercjalizacji dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Doradztwo w zakresie finansowania projektów
Wsparcie merytoryczne Inicjatorów i Kierowników Projektów
Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrekcję Instytutu związanych z pełnioną funkcją
Po uzupełnieniu wiedzy i wymagań formalnych dotyczących certyfikacji wyrobów budowlanych:
Merytoryczna ocena dokumentacji zakładowej kontroli produkcji Klienta
Merytoryczna ocena wyników badań, badań typu wyrobu
Przeprowadzanie inspekcji w procesach certyfikacji, nadzoru w przedsiębiorstwach z branży budowlanej: ocena stopnia wdrożenia i zgodności systemu z wymaganiami dokumentów odniesienia, ocena utrzymania zgodności systemu z wymaganiami będącymi podstawą udzielenia certyfikacji
Stała i bieżąca współpraca z kierownikami projektów oraz kierownikami komórek organizacyjnych Instytutu w zakresie zgodnym z pełnioną funkcją
Kontroling Projektów i Portfela Projektów, w tym potencjału komercjalizacji realizowanych zadań
Obsługa Zespołów Naukowych w zakresie ochrony tworzonej własności intelektualnej
Obsługa procesu zgłaszania do ochrony i jej utrzymania tworzonej własności intelektualnej
Aktualizacja zarządzeń i procedur związanych z prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej wraz z zasadami komercjalizacji dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Doradztwo w zakresie finansowania projektów
Wsparcie merytoryczne Inicjatorów i Kierowników Projektów
Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrekcję Instytutu związanych z pełnioną funkcją
Realizacja prac przydzielonych przez Kierownika działu, Koordynatora ds. obsługi technicznej
Terminowe wykonywanie okresowych przeglądów stacji trafo i instalacji elektrycznej budynków ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan zerowania i odgromienia
Stała obserwacja parku maszynowego ze zwróceniem szczególnej uwagi na elementy mające wpływ na bezpieczeństwo obsługi wg specjalizacji zawodowej
Dbałość o wyposażenie warsztatu elektrycznego, właściwą jakość narzędzi
Poddawanie się okresowym egzaminom sprawdzenia kwalifikacji, przewidzianych w przepisach pracowników wykonujących prace elektryków
Informowanie przełożonego o postępie prac, powstałych trudnościach i podjętych środkach zaradczych
Wykonywanie innych zadań w tym drobnych usług remontowo-konserwatorskich zleconych przez przełożonego mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie Instytutu
Wykonywanie prac powstałych w wyniku awarii lub usterki
Przestrzeganie procedur Działu Administracji
Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Obsługa zamówień/dokonywanie zakupów w tym usług remontowo budowlanych w oparciu o elektroniczny obieg dokumentów oraz inne dostępne oprogramowanie
Nadzór nad realizacją robót remontowo – budowlanych (w tym usuwania awarii) wykonywanych przy użyciu pracowników Instytutu jak również w oparciu o firmy zewnętrzne
Tworzenie planów inwestycyjnych, remontowych w oparciu o wewnętrzne uzgodnienia
Formułowanie opinii w zakresie realizacji zamówień i podawania danych do kalkulacji
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Nadzorowanie pracy urządzeń dźwigowych i ciśnieniowych
Współpraca z działem Administracji w zakresie przekazywania informacji technicznych
Organizowanie bezpiecznych warunków pracy
Nadzór nad terminowością wykonywania okresowych przeglądów (UDT, budowlane i inne wymagane przepisami prawa budowlanego)
Nadzór nad realizacją zewnętrznych usług wzorcowania urządzeń pomiarowo - kontrolnych
Nadzór dotyczący poprawnego prowadzenia gospodarki materiałowo - narzędziowej
Nadzór dotyczący poprawnego prowadzenia gospodarki remontowo - konserwacyjnej maszyn i urządzeń w tym nadzór nad eksploatacją i wykorzystaniem maszyn i urządzeń produkcyjnych
Prowadzenie prac inwestycyjnych
Uczestnictwo w kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe
Rozliczenia faktur za media: gaz, woda, prąd i inne
Uczestnictwo w szkoleniach mających na celu uzyskanie uprawnień do:
wykonywania ocen i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobów budowlanych zgodnie z odpowiednimi specyfikacjami technicznymi,
prowadzenia inspekcji wstępnych w nadzorze zakładów produkcyjnych i zakładowej kontroli produkcji,
prowadzenia formalnej oceny dokumentacji zakładowej kontroli produkcji producentów pod kątem zgodności z wymaganiami certyfikacyjnymi,
dokumentowania prowadzonych ocen i inspekcji
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy
Wykonywanie zadań zgodnie z otrzymanymi wytycznymi i według aktualnych dokumentów wykonawczych oraz weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Znajomość i zrozumienie obowiązujących przepisów budowlanych oraz norm odniesienia
Znajomość i stosowanie się do procedur obowiązujących na danym stanowisku, przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Prowadzenie zapisów i rejestrów pobierania, i badań wyników próbek kontrolnych zgodnie z wytycznymi systemu jakości i procedurami
Prowadzenia archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją/przepisami
Planowanie procesów certyfikacji i nadzorów wraz z ich dokumentowaniem
Po uzupełnieniu wiedzy i wymagań formalnych dotyczących certyfikacji wyrobów budowlanych:
Merytoryczna ocena dokumentacji zakładowej kontroli produkcji Klienta
Merytoryczna ocena wyników badań, badań typu wyrobu
Przeprowadzanie inspekcji w procesach certyfikacji, nadzoru w przedsiębiorstwach z branży budowlanej: ocena stopnia wdrożenia i zgodności systemu z wymaganiami dokumentów odniesienia, ocena utrzymania zgodności systemu z wymaganiami będącymi podstawą udzielenia certyfikacji
Opracowywanie Krajowych i Europejskich Ocen Technicznych dla grup wyrobów budowlanych, do których Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych jest upoważniony
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowania (kompletowanie, weryfikacja, itp.)
Wykonywanie zadań według aktualnych dokumentów wykonawczych, zgodnie ze specyfikacją zagadnień dotyczących stanowiska
Uzupełnianie i doskonalenie wiedzy na temat obowiązujących i zmieniających się przepisów budowlanych oraz norm
Stosowanie się do procedur obowiązujących na danym stanowisku, przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej (wnoszenie urządzeń na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru)
Pobieranie próbek w terenie i przygotowanie do badań
Prowadzenie samochodu służbowego w ramach delegacji służbowych
Rejestracja badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium, w tym obsługa systemu CS LIMS
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Pobieranie próbek w terenie i przygotowanie do badań
Rejestracja badanych próbek
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
Wykonywanie analiz fizykochemicznych i/lub chemicznych w laboratorium (w tym wykonywanie badań w akredytowanym laboratorium badawczym zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025)
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium, w tym obsługa komputera oraz systemu CS LIMS
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych – nadzór nad wyposażeniem
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Prowadzenie samochodu służbowego w ramach delegacji służbowych
Udział w pracach B+R prowadzonych w Grupie Badawczej
Efektywna i zgodna z obowiązującymi regulacjami realizacja zadań określona dla Działu Administracji w Regulaminie Organizacyjnym Instytutu w szczególności:
obsługa kancelaryjna, zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi,
realizacja procedur związanych z obiegiem dokumentów,
przygotowywanie spotkań inicjowanych przez Dyrekcję,
dbałość o wysoką jakość i terminowość firm świadczących usługi sprzątania, ochrony mienia, odbioru odpadów,
nadzór i prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i obowiązującą instrukcją archiwalną oraz rzeczowym wykazem akt,
przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych,
Wykonywanie ocen i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobów budowlanych zgodnie z odpowiednimi specyfikacjami technicznymi
Prowadzenie inspekcji wstępnych w nadzorze zakładów produkcyjnych i zakładowej kontroli produkcji, w zakresie uprawnień Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Prowadzenie formalnej oceny dokumentacji zakładowej kontroli produkcji producentów pod kątem zgodności z wymaganiami certyfikacyjnymi
Dokumentowanie prowadzonych ocen i inspekcji
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy
Wykonywanie zadań zgodnie z otrzymanymi wytycznymi i według aktualnych dokumentów wykonawczych oraz weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Znajomość i zrozumienie obowiązujących przepisów budowlanych oraz norm odniesienia
Znajomość i stosowanie się do procedur obowiązujących na danym stanowisku, przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Prowadzenie zapisów i rejestrów pobierania i badań wyników próbek kontrolnych zgodnie z wytycznymi systemu jakości i procedurami
Prowadzenia archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją/przepisami
Przygotowywanie analiz i opinii prawnych, udzielanie porad, wyjaśnień, konsultacji w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa gospodarczego
Współudział w przygotowywaniu dokumentów organizacyjnych Instytutu takich jak regulaminy, zarządzenia, procedury, pełnomocnictwa
Przygotowywanie, aktualizacja i opiniowanie wzorów umów oraz innych dokumentów funkcjonujących w Instytucie
Udzielanie konsultacji i porad prawnych oraz wydawanie opinii prawnych
Przygotowywanie korespondencji z urzędami i sądami
Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych
Reprezentowanie Instytutu w postępowaniach sądowych i administracyjnych
Czynny udział w negocjacjach
Bieżąca współpraca z dyrekcją i innymi pracownikami Instytutu
Obsługa zamówień/dokonywanie zakupów w tym usług remontowo budowlanych w oparciu o elektroniczny obieg dokumentów oraz inne dostępne oprogramowanie
Nadzór nad realizacją robót remontowo – budowlanych (w tym usuwania awarii) wykonywanych przy użyciu pracowników Instytutu jak również w oparciu o firmy zewnętrzne
Tworzenie planów inwestycyjnych, remontowych w oparciu o wewnętrzne uzgodnienia
Formułowanie opinii w zakresie realizacji zamówień i podawania danych do kalkulacji
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Nadzorowanie pracy urządzeń dźwigowych i ciśnieniowych
Współpraca z działem Administracji w zakresie przekazywania informacji technicznych
Organizowanie bezpiecznych warunków pracy
Nadzór nad terminowością wykonywania okresowych przeglądów (UDT, budowlane i inne wymagane przepisami prawa budowlanego)
Nadzór nad realizacją zewnętrznych usług wzorcowania urządzeń pomiarowo - kontrolnych
Nadzór dotyczący poprawnego prowadzenia gospodarki materiałowo - narzędziowej
Nadzór dotyczący poprawnego prowadzenia gospodarki remontowo - konserwacyjnej maszyn i urządzeń w tym nadzór nad eksploatacją i wykorzystaniem maszyn i urządzeń produkcyjnych
Prowadzenie prac inwestycyjnych
Uczestnictwo w kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe
Rozliczenia faktur za media: gaz, woda, prąd i inne
Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań Działu Logistyki obejmującego:
Sekcję ds. realizacji umów,
Sekcję ds. zamówień publicznych,
Sekcję ds. obsługi technicznej
Nadzór i koordynacja realizacji procesu zakupowego na dostawy, usługi i roboty budowlane w sposób zapewniający prawidłowość i jednolitość stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących w Instytucie w zakresie zamówień publicznych i zakupów przez wszystkie komórki organizacyjne
Nadzór i koordynacja realizacji zawartych umów o dokonanie zakupu lub umów o zamówienie publiczne, zgodnie ze wskazanym zakresem merytorycznym, w szczególności poprzez kontrolę ich wartości, terminu obowiązywania i prawidłowości ich realizacji przez poszczególnych wykonawców
Organizacja i zarządzanie utrzymaniem w ruchu urządzeń badawczych, użytkowych, sprzętu i urządzeń elektroenergetycznych i innych instalacji
Nadzór i koordynacja realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych w Instytucie
Koordynowanie prowadzenia przeglądów technicznych budynków, budowli, instalacji, urządzeń i realizacja zaleceń pokontrolnych
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia gospodarki magazynowej w Instytucie
Realizacja celów wyznaczonych przez Centrum Łukasiewicz i/lub Dyrektora Instytutu
Po uzupełnieniu wiedzy i wymagań formalnych dotyczących certyfikacji wyrobów budowlanych:
Merytoryczna ocena dokumentacji zakładowej kontroli produkcji Klienta
Merytoryczna ocena wyników badań, badań typu wyrobu
Przeprowadzanie inspekcji w procesach certyfikacji, nadzoru w przedsiębiorstwach z branży budowlanej: ocena stopnia wdrożenia i zgodności systemu z wymaganiami dokumentów odniesienia, ocena utrzymania zgodności systemu z wymaganiami będącymi podstawą udzielenia certyfikacji
Po uzupełnieniu wiedzy i wymagań formalnych dotyczących certyfikacji wyrobów budowlanych:
Merytoryczna ocena dokumentacji zakładowej kontroli produkcji Klienta
Merytoryczna ocena wyników badań, badań typu wyrobu
Przeprowadzanie inspekcji w procesach certyfikacji, nadzoru w przedsiębiorstwach z branży budowlanej: ocena stopnia wdrożenia i zgodności systemu z wymaganiami dokumentów odniesienia, ocena utrzymania zgodności systemu z wymaganiami będącymi podstawą udzielenia certyfikacji
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta, wnoszenie na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru)
Pobieranie i przygotowanie próbek do badań
Rejestracja badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta, wnoszenie na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru)
Pobieranie i przygotowanie próbek do badań
Rejestracja badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Wykonywanie zadań związanych z kontrolą lub audytem wewnętrznym działalności jednostek i komórek organizacyjnych Instytutu
Opracowywanie stosownych dokumentów i aktów prawnych dotyczących działania Instytutu
Inicjowanie podejmowania przez Centra i komórki organizacyjne przedsięwzięć dla zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej ich działalności, poprzez:
wnioskowanie konieczności wprowadzenia zmian w wydawanych aktach,
wskazywanie potrzeby modyfikacji mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz zarządzania,
sygnalizowanie problemów i zagrożeń oraz proponowanie sposobów przeciwdziałania
Opracowywanie dla Dyrektora Instytutu sprawozdań i informacji o wynikach audytu wewnętrznego oraz dokonywanie analiz i ocen działalności Instytutu oraz skuteczności i efektywności kontroli wewnętrznej
Przygotowywanie planów rocznych i wieloletnich audytu i kontroli wewnętrznych
Przeprowadzanie planowanych i doraźnych kontroli oraz współdziałanie z zewnętrznymi organami kontrolnymi, a także przygotowanie wniosków, zarządzeń i wystąpień pokontrolnych
Ocena adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej
Ocena działań podejmowanych przez kierownictwo Instytutu
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Wydawanie niezależnych opinii na temat jakości systemów i procesów zarządzania ryzykiem
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej, (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta, wnoszenie na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru)
Pobieranie i przygotowanie próbek do badań
Rejestracja badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Wykonywanie zadań związanych z kontrolą lub audytem wewnętrznym działalności jednostek i komórek organizacyjnych Instytutu
Opracowywanie stosownych dokumentów i aktów prawnych dotyczących działania Instytutu
Inicjowanie podejmowania przez Centra i komórki organizacyjne przedsięwzięć dla zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej ich działalności, poprzez:
wnioskowanie konieczności wprowadzenia zmian w wydawanych aktach,
wskazywanie potrzeby modyfikacji mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz zarządzania,
sygnalizowanie problemów i zagrożeń oraz proponowanie sposobów przeciwdziałania
Opracowywanie dla Dyrektora Instytutu sprawozdań i informacji o wynikach audytu wewnętrznego oraz dokonywanie analiz i ocen działalności Instytutu oraz skuteczności i efektywności kontroli wewnętrznej
Przygotowywanie planów rocznych i wieloletnich audytu i kontroli wewnętrznych
Przeprowadzanie planowanych i doraźnych kontroli oraz współdziałanie z zewnętrznymi organami kontrolnymi, a także przygotowanie wniosków, zarządzeń i wystąpień pokontrolnych
Ocena adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej
Ocena działań podejmowanych przez kierownictwo Instytutu
Identyfikowanie, analiza i ocena ryzyka oraz jego wpływu na realizację celów i zadań w poszczególnych obszarach działalności
Wydawanie niezależnych opinii na temat jakości systemów i procesów zarządzania ryzykiem
Wykonywanie analiz fizykochemicznych i/lub chemicznych w laboratorium (w tym wykonywanie badań w akredytowanym laboratorium badawczym zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
Obsługa systemu sterowania w laboratorium (program LIMS)
Nadzór nad wyposażeniem i nad metodami badań
Udział przy walidacji metod, w tym szacowaniu budżetu niepewności
Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń ze stosunku pracy, umów zleceń i innych świadczeń zawiązanych z zatrudnieniem, terminowe wypłaty wynagrodzeń oraz innych świadczeń na rzecz pracowników
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników
Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracja PIT-4R, PIT-8C, PIT-11) oraz przygotowanie przelewów do US
Wystawianie zaświadczeń do ZUS dla celów emerytalnych i innych
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Sporządzanie raportów dot. wynagrodzeń
Rozliczanie kart czasu pracy
Współpraca w tworzeniu planu finansowego w zakresie wynagrodzeń
Obsługa zajęć komorniczych związanych z naliczanymi listami płac
Sporządzanie deklaracji PFRON
Naliczanie i rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej, (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta, wnoszenie na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru)
Pobieranie i przygotowanie próbek do badań
Rejestracja badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Monitorowanie strumieni źródeł finansowania dostępnych dla instytutów Sieci, weryfikacja dokumentacji konkursowej, przygotowywanie i prowadzenie warsztatów tematycznych
Udział w opracowywaniu najlepszych praktyk i zaleceń w dziedzinie zarządzania projektami
Dostosowywanie i optymalizacja procesów i czynności związanych z realizacją i zarządzaniem projektami do Metodyki Zarzadzania Projektami Łukasiewicza
Kontroling Projektów i Portfela Projektów Instytutu
Wsparcie ewidencji planowanych, realizowanych i zakończonych projektów
Wsparcie pracowników merytorycznych w fazie inicjacji i planowania projektów
Wsparcie merytoryczne i metodyczne Kierowników Projektów w zakresie zarządzania projektami tym w szczególności rozliczeniach finansowych
Wsparcie procesu komercjalizacji wyników badań naukowych posiadających potencjał wdrożeniowy
Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń ze stosunku pracy, umów zleceń i innych świadczeń zawiązanych z zatrudnieniem, terminowe wypłaty wynagrodzeń oraz innych świadczeń na rzecz pracowników
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników
Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracja PIT-4R, PIT-8C, PIT-11) oraz przygotowanie przelewów do US
Wystawianie zaświadczeń do ZUS dla celów emerytalnych i innych
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Sporządzanie raportów dot. wynagrodzeń
Rozliczanie kart czasu pracy
Współpraca w tworzeniu planu finansowego w zakresie wynagrodzeń
Obsługa zajęć komorniczych związanych z naliczanymi listami płac
Sporządzanie deklaracji PFRON
Naliczanie i rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych
Realizacja planów produkcji należących do zakresu Działu:
realizowanie zadań produkcyjnych wykazanych w kartach operacyjnych,
obsługa urządzeń na liniach technologicznych,
prowadzenie kontroli międzyoperacyjnej półproduktów,
wykonywanie badań jakościowych wyrobów,
wykonywanie wszelkich prac pomocniczych wynikających z przygotowania i prowadzenia procesów technologicznych w Dziale (przygotowanie urządzeń, czynności porządkowe)
Specjalista w Grupie Badawczej Monitorowanie Środowiska
Oświęcimska 21, Opole
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestr i przygotowanie próbek do badań
Wykonywanie analiz fizykochemicznych i/lub chemicznych w laboratorium (w tym wykonywanie badań w akredytowanym laboratorium badawczym zgodnie z norma PN-EN ISO/IEC 17025)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych w szczególności urządzeń: Quantulus 1220, Quantulus GTC, Sample Oxidizer, Mineralizator Mikrofalowy, ICP-MS
Obsługa systemu sterowania w laboratorium (program LIMS)
Nadzór nad wyposażeniem i nad metodami badań
Udział przy walidacji metod, w tym szacowaniu budżetu niepewności
Przygotowanie materiałów własnych do zamieszczenia w czasopiśmie, w tym wywiadów, sprawozdań
Czuwanie nad terminowym dostarczaniem materiałów, monitowanie w przypadkach niedotrzymania terminów
Prowadzenie skorowidza autorów, tłumaczy, opiniodawców itp
Prowadzenie adiustacji materiałów redakcyjnych, kolekcjonowanie oryginalnie nadesłanych materiałów
Przeprowadzanie korekty redakcyjnej po złamaniu numeru
Współpraca z redaktorami współpracującymi
Prowadzenie korespondencji redakcji
Prowadzenie ewidencji umów autorskich, dbanie o kompletność dokumentacji
Prowadzenie podręcznej ewidencji i bieżącej kontroli wydatków i przedstawianie Redaktorowi Naczelnemu miesięcznego stanu finansowego dla zapobiegnięcia przekroczenia limitów przyznanych redakcji
Sporządzanie list honorariów oraz innych rozliczeń
Obliczanie objętości materiałów do poszczególnych zeszytów ramach planowanej objętości czasopisma
Zamawianie egzemplarzy autorskich i bezpłatnych
Przygotowywanie materiałów, uczestniczenie i sporządzanie protokołów z posiedzeń kolegium redakcyjnego i Rady Programowej
Załatwianie spraw redakcji
Przygotowywanie i aktualizacja treści strony www.szklo-ceramika.pl
Wyszukiwanie ciekawostek i aktualizacja Facebooka redakcji
Obsługa dziennikarska wydarzeń zgodnych z profilem pism (konferencje, spotkania, imprezy)
Przygotowywanie we współpracy z Redaktorem Naczelnym treści newsletterów
Pomoc w redagowaniu informatorów oraz broszur informacyjno-reklamowych
Przygotowanie i wysyłanie korespondencji
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Redaktora Naczelnego związanych z zakresem działalności redakcji
Organizacja prac sekretariatu Centrum Ceramiki i Betonów podczas nieobecności pracownika Działu Administracji:
codzienna obsługa przesyłek przychodzących i wychodzących, dbanie o prawidłowy obieg przesyłek pocztowych i dokumentów,
prowadzenie: książki kontroli zewnętrznych, wizyt zagranicznych,
wprowadzanie faktur do systemu EOD,
przyjmowanie zgłoszeń awarii, koniecznych napraw wynikających z użytkowania mienia i zgłaszanie ich odpowiednim działom oraz przełożonemu,
udostępnianie pracownikom komórek organizacyjnych dokumentacji zgromadzonej w Archiwum Zakładowym w trakcie nieobecności archiwisty,
prowadzenie ewidencji pieczątek, zabezpieczanie dokumentacji oraz jej poprawna archiwizacja,
Sekretarz redakcji jest uprawniony do utrzymywania stałego kontaktu z autorami, tłumaczami, opiniodawcami, grafikami oraz instytucjami związanymi tematycznie z redakcją
Prowadzenie badań zgodnie z odpowiednimi normami podmiotowymi i procedurami badawczymi przyjętymi w Laboratorium Badawczym
Pobieranie i przyjmowanie próbki wyrobów (materiałów do badań)
Uczestniczenie w pracach badawczych Grupy Badawczej Beton Komórkowy i Prefabrykaty
Stosowanie w pracy obowiązujących i aktualnych norm i przepisów
Zapewnienie zgodności podejmowanych działań z normą PN-EN ISO/IEC 17025 oraz ze zobowiązaniami z posiadanej akredytacji PCA
Prace pomocnicze przy wykonywaniu mieszanek betonowych
Prace pomocnicze związane z konserwacją i użytkowaniem sprzętu badawczego
Wykonywanie badań w ramach zleceń prowadzonych w celu określenia typu wyrobu belek nadprożowych i kanałów odwadniających zgodnie z Rozporządzeniem Parlamenty Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011
Udział w pracach realizowanych dla przemysłu mineralnych materiałów budowlanych/energetyki w tym audyty technologiczne instalacji, opracowanie Deklaracji Środowiskowych EPD III typu
Udział w pracach badawczych
Prawidłowe użytkowanie przydzielonej aparatury pomiarowej, dbanie o jej stan techniczny i odpowiednią konserwację
Uczestniczenie w pomiarach realizowanych na obiektach przemysłowych lub w skali laboratoryjnej
Wykonywanie analiz fizykochemicznych i/lub chemicznych w laboratorium (w tym wykonywanie badań w akredytowanym laboratorium badawczym zgodnie z norma PN-EN ISO/IEC 17025)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
Obsługa systemu sterowania w laboratorium (program LIMS)
Nadzór nad wyposażeniem i nad metodami badań
Udział przy walidacji metod, w tym szacowaniu budżetu niepewności
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań
w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej, (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta; wnoszenie na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru);
Pobieranie i przygotowywanie próbek do badań
Rejestrację badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów
i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości
i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu, jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. zarządzania projektami
Toszecka 99, Gliwice
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie działalności informacyjnej i szkoleniowej w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych (krajowych i europejskich) poprzez:
Dostarczanie informacji o aktualnych zasadach realizacji projektów, programach
i konkursach
Prowadzenie konsultacji z Pracownikami Instytutu zamierzającymi występować
w rolach Inicjatora lub Kierownika Projektu
Doradztwo w zakresie możliwości finansowania Projektów
Doradztwo w zakresie Metodyki Zarządzania Projektami Łukasiewicza, w tym
w zakresie systemu Wyzwań
Opracowanie oraz rozwój najlepszych praktyk i zaleceń w dziedzinie zarządzania indywidualnymi projektami i portfelem projektów Instytutu
Dostosowanie i optymalizacja procesów i czynności związanych z realizacją i zarządzaniem projektami do Metodyki Zarządzania Projektami Łukasiewicza
Kontroling Projektów i Portfela Projektów Instytutu
Wsparcie ewidencji planowanych, realizowanych i zakończonych projektów
Organizacja pracy Panelu Projektowego Instytutu
Wsparcie Inicjatorów i Kierowników Projektów w fazie inicjacji i planowania
Wsparcie metodyczne i merytoryczne Kierowników Projektów w zakresie zarządzania projektami, w tym w rozliczeniach meteorycznych i finansowych – rola Opiekuna Projektu
Wsparcie procesu komercjalizacji wyników badań naukowych posiadających potencjał wdrożeniowy
Wsparcie procesu ochrony własności intelektualnej Instytutu
Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań
w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej, (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta; wnoszenie na podesty, montaż i przygotowanie aparatury o masie około 20 kg, wykonanie pomiaru);
Pobieranie i przygotowywanie próbek do badań
Rejestrację badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów
i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości
i w porównaniach międzylaboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu, jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Główny Specjalista ds. zarządzania projektami z powierzeniem funkcji p. o. Kierownika Działu
Cementowa 8, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Nadzorowanie i koordynowanie pracą Działu Zarządzania Projektami,
w szczególności efektywną i zgodną z obowiązującymi regulacjami realizację zadań określoną dla działu zarządzania projektami w regulaminie organizacyjnym Instytutu,
Stała i bieżąca współpraca z kierownikami projektów oraz kierownikami komórek organizacyjnych Instytutu w zakresie zgodnym z pełnioną funkcją,
Prowadzenie działalności informacyjnej i szkoleniowej w zakresie pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych poprzez w szczególności:
dostarczanie informacji o aktualnych możliwych źródłach finansowania,
doradztwo w zakresie Metodyki Zarządzania Projektami Łukasiewicza
wsparcie merytoryczne Inicjatorów i Kierowników Projektów,
Opracowywanie oraz rozwój najlepszych praktyk i zaleceń w dziedzinie zarządzania projektami i portfelem projektów w Instytucie,
Optymalizacja procesów związanych z realizacją i zarządzaniem projektami
Kontroling Projektów i Portfela Projektów,
Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrekcję Instytutu związanych z pełnioną funkcją
Realizacja prac przydzielonych przez Kierownika działu, Koordynatora ds. obsługi technicznej
Terminowe wykonywanie okresowych przeglądów stacji trafo i instalacji elektrycznej budynków ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan zerowania i odgromienia
Stała obserwacja parku maszynowego ze zwróceniem szczególnej uwagi na elementy mające wpływ na bezpieczeństwo obsługi wg specjalizacji zawodowej
Dbałość o wyposażenie warsztatu elektrycznego, właściwą jakość narzędzi
Poddawanie się okresowym egzaminom sprawdzenia kwalifikacji, przewidzianych w przepisach pracowników wykonujących prace elektryków
Informowanie przełożonego o postępie prac, powstałych trudnościach i podjętych środkach zaradczych
Wykonywanie innych zadań w tym drobnych usług remontowo-konserwatorskich zleconych przez przełożonego mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie Instytutu
Współpraca z Działem Administracji w zakresie przekazywania informacji technicznych
Wykonywanie prac powstałych w wyniku awarii lub usterki
Wykonywanie badań m. in wg PN-EN ISO 10140:2011 „Akustyka. Pomiar laboratoryjny izolacyjności akustycznej elementów budowlanych. Część 2: Pomiar izolacyjności akustycznej od dźwięków powietrznych”, PN-EN ISO 354 Akustyka – Pomiar pochłaniania dźwięku w komorze pogłosowej
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy oraz obowiązujących aktualnie dokumentów wykonawczych
Wykonywanie badań zgodnie z otrzymanymi planami badań i wg aktualnych w tym: rzetelne i zgodne z wymaganiami dokumentowanie wykonywanych czynności we wszystkich dokumentach wskazanych w procedurach/instrukcjach dotyczących poszczególnych badań, obliczanie, weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Obsługa wyposażenia pomiarowo-badawczego zgodnie z obowiązującymi procedurami/instrukcjami z należytą dbałością zabezpieczającą przed ich uszkodzeniem, w tym kalibracji aparatury badawczej
Nadzór nad powierzonym Wyposażeniem Pomiarowym i Badawczym w tym terminowe wykonanie kontroli wyposażenia pomiarowo-badawczego
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej badań
Przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Starszy Specjalista ds. administracji z powierzeniem funkcji Kierownika Działu Administracji
Cementowa 8, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzorowanie i koordynowanie pracą Działu Administracji, efektywną i zgodną z obowiązującymi regulacjami realizację zadań określoną dla działu Administracji w Regulaminie Organizacyjnym Instytutu, w szczególności:
obsługa kancelaryjna, zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi,
obsługa sekretariatów Dyrekcji i jednostek organizacyjnych,
współtworzenie i realizacja procedur wewnętrznych związanych z obiegiem dokumentów,
organizacja i przygotowanie spotkań inicjowanych przez Dyrekcję,
nadzór nad realizacją umów: sprzątania, ochrony mienia, najmu,
administrowanie budynkami Instytutu i zgłaszanie potrzeb w zakresie potrzeb remontowych,
zawieranie, nadzór nad realizacją i rozliczanie umów na dzierżawę i najem powierzchni,
przygotowywanie wymaganej prawem dokumentacji związanej z rozliczeniem podatku od nieruchomości oraz opłat wieczystego użytkowania,
prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i obowiązującą instrukcją archiwalną oraz rzeczowym wykazem akt,
przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych,
przechowywanie i zabezpieczanie posiadanej dokumentacji,
Młodszy Specjalista w Grupie Badawczej Zaprawy, Betony, Kruszywa
Cementowa 8, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wykonywanie badań w zakresie kruszyw, betonu
Pobieranie próbek do badań w tym kruszyw i betonu
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy oraz obowiązujących aktualnie dokumentów wykonawczych
Wykonywanie badań zgodnie z otrzymanymi planami badań i wg aktualnych dokumentów wykonawczych w tym: rzetelne i zgodne z wymaganiami dokumentowanie wykonywanych czynności we wszystkich dokumentach wskazanych w procedurach/instrukcjach dotyczących poszczególnych badań, obliczanie, weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Obsługa wyposażenia pomiarowo-badawczego zgodnie z obowiązującymi procedurami/instrukcjami z należytą dbałością zabezpieczającą przed ich uszkodzeniem
Nadzór nad powierzonym Wyposażeniem Pomiarowym i Badawczym w tym terminowe: wykonanie kontroli wyposażenia pomiarowo-badawczego
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej badań
Przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Monitorowanie strumieni źródeł finansowania dostępnych dla instytutów Sieci, weryfikacja dokumentacji konkursowej, przygotowywanie i prowadzenie warsztatów tematycznych
Udział w opracowywaniu najlepszych praktyk i zaleceń w dziedzinie zarządzania projektami
Dostosowywanie i optymalizacja procesów i czynności związanych z realizacją i zarządzaniem projektami do Metodyki Zarzadzania Projektami Łukasiewicza
Kontroling Projektów i Portfela Projektów Instytutu
Wsparcie ewidencji planowanych, realizowanych i zakończonych projektów
Wsparcie pracowników merytorycznych w fazie inicjacji i planowania projektów
Wsparcie merytoryczne i metodyczne Kierowników Projektów w zakresie zarządzania projektami tym w szczególności rozliczeniach finansowych
Wsparcie procesu komercjalizacji wyników badań naukowych posiadających potencjał wdrożeniowy
Obsługa zamówień/dokonywanie zakupów w tym usług remontowo budowlanych w oparciu o elektroniczny obieg dokumentów oraz inne dostępne oprogramowanie
Nadzór nad realizacją robót remontowo – budowlanych wykonywanych w oparciu o pracowników Instytutu jak również w oparciu o firmy zewnętrzne
Tworzenie planów inwestycyjnych, remontowych w oparciu o wewnętrzne uzgodnienia
Gospodarowanie i nadzorowanie eksploatacją techniczną pojazdów samochodowych Instytutu
Zdolność do pracy na wysokości
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Nadzór nad urządzeniami dźwigowymi i ciśnieniowymi
Współpraca z firmami prowadzącymi usługi w zakresie: utrzymania ruchu i pogotowia technicznego
Nadzór nad terminowością wykonywania okresowych przeglądów: instalacji elektrycznych, gazowych, przewodów spalinowo-wentylacyjnych, okresowych przeglądów budowlanych, przeglądów UDT, wzorcowaniem urządzeń pomiarowo-kontrolnych i innych
Wykonywanie badań ogniowych w zakresie stopnia rozprzestrzeniania ognia przez ściany zewnętrzne oraz reakcji na ogień wyrobów budowlanych
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy, oraz obowiązujących aktualnie dokumentów wykonawczych
Wykonywanie badań zgodnie z otrzymanymi planami badań i wg aktualnych dokumentów wykonawczych w tym: rzetelne i zgodne z wymaganiami dokumentowanie wykonywanych czynności we wszystkich dokumentach wskazanych w procedurach/instrukcjach dotyczących poszczególnych badań, obliczanie, weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Obsługa wyposażenia pomiarowo-badawczego zgodnie z obowiązującymi procedurami/instrukcjami z należytą dbałością zabezpieczającą przed ich uszkodzeniem, w tym kalibracji aparatury badawczej
Nadzór nad powierzonym Wyposażeniem Pomiarowym i Badawczym w tym terminowe: wykonanie kontroli wyposażenia pomiarowo-badawczego
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej badań
Przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Młodszy Specjalista - Grupa Badawcza Monitorowanie Środowiska
Oświęcimska 21, Opole
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wykonywanie pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz innych badań w zakresie monitorowania środowiska z wykorzystaniem nowoczesnej przenośnej aparatury pomiarowej, (prowadzenie samochodu służbowego, dojazd do klienta, montaż i przygotowanie aparatury, wykonanie pomiaru)
Pobieranie i przygotowywanie próbek do badań
Rejestracja badanych próbek
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji z badań
Sporządzanie sprawozdań z wyników badań
Archiwizowanie i likwidowanie próbek
Dokonywanie zapisów z działalności laboratorium
Obsługiwanie, sprawdzanie i definiowanie nieprawidłowości w pracy przyrządów ·
i urządzeń badawczo-pomiarowych
Współuczestniczenie w tworzeniu dokumentacji systemu zarządzania
Współuczestniczenie w wewnętrznych kontrolach badań, w badaniach biegłości i w porównaniach między laboratoryjnych
Uczestniczenie w walidacji metod badawczych i sterowaniu, jakością badań, przygotowanie stosownej dokumentacji
Utrzymywanie należytego porządku na stanowisku pracy
Młodszy Specjalista - Grupa Badawcza Surowce i Spoiwa Budowlane
Cementowa 8, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wykonywanie badań właściwości fizycznych materiałów budowlanych
Pobieranie próbek do badań
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy, oraz obowiązujących aktualnie dokumentów wykonawczych
Terminowe wykonywanie badań zgodnie z otrzymanymi planami badań i wg aktualnych dokumentów wykonawczych w tym: rzetelne i zgodne z wymaganiami dokumentowanie wykonywanych czynności we wszystkich dokumentach wskazanych w procedurach/instrukcjach dotyczących poszczególnych badań, obliczanie, weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Obsługa wyposażenia pomiarowo-badawczego zgodnie z obowiązującymi procedurami/instrukcjami z należytą dbałością zabezpieczającą przed ich uszkodzeniem
Nadzór nad powierzonym wyposażeniem pomiarowym i badawczym w tym terminowe wykonanie sprawdzeń wyposażenia pomiarowo-badawczego
Przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń ze stosunku pracy, umów zleceń i innych świadczeń zawiązanych z zatrudnieniem, terminowe wypłaty wynagrodzeń oraz innych świadczeń na rzecz pracowników
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników
Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracja PIT-4R, PIT-8C, PIT-11) oraz przygotowanie przelewów do US
Wystawianie zaświadczeń do ZUS dla celów emerytalnych i innych
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Sporządzanie raportów dot. wynagrodzeń
Rozliczanie kart czasu pracy
Współpraca w tworzeniu planu finansowego w zakresie wynagrodzeń
Obsługa zajęć komorniczych związanych z naliczanymi listami płac
Sporządzanie deklaracji PFRON
Naliczanie i rozliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych
Realizacja agendy badawczej projektu Team Net w części przewidzianej dla ŁUKASIEWICZ-ICIMB a w szczególności:
Opracowanie metod syntezy i otrzymywanie fosforanów wapnia w postaci włóknistej
Pełna charakterystyka uzyskanych włókien
Wytwarzanie polimerowych pianek kompozytowych z zastosowaniem PLLA i otrzymanych cząstek Ca-P
Charakterystyka uzyskanych kompozytów (m.in. badania wytrzymałościowe, strukturalne, termiczne, degradacji)
Opracowanie procedury i uruchomienie usługi badania mikrostruktury mikro- i nanowłókien ceramicznych, przy wykorzystaniu techniki SEM i STEM
Nadzór i sprawne prowadzenie projektu w miejscu jego realizacji ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności za jego stronę merytoryczną i formalną
Stosowanie się do Regulaminu Organizacyjnego ŁUKASIEWICZ – ICiMB oraz innych procedur obowiązujących w Instytucie w szczególności zasad BHP, zarządzeń Dyrektora oraz tajemnicy firmy
Opracowywanie Krajowych i Europejskich Ocen Technicznych dla grup wyrobów budowlanych, do których Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych jest upoważniony
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowania
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy
Wykonywanie zadań zgodnie z otrzymanymi wytycznymi i według aktualnych dokumentów wykonawczych oraz weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Znajomość i zrozumienie obowiązujących przepisów budowlanych oraz norm odniesienia
Znajomość i stosowanie się do procedur obowiązujących na danym stanowisku, przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
prowadzenie wypałów w piecach gazowych i elektrycznych,
załadunek i wyładunek wyrobów z pieców gazowych i suszarek,
prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,
dbałość o sprawność urządzeń
Życiorys zawodowy – CV
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dostępną na stronie: www.icimb.pl/o-instytucie/polityka-prywatnosci/obowiazek-informacyjny o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)„ oraz oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dostępną na stronie: www.icimb.pl/o-instytucie/polityka-prywatnosci/obowiazek-informacyjny„
Znajomość zagadnień występujących na danym stanowisku pracy oraz obowiązujących aktualnie dokumentów wykonawczych
Wykonywanie badań zgodnie z otrzymanymi planami badań i wg aktualnych dokumentów wykonawczych w tym: rzetelne i zgodne z wymaganiami dokumentowanie wykonywanych czynności we wszystkich dokumentach wskazanych w procedurach/instrukcjach dotyczących poszczególnych badań, obliczanie, weryfikowanie i wpisywanie otrzymanych wyników
Obsługa wyposażenia pomiarowo-badawczego zgodnie z obowiązującymi procedurami/instrukcjami z należytą dbałością zabezpieczającą przed ich uszkodzeniem
Nadzór nad powierzonym Wyposażeniem Pomiarowym i Badawczym w tym terminowe: wykonanie kontroli wyposażenia pomiarowo-badawczego
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej badań
Przestrzeganie polityki jakości i zasad bezstronności, niezależności, obiektywności i poufności
Młodszy Specjalista ds. realizacji umów w Dziale Logistyki
Cementowa 8, Nowa Huta, Kraków
Wygasła: 09.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kompleksowa i terminowa realizacja procesu zakupowego: dostawy i usługi
Organizowanie i prowadzenie zapytań ofertowych
Realizacja zleceń transportowych przychodzących
Przygotowanie i realizacja umów dotyczących dostaw i usług zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz obowiązującymi procedurami wewnętrznymi dotyczącymi udzielania zamówień
Bieżąca kontrola realizowanych umów w celu nie przekroczenia ich wartości i terminu obowiązywania
Formułowanie opinii w zakresie realizacji zamówień i podania danych do kalkulacji
Prowadzenie banku informacji o dostawcach i dostawach
Generowanie dokumentów zakupowych (w tym magazynowych) w programie MACROLOGIC
Tworzenie planów zakupowych w oparciu o wewnętrzne uzgodnienia
Bieżące awizowanie dostaw
Realizacja reklamacji dotyczących: niezgodności dostaw, opóźnienia w terminach dostaw lub niewłaściwej realizacji zamówień
Obsługa magazynów - zastępstwo
Prowadzenie ewidencji obrotu materiałowego, materiałów w formie papierowej oraz w programie magazynowo - księgowym
Realizacja agendy badawczej projektu Team Net w części przewidzianej dla ŁUKASIEWICZ-ICIMB a w szczególności:
Opracowanie metod syntezy i otrzymywanie fosforanów wapnia w postaci włóknistej
Pełna charakterystyka uzyskanych włókien
Wytwarzanie polimerowych pianek kompozytowych z zastosowaniem PLLA i otrzymanych cząstek Ca-P
Charakterystyka uzyskanych kompozytów (m.in. badania wytrzymałościowe, strukturalne, termiczne, degradacji)
Opracowanie procedury i uruchomienie usługi badania mikrostruktury mikro- i nanowłókien ceramicznych, przy wykorzystaniu techniki SEM i STEM
Nadzór i sprawne prowadzenie projektu w miejscu jego realizacji ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności za jego stronę merytoryczną i formalną
Stosowanie się do Regulaminu Organizacyjnego ŁUKASIEWICZ – ICiMB oraz innych procedur obowiązujących w Instytucie w szczególności zasad BHP, zarządzeń Dyrektora oraz tajemnicy firmy